Jump to content
Kostas Pak

Πρόβλημα Με Φίλτρο Καυσίμου Wk69 Σε Polo 6R

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα και θα ήθελα τη βοήθεια σας...Πριν λίγες μέρες έκανα το service των 2 χρόνων αλλάζοντας και το φίλτρο καυσίμου φυσικά...Το θέμα είναι ότι βάζοντας το WK69 της MANN το αυτοκίνητο κάνει ένα συντονισμό ,στο ρελαντί μόνο, πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού ακριβώς κάτω από τη θέση των πίσω επιβατών,δλδ εκεί που είναι το φίλτρο καυσίμου...

 

Βάζοντας ξανά το φίλτρο που ήδη είχε το αυτοκίνητο πάνω,της UFI, το αυτοκίνητο σταματάει να το κάνει εντελώς...

 

Οπότε υπέθεσα ότι είναι ελατωματικό το φίλτρο και προχώρησα στην αντικατάστασή του...Βάζοντας το καινούριο και μετά από μια μέρα πάλι τα ίδια...

 

Μήπως γνωρίζετε τι φταίει?Έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα?Τη βοήθεια σας παιδιά γιατί απελπίστηκα...

 

Να σημειώσω οτι της MANN γράφει πάνω 6,6bar και της UFI που είχε πάνω τ αυτοκίνητο γράφει 6,4bar...Δεν ξέρω αν έχει να κάνει μ αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Έχει να κάνει και με τα bar της πίεσης, αφού σε ενός φίλου που έχει ίδιο με το δικό μου και του σφύριζε του το αλλάξανε εντός εγγύησης και το πρόβλημά του λύθηκε. Τότε του είπαν ότι το φίλτρο του είχε λιγότερα bar κι αυτός ήταν ο λόγος που σφύριζε.

 

Από την άλλη εσύ αναφέρεις συντονισμό, οπότε είτε δεν εφαρμόζει σωστά το φίλτρο της ΜΑΝΝ είτε έχει κάποιο κατασκευαστικό πρόβλημα και γι' αυτό συντονίζει.

Link to comment
Share on other sites

kalispera to filtro pou forai to polo einai 6.6 bar kai einai antikatastasi me to 6,4 poy forages to problima einai sti mann filtro poy ebales kai exei nakani me ton ruthmisti piesis opos anefere kai o filos. ean balis to UFI 6,6 den ua exeis problima .

Οπότε αφήνω τα φίλτρα ΜΑΝΝ και κινούμαι σε UFI 6.6bar...Να ρωτήσω κάτι άλλο , υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο φίλτρο που παίρνει το Polo ή ψάχνω 6.6 bar γενικά που θα κουμπώνει στο αυτοκίνητο?

Link to comment
Share on other sites

Αφού έχεις ακόμη το παλιό σου φίλτρο, γιατί δεν βλέπεις τι κωδικό έχει για να παραγγείλεις το ίδιο; Εκτός κι αν δεν φαίνεται πια ο κωδικός. Έχω την εντύπωση ότι ο κωδικός κατασκευαστή (VAG) είναι 1K0201051C ενώ ο κωδικός της UFI είναι 31.840.00, όπως επίσης έχω την εντύπωση ότι αυτό το φίλτρο μπαίνει και σε μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρες.

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι έψαξα κι εγώ στο site της UFI δίνει ακριβώς αυτόν τον κωδικό που λες 31.840.00 οπότε αυτό είναι!!!

To βρήκα και στο ebay http://www.ebay.ie/itm/VW-Golf-V-2-0-FSI-4Motion-UFI-Fuel-Filter-05-04-09-09-/140740655215?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20c4cbf86f

Link to comment
Share on other sites

Έχω και εγώ το ίδιο τρίξιμο νομίζω.

Είχα αλλάξει φίλτρο καυσίμου με Mann wk69.

Θα δοκιμάσω να αλλάξω φίλτρο να δω αν θα αλλάξει η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Αν δν το βιαζεσαι πάντως αυτη τη βδομαδα λογικά έρχεται απο Αγγλία το UFI που παρρηγειλα οπότε το βάζω και γράφω εντυπώσεις για τον

συντονισμό που ξεκίνησε μετά το ΜΑΝΝ για τον αν σταματησε ή όχι...

Πάντως μέχρι να ερθει το καινούριο έχω βαλει το μαμά UFI και το αυτοκίνητο δεν κάνει κιχ...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρέλαβα το φίλτρο καυσίμου της UFI και πήγα στο συνεργείο για να το βάλω...Δυστυχώς μετά από κανένα 20λεπτο λειτουργίας το αυτοκίνητο ξεκίνησε ξανά το ίδιο θόρυβο στο ίδιο σημείο...Πραγματικά δεν ξέρω τι φταίει...Έχω πουληθεί να αγοράζω φίλτρα βενζίνης...

Link to comment
Share on other sites

Thanks για την ενημέρωση.
Θα το ψάξω και εγώ περισσότερο.
Ο ήχος θυμίζει αυτό με τα σωληνάκια καυσίμου πίσω από το ντουλαπάκι απλά τώρα ακούγεται πιο πίσω..

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρέλαβα το φίλτρο καυσίμου της UFI και πήγα στο συνεργείο για να το βάλω...Δυστυχώς μετά από κανένα 20λεπτο λειτουργίας το αυτοκίνητο ξεκίνησε ξανά το ίδιο θόρυβο στο ίδιο σημείο...Πραγματικά δεν ξέρω τι φταίει...Έχω πουληθεί να αγοράζω φίλτρα βενζίνης...

 

Αν δεν κάνω λάθος , με είχες ρωτήσει με ΠΜ σχετικά, και σου είχα πει ότι με το φίλτρο MANN δεν έχω κανένα πρόβλημα στο δικό μου. Αυτά τα περί διαφοράς 0.2 bar και λοιπά, δεν επιβεβαιώνονται στο δικό μου μετά από 61.000 χλμ που έχω κάνει.

 

Αλλού έχεις θέμα, αφού στο κάνει και με άλλο φίλτρο. Μήπως είναι η αντλία βλαμμένη, και όταν δει ελάχιστη παραπάνω πίεση σφυράει;

Link to comment
Share on other sites

Ναι φίλε μου πρέπει να σου είχα στειλει pm...Ξέρω κι εγώ?Τι να πω?Ακόμα στο ψάξιμο είμαι...Πάντως τώρα που έχω βάλει αυτό που είχε τ αυτοκίνητο απ την αρχή,UFI 6.4 bar, είναι όλα μια χαρά...

Link to comment
Share on other sites

Αν και λίγο αργά, να σας ενημερώσω πως στην δικιά μου περίπτωση ο ήχος σταμάτησε μόνος του.

Δεν θυμάμαι να σας πω μετά από πόσα χιλιόμετρα αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως σταμάτησε.

Αν αλλάξει κάτι θα ενημερώσω εδώ πάλι.

Link to comment
Share on other sites

γεια σας boys είμαι νέο μέλος στο club είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με το φίλτρο βενζίνης στο χρόνω επάνω (2010)

το πρόβλημα λύθηκε με το φιλτρο της HENGST H280WK MADE IN GERMANY και όχι όπως το εργοστασιακό MADE IN CHINA  :good:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.