Jump to content

Deus164

Members
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Deus164 last won the day on January 14

Deus164 had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About Deus164

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday January 5

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

3,487 profile views
  1. Αν και έχει περάσει ένας μηνας + ... είχα βάλει το τιμόνι και τον εγκέφαλο με το απλό καλώδιο για μερικές μέρες μεχρι να έρθει αυτό με την extra σύνδεση για τα χειριστήρια και είχα επιλέξει στο coding του εγκεφαλου (1) 3 spoke steering wheel without malfunction για να μη βγάζει βλάβες και είχε ως αποτέλεσμα να μην δουλεύει η κόρνα σήμερα που ήρθε το καλώδιο και έβαλα τη σωστή κωδικοποίηση δούλεψε και πάλι η κόρνα μαζί με τα κουμπιά Δεν ξέρω τι αυτοκίνητο έχεις αλλα σίγουρα κάπου έχει κάποιον εγκέφαλο που έχει και τις λειτουργίες του τιμονιού αν δεν έχεις τον κατάλληλο που να υποστηρίζει τις λειτουργίες δεν θα δουλέψουν Επίσης δεν ξέρω και αν επηρεάζει σε κάτι το mix 'n match που έχεις κάνει με τα χειριστήρια... ίσως αν από αριστερά δεν βάλεις τα κουμπιά να το βλέπει σαν βλάβη - προβληματικά και να μην παίζουν ούτε τα αριστερά πάντως αν το αυτοκίνητο έχει CC δεν χρειάζεται αλλαγή η σερπαντίνα τουλάχιστον στο golf v με τον εγκέφαλο κάτω από το τιμόνι Mπέρδεμα με τα χειριστήρια στο τιμόνι δεξιά και τα κουμπιά στον διακόπτη των υαλοκαθαριστήρων για τον υπολογιστή ταξιδιού δεν γίνετε απλά τα έχεις διπλα, δεν ξέρω τι αυτοκίνητο έχεις αλλα στο golf μπορείς να πάρεις τα παλιότερα χειριστήρια νομίζω πριν του 06 και να μην έχει για τον υπολογιστή ταξιδιού αλλα επιπλέον λειτουργίες του το RCD
  2. Μάλλον ήρθε η ώρα να αλλάξω τη N249 μαζι με τη Ν75 σε golf v BMY έχω την D κάπου 8 χρονια και 60k Τον τελευταίο καιρό έχω δει μια σταδιακή πτώση της απόδοσης προχθές έβγαλα την 249 να δω σε τι κατάσταση είναι όλα φαινόταν ok οπτικά αλλα όταν φύσαγα μέσα στο έμβολο έχανε αέρα με το τσουβάλι.... Λέω να βάλω τη GFB DV+ κρατώντας το original D solenoid που δουλεύει ok Ποια είναι η γνώμη σας αξίζει? Για την ώρα το αυτοκίνητο είναι stock μονο ένα panel k&N έχω αλλα σκέφτομαι στους επόμενους μήνες να πάω για πρόγραμμα μάλλον revlimit και αρχίζω σιγά σιγά να το προετοιμάζω καινούρια N75, N249 πολλαπλασιαστές - μπουζί , Ίσως και εξάτμιση από GTI γιατι δεν θέλω πλέον φασαρία Αν και έχει περάσει αρκετός καιρός... Ψάχνοντας είδα ότι κυκλοφορούν και αντιγραφές της GFB DV+ μήπως δεν έχεις original?
  3. N75 θα πάρω από αντιπροσωπεία Για N249 λέω να βάλω το kit από GFB DV+ T9355 κρατώντας το ίδιο solenoid αξιζει?
