Jump to content
developer

Θόρυβος Από Τον Κινητήρα Σε Χαμηλές Στροφές Με 6Η

Recommended Posts

Τελευταία έχει συμβεί το εξής κινούμενος σε ανηφόρες επαρχιακού δικτύου με φορτωμένο αυτοκίνητο, και αρκετή έως πολύ ζέστη: οδηγώντας αργά σε ανηφορική διαδρομή με στροφές και 6 ξεψυχησμενη ελέω DSG, ακούστηκε ένα δυνατό σχετικά μεταλλικό ΤΑΚ ΤΑΚ από το χώρο του κινητήρα. Αυτό συνέβη 4 με 5 φορές...Το αυτοκίνητο είναι TSI GT SPORT DSG και μου έδινε την αίσθηση ότι προερχόταν από τον κομπρεσορα... Επειδή συνέβη σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες ( πολύ αργή οδήγηση λόγω μωρού σε στροφές και ανηφόρα) αποφάσισα να βάλω το DSG στο manual mode ώστε να μην επιτρέπω να πέφτουν τόσο τραγικά οι στροφές και πράγματι δεν το ξανάκανε... Σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να είναι και πυρακια αλλά με 97αρα vpower δεν το θεωρώ πολύ πιθανό γιατί υπάρχει και ο knock sensor που θα το απέτρεπε...

Τι λέτε;

Εστάλη από το Xperia Z.

Edited by developer
Link to comment
Share on other sites

ο knock sensor παρεμβαίνει μόλις αντιληφθεί πυράκια και μειωνει αβανς μέχρι να σταματήσουν-

 

σίγουρα ήταν πυράκια αυτά που άκουσες ,οι συνθήκες που περιγράφεις ζέστη ,φορτωμένος και με λίγο γκάζι και με 6η είναι ιδανικά για misfires-

 

καλυτερα να οδηγείς manual σε τέτοιες συνθήκες

Link to comment
Share on other sites

Μην το αφήνεις ποτέ στο d σε επαρχιακό ειδικά αν κινείσαι αργά γιατί το ηλίθιο πρόγραμμα του dsg ανεβάζει σχέσεις αβέρτα και μόλις χρειαστεί λίγο γκάζι σε πρώτη φάση τουρμπιζει τέρμα το μοτέρ πριν κάνει κατέβασμα με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η κατανάλωση αλλά και η θερμοκρασία λαδιού και να ζορίζεται το μοτέρ.

Αν έχει και μπόλικη ζέστη μετά από λίγο αρχίζει και ψοφαει χαμηλά...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι ήταν ιδανικές συνθήκες για misfires...Απλά δεν είχα ξαναοδηγησει τόσο αργά σε επαρχιακό δίκτυο και φαίνεται ότι το Normal mode του DSG δεν ανταποκρίνεται σωστά σε αυτές τις συνθήκες... Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

Εστάλη από το Xperia Z.

Link to comment
Share on other sites

Το dsg δημιουργηθηκε για προδιαγραφες autobahn οχι για προδιαγραφες κατσικοδρομων οποτε καλο θα ειναι το d μονο μεγαλους δρομους σε επαρχιακο δικτυο μονο s .

Link to comment
Share on other sites

Το dsg έπρεπε να έχει διαφορετική χαρτογράφηση στα 1.4 γιατί είναι ίδια με του gti μην πω και του r32 και σε επαρχιακό κομμάτι κρεμάει το μοτέρ αναίτια οπότε το manual επιβάλλεται...

Στο s πάλι συμπεριφέρεται πολύ...νευροσπαστα, ολο άκυρα κατεβάσματα είναι και τραβάει το μοτέρ στον κόφτη και πάλι αναίτια...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα...Το D κρεμάει το μοτέρ ειδικά στην 6η ενώ το S νομίζει ότι θα τρέξεις σε ράλι....κανονικά θα έπρεπε να βελτιώσουν το SW Κάιν ατό περάσουν ως αναβάθμιση....

Εστάλη από το Xperia Z.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.