solaris2k7 Posted December 13, 2012 Report Share Posted December 13, 2012 Εχω ενα golf 5 gt 170hp και μετα απο πολυ καιρο ειπα να του βαλω ξανα 100αρα βενζινη. Δεν περασε μια μερα, και μετα απο 100 περιπου κμ παρκαρα το αμαξι στο σπιτι μου. Πηγα τωρα να το παρω και αναψε το κιτρινο λαμπακι του κινητηρα. (οχι το EPC). Εκανα μια μικρη ηρεμη βολτα για 1-2 κμ και εκλεισα το αμαξι 2-3 φορες αλλα το λαμπακι παραμενει αναμενο. Εχει κανεις ιδεα τι μπορει να ειναι; Δεδομενου οτι δε βαζει κοσμος πλεον 100αρα... λετε να ηταν σκαρτη; Λετε να ειναι αισθητηρας Λ? Nα παω το πρωι 30κμ απο αττικη οδο για να το παω σε συνεργειο κοντα στη δουλεια μου ή να μη το ρισκαρω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnis gt Posted December 13, 2012 Report Share Posted December 13, 2012 Λογικα κακη βενζινη.Αλλα καλυτερα βαλε διαγνωστικο να δεις τι θα βγαλει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted December 13, 2012 Author Report Share Posted December 13, 2012 Ποσο κακη μπορει να ειναι η 100αρα που εβαλα;;;;; συνηθως βαζουμε 100αρα για να αποφυγουμε την κακη βενζινη... Λετε να το φουλαρω το πρωι με 95αρα να φτιαξει λιγο το μιγμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnis gt Posted December 13, 2012 Report Share Posted December 13, 2012 Μπορει να την ειχε καιρο δεν ξερω λεω τωρα.Μην βαζεις τιποτα.Πανε και βαλτο στο διαγνωστικο για να εισαι σιγουρος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrbled Posted January 16, 2013 Report Share Posted January 16, 2013 καταθέτω και εγώ εδώ την εμπειρία μου για τους επόμενους που θα το διαβάσουν, όπως διάβασα κι εγώ τα διάφορα σχετικά περί καδένας, στο vwclub. πρόσφατα άναψε το κίτρινο λαμπάκι (check engine) και έμεινε έκτοτε αναμένο. golf 140 tsi 2007, 106.000km. εννοείται με όλα του τα service και έχοντας περάσει όλες τις παιδικές ασθένειες (αλλαγή σασμάν, τουρμποβαλβίδων, κλπ). πήγα σε αντιπροσωπεία και μετά από έλεγχο στο vag-com μου έβγαλαν κοστούμι αλλαγή σετ καδένας και τουρμποβαλβίδες. 1190 ευρώ υλικά+εργασία. Με την πρώτη γκρίνια έπεσε στα 900 "επειδή δεν έχουν δουλειά αυτή την εποχή". Ωστόσο επειδή πρόλαβα και έκανα μια αναζήτηση στο φορουμ το πήρα και έφυγα για άλλες πολιτείες. Για το θέμα περί καδένας έκαναν την τρελίτσα, ότι τα δημοσιεύματα είναι από "κουτσομπολίστικα" περιοδικά και δεν υπάρχει καμία κάλυψη. δεν θα σχολιάσω περαιτέρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostis233 Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 εγω εχω ενα golf gt με τα 170 και εχει 104.000 οταν μου αναβε στις αρχες που το ειχα παρει το ειχα ψαξει και ηταν η' απο νοθευμενη βενζινη 100αρα συνηθως ειτε επειδη ειχε τυχει να καψω πολλαπλασιαστη...απο τοτε βαζω παντα 95αρα και εχω το κεφαλι μου ησυχο χωρις κανενα προβλημα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisperi Posted February 3, 2013 Report Share Posted February 3, 2013 Παιδιά βενζίνη SHELL 97 πάντα,και σε μεγάλο ταξίδι πάλι SHELL 100οκτανίων αλλά απο πρατήριο κρατικό(ΜΥΡΤΕΑ-ΕΡΜΗΣ ΚΛΠ) γιατί οι άλλοι είναι για τον π........τσο!Έχω το κεφάλι μου ήσυχο.Αλλά και ΕΚΟ κινιτρον είναι πολύ καλή.Και απαραίτητα με αλλαγή λαδιών ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ αλλαγή φίλτρου βενζίνης και ας λέει ο μάστορας(ειδικός) οτι δεν χρειάζεται.Σε ένα φιατ γκράντε πούντο που είχα παλιά είχα καθαρίσει μπεκ σε ένα χρόνο 2 φορές.....(καθαρισμός μπέκ=80 ευρώ η τετράδα).Αλλά το αστείο είναι που λέμε οτι έχουμε 90 άλογα ή 200.Πώς όμως????????????Με βενζίνη γερμανική τα χουμε αλλά με ελληνική ούτε τα μισά....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 3, 2013 Report Share Posted February 3, 2013 γνωμη μου ειναι οτι δεν παιζει τοσο μεγαλο ρολο η μαρκα απο τα πρατηρια οσο ο ιδιος ο πρατηριουχος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 Παιδιά βενζίνη SHELL 97 πάντα,και σε μεγάλο ταξίδι πάλι SHELL 100οκτανίων αλλά απο πρατήριο κρατικό(ΜΥΡΤΕΑ-ΕΡΜΗΣ ΚΛΠ) γιατί οι άλλοι είναι για τον π........τσο!Έχω το κεφάλι μου ήσυχο.Αλλά και ΕΚΟ κινιτρον είναι πολύ καλή.Και απαραίτητα με αλλαγή λαδιών ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ αλλαγή φίλτρου βενζίνης και ας λέει ο μάστορας(ειδικός) οτι δεν χρειάζεται.Σε ένα φιατ γκράντε πούντο που είχα παλιά είχα καθαρίσει μπεκ σε ένα χρόνο 2 φορές.....(καθαρισμός μπέκ=80 ευρώ η τετράδα).Αλλά το αστείο είναι που λέμε οτι έχουμε 90 άλογα ή 200.Πώς όμως????????????Με βενζίνη γερμανική τα χουμε αλλά με ελληνική ούτε τα μισά....... Μην το λες αυτο.. Εγω Γερμανια ειμαι αλλα δεν μου αρεσει καθολου η ποιοτητα βενζινης. Την καλητερη βενζινη μπορω να πω οτι την εχω βαλει στην Αυστρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...