Mdgeorge Posted January 12, 2013 Report Share Posted January 12, 2013 Καλησπέρα σήμερα μετά απο πολυ καιρό βγηκα στην εθνικη και παρατήρησα οτι το passat (2006 μοντέλο fsi 1,6) τρέμει μεταξύ τα 120 και 140 χιλιόμετρα την ώρα, ειδικά σε απότομο φρενάρισμα το τρεμουλο ήταν έντονο, δίνει τη αίσθηση οτι το αμάξι δεν ειναι σταθερό -ασφαλές , έχουν φάει ένα μικρό χτυπηματακι και οι ζάντες απο κάτι παιζοδρομια στο παρελθον !!! Τα λάστιχα ειναι 3 ετών Τι κάνω ;;; Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatebos Posted January 12, 2013 Report Share Posted January 12, 2013 Υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να εχεις στραβες δισκοπλακες γιαυτο τρεμει πολυ εντονα στο φρεναρισμα . Ποτε εκανες τελευταια φορα ζυγοσταθμιση ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted January 12, 2013 Author Report Share Posted January 12, 2013 Ειναι ένα χρόνο το αμάξι αγοράσμενο οπότε δεν ξέρω ποτέ είχε γίνει τελευταία φορά ζυγοσταθμιση, σε ταξίδι μου πέρυσι στην Θεσσαλονίκη δεν το έκανε! Επίσης τρέμει και σε αυτά τα χιλιόμετρα, οπότε θέλει ζυγοσταθμιση , στραβού δίσκοι εννοείς αλλαγή δίσκο φρενων ? Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted January 12, 2013 Report Share Posted January 12, 2013 Ξεκίνα πρώτα από τη ζυγοστάθμιση να δεις πως θα πάει το πράγμα και μετά βλέπεις για δίσκους. Αλλά εφόσον το φαινόμενο το βλέπεις στις συγκεκριμένες ταχύτητες μάλλον είναι θέμα ζυγοστάθμισης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted January 12, 2013 Author Report Share Posted January 12, 2013 Ok ευχαριστώ !!!!! Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 100% στραβη δισκοπλακα...αυτο ειναι αποτελεσμα οταν τα φρενα μας ειναι ζεστα και πεφτουνε νερα ή το πλενουμε κ ριχνουμε νερα στους δισκους.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted January 13, 2013 Author Report Share Posted January 13, 2013 Και το κανει μόνο σε ορισμένη ταχύτητα ;; Γιατι μεχρι τα 100 δεν έχω θέμα ;; Με την ζυγοσταθμιση μπορεί να ελεγχθούν κ οι δίσκοι ;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 Αγαπητέ μου, πιθανόν να έχεις και στραβούς δίσκους κι αυτό θα το καταλάβεις αν κατά το φρενάρισμα έχεις τρέμουλο. Αν οι δίσκοι είναι λίγο στραβοί τότε μπορεί και να μην το προσέξεις καν σε χαμηλές ταχύτητες. Αν είναι αρκετά στραβοί τότε και στις χαμηλές ταχύτητες θα έχεις τρέμουλο. Επειδή αναφέρεις ότι δεν έχεις τρέμουλο στις χαμηλές ταχύτητες τόσο στην πορεία όσο και στο φρενάρισμα, έχεις όμως τρέμουλο μεταξύ 120 και 140 χ.α.ω. σε πορεία αλλά και σε φρενάρισμα, προτείνω να κάνεις πρώτα μια ζυγοστάθμιση κι εφόσον το αυτοκίνητο είναι καλά ζυγισμένο, βγες σε ανοικτό δρόμο και πρώτα δοκίμασε να δεις αν στις ταχύτητες που αναφέρεις έχει εξαφανιστεί το τρέμουλο. Αν όντως έχει εξαφανιστεί δοκίμασε να φρενάρεις τόσο ήπια, όσο και πιο εντατικά και παρατήρησε αν έχεις τρέμουλο κατά το φρενάρισμα. Αν δεν έχεις τρέμουλο είναι μια χαρά το αυτοκίνητο. Αν έχεις τρέμουλο στο φρενάρισμα τότε έχεις μάλλον κάποιον δίσκο στραβό, οπότε και ακολουθείς την προβλεπόμενη διαδικασία. Δεν ξέρω αν μπορεί με κάποιο τρόπο να ελεγχθούν οι δίσκοι των φρένων, αλλά στη θέση σου ή θα ρωτούσα το συνεργείο στο οποίο εμπιστεύομαι το αυτοκίνητό μου ή θα το πήγαινα σε ένα ιδιωτικό ΚΤΕΟ και θα ζητούσα μια μέτρηση των φρένων. Εγώ θέλω να πιστεύω ότι έχεις θέμα ζυγοστάθμισης, εφόσον τρέμει το αυτοκίνητο σε συγκεκριμένο εύρος χιλιομέτρων πλέον του γεγονότος ότι έχεις κι ένα δυο χτυπήματα στους εμπρός τροχούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted January 13, 2013 Author Report Share Posted January 13, 2013 Σε Ευχαριστω πολυ !! Θα ακολουθήσω την πορεία όπως είπες κ ενημερώνω !