Jump to content
George Aba

Golf 5 , Γυρίζει Ο Κινητήρας Αλλά Δεν Εκκινεί

Recommended Posts

Γεια σας παίδες,
Λοιπόν, για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...
έχω ένα golf 5 1400 και Λόγω κρίσης έμεινα κι εγώ αρκετό καιρό με "Λαμπάκι" (βενζίνης)...τελικά γέμισα το ρεζερβουάρ αλλά όταν πήγα να εκκινήσω το αυτοκίνητο δεν πήρε με την πρώτη...τελικά πήρε μπρός αλλά σε κάποια φάση άρχισε να "κλοτσάει" όχι για πολύ όμως...την επόμενη μέρα πάλι μου έκανε πρόβλημα στην εκκίνηση...πήρε όμως πάλι με την δεύτερη προσπάθεια και αφού πάτησα και λίγο γκάζι....πήγα στην δουλειά μου αλλά το βράδυ που σχόλασα δεν έπαιρνε και μου έβγαζε την ένδειξη λαδιού...ήρθε τελικά ένας φίλος που ξέρει κατιτίς...γύρισε το κλειδί ως την μέση μια-δυο φορές και μετά έβαλε μπρος...γύρισα σπίτι χωρίς κανένα πρόβλημα αλλά παρατήρησα ότι οι στροφές του κινητήρα ήταν χαμηλότερες απ'ότι συνήθως...σήμερα το πρωί τα ίδια...προσπάθησα όπως μου έδειξε ο φίλος αλλά τίποτα...συμπλήρωσα και λάδι και πάλι τίποτα...από διάφορες συζητήσεις μου είπαν κάποιοι ότι ίσως πήρε αέρα η αντλία...μπορείτε να βοηθήσετε;

Link to comment
Share on other sites

Εσυ εχεις το λαμπακι αναμμένο λογο κρισης, εγω το εχω αναμμένο απο τοτε που το πείρα δηλαδή καπου 7 χρονια.

 

Αρα δεν ειναι αυτό καποιο αλλο πρόβλημα εχει το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Εσυ εχεις το λαμπακι αναμμένο λογο κρισης, εγω το εχω αναμμένο απο τοτε που το πείρα δηλαδή καπου 7 χρονια.

 

Αρα δεν ειναι αυτό καποιο αλλο πρόβλημα εχει το αυτοκίνητο.

Ούτε εμένα είναι η πρώτη φορά που έμεινα με λαμπάκι, Απλά το αναφέρω γιατί δίνει βάση στο ενδεχόμενο να πήρε αέρα η αντλία

Link to comment
Share on other sites

Ούτε εμένα είναι η πρώτη φορά που έμεινα με λαμπάκι, Απλά το αναφέρω γιατί δίνει βάση στο ενδεχόμενο να πήρε αέρα η αντλία

όταν πας να ξαναπάρεις το αυτοκίνητο μετά από ώρες που έχει μείνει παρκαρισμένο δώσε προσοχή να ακούσεις αν δουλεύει η αντλία βενζίνης για λίγα δευτερόλεπτα  όταν ανοίγεις την πόρτα του οδηγού

για να το ακούσεις χρειάζεται ησυχία και να δώσεις σημασία η διαφορετικά βάλε κάποιον άλλον να ανοίξει την πόρτα του οδηγού και εσύ να στήσεις αυτι κάπου στο πίσω μέρος του αυτοκινητου

εμενα το κάνουν και τα 2 αυτοκίνητα και το golf και το superb  όχι πάντα αλλα όταν έχουν μείνει πολλές ώρες παρκαρισμένα

από ότι ξέρω όταν ανοίγει η πόρτα του οδηγού μετράει την πίεση βενζίνης που βρίσκετε στο κύκλωμα από την αντλία καυσιμου στο ντεπόζιτο μέχρι την αντλία υψηλής στο μοτέρ αν μετά από ώρες ακινησίας η πίεση αυτή ξεθυμανει η αντλία στο τεπόζιτο παίρνει εντολή και πρεσάρει πάλι για να δημιουργήσει την πιεση που χρειάζεται η αντλία υψηλής για να δουλέψει και να πάρει μπρός ο κινητήρας 

