Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Sign in to follow this  
geopaokgr

Αλλαγή Κινητήρα 2.0L Fsi

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.Μετά από πολύ καιρό που διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον τα όσα γράφονται στο forum αποφάσισα να γράψω και εγώ για να μοιραστώ τον πόνο μου.Είμαι δυστηχώς κάτοχος ενός PASSAT 2.0L FSI.Το ''δυστηχώς'' δεν αναφέρεται στην ποιότητα ή σε κάποιο προβλημα που αντιμετωπίζω με το αυτοκίνητο μου αλλά σε αυτά που καλούμε να πληρώνω στο κράτος επειδή κατέχω ένα τέτοιο αυτοκίνητο (τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, τεκμήρια και από χθες το βραδυ άκουσα ότι επανέρχεται και ο φόρος πολυτελείας από το 2014 για ατοκινητα άνω των 1925κ.ε).Επειδή δεν μου πάει η καρδιά να το δώσω για ένα κομμάτι ψωμί, προσπαθώ να σκεφτώ τρόπους να μειώσω το κόστος χρήσης του.Ένας τρόπος που σκέφτηκα και εδώ θα ήθελα την βοήθεια όλων σας είναι αν μπορώ να αλλάξω τον κινητήρα που διαθέτω με έναν 1,6l FSI ή 1.8 TSI;Καταρχήν είναι τεχνικά δυνατόν; Και έπειτα πόσο υπολογίζεται χοντρικα να κοστίσει; Έχετε κάτι παρόμοιο υπόψη σας;Ευχαριστώ εκ τον προτέρων για κάθε απάντηση σας.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως θα ήταν καλύτερα να το δώσεις και να πάρεις ένα 1.4tsi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

αυτο θα ηταν η καλυτερη λυση αλλα δυστυχως ουτε 10 χιλιαρικα δεν θα βρεθει να του δωσει κανεις με τους φορους και την τιμη της βενζινης

Share this post


Link to post
Share on other sites
αυτο θα ηταν η καλυτερη λυση αλλα δυστυχως ουτε 10 χιλιαρικα δεν θα βρεθει να του δωσει κανεις με τους φορους και την τιμη της βενζινης

Δεν υπάρχουν αγοραστές πλέον γι αυτή την κατηγορία στην Ελλάδα.10000????

6000-7000 αν πιάσεις ούτε του παππά να μην το πεις!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξαγωγή στην Γερμανία για να πουλιθή. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Στην Γερμανία πόσο παραπάνω από 6.000 - 7.000 Ευρώ να πιάσει δηλαδή;Πάντως σε τέτοια τιμή για ένα αυτοκίνητο που αγοράσθηκε 35.000 Ευρώ και είναι καινούργιο (55.000Κm) δεν το δίνω.Καλύτερα να το κάνω κοτέτσι που λέει και ένας φίλος. :acute: Αν πάλι μπορέσω κάποια στιγμή να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο 1.6 fsi ή 1.4 tsi θα βάλω σε αυτό όλα τα extra του δίλιτρου (φώτα,καθίσματα κτλ) και μπορεί να το κρατήσω και για ανταλακτικά.Πάντως την λύση της αλλαγής κινητήρα δεν βλέπω να την προτείνει κανείς ή να έχει κάποια άποψη επ' αυτού;

Share this post


Link to post
Share on other sites

2006-2007 στα χλμ που εχεις και ποιο λίγα στα 10.000.. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα Σκέψου άλλοι δώσαν 100.000 για μια BMW 645 το 2006 και τώρα τα πουλάνε 17.000. Εμένα η ασφάλεια δίνη για το αμάξι μου αξία 13.800. 4 χρόνων αμάξι με αρκετά έξτρα από το εργοστάσιο και το βάζουν στην κατηγορία πόσο έκανε η αρχική τιμή του αμαξιού η γυμνή. Ελλάδα τι περιμένεις.Κοιτάνε όλα να τα ξεπουλίσουν τζάπα. Καλά να πάθουμε για ότι είναι να έρθει στο μέλλον.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ποσα χλμ κανεις το χρονο? Γιατι και μηχανη να αλλαξεις αποσβεση δεν προκειται να κανεις ποτέ αν κανεις κατω απο 30.000 χλμ. Κρατα το οπως ειναι. δεν αξιζει να το σκοτωσεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν η τιμή που θα βρω για την μετατροπή είναι σε λογικά πλαίσια θα το μετατρέψω.Γιατί και χωρίς καθόλου χλμ το χρόνο μου κοστίζει 1400 Ευρώ για τις βλακείες τους + τεκμήριο.Το θέμα μου είναι αν γίνεται και είναι σχετικά εύκολο τεχνικά αλλά δεν βλέπω να γνωρίζει κάποιος τι περίπου συμβαίνει.Είναι κάτι εύκολο να γίνει αυτή η αλλαγή κινητήρα ή θα μπλέξουμε ασχημα;Οσο για τον φίλο Cj Georgio παραπάνω συμφωνώ καλά να πάθουμε για ότι έρθει...



