Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Προσοχή!!!

Η Microsoft ξανά έχει πρόβλημα στην παραλαβή emails από εμάς.

Παρακαλούμε πολύ όλοι σας να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε άλλο email address πλην των domains: @hotmail.com / @outlook.com / @windowslive.com κ.α. καθώς και στο παρελθόν είχαμε αντίστοιχα προβλήματα που κράτησαν μήνες μέχρι να τα διορθώσουν!!

 

We are back online!!

Deus164

Members
  • Content Count

    167
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Deus164 last won the day on April 1

Deus164 had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

About Deus164

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday January 5

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

3,642 profile views
  1. Πριν μερικούς μήνες πήρα μια joying android πηγή για το golf με τα παρακάτω χαρακτηριστικά Το είχα ψάξει και πριν χρόνια μερικές φορές αλλά δεν με ενθουσίαζαν όσα είχα ακούσει είχαν όλα κακή ποιότητα ήχου πολλά bugs και γενικά χαμηλή ποιότητα κατασκευής Πρόσφατα τοποθέτησα 2 σε αυτοκίνητα φίλων και μου ξαναμπήκε πάλι η ιδέα Από το joing έχω μείνει ευχαριστημένος (τέλειο δεν είναι έχει τα ψιλό bugs του χωρίς να έχω δει κάτι σημαντικό όμως μέχρι τώρα) έχει καλή ποιότητα ήχου λόγο του dsp δεν είναι μεν hi end αλλά αρκετά καλό σίγουρα καλύτερος ήχος από το εργοστασιακό ποιο δυνατός και ποιο καθαρός Με τα firmware updates που βγάζουν κάθε μήνα διορθώνουν και βελτιώνουν το software επίσης υπάρχουν και ανταλλακτικά με χαμηλό κόστος Όσο για το mod που έκανα το γράφω εδώ να υπάρχει και αν θέλει κάποιος να πάρει ιδέες... δεν είναι αποκλειστικά για joying headunits η για golf Μιας και που κανένα κινέζικο δεν είναι τέλειο και δοκιμάζοντας την συσκευή τις πρώτες μέρες που την είχα εγκαταστήσει είδα ότι ο cpu ζεσταινόταν αρκετά γύρο στους 70 σε idle και σε χρήση με google maps η music video palyback πάταγε η και ξεπερνούσε τους 90... χωρίς όμως να δημιουργεί κάποιο πρόβλημα όπως για παράδειγμα να κολλάει ,να γίνετε η λειτουργία του ποιο αργή η να σβήνει αλλά και οι 90 βαθμοί χωρίς να σφίξουν οι ζέστες ήταν πολλοί (ο κατασκευαστής λέει max +80 αλλά δεν εχει φροντίσει γι'αυτο...) Ψάχνοντας είδα ότι είναι κοινό πρόβλημα σε όλα τα android headunits ανεξάρτητος επεξεργαστή η μάρκας και είναι η κύρια αιτία που τα κινέζικά συνήθως έχουν μικρή διάρκεια ζωής γύρω στα 2 με 3 χρόνια καίγεται ο cpu η αλλά εξαρτήματα γύρο από αυτόν λόγο τον υψηλών και πολλές φορές εκτός ορίων θερμοκρασιών Απευθείας η πρώτη σκέψη που έκανα ήταν ότι κάτι ξέρουν οι επώνυμοι κατασκευαστές όπως pioneer kenwood... που σε πολλές πηγές βάζουν ανεμιστήρες στο πίσω μέρος για ψύξη και μπήκα στο τριπάκι να το δροσίσω λίγο μήπως και την βγάλει περισσότερο καιρό Πριν το βγάλω από το αυτοκίνητο έκανα ένα stress test για να δω διαφορές πριν και μετά Έφτανε άνετα τους 100 χωρίς να σφίξουν