Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Deus164

Members
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Deus164 last won the day on August 4

Deus164 had the most liked content!

Community Reputation

18 Good

About Deus164

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday January 5

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

3,831 profile views
  1. Τελικά τι έκανες με τα ηχεία? σκεφτόμουν και εγώ να αναβαθμίσω τον ήχο από όταν άλλαξα την εργοστασιακή πηγή αλλα όχι άμεσα μιας και θέλω να αλλάξω πρώτα ανάρτηση Με την καινούρια που έβαλα αν και κινεζικη ο ήχος βελτιώθηκε έως έναν βαθμό ποιο καθαρός και ανεβάζει λίγο περισσότερη ένταση χωρίς παραμόρφωση αλλα μονο με τα standard εργοστασιακά ηχεία που έχει δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο Σαν σκέψη είχα να κάνω κάτι ανάλογο του superb που το είχα πάρει με εργοστασιακό ηχοσύστημα με ηχεία σε όλες τις θέσεις και ενισχυτή μια χαρά ακούγεται γεμάτος καθαρός με αρκετή ένταση χωρίς υπερβολές
  2. Καλησπέρα είχα βάλει πριν 5-6 χρόνια και 40k ένα set coilover της κακιάς ώρας και λέω να τα αλλάξω σύντομα, Xθες που πήγα να τα μαλακώσω γιατί έχουν γίνει κούτσουρο μου έμεινε το ένα knob από την πλευρά του οδηγού στο χέρι ήταν μαγκωμένο το πίεσα και έσπασε... Επίσης τα ελατήρια ήταν σαν από σύρμα μετά από 2 χρόνια το αμάξι είχε γίνει σάυρα, για να έρθει στα ίσα του εμπρός το έχω σηκώσει τέρμα και πίσω αναγκαστικά να βάλω teflon προσθήκες- αποστάτες... Κοιτάζω για τα Tein Street Advance Z ποια είναι η γνώμη σας για τα Tein σε γερμανικό αυτοκίνητο? Δεν ψάχνω για top επιδόσεις με ενδιαφέρει είναι να μην είναι τις πλάκας σαν αυτά που έχω τώρα να έχουν μια σχετική άνεση στη καθημερινή χρήση και να μπορώ να τα φέρω εκεί που θέλω Τα tein είναι επώνυμα έχουν τις βασικές ρυθμίσεις ενός coilover που θέλω και είναι σε καλή τιμή κάπου στα 650 με 700 euro κοντά στην τιμή των χοντρομπουκαλων bilstein με ένα σετ ελατήρια Tein Street Αdvance Ζ Specifications Από θέμα κόστους θέλω να μείνω κάτω από το χιλιάρικο με ότι άλλο χρειαστεί όπως τοποθέτηση ευθυγράμμιση topmounts... Είχα παλιά την super street σε άλλο αυτοκίνητο και ήμουν ευχαριστημένος τα είχα 8 χρόνια δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και με αυτά το πούλησα και γιαυτό τα κοιτάζω πάλι βέβαια η super street δεν ήταν και ανάρτηση που την λες άνετη αλλά τότε αυτό δεν με ενδιέφερε καθόλου
  3. Σίγουρα δεν θα αγόραζα πάλι αυτοκίνητο με dgs7 Έχω ένα skoda superb με CDAA το είχα πάρει το 09 καινούριο με τα πάντα όλα που μπορούσε να πάρει από extra εξοπλισμό και ευτυχώς είχε και επέκταση εγγύησης Δεν του κάνω πολλά χιλιόμετρα στα 40k στην πενταετία περίπου χρειάστηκε να αλλαχτεί συμπλέκτης στην εγγύηση 2-3 μήνες πριν λήξει από τότε το κυκλοφορώ μονο για ταξίδια και μεγάλες διαδρομές Τώρα στα 80K περίπου άρχισε να κάνει πάλι σκορτσαρίσματα και όταν ζεσταίνεται να πατινάρει ελαφρώς, και όπως στα περισσότερα απο πάντα βρόνταγαν οι τενεκέδες του dsg στις λακκούβες...... Το έχω σαν καινούριο εσωτερικά και εξωτερικά χωρίς φθορές και δεν μου πάει να το σκοτώσω άλλα με έχει ξενερωσει και να το κρατήσω Από το νέο έτος σκέφτομαι να το δώσω στους γονείς μου στην επαρχία που θα πάνε σύντομα όταν θα πάρουν σύνταξη μιας και έδωσαν το IX και πήραν pickup θα τους πασάρω το superb για IX και θα μείνω μόνο με το golf και το παπί ίσως πάρω πάλι και καμιά μηχανή
