boocker32 Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 ΚΑΛΥΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ VW ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΩ ΕΝΑ PASSAT 1.6 FSI to το ΠΗΡΑ ΜΕ 56000 ΧΛ ΚΑΙ ΕΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ . ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΕΠΙΔΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΡΗΝ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΩΝ ΑΠΡΗΛΙΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΟΣ ΣΑΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΑ ΠΑΡΑΘΗΡΑ ΚΛΗΣΤΑ ΚΑΙ ΦΟΥΛ ΚΛΗΜΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΗΡΑ ΑΝΥΧΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΙΡΗΣΗ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΑ ΣΑΝ ΚΡΟΤΑΛΗΣΜΑ ΟΤΑΝ ΑΛΑΖΩ ΤΑΧ .ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΑΝ ΝΑ ΠΗΓΕΝΕΙΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΜΕ 60 ΚΜ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ 5Η ΤΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙΣ 6Η ΤΑΧ ΜΕ ΛΙΓΟ ΓΚΑΖΥ ΡΩΤΗΣΑ ΛΗΠΩΝ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΚΟ ΣΕ BOSH SERVICE WV KAI MOY EIΠΕ ΟΤΙ ΒΑΝΩ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΒΕΝΖΗΝΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟΥΛΑΧΗΣΤΩΝ 97 ΟΚΤΑΝΙΩΝ ΟΧΙ 95 ΑΠΛΗ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΟΝ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ 100ΑΡΑ ΕΒΑΛΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΗ .ΚΑΙ ΛΕΩ Η Ο ΚΗΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΠΑ Η ΤΑ VW -PASSAT ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΤΣΙ ( ΕΧΘΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΠΕΙΡΑ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΗΡΙΣΜΕΝΟ SEAT LEON 1.4 ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΝΤΡΑ TEST DRIVE ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΟΡΥΒΟ ΜΠΩΡΟ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΗΚΟ ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΤΕΤΕΙΑ Η ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ? .ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Κλασσική περίπτωση πειρακίων.Είσαι σίγουρος ότι η βενζίνη που έβαλες ότι ήταν 100άρα??Βάλε από εταιρικό πρατήριο της ΕΚΟ ή SHELL σε μεγάλη ποσότητα (φουλάρισμα).Ρίξε μέσα στο ρεζερβουά ενισχυτικό βενζίνης της liqui moli +4 οκτάνια και βλέπουμε. Ο κινητήρας μας χρειάζεται τουλάχιστον 98 οκτάνια για να δουλέψει ομαλά και αλλαγή ταχυτήτων τουλάχιστον στις 3000 με 4000 στροφές.Ααααα!!!Αυτά τα χαπάκια που έριξες τι είναι??Δεν τα εμπιστεύομαι και τόσο.Τέλος τα χλμ σου έχουν συμπληρωθεί φαντάζομαι για το σέρβις των 60000 χλμ.Το έκανες??Άλλαξες μπουζί?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boocker32 Posted October 17, 2013 Author Report Share Posted October 17, 2013 (edited) καλημερα φιλε μου απο shell εβαλα αλλα ειχε μισο τεποζιτο απλη απο ελην και εβαλα το αλλο μισο shell 100αρα τα χαπακια τα εριξε ο μηχανηκος οταν του το ειπα το προβλημα και μου λεει κατα λεξει κατοσταρα και μαλακιες βαλε αυτα και σε 2 3 ωρες θα πεταει τι να πω μπουζακια τα αλαξα στην wv τωρα λογικα εβαλαν original μαζι με 4 καινουργιους πολλαπλασιαστες της vw .αυτο φιλε μου που να το βρω {liqui moli +4}? επι την ευκαιρια με λενε χρηστο εσενα? με τα πειρακια θα εχω προβλημα μελοντικα ειναι κακη καυση η κατι αλλο? για το sping boost 2 που ειδα οτι πολυ το φορανε τι εχεις να πεις αξιζει εσυ τι passat exeis και αν το εχεις δοκιμασει ? Edited October 17, 2013 by boocker32 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Γεια σου Χρήστο.Γιώργος το όνομά μου.Το 1.6 fsi με πρόγραμμα στους 130 ίππους.Έβαζα πάντα 100άρα μέχρι που ανακάλυψα την ακετόνη εδώ και 1 χρόνο..Από τότε 95άρα από εταιρικό βενζινάδικο της ΕΚΟ και πρόσμειξη με 5 τοις χιλίοις ανα λίτρο με 100% ακετόνη.Το αποτέλεσμα άκρως εντυπωσιακό.Η 95άρα μεταμορφώνεται σε 100άρα άμεσα.Το liqui moli θα το βρεις σε μαγαζιά που πωλούν λιπαντικά και είδη βελτίωσης.Το sping boost 2 δεν το έχω δοκιμάσει και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boocker32 Posted October 17, 2013 Author Report Share Posted October 17, 2013 (edited) Από τότε 95άρα από εταιρικό βενζινάδικο της ΕΚΟ και πρόσμειξη με 5 τοις χιλίοις ανα λίτρο με 100% ακετόνη για σου γιωργο δεν καταλαβενω την συνταγη και λεω μηπως μου δωσεις λιγο ακομη βοιθεια μιας και το κατεχεις το θεμα καταρχην ακετονη ενοεισ το < ασετον > το κλασηκο η κατι αλλο και μετα η δοσολογεια προσμηξεις που αναφερεις πως ειναι γιατι μπερδευτικα λιγο < στα 100 λιτρα θα βαλεισ 50ml ακετονη ( ασετον) > ....???kai κατι ακομα εσυ με το θεμα των πειρακιων τι αποτελεσμα πηρες ? Edited October 17, 2013 by boocker32 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Από τότε 95άρα από εταιρικό βενζινάδικο της ΕΚΟ και πρόσμειξη με 5 τοις χιλίοις ανα λίτρο με 100% ακετόνη για σου γιωργο δεν καταλαβενω την συνταγη και λεω μηπως μου δωσεις λιγο ακομη βοιθεια μιας και το κατεχεις το θεμα καταρχην ακετονη ενοεισ το < ασετον > το κλασηκο η κατι αλλο και μετα η δοσολογεια προσμηξεις που αναφερεις πως ειναι γιατι μπερδευτικα λιγο < στα 100 λιτρα θα βαλεισ 50ml ακετονη ( ασετον) > ....???kai κατι ακομα εσυ με το θεμα των πειρακιων τι αποτελεσμα πηρες ? Όχι το κλασσικό που ξεβάφουν οι γυναίκες τα νύχια τους αλλά το καθαρό 100%.3-5 τοις χιλίοις είναι η δοσολογία.Στα 100 λίτρα 500 ml το ανώτερο που μπορείς να βάλεις.Γκουγκλάρισε το θέμα και θα βρεις αμερικάνικα site και εγγλέζικα με διαγράμματα πόσο αυξάνεται η ισχύς και η οικονομία.Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα πειράκια γιατί πότε δεν έβαλα σκέτη 95άρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos_VW Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 Έχω και γω passat fsi 1.6 και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ο κινητήρας είναι θορυβώδης και η λειτουργία του τραχιά. Αυτό είναι έτσι λόγω κατασκευής. Οι επόμενοι κινητήρες tsi είναι σαφώς πιο "ήσυχοι". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 εγω δεν εχω παρατηρησει μεχρι στιγμης κανενα θορυβο ετσι ενοχλητικο εκτος αν υπερ γκαζωσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...