το ίδιο γίνετε και όταν γυρίζουμε το κλειδί να πάρει μπρός ο κινητήρας λίγο πριν πριν δώσει εντολή στην μίζα

 

αν και διάγνωση μέσο internet δεν γίνεται ποιο πιθανό είναι να τα έχει παίξει η αντλία στο τεπόζιτο παρα να έχει πάρει αέρα, αυτό που έκανε ο φίλος σου γυρίζοντας 1- 2 φορες το κλειδί ως τη μέση εκτος από αυτοδιάγνωσεις και ελεγχους που κάνει ήταν και να δώσει εντολή στην αντλία να πρεσάρει καύσιμο

 

μου έχει τύχει πολλές φορες να έχω κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο λόγο αμελειας για να πάω στην δουλειά με τον δείκτη βενζίνης να μην κινείται χιλιοστό και η οθόνη να λέει 0 χιλιόμετρα ποτε δεν είχα κάποιο πρόβλημα εκτος από το να σκέφτομαι ότι θα μείνω μέσα στην μέση του δρόμου και θα γελάνε και οι πέτρες

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

Η εμβαπτιζομενη αντλια στο τεποζιτο ψυχεται σε μεγαλο ποσοστο απο το καυσιμο.

Οταν ειμαστε με χαμηλη σταθμη, ανεβαινει η θερμοκρασια της αρκετα.

Επισης ζοριζεται ακομη περισσοτερο λογω χαμηλης σταθμης, αφου "παλευει" να ρουφηξει καυσιμο για να μην αφησει "ξεκρεμαστη" την υψηλης.

Πολυ πιθανο να επαθε ζημια.

Επειδη ομως απο μακρια δεν γινεται διαγνωση, προτεινω να πας για εξουσιοδοτημενο για ενα φουλ σκαν για αρχη. Η με ενα μελος εκει κοντα που μενεις.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πρίν από 15 ημέρες είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα. Πήγαινα να δώσω μιζιά και είτε δεν έπαιρνε καθόλου είτε έπαιρνε και αμέσως έσβυνε.Υπήρξαν και κάποιες φορές που πήρε αλλά πήγε μέχρι τις 800 στροφές και μετά έσβυνε.Το ενδεικτικό του λαδιού άναψε κάποιες φορές και σε μένα αλλά μην σε ανησυχεί δεν είναι πραγματικό. Ο εγκέφαλος νομίζει οτί το αμάξι έχει ξεκινήσει αφού στρέφει λόγω της μίζας αλλά επειδή δεν έχει σηκώσει πίεση λαδιού σου πετάει σφάλμα.Μιλάω με Καρεντα και μου λένε μάλλον αντλία βενζίνης, χτύπα τη λίγο μήπως και ξεκολλήσει και το βάλω μπροστά. Τελικά όσο και να τη χτυπήσαμε, παρακαλέσαμε το Θεό, προσευχηθήκαμε, μετανοήσαμε για τις αμαρτίες μας, προσκυνήσαμε και ότι άλλο μπορούσαμε να κάνουμε επι τόπου το αμάξι δεν πήρε ποτέ. Εγώ είχα και το θέμα επειδή το αμάξι το έχω σε υπόγειο γκαράζ καμιά οδική δεν μου το έβγαζε και τραβιόμουν 3 ημέρες πως θα βγεί από μέσα ώστε να το πάω για φτιάξιμο.Ενημερωτικά να ξέρετε καμιά οδική δεν σε τραβάει από υπόγειο γκαράζ. Για να μην σας κουράζω κάποια στιγμή το βγάλαμε και το πήγα Καρέντα Πειραιά όπου έγινε αλλαγή αντλίας βενζίνης,εγκεφάλου αντλίας, ρελέ και μια φλάντζα με κόστος 390Ευρώ.

 

Και τώρα πάμε στο γελοίο μέρος της υπόθεσης.