  4. Καλησπέρα εδώ και αρκετό καιρό έχω παρατηρήσει πτώση της απόδοσης του αυτοκινητου με αργό ρυθμόι όχι ότι σέρνεται αλλα δεν είναι όπως παλιότερα... Το αυτοκίνητο έχει 125k χωρίς καμια βελτιώση είχα αλλάξει μια φορα N249 το 2011 πριν 8 χρονια και 60k χιλιόμετρα και Ν75 2 φορες τελευταία φορα κάπου πριν μια πενταετία περίπου πριν 30-40k Η N249 ήταν η 03C145710D για τη N75 δεν θυμάμαι κωδικό ειναι ασπρη Κάθε ποτε είναι καλο να αλλάζονται? έχω δει ότι έχουν βγει και του εμποριου πλέον PIERBURG, HOFFER, SIDAT, SWAG ... αξίζουν? Έβγαλα χθες τη N249 και τον σωλήνα εισαγωγής του turbo για να δω μήπως φαίνεται κάτι αλλα όλα φαίνονται ok Δεν είδα τζόγο στον άξονα ούτε καποιο σημάδι επαφής της φτερωτής με το αλουμίνιο και οπτικά η Η249 φαίνεται ok
  5. ο λόγος που άλλαξα από 5w30 σε 5w40 εδώ και 70K περίπου είναι ότι κάποιες φορες υπό ορισμένες συνθήκες έβλεπα κατανάλωση Σε καθημερινή χρήση δεν είχα καθόλου όλα καλά αλλα όταν έκανα ταξίδια περισσότερο παλιότερα τώρα όχι τόσο το αυτοκίνητο το έτρεχα δεν το έκαιγα μεν αλλα συνήθως πήγαινα σταθερά 140-160 μερικές φορες του πάταγα και 2-3 τελικιασματα... Σε ένα τέτοιο ταξίδι πήγαινε έλα 700 χιλιόμετρα (όχι συνεχόμενα) το αυτοκίνητο κατέβαζε τον μισό δείκτη λαδιού με 5w30 με το 5w40 από όταν τα έβαλα αρκετά χρονια και χιλιόμετρα πλέον δεν έχω δει ποτε την παραμικρή κατανάλωση άσχετα με το τρόπο χρήσης του αυτοκινητου Από όταν άλλαξα σε 5w40 αν δεν χρειαστεί νερό στους υαλοκαθαριστήρες σηκώνω το καπώ μονο για το service συνήθως μια φορα τοετος λόγο χρόνου και όχι χιλιομετρων... Επίσης δεν έχω αντιμετωπίσει και κάποιο πρόβλημα, εδώ και 2 χρονια το ίδιο λάδι χρησιμοποιώ και στο superb που έχω 1.8 τσι
  6. έχω βρει ένα set εμπρός 312 αλλα είναι χωρίς τις λαμαρίνες - προφυλακτήρες που έχει από μέσα χρειάζονται και αυτές? είναι διαφορετικές από των 312 από τον 288?μήπως γνωρίζει κάποιος τους κωδικούς η και ποσο έχουν να δω αν αξίζει να κάνω την αγορά?
  7. Διάβαζα το θέμα και άρχισα να κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα.... Κινητήρας BMY του 07 με 125.000 Δεν έχω αλλάξει ποτε τίποτα σχετικά με τα εντόσθια του κινητήρα και γενικά δεν έχει ανοιχτεί ποτε τίποτα Από τις 50.000 βάζω λάδι 5w-40 και αλλαγή τουλάχιστον κάθε 10.000 τις περισσότερες φορες κάθε 7-8.000 λόγο χρόνου Τα τελευταία 3 χρονια ίσως και 4 κάποιες λίγες φορες μετά από ακινησία 3-4 ημερών όταν έχω βάλει μπρός έχω ακούσει το κροτάλισμα για 1-2 δευτερόλεπτα δεν έχει κάνει κάποιο θόρυβο ποτε σε καθημερινό ξεκίνημα ποτε στο ρελαντί ούτε εν κίνηση Δεν το κάνει πάντα όταν το αφήνω μερικές μέρες ακίνητο έχει τύχει σπανια σύνολο σε αυτά τα 3-4 χρονια να το έχει κάνει 5-6 φορες είναι κάτι ανησυχητικό? να μείνω όπως είμαι μέχρι να ακούσω να το κάνει ποιο συχνά? να προγραμματίσω να αλλάξω set καδένας προληπτικά? δεν νομίζω να χρειάζεται άμεσα Έχω ρωτήσει κάνα 2 φορες σε αντιπροσωπεία και μου έχουν πει δεν χρειάζεται
  8. τελικά ήρθε πριν μοντάρω το αυτοκίνητο αν και δεν το περίμενα τόσο νωρίς καθυστέρησα μονο μια μέρα για το extra βάψιμο το έβαψα κόκκινο και μαύρο ματ το εμπρός κομμάτι που είναι κάπως σαν ξύστρα ας πούμε
  9. Deus164

