developer Posted August 5, 2013 Report Share Posted August 5, 2013 (edited) Τελευταία έχει συμβεί το εξής κινούμενος σε ανηφόρες επαρχιακού δικτύου με φορτωμένο αυτοκίνητο, και αρκετή έως πολύ ζέστη: οδηγώντας αργά σε ανηφορική διαδρομή με στροφές και 6 ξεψυχησμενη ελέω DSG, ακούστηκε ένα δυνατό σχετικά μεταλλικό ΤΑΚ ΤΑΚ από το χώρο του κινητήρα. Αυτό συνέβη 4 με 5 φορές...Το αυτοκίνητο είναι TSI GT SPORT DSG και μου έδινε την αίσθηση ότι προερχόταν από τον κομπρεσορα... Επειδή συνέβη σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες ( πολύ αργή οδήγηση λόγω μωρού σε στροφές και ανηφόρα) αποφάσισα να βάλω το DSG στο manual mode ώστε να μην επιτρέπω να πέφτουν τόσο τραγικά οι στροφές και πράγματι δεν το ξανάκανε... Σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να είναι και πυρακια αλλά με 97αρα vpower δεν το θεωρώ πολύ πιθανό γιατί υπάρχει και ο knock sensor που θα το απέτρεπε... Τι λέτε; Εστάλη από το Xperia Z. Edited August 5, 2013 by developer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 ο knock sensor παρεμβαίνει μόλις αντιληφθεί πυράκια και μειωνει αβανς μέχρι να σταματήσουν- σίγουρα ήταν πυράκια αυτά που άκουσες ,οι συνθήκες που περιγράφεις ζέστη ,φορτωμένος και με λίγο γκάζι και με 6η είναι ιδανικά για misfires- καλυτερα να οδηγείς manual σε τέτοιες συνθήκες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 (edited) Μην το αφήνεις ποτέ στο d σε επαρχιακό ειδικά αν κινείσαι αργά γιατί το ηλίθιο πρόγραμμα του dsg ανεβάζει σχέσεις αβέρτα και μόλις χρειαστεί λίγο γκάζι σε πρώτη φάση τουρμπιζει τέρμα το μοτέρ πριν κάνει κατέβασμα με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η κατανάλωση αλλά και η θερμοκρασία λαδιού και να ζορίζεται το μοτέρ. Αν έχει και μπόλικη ζέστη μετά από λίγο αρχίζει και ψοφαει χαμηλά... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Edited August 6, 2013 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanosTDi Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 Και μετά σου λέει δώσε 2-3.000 και βάλε DSG... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
developer Posted August 6, 2013 Author Report Share Posted August 6, 2013 Πράγματι ήταν ιδανικές συνθήκες για misfires...Απλά δεν είχα ξαναοδηγησει τόσο αργά σε επαρχιακό δίκτυο και φαίνεται ότι το Normal mode του DSG δεν ανταποκρίνεται σωστά σε αυτές τις συνθήκες... Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Εστάλη από το Xperia Z. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 Το dsg δημιουργηθηκε για προδιαγραφες autobahn οχι για προδιαγραφες κατσικοδρομων οποτε καλο θα ειναι το d μονο μεγαλους δρομους σε επαρχιακο δικτυο μονο s . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 (edited) Το dsg έπρεπε να έχει διαφορετική χαρτογράφηση στα 1.4 γιατί είναι ίδια με του gti μην πω και του r32 και σε επαρχιακό κομμάτι κρεμάει το μοτέρ αναίτια οπότε το manual επιβάλλεται...Στο s πάλι συμπεριφέρεται πολύ...νευροσπαστα, ολο άκυρα κατεβάσματα είναι και τραβάει το μοτέρ στον κόφτη και πάλι αναίτια...Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Edited August 6, 2013 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
developer Posted August 7, 2013 Author Report Share Posted August 7, 2013 Θα συμφωνήσω απόλυτα...Το D κρεμάει το μοτέρ ειδικά στην 6η ενώ το S νομίζει ότι θα τρέξεις σε ράλι....κανονικά θα έπρεπε να βελτιώσουν το SW Κάιν ατό περάσουν ως αναβάθμιση.... Εστάλη από το Xperia Z. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...