Jump to content
Mdgeorge

Συντονισμός Στα 120-140

Recommended Posts

Καλησπέρα σήμερα μετά απο πολυ καιρό βγηκα στην εθνικη και παρατήρησα οτι το passat (2006 μοντέλο fsi 1,6) τρέμει μεταξύ τα 120 και 140 χιλιόμετρα την ώρα, ειδικά σε απότομο φρενάρισμα το τρεμουλο ήταν έντονο, δίνει τη αίσθηση οτι το αμάξι δεν ειναι σταθερό -ασφαλές , έχουν φάει ένα μικρό χτυπηματακι και οι ζάντες απο κάτι παιζοδρομια στο παρελθον !!! Τα λάστιχα ειναι 3 ετών

Τι κάνω ;;;

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να εχεις στραβες δισκοπλακες γιαυτο τρεμει πολυ εντονα στο φρεναρισμα . Ποτε εκανες τελευταια φορα ζυγοσταθμιση ;

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ένα χρόνο το αμάξι αγοράσμενο οπότε δεν ξέρω ποτέ είχε γίνει τελευταία φορά ζυγοσταθμιση, σε ταξίδι μου πέρυσι στην Θεσσαλονίκη δεν το έκανε! Επίσης τρέμει και σε αυτά τα χιλιόμετρα, οπότε θέλει ζυγοσταθμιση , στραβού δίσκοι εννοείς αλλαγή δίσκο φρενων ?

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνα πρώτα από τη ζυγοστάθμιση να δεις πως θα πάει το πράγμα και μετά βλέπεις για δίσκους. Αλλά εφόσον το φαινόμενο το βλέπεις στις συγκεκριμένες ταχύτητες μάλλον είναι θέμα ζυγοστάθμισης.

Link to comment
Share on other sites

Και το κανει μόνο σε ορισμένη ταχύτητα ;; Γιατι μεχρι τα 100 δεν έχω θέμα ;; Με την ζυγοσταθμιση μπορεί να ελεγχθούν κ οι δίσκοι ;;

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου, πιθανόν να έχεις και στραβούς δίσκους κι αυτό θα το καταλάβεις αν κατά το φρενάρισμα έχεις τρέμουλο. Αν οι δίσκοι είναι λίγο στραβοί τότε μπορεί και να μην το προσέξεις καν σε χαμηλές ταχύτητες. Αν είναι αρκετά στραβοί τότε και στις χαμηλές ταχύτητες θα έχεις τρέμουλο. 

 

Επειδή αναφέρεις ότι δεν έχεις τρέμουλο στις χαμηλές ταχύτητες τόσο στην πορεία όσο και στο φρενάρισμα, έχεις όμως τρέμουλο μεταξύ 120 και 140 χ.α.ω. σε πορεία αλλά και σε φρενάρισμα, προτείνω να κάνεις πρώτα μια ζυγοστάθμιση κι εφόσον το αυτοκίνητο είναι καλά ζυγισμένο, βγες σε ανοικτό δρόμο και πρώτα δοκίμασε να δεις αν στις ταχύτητες που αναφέρεις έχει εξαφανιστεί το τρέμουλο.

 

Αν όντως έχει εξαφανιστεί δοκίμασε να φρενάρεις τόσο ήπια, όσο και πιο εντατικά και παρατήρησε αν έχεις τρέμουλο κατά το φρενάρισμα. Αν δεν έχεις τρέμουλο είναι μια χαρά το αυτοκίνητο.  Αν έχεις τρέμουλο στο φρενάρισμα τότε έχεις μάλλον κάποιον δίσκο στραβό, οπότε και ακολουθείς την προβλεπόμενη διαδικασία. Δεν ξέρω αν μπορεί με κάποιο τρόπο να ελεγχθούν οι δίσκοι των φρένων, αλλά στη θέση σου ή θα ρωτούσα το συνεργείο στο οποίο εμπιστεύομαι το αυτοκίνητό μου ή θα το πήγαινα σε ένα ιδιωτικό ΚΤΕΟ και θα ζητούσα μια μέτρηση των φρένων.

 

Εγώ θέλω να πιστεύω ότι έχεις θέμα ζυγοστάθμισης, εφόσον τρέμει το αυτοκίνητο σε συγκεκριμένο εύρος χιλιομέτρων πλέον του γεγονότος ότι έχεις κι ένα δυο χτυπήματα στους εμπρός τροχούς.

Link to comment
Share on other sites

Το πόρισμα τελικά ήταν, ζυγοσταθμιση ! Ο πίσω δόξης τροχός ήταν εντελώς εκπτώσεις οριων !! Στην συνέχεια το αμάξι συμπεριφέρθηκε άψογα !!! Οπότε το σέρβις για φρένα παει το Μάιο που ειναι και προγραμματισμένο !!!

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ευχαριστω για τις πολύτιμες πληροφορίες γιατι λόγω έλληψης χρονου θα πελαγοδρομουσα στα συνεργεία !!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν ειναι ιδέα μου, το αμάξι σταμάτησε να τρέμει στις μεγάλες ταχύτητες !!! Αλλα έχω την Αίσθηση ότι στο ξεκίνημα και μεχρι 50 χιλιόμετρα όταν παει αργά , ψηλο μπάλατζαρει , κουναει δεξιά αριστερά λίγο. Η ´ έχω γίνει παράξενος ή ένα φτιάχνω άλλο χαλάει ! :-)

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η απάντηση ειναι αλλαγη ελαστικών. Το θέμα ειναι τι βάζουμε ! Τα χρήματα ειναι τα ίδια 580 για michelen k bridgeston

Link to comment
Share on other sites

Τα michelin ειναι πιο μαλακα τα bridgestone ειναι πιο σκληρα τα continental εχουν πολυ καλο κρατημα αλλα απο τις 35000 χλμ δειχνουν κουρασμενα τα nokian θα τα δοκιμασω και βεβαια υπαρχουν και οι δευτερες εταιρειες που ειναι πιο οικονομικες αλλα αλλες ειναι χαλια κι αλλες περισσοτερο απο αξιοπρεπεις. Τετοιες , δηλαδη πιο οικονομικεσ, ειναι η sava ,η barum κλπ οποτε πας ψαχνοντας.

Και να σου πω την αληθεια τα λαστιχα ειναι σαν την κολοκυθοπιτα ή τους γιατρους. Σε αλλους κάποια συγκεκριμενα αρεσουν και σε καποιους αλλους οχι. Δυσκολο θεμα ανοιξες παντως.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο !! Δύσκολο θέμα όσο για τους γιατρούς ισχυει ( γιατρός είμαι :-) )

Για τα Michelin hpv μου είπαν να δω

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοίγω νέο θέμα ! Οταν έχει γίνει ζυγοσταθμιση, σε περίπτωση που Μεταφέρω τα πίσω λάστιχα μπροστά θέλει πάλι ζυγοσταθμιση ?

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όταν τα πίσω πάνε μπροστά ναι. Όταν τα μπροστά πάνε πίσω τότε δεν είναι απαραίτητο, εκτός κι αν έχεις περίεργους συντονισμούς, αλλά πρέπει να είναι εντελώς χάλια η κατάσταση. 

 

Όσο για το επάγγελμα το υποψιαζόμουν από το md στο ψευδώνυμο.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία , στο βουλκανιζατερ είπανε το καλύτερο ειναι να γίνει η αλλαγή Σεπτέμβρη !

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.