για τα καλά οι ζέστες αλλά το σταμάτησα πριν τους φτάσει για να μην καεί το άνοιξα για να δω τι ψύξη μπορούσα να τόυ χωρέσω και παρήγγειλα από το ebay μια adhesive thermal paste 2 heatsinks 40x40x30mm και 2 fan NOCTUA NF-A4X20 FLX Για ρεύμα στους ανεμιστήρες δεν ήθελα να κάνω κολλήσεις πάνω στη πλακέτα και χρησιμοποίησα ένα Y fan spliter, τράβηξα +12 από το ACC και ξεκινούν να δουλεύουν όταν ανοίγει και η πηγή Στους ανεμιστήρες έβαλα και 2 αντιστάσεις - ανταπτορες που ήταν στο κουτί μαζί με τους ανεμιστήρες (ΝΑ-RC10 στα 51ohm) για να περιορίσω κάπως τα ποιο πολλά volt που δίνει το δυναμό Το αποτέλεσμα είναι σε κανονική χρήση ο cpu έχει +9 με +12 από την θερμοκρασία χώρου  και σε full load με το stress test είναι χοντρικά γύρω στους 40 βαθμούς κάτω Αν ανοίξω και το a/c επικρατεί παγωνιά!
  2. Καλησπέρα μου βγάζει την παρακάτω βλάβη περίπου ενάμισι μήνα τώρα χωρίς να ανάβει το check engine σβήνει αλλά εμφανίζεται πάλι Οταν ο εγκέφαλος καταγράφει την βλάβη κάνει ελαφρώς ακανόνιστο το ρελαντί σαν ένα ανεπαίσθητο ρετάρισμα όχι συνεχόμενο το ίδιο κάνει και μόλις το πάω πορεία κρύο πρώτη - δευτέρα με ελάχιστο γκάζι ίσα ίσα να τσουλάει κάνει σαν ελαφρά κομπιάσματα αν σβήσω την βλάβη στρώνει μέχρι να την καταγράψει πάλι αν δεν είναι φουλαρισμένο μπορεί να καθυστερήσει να την καταγράψει αν όμως φουλάρω την βγάζει αρκετά σύντομα άλλαξα πριν 15 μέρες την n80 είχε sagem νομίζω και έβαλα bosch του εμπορίου αλλά συνεχίζει τα ίδια κοίταξα και τα σωληνάκια δεν βρήκα κάποιο κομμένο Υπάρχει περίπτωση να θέλει τάπα στο ρεζερβουάρ? να αλλάξω το δοχείο ενεργού άνθρακα?
  3. Καλημέρα κοιτάζω για εξάτμιση σε πρώτη φάση να ολοκληρωθεί το φπε stage και στο μέλλον όχι άμεσα για hybrid μέχρι ότι μπορεί να δώσει το μοτέρ safe με τα εργοστασιακά σωθικά. Λέω να πάω απευθείας για 70mm ολόσωμη με καταλύτη ίσως και ένα μεσαίο ελευθέρας αν δω ότι ο θόρυβος είναι ενοχλητικός μήπως όμως σε πρώτη φάση 70mm για φπε είναι too much? Αν βάλω 70mm downpipe και 63.5 στο μέλλον θα επαρκεί για hybrid max στα 260hp? Σχετικά με τους καταλύτες δεν γνωρίζω πολλά σε αλλα αυτοκίνητα ήμουν πάντα decat.... Όπου έχω ρωτήσει σε εξατμισαδες προτείνουν 200cpsi, εγώ σκεφτόμουν για 100 cpsi τι να επιλέξω?
  4. Καλησπέρα καλύτερα να μην γραφεις με κεφαλαια στον γραπτό λόγο στο internet θερείται σαν να φωνάζεις Kαλύτερα να μην τις κανεις μονος σου εκτος αν το μονο που χρειάζεται είναι ένα επιφανειακόγυάλισμα στο βερνίκι αυτό μπορείς να το κανεις με αλοιφαδορο αν έχεις η σε κάποιο φανοποιείο - detailer αν βγάλεις το βερνίκι και γυαλίσεις το μέταλλο όσο καλο και να το κανεις το κραμα αλουμίνιου μετά από λίγο καιρό θα θαμπώσει Έχω τις ίδιες ζάντες σε 18" και τις έφτιαξα πρόσφατα, η τιμή που σου ζητάνε είναι πολύ ακριβά Πριν 3-4 μήνες που άλλαξα λάστιχα ρώτησα στο λαστιχαδικο που πήγα για να τις επαναφέρω μου ζήτησαν κάπου στα 450 με 500 για βάψιμο εσωτερικα