 

Πάω το χθές το Σαββάτο το πρωί να βάλω μπροστά να φύγω. Δίνω μιζιά αλλά τίποτα. Περίεργο λέω, αλλά είπα μήπως η μπαταρία είχε πέσει λίγο λόγω των μιζιών που έδινα ώστε να το βγάλω από το γκαράζ την προηγούμενη εβδομάδα. Λογικό λέω αφου το αμάξι δεν το έιχα κουνήσει μετά την επισκευή. Αφού έδωσα γύρω στις 5 με 6 μιζίες σταματάω και περιμένω λίγο. Όπως περίμενα, άκουγα θόρυβο σαν νερό που τρέχει. Λέω θα είναι από τις σωληνώσεις των αποχετεύσεων που περνουν από το υπόγειο, εξάλλου δεν ήταν και η πρώτη φορά που τον άκουγα. Έλα όμως που ανόιγω την πόρτα για να βγώ να πάω να μετρήσω την μπαταρία και μου έρχεται η μυρωδιά της βενζίνης και μαζί το εγκεφαλικό. Όλος ο χώρος κάτω από το αυτοκίνητο πλημμυρισμένος με βενζίνη και έιχα και γεμάτο ντεπόζιτο. Δεν μιλάμε για σταγόνες, μιλάμε για πλημμύρα κανονική και να τρέχει καύσιμο από το χώρο της μηχανής. Φανταστείτε πως είναι όταν τρακάρεις και φεύγουν όλα τα νερά κάτω, αλλά να συνεχίζει να έχει ροή. Αφού κατέβηκαν από τον έκτο να δούνε τι έγινε γιατί τους μύρισε. Βγάζω κλειδί από μίζα και αφού αέρισα και καθάρισα το χώρο λέω για να δω τι γίνεται. Τότε είναι που έπαθα το δεύτερο εγκεφαλικό. Δίπλα από το δοχείο του υγρού ψύξης ανεβαίνει από το πάτωμα το σωληνάκι της βενζίνης που από ότι κατάλαβα μάλλον έρχεται από την αντλία πίσω. Μετά μέσω ενός μεταλλικου συνδέσμου, ο οποίος έχει κάτι σαν ασφάλεια που είναι μαύρου χρώματος που κλειδώνει το σωληνάκι στη θέση του, συνδέεται με άλλο σωληνάκι. Αυτό το είχε πετάξει τελείως και όποτε πήγαινα να βάλω μπροστά γινότανε σαν το συντριβάνι του Εθνικού Κήπου. Όπως καταλάβατε μιλάμε για πολύ μ@λ@κες οι άνθρωποι. Θα το βγάλανε κατά την επισκευή για να να βγάλουν τον αέρα από τη γραμμή ή για να μετρήσουν πίεση και να δούνε οτι έχουν ροή και αντί να το κλειδώσουν πάλι κάνανε π@π@ρι@.

 

Δεν με πείραξε οτί δεν έχω αυτοκίνητο, όσο το ότι από καθαρή αμέλεια τους μπορεί να καιγόμουν ζωντανος άσε που θα έκαιγα και τους υπόλοιπους που δεν φταίγανε σε τίποτα. Μου θύμισε τις ταινίες που βάζει ο άλλος το κλειδί στη μίζα και κάνει έκρηξη.

 

Το θέμα είναι αν ξέρει κανένας πως κλέιδώνει αυτό μέσα, γιατι δεν θέλω να το πιέσω και κάνω καμία ζημιά και μετά θέλει όλο αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ήταν αντλία βενζίνης...αρχικά άλλαξα το φίλτρο μπας και ηταν απο εκεί το πρόβλημα και μπορέσω να γλιτώσω κάποια φράγκα...το αμαξι έπαιρνε κανονικα στις αρχές αλλά η αντλία έκανε θόρυβο...ωσπου ξαφνικά μια μέρα εκεί που οδηγούσα έδινα γκάζι και δεν ανέβαζε στροφές...έφτασα σπίτι με 20Km/h ...έδωσα γκάζι ξανά ενω ήμουν σταματημένος...οι στροφές ανέβαιναν μέχρι 4000 μόνο...και μόλις έπαιρνα το πόδι μου έπαιφταν και έσβηνε..την τρίτη φορά που το δοκίμασα έσβησε και δεν ξαναπήρε....άλλαξα την αντλία και δούλεψε αμέσως. ελπίζω να τελειώσει η ιστορία μου κάπου εδώ.

Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.