Jump to content

Deus164

Members
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Deus164 last won the day on August 4 2019

Deus164 had the most liked content!

Community Reputation

18 Good

About Deus164

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday January 5

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

4,325 profile views
  1. 1. ναι δέχονται paypal αν παραγγείλεις να είναι από την αποθήκη στη γερμανία και όχι από κίνα για το τελωνείο 2. Για android 10 δεν ξέρω δεν το έχω δοκιμάσει αν και γενικά το κινητό μονο για κλήσεις το χρησιμοποιώ με σύνδεση bluetooth με το headunit Έχω πάρει μια δεύτερη sim από την κοσμοτέ που μοιράζεται τα gb του προγράμματος που έχω στη σύνδεση του κινητού μόνο για αυτή την χρήση και έχει πάντα από εκεί δεδομένα για gmaps, updates από playstore, youtube και ότι άλλο χρειαστεί... τα mp3 και τα music videos τα έχω σε usb stick (υποστηρίζει μέχρι και 500GB εξωτερικό δίσκο) Το παραπάνω
  2. Πριν μερικούς μήνες πήρα αυτό και έχω μείνει ευχαριστημένος https://www.joyingauto.eu/volkswagen-android-auto-head-unit-4g-lte-car-radio.html υπάρχει και λίγο φθηνότερο με τη μίση ram και rom 2G+32G και με option χωρίς sim slot για 4g https://www.joyingauto.eu/vw-car-radio-android-8-1-head-unit-with-4g-sim-card-slot.html επίσης τα έχουν και σε oem look με μικρότερη οθόνη 8" και κουμπιά με τα ίδια χαρακτηριστικά και options όπως τα παραπάνω https://www.joyingauto.eu/vw-android-8-1-car-dvd-player-4g-dsp-head-unit.html https://www.joyingauto.eu/8-inch-4g-vw-car-radio-upgrade-android-8-1-gp
  3. Τελικά τι έκανες με τα ηχεία? σκεφτόμουν και εγώ να αναβαθμίσω τον ήχο από όταν άλλαξα την εργοστασιακή πηγή αλλα όχι άμεσα μιας και θέλω να αλλάξω πρώτα ανάρτηση Με την καινούρια που έβαλα αν και κινεζικη ο ήχος βελτιώθηκε έως έναν βαθμό ποιο καθαρός και ανεβάζει λίγο περισσότερη ένταση χωρίς παραμόρφωση αλλα μονο με τα standard εργοστασιακά ηχεία που έχει δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο Σαν σκέψη είχα να κάνω κάτι ανάλογο του superb που το είχα πάρει με εργοστασιακό ηχοσύστημα με ηχεία σε όλες τις θέσεις και ενισχυτή μια χαρά ακούγεται γεμάτος καθαρός με αρκετή ένταση χωρίς υπερβολές
  4. Καλησπέρα είχα βάλει πριν 5-6 χρόνια και 40k ένα set coilover της κακιάς ώρας και λέω να τα αλλάξω σύντομα, Xθες που πήγα να τα μαλακώσω γιατί έχουν γίνει κούτσουρο μου έμεινε το ένα knob από την πλευρά του οδηγού στο χέρι ήταν μαγκωμένο το πίεσα και έσπασε... Επίσης τα ελατήρια ήταν σαν από σύρμα μετά από 2 χρόνια το αμάξι είχε γίνει σάυρα, για να έρθει στα ίσα του εμπρός το έχω σηκώσει τέρμα και πίσω αναγκαστικά να βάλω teflon προσθήκες- αποστάτες... Κοιτάζω για τα Tein Street Advance Z ποια είναι η γνώμη σας για τα Tein σε γερμανικό αυτοκίνητο? Δεν ψάχνω για top επιδόσεις με ενδιαφ