από ανθρακί σε μαύρο διαμαντάρισμα βερνίκωμα και ίσιωμα ή καπου στα 200 για βάψιμο ολόκληρες σε οποιο χρώμα ήθελα... Δεν είχαν χοντρά στραβώματα αλλα μετά από 8 χρονια που τις κυκλοφορούσα στους ελληνικούς δρόμους με 40 προφιλ λάστιχο όσο και αν τις πρόσεξα κάτι ψιλά στραβώματα τα είχαν... Μόλις άκουσα την τιμή στο λαστιχαδικο παραλίγο έπαθα εγκεφαλικό τις ίσιωσα μονο και έψαχνα για καινούριες Μετά από ψάξιμο βρήκα έναν που επισκευάζει ζάντες και είναι γνωστό όνομα Το κόστος ήταν 250 για αμμοβολή, ηλεκτροστατικό βάψιμο, διαμαντάρισμα και τέλος βενρικωμα, επίσης τη μια ζάντα δεν την είχαν ισώσει στο λαστιχαδικο μου την ίσωσε χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος Αν εσωτερικά το μαύρο δεν χρειάζεται βαψιμο και δεν θες και κάποια αλλαγή χρωματος μονο διαμαντάρισμα και βερνίκωμα η προσοψη πιστεύω το κόστος θα είναι λιγότερο από 250 ψαξτο πριν αποφασίσεις να τις πας κάπου γιατί πολλοί ζητάνε ότι τους λείπει...
  5. Τελικά έβαλα σήμερα overload και πήγα κατευθείαν για dyno δεν ξέρω αν χρειαζόταν πρώτα κάμποσα χιλιόμετρα για να κάνει adaptation έκανα κάπου στα 20-30 χωρίς πνιχτή στον παπά και stock εξάτμιση έδειξε 204bhp και 27kg
  6. Πριν 5 μήνες έβαλα ps4 αρχικά στο skoda και μετά από ένα μηνα και στο golf ο λόγος που δεν προτιμούσα τα michelin στο golf παρόλο που ήταν καλά σε επιδόσεις ήταν η γρηγορη φθορά τους στο skoda την μαοuνα που κάνω λίγα χιλιόμετρα και που σπανια το κυνηγω στον δρομο πριν με τα ps3 και ήμουν ευχαριστημένος από επιδόσεις Aυτή την φορα τα επέλεξα γιατί λένε ότι έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ευχαριστημένος Πριν από το ps4 είχα assy3 καλές επιδόσεις σε στεγνό και βρεγμένο αλλα ένα κλικ χαμηλότερες από τα αντίστοιχα michelin και continental έχαν όμως αρκετά μεγαλύτερη διάρκεια ζωής Παλιά μονο conntinental είχαν την καλύτερη απόκριση στο τιμόνι αλλα μετά το 2 τα 3 - 5 που είχα βάλει φθείρονται για την πλακα παρα πολύ γρήγορα και σαπουνιαζαν το καλοκαίρι στην καυτή άσφαλτο σχετικά εύκολα
  7. αν και πάει καιρός από το post... το έχει ένας φίλος και μέχρι στιγμής λέει πως είναι ότι καλύτερο έχει βάλει ποτε Το αυτοκίνητο το έχει πολλά χρονια από καινούριο (wideband με 6άρι κιβώτιο ) και έχει δοκιμάσει κατά καιρούς διαφορα προγράμματα από γνωστούς - επωνυμους και όχι Είναι και αρκετά ψείρας μηχανικος στο επάγγελμα σε ολα τα προηγούμενα κάτι του μύριζε η του ξίνιζε ποτε δεν ήταν 100% ευχαριστημένος Το συγκεκριμένο πρόγραμμα το έβαλε αρχικά όταν πήγε σε k04 setup Oταν κατέβασε μοτέρ και το έκανε αλεξίσφαιρο το πήγαμε πάλι για ρύθμιση και έβαλε και όλα τα υπόλοιπα καλούδια που δίνει η revlimit ( multimap, knock warning, antilag, flat shift, shiftlight) ευχαριστημένος είναι και αρχικά όταν το έβαλε και τωρα μετά την επαναχαρτογράφηση δουλεύει σαν εργοστασιακό με καλά αποτελέσματα στο dyno και στον δρόμο γραμμικό χωρίς παρατράγουδα και περίεργα