  4. Καλημέρα κάτι παρόμοιο συνέβη και με το αυτοκίνητο του κουνιάδου μου πέρυσι το καλοκαίρι το πήγε για service και στην αλλαγή αντιψυκτικού του βάλανε G12 Το αυτοκίνητο δεν είναι VW και δεν παίρνει g12 αλλά το original έχει παρόμοιο χρώμα σκούρο κόκκινο και έξω από το πλαστικό δοχείο φαίνεται κάπως σαν μοβ Το αποτέλεσμα μετά από ένα μηνα έγινε σαν να ειχε μέσα λάσπη με σκουριά και λαδίλα Πριν κάνει οτιδήποτε το πήγε στο συνεργείο που είχε κάνει το service και του είπε ότι έκαψε φλάντζα του έβγαλε και κοστολόγιο... Για να το καθαρίσω αρχικά έβγαλα τα κολάρα του ψυγείου πάνω - κάτω το ξέπλυνα με νερο με το λάστιχο μέχρι να σταματήσει να βγάζει σαβούρα το ίδιο έκανα και στο block (εννοείτε κρύο) έπλυνα και το δοχείο Στη συνέχεια έβαλα σκέτο απιονισμένο νερό 2 φορές αφήνοντας το μέσα να δουλέψει για 2-3 μέρες κάθε φορά να ξεπλυθεί Στη συνέχεια έβαλα το κανονικό αντιψυκτικό που παίρνει και πάλι μετά από ένα μήνα είχε σκουρύνει το χρώμα του αλλά χωρίς να έχει σαβούρα και κατακάθια τα άλλαξα πάλι και τώρα ένα χρόνο μετά είναι μια χαρά σαν καινούριο Αν κάτσει στραβή με μίξη αντιψυκτικών και πιάσει μέσα μάκα είναι ταλαιπωρία να καθαρίσει και να έρθει στα ισα του
  5. τα αλλάζω μια φορά τον χρόνο η στα 10k πάντα μαζί με φίλτρο συνήθως στον χρόνο έχουν 7-8 χιλιάδες σπάνια φτάνω τις 10, μια φόρα είχα αφήσει τα elf 13k για να τα αλλάξω στο μεγάλο service
  6. Μιας και αναφέρεται τα castrol να πω και εγώ την δική μου εμπειρία Αρχικά έβαζα castrol ότι και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όλα καλά σε normal καθημερινή χρήση καθόλου κατανάλωση αλλά όταν το πήγαινα ταξίδι συνήθως κάπου στα 400km απόσταση χωρίς στάση και ο κινητήρας λειτουργούσε για αρκετή ώρα συνεχόμενα είχα κατανάλωση κάπου στα 200 με 250 ml... Για ένα σαββατοκύριακο στο εξοχικό πήγαινε - έλα 800km έκαιγε κάπου μισό λίτρο.... Το αυτοκίνητο το είχα πάρει used πριν καν κλείσει διετία με 17k από συγγενή και γνώριζα ότι δεν ήταν σκισμένο... τράβαγα τα μαλλιά μου και σιχτίριζα που καινούριο αμάξι ήταν λαδιέρα χωρίς καν να έχει φάει σκίσιμο... Μετά από 2-3 αλλαγές με castrol και χωρίς να αλλάξει κάτι άλλαξα σε ELF μιας και τα γνώριζα τα πούλαγα στην παλιά δουλειά και τα έβαζα χρόνια στο προηγούμενο αυτοκίνητο Από τότε κατανάλωση δεν ξανά είδα ποτέ όπως τα έβαζα η στάθμη έμενε ίδια μέχρι την αλλαγή τους Στις τελευταίες 3 αλλαγές βάζω τα liqui moly και μια από τα ίδια με τα elf καθόλου κατανάλωση όπως τα βάζω ίδια παραμένει η στάθμη τους μέχρι την αλλαγή Φέτος το καλοκαίρι με το μοτέρ να έχει 140k και με τα liqui moly έκανα το παραπάνω ταξίδι 2 φορες μέχρι στιγμής 4x400km και δεν έκαψε καθόλου αν είχα castrol θα ήθελα 1 λίτρο σε συμπληρώμα...