                
              

Share this post


Link to post
Share on other sites

δωσε 2000 παρε ενα χιουνται μεγαλο οικογενειακο και καταθεσε πινακιδες σε αυτο.παρτο στο χωριο και βαλτο στο γκαραζ.. γλυτωνεις και εφορια και τεκμηρια πιστευω απλα πρεπει ν ααλλαξουμε μαρκα αυτοκινητου...και το βγαζει στην κυκλοφορια υστερα απο 2 χρονια αν εχουν φτιαξει τα πραγματα η το πουλας εξω

Edited by quicksilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ποιο σωστό μην μπλέκεις στην διαδικασία να αλλάξεις μοτέρ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

αποψη μου ειναι οτι οσο πιο γρηγορα το πουλησεις τοσο λιγοτερα χρηματα θα χασεις. σιγουρα  ειναι μεγαλη αδικια ενα αμαξι που το πηρες 30.000 ευρω να στο παιρνουν σημερα 10.000 ευρω, και αν στο παιρνουν και τοσο. αν σημερα το πουλησεις,  σιγουρα θα χασεις πολλες χιλιαδες  ευρω αλλα σε ενα χρονο θα χασεις κανενα 3χιλιαρο παραπανω και καθε χρονος που περναει θα χανεις ακομα περισσοτερα. δεν νομιζω στο αμεσο μελλον  να αλλαξει κατι σχετικα με τη φορολογια στα αυτοκινητα. και αν αλλαξει σιγουρα θα ειναι προς το χειροτερο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από σχετικό ψάξιμο στην πιάτσα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν αξίζει η αλλαγή πρώτον λόγω κόστους και δεύτερον οτι μπλέκεις άσχημα σε τεχνικές μετατροπές με άγνωστες συνέπειες.Κοινώς δεν ξέρεις τι άλλο θα χρειαστεί αλλαγή ή μετετροπές.Χώρια που οι μάστορες δεν μου γέμισαν και το μάτι ότι είναι γατόνια για μια τέτοιας κλίμακα μετατροπή (και της αντιπροσωπείας συμπεριλαμβανομένης).Οπότε προς το παρών το κρατάμε και κοιτάω να μειώσω (όσο το δυνατόν) το κόστος χρήσης του και βλεπουμε.Και μία ερώτηση μήπως γνωρίζει κάποιος:Αν γράψω το μισό π.χ αυτοκίνητο στην σύζηγο και φαίνεται ότι έχω πάνω μου 1000cc αντί για 2000cc θα πληρώσω φόρο πολυτελείας;Ή θα μοιραστεί στο μισό;Τουλάχιστον να γλυτώσουμε αυτά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοψτο στα δυο. Μάλλον γλυτώνεις τον φόρο. Αλλά το καλύτερο να ρωτήσεις τον λογιστή σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν το δηλωσεις μαζι με την γυναικα παει 1000cc στον καθενα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομιζω οτι οταν το βαζεις σε 2 ονοματα δεν παει 1000cc τον καθε ενα αλλα 50-50 η φορολογια και το τεκμηριο! Πχ αν χρειαζετε 8000€ για ενα αυτοκ 2000cc τοτε παει απο 4000€ στον καθε ενα απο τους 2! Αυτο χωρις να ειμαι 100% σιγουρος, αν γνωριζει καποιος ας με διορθωσει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι είναι ... δεν μοιράζεις κυβικά αλλά την ιδιοκτησία του αυτοκινήτου ... δλδ δεν έχει ο καθένας απο 1000cc (τότε θα έπρεπε να πληρωθούν 2 τέλη κυκλοφορίας για 1000cc, 2 ασφάλειες κ.λ.π που αυτό είναι αδύνατο) αλλά ο καθένας έχει το 50% της ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου (μοιράζεστε απο κοινού την φορολογία και το τεκμήριο) ...

 

Στην ουσία δεν αλλάζει κάτι γιατί τα τεκμήρια μπαίνουν στο οικογενειακο εισόδημα οπότε δεν υπάρχει διαφορά ...

Edited by JKalimer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν ρώτησα και έμαθα.Δυστηχώς δεν κερδίζεις τίποτα.Αν πχ είσαι κάτοχος ενός αυτοκινήτου 2000 κ.ε το οποίο έχει τεκμήριο 6.600 ευρώ (από 5 εώς 10 έτη) αναλογεί φόρος πολυτελείας 6.600 * 5%= 330 ευρώ.Αν γράψεις το 50% πχ στην σύζηγο τότε στο εκκαθαριστικό της εφορίας θα φαίνονται 1000 κ.ε και τεκμήριο 3.300 στον καθένα και 115 ευρώ φόρο πολυτελείας στον καθένα.Το αυτοκίνητο παραμένει δίλιτρο και αυτό δεν αλλάζει και η εφορία απλά μοιράζει τους φόρουςκαι τα τεκμήρια ανάλογα με τα ποσοστά συνιδιοκτησίας.Δυστηχώς τον ήπιαμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...