  8. Τα προβλήματα λύθηκαν μετά από 130k που εκτος των service δεν είχα κάνει τίποτα ιδιαίτερο χρειαζόταν ένα βαρβάτο service για να έρθει στα ισα του, άλλαξα set καδένας χρονισμού, αντλία υψηλής, πολλαπλασιαστές έγινε καθαρισμός εισαγωγής έλεγχος στα μπεκ και πρόσφατα πριν από αυτά n75 και n249 (DV+) Όλα τα ανταλλακτικά original Ήρθε στα νορμαλ του είχα ξεχάσει πως ήταν αλλα δεν φτάνει... Σε πρώτη φάση λέω μονο για πρόγραμμα και αργότερα κοιτάζω και τα υπόλοιπα Πιστεύω οτι μετά από τόσα χρονια και οι άλλες επιλογές έχουν ξεφορτωθεί οποιες παιδικές ασθενείς είχαν έχουν φορεθεί και δοκιμαστεί αρκετά Tις επόμενες μέρες που θα το κανονίσω θα ρωτήσω αν υπάρχει και τέτοια δυνατότητα το μονο δίλημμα είναι 95ή100 αν και 9 /10 φορες βάζω 100 δεν εμπιστεύομαι πλέον κανένα πρατήριο... Ρώτησες πρόσφατα και σου είπαν αυτή την τιμή? είναι με φπα? πριν 2 χρονια που είχα ρωτήσει ήταν πάνω από 600 Ναι το κάτω μισό κομμάτι του πίσω προφυλακτήρα θέλει αλλαγή με του gti η κόψιμο για να κάτσουν οι μπούκες Στην περίπτωση που θα το αλλάξεις πίσω χαμηλά οι πλαστικοί θόλοι θα αφήνουν ένα μικρό κενό δεν θα κουμπώνουν πάνω στον προφυλακτήρα Η αναβάθμιση στα φρένα πάντα καλή είναι άσχετα αν βελτιωθεί το αυτοκίνητο η όχι
  9. Καλησπέρα πήρα τη απόφαση να ζωντανέψω κάπως το golf mkv 140 (BMY με MED17.5.1) είχα ρωτήσει παλιότερα πριν μια δεκαετία περίπου τότε δεν έπαιρνε μου είχαν πει λόγο κλειδωμένου εγκεφαλου πέρασε ο καιρός και με τα διαφορα στραβά που είδα άκουγα και διάβαζα για τους τσι είχε αρχίσει να μαζεύει με τα χρονια και τα χιλιόμετρα του στο κοντέρ οποτε και δεν το έψαξα πάλι Τώρα με αφορμή μια γενικότερη συντήρηση που του έκανα και ξαναζωντάνεψε λέω να το κάνω Σε πρώτη φάση πάω για πρώτο στάδιο χωρίς εξάτμιση μονο με μερικά περιφερειακά όχι κάτι το ιδιαίτερο όμως για να κάνει την διαφορα κάποια στιγμή θα βάλω και downpipe με τελικό από gti η ολόκληρη του gti από downpipe και πίσω χωρίς μεσαίο ίσως και custom αν βρω να μην κάνει πολύ θόρυβο έχω διαβάσει αρκετές φορες κατά καιρούς το θέμα αλλα ξεκάθαρη άποψη δεν έχω, δεν έχω αποφασίσει κάτι συγκεκριμένο είμαι ανάμεσα σε τρια Revlimit, OVERLOAD και TMG χωρίς ομως να έχω δει κάποιο από αυτά σε 1.4 tsi θέλω το αυτοκίνητο να είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα των στροφών κυρίως ομως να ζωντανέψει στις ποιο ψιλές στροφές στα ποιο πολλά χιλιόμετρα αλλα χωρίς ξεσπάσματα εκεί μου φαίνεται κάπως ψιλοψοφιο από όταν έβαλα τις ασήκωτες 18" εδώ και αρκετά χρονια... Εχώ ακούσει ότι πλέον κάποιοι προγραμματιστές δίνουν την δυνατότητα εναλλαγής χαρτών για παραδειγμα ανάμεσα σε stock/100oct η 95/100oct υπάρχει κάτι τέτοιο? αξίζει οικονομικά? Αν δεν ξεφεύγει η τιμή παρόλο που σχεδόν πάντα βάζω 100 το προτιμώ stock/100oct από το να δεθώ μόνιμα με 100oct και αν τύχει και βάλω 95 να πηγαίνω σαν κότα ή μόνιμα 95 και να χάνω σε απόδοση