    Golf - Επιλογη Μπαταριας

    Στα σχεδόν 12 χρονια που έχω το αυτοκίνητο έχω αλλάξει 4 σύνολο Με την ψυχή στο στόμα μου βγάζουν μια τριετία η κάθε μια περίπου στη διετία αρχίζουν να περνούν την κάτω βόλτα Στο αυτοκίνητο δεν έχω τίποτα ηλεκτρικό aftermarket όπως radio. Πριν λίγους μήνες έβαλα ένα set xenon Τις προηγούμενες φορες είχα βάλει Banner, Varta και μια που την μάρκα δεν την ξέρει ούτε η μάνα της στα 60-64AH Διαφορα σε ότι έχει να κάνει με την μάρκα επώνυμη με ανώνυμη δεν είδα... Αντιθέτως η επώνυμες με άφησαν μια και έξω ενώ η μάρκα με έκαψες απλά έφτασε σε σημείο που ήταν αδύναμη έπαιρνε μπρός οριακά και την άλλαξα πριν μείνω... Πριν 2.5 χρονια η τελευταία που έβαλα είναι κάπου στα 50AH στις εργοστασιακές διαστάσεις κάθεται ακριβώς μέσα στην υφασμάτινη εργοστασιακή μόνωση και αυτή μάρκα με έκαψες Μου την πρότεινε ένας ηλεκτρολόγος μετά από συζήτηση που είχαμε και ήταν και σχετικά φθηνή κάπου στα 50-55 euro Μου είχε πει να δοκιμάσω μικρότερη για να τη φορτίζει ποιο εύκολα το δυναμο μιας και δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα μέσο ορο 10K τον χρόνο κυριως η χρήση που γίνετε στο αυτοκίνητο είναι 20 με 30 λεπτά την ημερα σύνολο πήγαινε έλα στην δουλειά 10+10 λεπτά άντε 15+15 και οχι και καθε μερα Για την ώρα φαίνεται ακόμα ζωηρή και χτυπάει την μίζα με αρκετή δύναμη όχι ξεψυχισμένα όπως κάναν οι 60AH+ μετά τη διετία Για εμενα ο μονος λόγος που οι επώνυμες είναι ποιο ακριβές είναι το ονόμα στο αυτόκλητο και τίποτα άλλο τουλάχιστον στην πράξη, ισως να είναι κατασκευασμένες και από ποιο ποιοτικά υλικά ίαλλα στην χρήση δεν φαίνεται ίσως το αντίθετο Από ότι μου είπε ο ηλεκτρολόγος οι περισσότερες επώνυμες έχουν τα στοιχεια πολύ χαμηλά στον πάτο τις μπαταρίας με αποτέλεσμα να βραχυκυκλώνουν σχετικά νωρίς από τις επικαθίσεις των στοιχειων μου μαζεύονται Κάποιες άγνωστης μάρκας σαν αυτή που μου έδωσε ακόμα κατασκευάζονται με την παλιά νοοτροπία παλιά σχέδια τα στοιχεια έχουν μεγαλύτερη απόσταση από τον πάτο τις μπαταρίας και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής Από ότι μου είπε αυτός είναι και ένας από τους λόγους που παλιά οι μπαταρίες είχαν διάρκεια άλλος ένας είναι ότι οι νέου τύπου σφραγισμένες αν και εξατμίζεται το νερό - υγρό ποιο αργά δεν συμπληρώνονται αντίθετα με τις παλιές που είχαν ταπες σε εκείνες μπορεί να εξατμιζόταν το νερό ποιο γρήγορα αλλα συμπληρωνόταν
