Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
lancia16hf

Πιεση Turbo Σε Gti 1.8 Anniversary

Recommended Posts

πιστευω 0.6 σταθερο με 0.9 οβερ το κοβω σαν μαμα...εκει πηγαινουν τα περισσοτερα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω, αλλα κανενας μηχανικος δεν μου χει πειουι εχω καποια βλαβη. Εμενα δουλευει 0,5 σταθερο και αντε να δω κανα 0.6 οβερ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω αποοτι ξερω ειναι γνησιο.. στην αδεια γραφει auq. δεν το εχω ψαξει να σου πω την αληθεια. πες μου τι να κοιταξω και θα σου πω. δεν εχω ιδεα τι ειναι αυτο το vagcom.....

o αριθμος πλαισιου ειναι wvwzzz1jz2w182784. αμα καποιος ξερει ας μου πει

Edited by lancia16hf

Share this post


Link to post
Share on other sites

το θεμα ειναι οτι το αμαξι εχει μπει εγγεφαλο καμια 10ρια φορες... κανεις τους δεν ειδε οτι κατι δεν παει καλα??? τι να πω..... μιλουσα με εναν προγραμματιστη σημερα και του ειπα πως πανω απο 0.6 δεν εχω δει ποτε και αυτος μου πε οτι κατι δεν παει καλα...

υ.γ. το καλωδιο και το vagcom που μπορω να τα βρω και γω να τα εχω?

Edited by lancia16hf

Share this post


Link to post
Share on other sites

1-0.9 over με 0,6-0,5 σταθερο επρεπε να εχεις!Τα 150αρια εχουν 0,6-0,7 over με 0,4 σταθερη περιπου!Ελενξε κολλαρα για τυχον διαροη,n75 μηπως εχει χαλασει(πολυ πιθανο δοκιμασε μια αλλη),μπορει να ειναι και ο αισθητηρας μαφ καμμενος(νιωθεις μπερδεματα στο ρελαντι,υψηλη καταναλωση)

Edited by Golf_Mk2

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto *μη επιτρεπόμενο @ URL* στο ebay ...οπου θες!!! κοιτα το σαν Vcds στο google και θα μαθεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω αλλαξει ν75, βαλβιδα κυκλωματος σκαστρας(αυτη που ναι κατω απο τον δικτη λαδιου),και σκαστρα επισης γιατι φοραγε after market. Τωρα ψαχνομουν για μαφ αν και δεν βγαζει βλαβη στον εγγεφαλο. Ναι νιωθω μα τρεμοπαιζει στο ρελαντι και το βασικοπραγμα που κανει ειναι να μπερδευει στις χαμηλες στροφες οταν παω να ξεκινησω( αυξομειωνει το γκαζι απο μονο του και μετα απο 500 στροφες συνεχιζει κανονικα) για αυτο και εχω αλλαξει τα παραπανω που γραφω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι πολυ πιθανο να ειναι μαφ!Δυστυχως πρεπει να δοκιμασεις εναν αλλο με ιδιο κωδικο(part number το γραφει πανω) με το δικο σου...Ειχα το ιδιο προβλημα παλια με αυτο που λες και ειχα αλλαξει τα παντα και τον μαφ δεν τον εβγαζε σφαλμα!Ειχε μεινει μονο ο μαφ οποτε και αναγκαστηκα και αγορασα καινουργιο μην ξερωντας αν ειναι αυτος γιατι κανενας γνωστος δεν ειχε ιδιο!Αλλα τελικα ηταν αυτο...

Edited by Golf_Mk2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιγουρα δεν θα δουλευει 100% σωστα γιατι δεν μετραει αερα!Δεν ξερω αν θα σηκωσει πιεση...τι να σου πω!

