dimos gt Posted July 19, 2013 Report Share Posted July 19, 2013 Γεια. Σας έχω το golf v gt mont2007 43000xlm στο ρελαντί σταματημένο και εώς 3000 στροφές όλα καλά μόλις πατησω συμπλεκτη από 1500 στροφές ρεταρη εώς και 2500 περίπου μετά όλα καλώς στην αντιπροσωπεία λένε μπορεί το προγραμμα .Προγραμμα έχω εδώ και 4 χρόνια κανένα πρόβλημα λαμπάκια κινητήρα δεν ανάβει πρόβλημα στο vag δε βγάζει και ο προγραμματίστης μου λέει μαγνητική κομπρεσορα ποιον να πιστέψω και τι προτείνεται ευχαριστώ!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimos gt Posted July 21, 2013 Author Report Share Posted July 21, 2013 SOS δεν γνωρίζει κανείς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 Οταν λες ρεταρει; Μήπως κομπιαζει; Μήπως λέω ειναι Κίνας πολλαπλασιάστης; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimos gt Posted July 22, 2013 Author Report Share Posted July 22, 2013 Πολλαπλασιαστες και μπουζι καινούργια κοιψιματα ναι απλά δε γνωρίζω τα προβλήματα που δημιουργεί η αντλια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symearg Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Δήμο, όταν η αντλία δεν δίνει σωστή πίεση δίνει βλάβη στο vag com. Από την άλλη, η έλλειψη πίεσης στο καύσιμο θα φαινόταν καθαρά στις πολλές στροφές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimos gt Posted July 22, 2013 Author Report Share Posted July 22, 2013 Αντλια νερού λέω που έχει σχέση με το κομπρεσορα γιατί το κάνει χαμηλά το γνωστό πρόβλημα της vw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimos gt Posted July 22, 2013 Author Report Share Posted July 22, 2013 χωρις συμπλεκτη δε κανει απολυτως τιποτα μονο με πατημενο συμπλεκτη και στις χαμηλες στροφες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Δήμο, όταν η αντλία δεν δίνει σωστή πίεση δίνει βλάβη στο vag com. Από την άλλη, η έλλειψη πίεσης στο καύσιμο θα φαινόταν καθαρά στις πολλές στροφές. Φίλε μπορείς να αναφέρεις την συγκεκριμένη βλάβη αν την γνωρίζεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimos gt Posted July 22, 2013 Author Report Share Posted July 22, 2013 δεν τι γνωριζω το ψαχνω καταληγουν ολοι οι τεχνικοι σε αντλια νερου θα δουμε!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimos gt Posted July 24, 2013 Author Report Share Posted July 24, 2013 Καθορίστηκε η μαγνητική του κομπρεσορα πολύ μικρή βελτίωση μάλλον ετοιμάζεται να μας εγκαταλείψει η αντλια νερού Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_michel Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Σε πρωτη φαση φιλε μου δες λιγακι την πεταλουδα εισαγωγης προφανος θελει καθαρισμα, εαν πιανεσε κατσαβιδι τ30 4 βιδες εχει και ενα σπρει wurth για καθαρισμο φρενων ετσι λεγετε ψεκαζεις μονο την στρογκυλη πεταλουδα και οχι πουθενα αλλου. καθαριζεις καλα με ενα πανι, τηβ τοποθετεις και επαναπρογραμματισμο με vagcom χρονος εργασιας το πολι 20 λεπτα μεχρι να στεγνωσει διλαδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimos gt Posted July 25, 2013 Author Report Share Posted July 25, 2013 Αν εννοείς. Κλαπετο αέρα. Εχει αλλαχτει μήπως εννοείς πεταλούδα γκαζιου γίνει ποιο συγκεκριμένος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...