  5. Σίγουρα δεν θα αγόραζα πάλι αυτοκίνητο με dgs7 Έχω ένα skoda superb με CDAA το είχα πάρει το 09 καινούριο με τα πάντα όλα που μπορούσε να πάρει από extra εξοπλισμό και ευτυχώς είχε και επέκταση εγγύησης Δεν του κάνω πολλά χιλιόμετρα στα 40k στην πενταετία περίπου χρειάστηκε να αλλαχτεί συμπλέκτης στην εγγύηση 2-3 μήνες πριν λήξει από τότε το κυκλοφορώ μονο για ταξίδια και μεγάλες διαδρομές Τώρα στα 80K περίπου άρχισε να κάνει πάλι σκορτσαρίσματα και όταν ζεσταίνεται να πατινάρει ελαφρώς, και όπως στα περισσότερα απο πάντα βρόνταγαν οι τενεκέδες του dsg στις λακκούβες...... Το έχω σαν
  6. Καλημέρα κάτι παρόμοιο συνέβη και με το αυτοκίνητο του κουνιάδου μου πέρυσι το καλοκαίρι το πήγε για service και στην αλλαγή αντιψυκτικού του βάλανε G12 Το αυτοκίνητο δεν είναι VW και δεν παίρνει g12 αλλά το original έχει παρόμοιο χρώμα σκούρο κόκκινο και έξω από το πλαστικό δοχείο φαίνεται κάπως σαν μοβ Το αποτέλεσμα μετά από ένα μηνα έγινε σαν να ειχε μέσα λάσπη με σκουριά και λαδίλα Πριν κάνει οτιδήποτε το πήγε στο συνεργείο που είχε κάνει το service και του είπε ότι έκαψε φλάντζα του έβγαλε και κοστολόγιο... Για να το καθαρίσω αρχικά έβγαλα τα κολάρα του ψυγείου πάνω - κάτω το
  7. τα αλλάζω μια φορά τον χρόνο η στα 10k πάντα μαζί με φίλτρο συνήθως στον χρόνο έχουν 7-8 χιλιάδες σπάνια φτάνω τις 10, μια φόρα είχα αφήσει τα elf 13k για να τα αλλάξω στο μεγάλο service
  8. Μιας και αναφέρεται τα castrol να πω και εγώ την δική μου εμπειρία Αρχικά έβαζα castrol ότι και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όλα καλά σε normal καθημερινή χρήση καθόλου κατανάλωση αλλά όταν το πήγαινα ταξίδι συνήθως κάπου στα 400km απόσταση χωρίς στάση και ο κινητήρας λειτουργούσε για αρκετή ώρα συνεχόμενα είχα κατανάλωση κάπου στα 200 με 250 ml... Για ένα σαββατοκύριακο στο εξοχικό πήγαινε - έλα 800km έκαιγε κάπου μισό λίτρο.... Το αυτοκίνητο το είχα πάρει used πριν καν κλείσει διετία με 17k από συγγενή και γνώριζα ότι δεν ήταν σκισμένο... τράβαγα τα μαλλιά μου και σιχτίριζα που καινούριο
  9. Όπως είπαν και οι προηγούμενοι καλύτερα βγάλτο και βάλε ένα δοκιμασμένο πρόγραμμα από έναν προγραμματιστή Αυτά τα παράλληλα το μόνο που μπορούν να κάνουν αν το κάνουν είναι να παρεμβάλλονται ανάμεσα σε αισθητήρες και εγκέφαλο και να τροποποιούν τις πραγματικές τιμές τον μετρήσεων π.χ. ένα απλό παράδειγμα να δείχνει το μείγμα πιο φτωχό από ότι είναι ώστε ο εγκέφαλος να δώσει περισσότερο κάτι ανάλογο κάνουν με το advance maf η map και πάει λέγοντας... Εχει γεμίσει το internet από παράλληλα boxakia απατεωνιές που το μόνο που κάνουν είναι να φαίνονται, μέσα είναι γεφυρωμένα καλώδια πάνω σε
  10. Το είχα βάλει σε μια αλλαγή καλό είναι κατανάλωση δεν είδα ούτε κάτι περίεργο αλλά δεν το χρησιμοποίησα πάλι γιατί επέλεξα το Synthoil High Tech στο μοβ μπουκάλι που έχει ανώτερα χαρακτηριστικά σε evaporation loss (δείκτης noack) και flash point
