stevasil Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 (edited) Καλησπέρα. Είμαι κάτοχος ενός jetta του 2009 με κωδικό κινητήρα CAVD 1483. Το αμάξι το πήρα προ διμήνου από τον πατέρα μου, με 43.000 χλμ. Τα σέρβις έχουν γίνει κανονικά στην τοπική αντιπροσωπία και το δούλεμα του αυτοκινήτου μέχρι τώρα από τον πατέρα μου είναι συντηρητικό (70άρης συνταξιούχος πουλμαντζής , που όταν το αγόραζε δεν ήξερε τι έπερνε και τελικά κατέληξε σε μένα. χαχα) . Πριν λίγο και ενώ οδηγούσα με καμιά 50αρια χλμ την ώρα στο ταμπλώ εμφανήστηκε η ένδειξη EDS και ένα ανεπαίσθητο τρεμούλιασμα στο γκάζωμα στις χαμηλές στροφές και παρέμεινε για κάνα 5λεπτο, όσπου έκανα άκρη και έσβησα. Μόλις ξανάναψα εξαφανήστηκε η ένδειξη καθώς και το τρεμούλιασμα. Τι νάναι , ρωτάω γιατί ανυσηχώ, εννοείται πως αύριο θα πάω από το συνεργείο , αλλά με ζώνουν τα φίδια. ΥΓ από όταν το πήρα βάζω εναλλάξ βενζίνη 50 ευρώ τη φορά, μία απλή , μία shell vpower δεν ξέρω αν παίζει ρόλο. ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ. Η ένδειξη ήταν EPC και όχι η παραπάνω. Συνοδεύτηκε από άναμα του κίτρινου σήματος του κινητήρα από κάτω, η οποία όμως έσβησε κατά την διάρκεια της οδήγησης αφήνοντας αναμένη μόνο την ένδιεξη EPC η οποία όπως είπα παραπάνω δεν ξανάναψε όταν έσβησα και ξανάναψα την μηχανή. Πριν λίγο έφερα και τον μικρό από το φροντιστήριο και πάλι όλα καλά. Να είναι κάτι παροδικό ή να το κοιτάξω; ΥΓ Ας αλλάξει παρακαλώ ένας moderator τον τίτλο μην γελάνε μαζί μου. Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited June 14, 2013 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανεισ ειναι να βαλεισ διαγνωστικο και να δησ τι σφαλματα βγαζη .το οτι σου εσβησε ητανε κατι σποραδικο αλλα αυτο δεν σημενη οτι δεν θα σου το ξανακανη . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stevasil Posted June 13, 2013 Author Report Share Posted June 13, 2013 (edited) Ευχαριστώ, αυτό θα γίνει αύριο κιόλας, απλά είπα μήπως εκ πείρας ξέρετε κάτι παραπάνω , όπως τι έχει παρουσιάσει το μοντέλο κατά το παρελθόν σε παρόμοιες περιπτώσεις.. Ανησυχώ. UPDATE Σύμφωνα με τον μηχανικό της επίσημης εδώ στην Κέρκυρα, υπήρξε στιγμιαία δυσλειτουργία ενός κυλίνδρου, ενδεχομένως λόγω καυσίμου, θεωρεί πως δεν πρέπει να προχωρήσουμε ακόμη σε αλλαγή ας πούμε πολλαπλασιαστή, εκτός και αν το ξανακάνει. Σε ένα τρίμηνο είμαι για σέρβις οπότε θα μας πει το φίλτρο αν είναι βενζίνη ή κάτι άλλο. Μέχρι τότε βλέπουμε. Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited June 14, 2013 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 14, 2013 Report Share Posted June 14, 2013 Συνηθως ειναι θεμα βενζινης αυτο το σποραδικο αναμα του τσεκ. Ο εγκεφαλος εχεις σιγουρα καταγραψει το σφαλμα οποτε βαζοντας το σε διαγνωστικο,θα λεει πιθανοτατα misfire/αστοχια σε καποιον κυλινδρο. Ζητα να σου σβησουν τα σφαλματα,και προσπαθησε να βαζεις σταθερη βενζινη απο το ιδιο πρατηριο ωστε να ελεγξεις αν ειναι εξαιτιας της. ΥΓ: Διορθωθηκε και ο τιτλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stevasil Posted June 14, 2013 Author Report Share Posted June 14, 2013 Συνηθως ειναι θεμα βενζινης αυτο το σποραδικο αναμα του τσεκ. Ο εγκεφαλος εχεις σιγουρα καταγραψει το σφαλμα οποτε βαζοντας το σε διαγνωστικο,θα λεει πιθανοτατα misfire/αστοχια σε καποιον κυλινδρο. Ζητα να σου σβησουν τα σφαλματα,και προσπαθησε να βαζεις σταθερη βενζινη απο το ιδιο πρατηριο ωστε να ελεγξεις αν ειναι εξαιτιας της. ΥΓ: Διορθωθηκε και ο τιτλος. Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FRee-tezas Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 Λύθηκε το "θέμα" ; (Αφού απαντάω σε θέμα μετά από 2μηνο κ όχι 2χρονο, πάλι καλά!) Στα ΙΒΙΖΑ πάντως, όταν ανάβει αυτό το λαμπάκι σαν πιθανότερη βλάβη, έχουμε αντιμετωπίσει να είναι ένα ηλεκτοβαλβιδάκι που βρίσκεται κάτω (πίσω κ λίγο πιο ψηλά για την ακρίβεια) από το πεντάλ (ποδόπληκτρο) του φρένου. Αυτό ουσιαστικά δίνει το "σύνθημα" όταν πατάς φρένο ν'ανάψουν τα πίσω φώτα (stop). Το κορυφαίο είναι ότι όταν το βαλβιδάκι "αστοχήσει" τελείως, τότε σου ανάβει κ το check (engine) κ το αμάξι δεν "τραβάει" (!) Φαντάζομαι πως κ στο βιβλιαράκι του Jetta γράφει πως αυτό το λαμπάκι αφορά κάποιο ηλεκτρονικό πρόβλημα - βλάβη. Σε μένα πάντως που άναψε (ΙΒΙΖΑ) ήταν αυτό που σου γράφω, κόστος 18 Ευρώ, αντικατάσταση σε 5 λεπτά το πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stevasil Posted November 8, 2013 Author Report Share Posted November 8, 2013 Καλά, κι εγώ εμπρόθεσμα απαντάω ε; Λοιπόν, πήγα αντιπροσωπεία και το έσβησαν από το καντράν και μου είπαν πως αν το ξανακάνει θα πάω για πολλαπλασιαστή. Μέχρι σήμερα δεν το ξανάκανε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 8, 2013 Report Share Posted November 8, 2013 Καλά, κι εγώ εμπρόθεσμα απαντάω ε; Λοιπόν, πήγα αντιπροσωπεία και το έσβησαν από το καντράν και μου είπαν πως αν το ξανακάνει θα πάω για πολλαπλασιαστή. Μέχρι σήμερα δεν το ξανάκανε. Ισως ηταν κατι παροδικο λοιπον οποτε το παρακολουθεις και βλεπεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...