  7. Όπως είπαν και οι προηγούμενοι καλύτερα βγάλτο και βάλε ένα δοκιμασμένο πρόγραμμα από έναν προγραμματιστή Αυτά τα παράλληλα το μόνο που μπορούν να κάνουν αν το κάνουν είναι να παρεμβάλλονται ανάμεσα σε αισθητήρες και εγκέφαλο και να τροποποιούν τις πραγματικές τιμές τον μετρήσεων π.χ. ένα απλό παράδειγμα να δείχνει το μείγμα πιο φτωχό από ότι είναι ώστε ο εγκέφαλος να δώσει περισσότερο κάτι ανάλογο κάνουν με το advance maf η map και πάει λέγοντας... Εχει γεμίσει το internet από παράλληλα boxakia απατεωνιές που το μόνο που κάνουν είναι να φαίνονται, μέσα είναι γεφυρωμένα καλώδια πάνω σε μια πλακέτα... eBay Performance Chips - Mythbusted Στα παλιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα που το ηλεκτρονικό managment του κινητήρα ήταν πολύ απλό σχεδόν ανύπαρκτο η εντελώς υποτυπώδες είχαν ουσία αλλά ακόμα και τότε μόνο οι προγραμματιζόμενοι άξιζαν όχι οι τυποποιημένοι standard τουλάχιστον αυτό είχα δει όταν είχα παλιά Σε ένα αυτοκίνητο με σύγχρονα και ποιο περίπλοκα ηλεκτρονικά με εγκεφάλους που παίρνουν σήματα από αισθητήρες σε χίλια δυο σημεία και που όταν τα συγκρίνει δεν συμβαδίζουν το μόνο που μπορεί να κάνει είναι προβλήματα να ανάψουν βλάβες που δεν υπάρχουν και άλλα περίεργα... Από απόδοση στην καλύτερη περίπτωση ελάχιστη που δεν αξίζει την χασούρα και το κόστος αλλά συνήθως από τίποτα έως και πτώση απόδοσης γιατί ο εγκέφαλος παίρνει ότι να ναι ενδείξεις
  8. Το είχα βάλει σε μια αλλαγή καλό είναι κατανάλωση δεν είδα ούτε κάτι περίεργο αλλά δεν το χρησιμοποίησα πάλι γιατί επέλεξα το Synthoil High Tech στο μοβ μπουκάλι που έχει ανώτερα χαρακτηριστικά σε evaporation loss (δείκτης noack) και flash point
  9. Τα νέα αυτοκίνητα θα έρχονται η έχουν αρχίσει ήδη και έρχονται με freon R1234yf Το κόστος αγοράς της είναι πάνω από 500 euro η τρίλιτρη φιάλη, με αλλαγή κάθε 2 χρόνια καλύτερα ανεμιστήρας από τη λαϊκή :P Aπό ότι μου είπε ο τεχνικός χρειάζεται αλλαγή το φίλτρο κάθε μερικά χρόνια το ιδανικό είναι κάθε 3 γιατί περιέχει silica gel η κάποιο παρόμοιο υλικό που απορροφάει την υγρασία (το κόστος του ανταλλακτικού φίλτρου ήταν 25 euro) Με τον καιρό το υλικό αυτό διογκώνεται από την υγρασία που απορροφάει και ανάλογα την κατασκευή του περιορίζει την ροή του freon με αποτέλεσμα από την υψηλή πίεση που δημιουργείται κάποιοι κομπρεσορες που δεν είναι και οι ποίο ανθεκτικοί όπως της vw να τα τινάζουν
  10. Αν και διαγνώσεις εξ'αποστάσεως δεν γίνονται ο θόρυβος που άκουσες ίσως είναι από τα ελατήρια στο σημείο που πατάνε στο πιατέλο τον αμορτισέρ Το κάνει και εμένα αν κάνω ταξίδι φορτωμένος όταν σταματήσω και στρίβω αριστερά δεξιά σταματημένος ακούγονται τα ελατήρια όταν ξεφορτώσει και κάνω μια βόλτα μετά στρώνει Το κάνει από όταν έβαλα τα coilover εδώ και μερικά χρόνια δεν είχαν και δεν έβαλα λάστιχο στις κάτω πρώτες στείρες των ελατηρίων Στην περίπτωση σου ίσως να κόπηκε το λάστιχο που έχει στο σημείο ανάμεσα στο ελατήριο και το πιατέλο-βάση ελατηρίου στο αμορτισέρ (αν έχει) Παρόμοιο θέμα με την ακρίβεια