  11. Τα νέα αυτοκίνητα θα έρχονται η έχουν αρχίσει ήδη και έρχονται με freon R1234yf Το κόστος αγοράς της είναι πάνω από 500 euro η τρίλιτρη φιάλη, με αλλαγή κάθε 2 χρόνια καλύτερα ανεμιστήρας από τη λαϊκή :P Aπό ότι μου είπε ο τεχνικός χρειάζεται αλλαγή το φίλτρο κάθε μερικά χρόνια το ιδανικό είναι κάθε 3 γιατί περιέχει silica gel η κάποιο παρόμοιο υλικό που απορροφάει την υγρασία (το κόστος του ανταλλακτικού φίλτρου ήταν 25 euro) Με τον καιρό το υλικό αυτό διογκώνεται από την υγρασία που απορροφάει και ανάλογα την κατασκευή του περιορίζει την ροή του freon με αποτέλεσμα από την υψηλή πίε
  12. Αν και διαγνώσεις εξ'αποστάσεως δεν γίνονται ο θόρυβος που άκουσες ίσως είναι από τα ελατήρια στο σημείο που πατάνε στο πιατέλο τον αμορτισέρ Το κάνει και εμένα αν κάνω ταξίδι φορτωμένος όταν σταματήσω και στρίβω αριστερά δεξιά σταματημένος ακούγονται τα ελατήρια όταν ξεφορτώσει και κάνω μια βόλτα μετά στρώνει Το κάνει από όταν έβαλα τα coilover εδώ και μερικά χρόνια δεν είχαν και δεν έβαλα λάστιχο στις κάτω πρώτες στείρες των ελατηρίων Στην περίπτωση σου ίσως να κόπηκε το λάστιχο που έχει στο σημείο ανάμεσα στο ελατήριο και το πιατέλο-βάση ελατηρίου στο αμορτισέρ (αν έχει) Παρόμοιο
  13. Πριν καιρό τελικά πήγα τον compresor για επισκευή γιατί ξαναέχασε freon και όλα καλά με την διαρροή αλλάχτηκε η τσιμούχα Μόλις όμως έσφιξε η ζεστη το ac δεν απέδιδε σωστά όπως παλιά ξαναπήγα στον τεχνικό και δεν ήταν θέμα freon χρειάστηκε αλλαγή το φίλτρο - αφυγραντήρας που έχει διπλα στο ψυγείο τουac (μου είχε πει όταν έγινε η επισκευή να το αλλάξω αλλα δεν το άλλαξα να δω πως θα πάει)Τώρα φτύνει παγκάκια! Συνολικό κόστος και για τις 2 επισκέψεις κάπου γύρω στα 220 euro βάλε - βγάλε, ανταλλακτικά, εργασία, freon
  14. Πριν μερικούς μήνες πήρα μια joying android πηγή για το golf με τα παρακάτω χαρακτηριστικά Το είχα ψάξει και πριν χρόνια μερικές φορές αλλά δεν με ενθουσίαζαν όσα είχα ακούσει είχαν όλα κακή ποιότητα ήχου πολλά bugs και γενικά χαμηλή ποιότητα κατασκευής Πρόσφατα τοποθέτησα 2 σε αυτοκίνητα φίλων και μου ξαναμπήκε πάλι η ιδέα Από το joing έχω μείνει ευχαριστημένος (τέλειο δεν είναι έχει τα ψιλό bugs του χωρίς να έχω δει κάτι σημαντικό όμως μέχρι τώρα) έχει καλή ποιότητα ήχου λόγο του dsp δεν είναι μεν hi end αλλά αρκετά καλό σίγουρα καλύτερος ήχος από το εργοστασιακό ποιο δυνατός
  15. Καλησπέρα μου βγάζει την παρακάτω βλάβη περίπου ενάμισι μήνα τώρα χωρίς να ανάβει το check engine σβήνει αλλά εμφανίζεται πάλι Οταν ο εγκέφαλος καταγράφει την βλάβη κάνει ελαφρώς ακανόνιστο το ρελαντί σαν ένα ανεπαίσθητο ρετάρισμα όχι συνεχόμενο το ίδιο κάνει και μόλις το πάω πορεία κρύο πρώτη - δευτέρα με ελάχιστο γκάζι ίσα ίσα να τσουλάει κάνει σαν ελαφρά κομπιάσματα αν σβήσω την βλάβη στρώνει μέχρι να την καταγράψει πάλι αν δεν είναι φουλαρισμένο μπορεί να καθυστερήσει να την καταγράψει αν όμως φουλάρω την βγάζει αρκετά σύντομα άλλαξα πριν 15 μέρες την n80 είχε sagem νομίζω κ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.