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια μετα απο πολυ ψαξιμο απο μηχανικο σε μηχανικο καταλαβα οτι οι πιο πολυ ειναι ασχετοι....πηγα σε μηχανικο της γειτονιας μου, σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο vw kai σε αντιπροσωπεια. το αμαξι απο τοτε που το πηρα εκανα ενα κομπιασμα στα χαμηλα(1000-1500 στρ.) και δουλευε την πιεση που σας ειπα.ο ενας με εβαλε να αλλαξω την ν75, ο αλλοσ την ν 249 και ο τριτος αφου τα ειχα αλλαξει τα προηγουμενα μου πε να αλλαξω μαφ. λες και μας περισσευουν τα ευρω.... ημουν ετοιμος για να αλλαξω και μαφ απλα εψαχνα να βρω φτηνο. εντελως τυχαια απο αναζητηση στο νετ, βρηκα τον γιωργο( microchips tuning) o οποιος απο το τηλ μου εδειξε οτι το ξερει πολυ καλα το αυτοκινητο.και μου λεει να μην αλλαξω τιποτα αν δεν δει το αυτοκινητο. παω λοιπον σημερα πρωι πρωι και με το που κουμπωνει το λαπτοπ στο αμαξι μου λεω οτι εχω πολυ πλουσιο μειγμα, τρελο αβανς και αφου καναμε βολτα ειδε οτι η πιεση που ζηταγε ο εγγεφαλος ηταν 0,65 μαξιμουμ. μετα ειδε αναλυτικα τον καθε αισθητηρα και ειδε οτι ολοι λειτουργουσαν κανονικα. αφου λοιπον ειδε οτι ολα τα περιφερειακα ειναι οκ ειπε να δει το προγραμμα του εγγεφαλου. απο το σημειο αυτο και μετα καταλαβαινω οτι δεν μπορει να επεμβει ο καθενας γιατι ειναι δουλεια του προγραμματιστη, αλλα ολες τις προηγουμενες μετρησεις δεν μπορουσε κανεις τους να τις κανει? ειναι ολοι τοσο ασχετοι ? και τις 2 βαλβιδες που αλλαξα ρωτησα 2 με 3 συνεργεια πριν τις αλλαξω και κανεις δεν εκανε μετρηση σωστη απο οτι καταλαβα σημερα. τελος παντον , για να τελειωνουμε με αυτο το θεμα, το προβλημα του αυτοκινητου μου ηταν οτι ο προην ιδιοκτητης ειχε βαλει καποιο ντεμο προγραμμα τις ρεβο με αποτελεσμα οταν αυτο ελειξε το αμαξι οχι απλα επανηλθαι στα κανονικα ορια,αλλα πηγε σε περιεργα νουμερα,( αυτο το κανει εσκεμενα η ρεβο μου πε ο προγραμματιστης για να σε κανει να αγορασεις το προγραμμα). τελικα του βαλαμε ενα προγραμματακι και το αμαξι ειναι πολυ καλυτερο τωρα. δουλευει 1.3 οβερ και 1 σταθερο( αν και εχω και μια μικρη απωλεια απο καποιο κωλαρο ),. παντως εμεινα πολυ ευχαριστιμενος απο τις γνωσεις του προγραμματιστη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνησιο ειναι

VIN number WVWZZZ1JZ2W182784

Region Germany

Factory / Manufacturer Wolfsburg

Mark Volkswagen

Model Golf Gti Anniversary

Year 2001

Engine 1.80 [132kW] [180HP] [4cyl.]

Serial Number 182784

το vagcom ειναι το προγραμμα διαγνωστικο που εχουμε στα λαπτοπ, να εμπενες να εβλεπες τι εγγεφαλο φορας και τι πιεση διαβαζει, και αν εχει καπου διαρροη το κυκλωμα, αλλιως το ποιο πιθανον καπου χανεις πιεση.

Που μπαινουμε για να διαβάσουμε την πίεση??Πρεπει να ειμαστε εν κινήση??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετσι ακριβως τα ελεγε στο λαπτοπ. Απλα ειχε 2 ενδειξεις. Η μια μετραγε την πιεση που ζηταγε ο εγγεφαλος και η αλλη μετραγε την πιεση που εδινε η τουρμπινα. Χαρη σε αυτο εμεις καταλαβαμε οτι δεν παει καλα γιατι ο εγγεφαλος μου δεν ζηταγε 0.8 αλλα 0.65.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eαν καποιος ασχετος εχει κανει την μετατροπη σε auq με 180 αλογα,Πως μπορει να καταλαβει εαν του εχουν βαλει την κ03s και οχι την k03??Δηλαδη η κ03 ταιριαζει στον κινητήρα auq ή οχι??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νωμιζω φιλε μου οπτικα ειναι ακριβως ιδια. Στην φτεροτη υπαρχει διαφορα, λογικα και σε καποιον κωδικο που θα αναγραφει πανω στην τουρμπινα αλλα δεν ειμαι και σιγουρος για αυτο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H 03 δεν εχει στον κομπρεσορα(αλουμινιο) το ποτηρακι που εχει η 03s,αυτη ειναι η οπτικη διαφορα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

H 03 δεν εχει στον κομπρεσορα(αλουμινιο) το ποτηρακι που εχει η 03s,αυτη ειναι η οπτικη διαφορα!

δηλαδη στον κινητηρα με τα 180 μπορει καποιος να βαλει k03?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κ03 ειναι ολες φιλε μου!Δεν υπαρχει Κ03S αυτη ειναι ορολογια ελληνικη απο τοτε που βελτιωσε λιγο ή Borg warner την Κ03 και εβγαζε περρισοτερα αλογα!Ολες οι Κ03 απο 20vt μπαινουν σε ολα τα 20vt(ibiza-polo-golf-octavia)!Αν δεις πανω στην τουρμπινα εχει ενα μικρο μπλε ταμπελακι και γραφει Κ03-και κατι αριθμους!Πες τι γραφει να σου πω ποια εχεις...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...