του τιμονιού είχα όταν άρχισαν να χαλάνε τα συνεμπλόκ των ψαλιδιών εμπρός, αν και η ευθυγράμμιση ήταν καλή το αυτοκίνητο είχε αρχίσει να έχει την τάση να τραβάει προς δεξιά και αριστερά, όταν τα άλλαξα έστρωσε Αλλα στο θέμα τις ευθυγράμμισης είναι σχετικά δύσκολο να βρείς κάποιον με καλοσυντηρημένο μηχάνημα σχετικά καινούριο και όχι αρχαίο που να ξέρει και να θέλει να κάνει την δουλειά σωστά Όταν είχα αλλάξει τα αμορτισέρ πριν χρόνια πέρασα από 4 μέχρι να βρω κάποιον να έχει καινούριο μηχάνημα να ξέρει τι κάνει και να έχει όρεξη να ασχοληθεί αλλά βρήκα την υγεία μου, πήγα πάλι όταν άλλαξα τα λάστιχα και έκανε ευθυγράμμιση καλύτερη και από την εργοστασιακή ποιο λεπτομέρεια δεν παίρνει Aσχετο με το θέμα, εχει και ένα μηχάνημα ζυγοστάθμισης που έχει ράουλα σαν δυναμόμετρο ένα πράγμα που ζυγίσει το έκκεντρο βάρος του ελαστικού και της ζάντας ξεχωριστά και δείχνει αν θυμάμαι καλά ποιο λάστιχο να ταιριάξει με ποια ζάντα πόσο να στρίψει το λάστιχο πάνω στην ζάντα για να κεντράρει το βάρος ώστε να χρειαστεί όσο το δυνατόν λιγότερα βαρίδια και να ταιριάξουν να μπούνε σε σημείο πίσω από ακτίνα για να μην φαίνονται
  11. Πριν καιρό τελικά πήγα τον compresor για επισκευή γιατί ξαναέχασε freon και όλα καλά με την διαρροή αλλάχτηκε η τσιμούχα Μόλις όμως έσφιξε η ζεστη το ac δεν απέδιδε σωστά όπως παλιά ξαναπήγα στον τεχνικό και δεν ήταν θέμα freon χρειάστηκε αλλαγή το φίλτρο - αφυγραντήρας που έχει διπλα στο ψυγείο τουac (μου είχε πει όταν έγινε η επισκευή να το αλλάξω αλλα δεν το άλλαξα να δω πως θα πάει)Τώρα φτύνει παγκάκια! Συνολικό κόστος και για τις 2 επισκέψεις κάπου γύρω στα 220 euro βάλε - βγάλε, ανταλλακτικά, εργασία, freon
  12. Πριν μερικούς μήνες πήρα μια joying android πηγή για το golf με τα παρακάτω χαρακτηριστικά Το είχα ψάξει και πριν χρόνια μερικές φορές αλλά δεν με ενθουσίαζαν όσα είχα ακούσει είχαν όλα κακή ποιότητα ήχου πολλά bugs και γενικά χαμηλή ποιότητα κατασκευής Πρόσφατα τοποθέτησα 2 σε αυτοκίνητα φίλων και μου ξαναμπήκε πάλι η ιδέα Από το joing έχω μείνει ευχαριστημένος (τέλειο δεν είναι έχει τα ψιλό bugs του χωρίς να έχω δει κάτι σημαντικό όμως μέχρι τώρα) έχει καλή ποιότητα ήχου λόγο του dsp δεν είναι μεν hi end αλλά αρκετά καλό σίγουρα καλύτερος ήχος από το εργοστασιακό ποιο δυνατός και ποιο καθαρός Με τα firmware updates που βγάζουν κάθε μήνα διορθώνουν και βελτιώνουν το software επίσης υπάρχουν και ανταλλακτικά με χαμηλό κόστος Όσο για το mod που έκανα το γράφω εδώ να υπάρχει και αν θέλει κάποιος να πάρει ιδέες... δεν είναι αποκλειστικά για joying headunits η για golf Μιας και που κανένα κινέζικο δεν είναι τέλειο και δοκιμάζοντας την συσκευή τις πρώτες μέρες που την είχα εγκαταστήσει είδα ότι ο cpu ζεσταινόταν αρκετά γύρο στους 70 σε idle και σε χρήση με google maps η music video palyback πάταγε η και ξεπερνούσε τους 90... χωρίς όμως να δημιουργεί κάποιο πρόβλημα όπως για παράδειγμα να κολλάει ,να γίνετε η λειτουργία του ποιο αργή η να σβήνει αλλά και οι 90 βαθμοί χωρίς να σφίξουν οι ζέστες