chris polo Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 (edited) Συγγνώμη αλλά δεν στέκει αυτό που λες δεν επαληθεύεται από τους όρους εγγύησης και κάθε φορά που μπαίνει στο διαγνωστικό νωμίζω οτι φαίνεται χώρια που και να ΤΟ βγάλεις αποθηκεύονται οι μέγιστες τιμές πίεσης τουρμπίνας πχ. Για παράδειγμα αν δούλευες 2,5bar θα ΤΟ κρατήσει επ αόριστον η ecu έτσι ξέρω. Δε φαινεται στο διαγνωστικο,ουτε κραταει επ αοριστο τις μεγιστες τιμες πιεσης.Η ecu εχει τους χαρτες που τους εχει περασει καποιος σ αυτη.Τωρα το αμαξι σου εχει τους εργοστασιακους χαρτες και αφ οτου κανεις επαναπρογραμματισμο μπορεις να τους ξαναπερασεις οποτε θελεις.Η ecu δουλευει με τις τιμες που εχει τωρα και οχι με τις τιμες που ειχε καποτε........ Αν αγχωνεσαι τοσο πολυ για την εγγυηση υπαρχουν αντιπροσωποι που σου βαζουν επωνυμο προγραμμα χωρις να χανεις την εγγυηση. Edited October 17, 2013 by chris polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andritsos Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Ναι ε???????? Δηλαδή αν φτιάξω πρόγραμμα έξω αύριο π.χ. και στα 30000χιλ που θα πάω για service μου το βάλουν στο διαγνωστικό για update για παράδειγμα , δεν θα έχω πρόβλημα . . . . ? Είναι σίγουρο ? Αυτό το εγγυούνται οι όποιοι προγραμματιστές . . . . ? ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ δεν θα έβαζα μέσω αντιπροσωπίας πρόγραμμα . . . . . . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 (edited) Αν κανεις update πολυ απλα θα σβηστεί το προγραμμα σου και πλεον το αμαξι θα ειναι με τους μαμα χάρτες + το update !Ξαναλεω οι αντιπροσωπειες δεν σου λενε τιποτα αν πας με προγραμμα για κατι απλο πχ αλλαγη μιας n75 μιας σκαστρας ή πολλαπλασιαστών ή κατι αλλο πχ ψαλιδια/αμορτισερ/ακρομπαρα !Εκει που πρεπει να βγαλεις το προγραμμα και να γυρίσεις σε στοκ προγραμμα ειναι σε χοντρη βλαβη οταν πχ σπασει το μοτερΕπίσης ο καλυτερος τροπος που δεν ανιχνευεται το προγραμμα ειναι περασμα του προγραμματος απευθειας στον εγκεφαλο(ανοιγμα εγκεφαλου) και οχι μεσω OBD με αυτο τον τροπο επισης περνάς το μαμα προγραμμα(στο κραταει ο προγραμματιστης) και δεν φαινεται ΤΙΠΟΤΑ και ΠΟΤΕ ! Edited October 17, 2013 by the_winner 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eNeRGy Posted October 30, 2013 Report Share Posted October 30, 2013 Προσωπικά πριν 6 μήνες ειχα βάλει παράλληλο της racechip στο jeep patriot 2.0 πετρέλαιο και δεν δούλευε καλα το μοτέρ . Έκανε κοψίματα κ τέτοια! Τζάμπα τα 200€ Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Θα μπορουσες να τους το γυρισεις παντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...