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted January 17, 2013 Author Report Share Posted January 17, 2013 Το πόρισμα τελικά ήταν, ζυγοσταθμιση ! Ο πίσω δόξης τροχός ήταν εντελώς εκπτώσεις οριων !! Στην συνέχεια το αμάξι συμπεριφέρθηκε άψογα !!! Οπότε το σέρβις για φρένα παει το Μάιο που ειναι και προγραμματισμένο !!! Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 Ωραία! Ευχαριστώ και για την ανατροφοδότηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted January 17, 2013 Author Report Share Posted January 17, 2013 Εγώ ευχαριστω για τις πολύτιμες πληροφορίες γιατι λόγω έλληψης χρονου θα πελαγοδρομουσα στα συνεργεία !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted January 23, 2013 Author Report Share Posted January 23, 2013 Δεν ξέρω αν ειναι ιδέα μου, το αμάξι σταμάτησε να τρέμει στις μεγάλες ταχύτητες !!! Αλλα έχω την Αίσθηση ότι στο ξεκίνημα και μεχρι 50 χιλιόμετρα όταν παει αργά , ψηλο μπάλατζαρει , κουναει δεξιά αριστερά λίγο. Η ´ έχω γίνει παράξενος ή ένα φτιάχνω άλλο χαλάει ! :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted January 28, 2013 Author Report Share Posted January 28, 2013 Τελικά η απάντηση ειναι αλλαγη ελαστικών. Το θέμα ειναι τι βάζουμε ! Τα χρήματα ειναι τα ίδια 580 για michelen k bridgeston Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted January 28, 2013 Report Share Posted January 28, 2013 Τα michelin ειναι πιο μαλακα τα bridgestone ειναι πιο σκληρα τα continental εχουν πολυ καλο κρατημα αλλα απο τις 35000 χλμ δειχνουν κουρασμενα τα nokian θα τα δοκιμασω και βεβαια υπαρχουν και οι δευτερες εταιρειες που ειναι πιο οικονομικες αλλα αλλες ειναι χαλια κι αλλες περισσοτερο απο αξιοπρεπεις. Τετοιες , δηλαδη πιο οικονομικεσ, ειναι η sava ,η barum κλπ οποτε πας ψαχνοντας. Και να σου πω την αληθεια τα λαστιχα ειναι σαν την κολοκυθοπιτα ή τους γιατρους. Σε αλλους κάποια συγκεκριμενα αρεσουν και σε καποιους αλλους οχι. Δυσκολο θεμα ανοιξες παντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 28, 2013 Report Share Posted January 28, 2013 Μichelin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted January 28, 2013 Author Report Share Posted January 28, 2013 Έχεις απόλυτο δίκιο !! Δύσκολο θέμα όσο για τους γιατρούς ισχυει ( γιατρός είμαι :-) ) Για τα Michelin hpv μου είπαν να δω Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted January 29, 2013 Author Report Share Posted January 29, 2013 Για να μην ανοίγω νέο θέμα ! Οταν έχει γίνει ζυγοσταθμιση, σε περίπτωση που Μεταφέρω τα πίσω λάστιχα μπροστά θέλει πάλι ζυγοσταθμιση ? Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted January 29, 2013 Report Share Posted January 29, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted January 29, 2013 Report Share Posted January 29, 2013 Όταν τα πίσω πάνε μπροστά ναι. Όταν τα μπροστά πάνε πίσω τότε δεν είναι απαραίτητο, εκτός κι αν έχεις περίεργους συντονισμούς, αλλά πρέπει να είναι εντελώς χάλια η κατάσταση. Όσο για το επάγγελμα το υποψιαζόμουν από το md στο ψευδώνυμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted January 30, 2013 Author Report Share Posted January 30, 2013 Ωραία , στο βουλκανιζατερ είπανε το καλύτερο ειναι να γίνει η αλλαγή Σεπτέμβρη ! Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...