ήταν πολλοί (ο κατασκευαστής λέει max +80 αλλά δεν εχει φροντίσει γι'αυτο...) Ψάχνοντας είδα ότι είναι κοινό πρόβλημα σε όλα τα android headunits ανεξάρτητος επεξεργαστή η μάρκας και είναι η κύρια αιτία που τα κινέζικά συνήθως έχουν μικρή διάρκεια ζωής γύρω στα 2 με 3 χρόνια καίγεται ο cpu η αλλά εξαρτήματα γύρο από αυτόν λόγο τον υψηλών και πολλές φορές εκτός ορίων θερμοκρασιών Απευθείας η πρώτη σκέψη που έκανα ήταν ότι κάτι ξέρουν οι επώνυμοι κατασκευαστές όπως pioneer kenwood... που σε πολλές πηγές βάζουν ανεμιστήρες στο πίσω μέρος για ψύξη και μπήκα στο τριπάκι να το δροσίσω λίγο μήπως και την βγάλει περισσότερο καιρό Πριν το βγάλω από το αυτοκίνητο έκανα ένα stress test για να δω διαφορές πριν και μετά Έφτανε άνετα τους 100 χωρίς να σφίξουν για τα καλά οι ζέστες αλλά το σταμάτησα πριν τους φτάσει για να μην καεί το άνοιξα για να δω τι ψύξη μπορούσα να τόυ χωρέσω και παρήγγειλα από το ebay μια adhesive thermal paste 2 heatsinks 40x40x30mm και 2 fan NOCTUA NF-A4X20 FLX Για ρεύμα στους ανεμιστήρες δεν ήθελα να κάνω κολλήσεις πάνω στη πλακέτα και χρησιμοποίησα ένα Y fan spliter, τράβηξα +12 από το ACC και ξεκινούν να δουλεύουν όταν ανοίγει και η πηγή Στους ανεμιστήρες έβαλα και 2 αντιστάσεις - ανταπτορες που ήταν στο κουτί μαζί με τους ανεμιστήρες (ΝΑ-RC10 στα 51ohm) για να περιορίσω κάπως τα ποιο πολλά volt που δίνει το δυναμό Το αποτέλεσμα είναι σε κανονική χρήση ο cpu έχει +9 με +12 από την θερμοκρασία χώρου  και σε full load με το stress test είναι χοντρικά γύρω στους 40 βαθμούς κάτω Αν ανοίξω και το a/c επικρατεί παγωνιά!
  13. Καλησπέρα μου βγάζει την παρακάτω βλάβη περίπου ενάμισι μήνα τώρα χωρίς να ανάβει το check engine σβήνει αλλά εμφανίζεται πάλι Οταν ο εγκέφαλος καταγράφει την βλάβη κάνει ελαφρώς ακανόνιστο το ρελαντί σαν ένα ανεπαίσθητο ρετάρισμα όχι συνεχόμενο το ίδιο κάνει και μόλις το πάω πορεία κρύο πρώτη - δευτέρα με ελάχιστο γκάζι ίσα ίσα να τσουλάει κάνει σαν ελαφρά κομπιάσματα αν σβήσω την βλάβη στρώνει μέχρι να την καταγράψει πάλι αν δεν είναι φουλαρισμένο μπορεί να καθυστερήσει να την καταγράψει αν όμως φουλάρω την βγάζει αρκετά σύντομα άλλαξα πριν 15 μέρες την n80 είχε sagem νομίζω και έβαλα bosch του εμπορίου αλλά συνεχίζει τα ίδια κοίταξα και τα σωληνάκια δεν βρήκα κάποιο κομμένο Υπάρχει περίπτωση να θέλει τάπα στο ρεζερβουάρ? να αλλάξω το δοχείο ενεργού άνθρακα?
  14. Καλημέρα κοιτάζω για εξάτμιση σε πρώτη φάση να ολοκληρωθεί το φπε stage και στο μέλλον όχι άμεσα για hybrid μέχρι ότι μπορεί να δώσει το μοτέρ safe με τα εργοστασιακά σωθικά. Λέω να πάω απευθείας για 70mm ολόσωμη με καταλύτη ίσως και ένα μεσαίο ελευθέρας αν δω ότι ο θόρυβος είναι ενοχλητικός μήπως όμως σε πρώτη φάση 70mm για φπε είναι too much? Αν βάλω 70mm downpipe και 63.5 στο μέλλον θα επαρκεί για hybrid max στα 260hp? Σχετικά με τους καταλύτες δεν γνωρίζω πολλά σε αλλα αυτοκίνητα ήμουν πάντα decat.... Όπου έχω ρωτήσει σε εξατμισαδες προτείνουν 200cpsi, εγώ σκεφτόμουν για 100 cpsi τι να επιλέξω?
×
×
  • Create New...