  10. Με ευκαιρία που πήγα το αμάξι συνεργείο για αλλαγή αντλίας υψηλής έλεγχο καθαρισμό στα μπεκ και ξεκαρβουνιασμα της εισαγωγής είπα να αλλάξω και καδένα προληπτικά Παρόλο που δεν κροτάλιζε παρα πολύ ελάχιστες φορες όταν το έβαζα μπροστά για 1-2 δευτερόλεπτα ο τεντωτήρας είχε τερματίσει και η καδένα χόρευε breakdance.... πάλι καλά που το πρόλαβα... και δεν περίμενα να κροταλίσει συνεχόμενα και μάλλον από φαίνεται θα ηταν για τα καλά
  11. Το αυτοκίνητο μπήκε συνεργείο ελέγχθηκαν αρχικα τα μπεκ και όπως ήταν αναμενόμενο ήθελαν καθαρισμό Στον τελικό έλεγχο μετά τον καθαρισμό τα 3 έστρωσαν και το ένα μπεκ από τον τρίτο ψεκάζε +2% περισσότερο και το άλλαξα Δεν ξέρω αν το +2% είναι εντός οριων η όχι δεν το έψαξα και δεν το συζήτησα καν το άλλαξα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο (όσο ήσυχο γίνετε να είναι με αυτούς τους κινητήρες...) Κανένα από τα μπεκ δεν έσταζε το πρόβλημα ηταν απο την φθαρμένη τσιμούχα στην αντλία υψηλής αλλα ευτυχώς το κατάλαβα πιστεύω σχετικά νωρίς την αντλία που μυρίζω πίσω στο έμβολο ισα ισα που μυρίζει καύσιμο Τα λάδια άρχιζαν να πιάνουν την μυρωδιά καυσιμου μετά τα 3κ Αυτά που άλλαξα προχθές μέσα σε 2-3 μέρες με ελάχιστα χιλιόμετρα δεν μύρισαν αλλα όπως και να έχει αλλαχθηκαν περισσεύματα ήταν από τις αλλαγές και μπήκαν για λίγο... (2 λίτρα elf και 1.5 liquy moly) Όσο το οδήγησα μέσα στην πόλη και 3-4 φορες που το έβαλα μπροστά έχει γλυκάνει αρκετά το δούλεμα του και δεν κατάλαβα μέχρι στιγμής κάποιο τρέμουλο θα το δω και κρύο πάλι Τις επόμενες μέρες θα του κάνω μερικά logs και ανοίγματα για να δω διαφορες Μετρήθηκε και η συμπίεση πριν λυθεί μήπως και χρειαζόταν να κατεβει καπάκι για επισκευή στις βαλβίδες αλλα μου είπε ότι είναι ok δεν ήμου εκεί και ξέχασα να τον ρωτήσω τιμές Με την ευκαιρία που βγήκε η εισαγωγή έγινε και καθαρισμός είχε μαυρίλα - επικαθίσεις αλλα δεν ήταν πακτωμένο σαν τσιμενταρισμενες ήταν αρκετά μαλακες σαν λάσπη με μούλιασμα και τρίψιμο με πλαστικές βούρτσες έγινε λαμπίκο ελαχιστο ξύσιμο χρειάστηκε πίσω από τις βαλβίδες με μεταλλικό εργαλείο Επίσης είπα προληπτικά να αλλάξω και καδένα παρόλο που δεν ακουγόταν ο τεντωτήρας είχε τερματίσει και η καδένα είχε χαλαρωσει επικίνδυνα πιστεύω ηταν οριακά να αρχίσει να χτυπάει η και τίποτα άλλο χειρότερο...
  12. Α. Όχι ποτέ Α.2 κομπιάσμα όχι καθόλου ίσως μια μικρή υστερισή Γενικότερα έχασε σε επιτάχυνση στα πολλά χιλιόμετρα 5η και 6η ανεβάζουν τα χιλιόμετρα ποιο αργα από παλιότερα αλλά δεν ειναι κατι πρόσφατο ούτε και χειροτέρεψε με τον καιρό έπεσε η απόδοση αλλά έμεινε σταθερά σε ένα σημείο χρόνια τώρα Β. Όχι δεν ήταν λαδωμένο στον τέταρτο η σε κάποιον άλλο ήταν όλα ίδια περίπου σαν τον τρίτο στην παραπάνω φωτογραφία με περισσότερες επικαθίσεις όμως και χώρις μαυρίλα (ένας χρόνος κάπου στα 10 με 12κ Γ. Έχω μετρήσει πριν 2 χρόνια περίπου ήταν 9.5 bar ίδια και στους 4 Τρίτη πρωί 8α την ξανά μετρήσω
×
×
  • Create New...