  10. Καλησπέρα πήρα από το ebay ένα πλαστικό κάλυμμα μπαταρίας με κωδικό 1KD 915 443 για να αλλάξω το υφασμάτινο Το είχε σε sale για μερικές ώρες κάπου γύρω στα 9-10 euro Γνωρίζει κανεις αν ταιριάζει ταιριάζει να κουμπώσει στη πλαστική βάση της μπαταρίας σε golf 5 tsi του 07 με BMY? Από την περιγραφή του πωλητή δεν έβγαλα άκρη γιατί τα μοντέλα στο εξωτερικό τα ονομάζουν και διαφορετικά μερικές φορες For VW Volkswagen Jetta MK5/MK6 2006-2012 2013 For VW Volkswagen Golf 2009 2010 2011 2012 2013 Manufacturer Part Number: 1KD 915 443, 1K0 915 443 A, 1K0 915 443 C
  11. Τα άλλαξα το καλοκαίρι ίδιο golf ίδιας χρονολογίας Πήρα marelli αν και τα έδινε για το golf ήταν λίγα newton περισσότερα αν θυμάμαι σωστά τα original ήταν 420N αυτά που έβαλα είναι 440N Το είχα στον ήλιο στην παραλια καλοκαίρι στις διακοπές και μάλλον είχαν καργάρει από την ζεστη, μόλις έβαλα τα πράγματα πίσω και έκλεισα την πόρτα το ένα τίναξε τα λάδια και έγινε το αυτοκίνητο πουτ@ν@ από τα λάδια και τη σκόνη πίσω στον προφυλακτήρα... Σήμερα άλλαξα και εμπρός στο καπώ ήταν αρκετά αδύναμο και ισα ισα που καθόταν όρθιο
  12. Αν και έχω ρωτήσει και σε ένα άλλο θέμα τα γράφω λίγο μαζεμένα εδώ μιας και εδω διάβασα αρκετά περισσότερα... έχω ένα golf v tsi BMY του '07 είχε το απλό τιμόνι και το άλλαξα με το Edition 30 MFU steering wheel 1K0419091GKXAN https://shop.ahw-shop.de/sportlenkrad-gti-original-vw-golf-5-eos-jetta-multifunktionslenkrad-schwarz/rot Το αυτοκίνητο έχει CC με το κουμπί που έχει 2 θέλεις on/off και την μικρή οθόνη με τις extra λειτουργίες από το κουμπί στον δεξί διακόπτη και RCD300 mp3 Ο εργοστασιακός εγκέφαλος τιμονιού είναι ο 1K0953549BC (Midline SW 0070) έχω παραγγείλει και περιμένω να έρθει ο 1K0953549BG (Highline SW 0101) και το αντίστοιχο καλώδιο Ήμουν έτοιμος να παραγγείλω τον 1K0953549CH από ebay αλλα ψάχνοντας είδα ένα post που έγραφε ότι θέλει τον ποιο καινούριο διακόπτη CC με τις 3 θέσεις on/cancell/off οποτε και άρχισα να ψάχνω για το BD, βρήκα μονο έναν σε λογική τιμή που είχε σπασμένο το ένα κλιπ... οποτε και παρήγγειλα το BG Αλλα έχω μερικές ερωτήσεις Με τον BG εγκέφαλο θα δουλέψει το CC με τον απλό διακόπτη και τα πλήκτρα τιμονιού που είναι από 2006 και μετά? αν δουλέψουν από όσο μπορώ να καταλάβω αριστερά θα παίξει το vol+ vol- mute και από αριστερά το up και down στην οθόνη Χρειάζεται να παραγγείλω και το slipring? δεν άνοιξα τα πλαστικά καλύμματα να το δω αλλα υπολογίζω ότι έχει το 1K0959653-C μιας και έχει CC και extra λειτουργίες στη μικρή οθόνη
  13. Πήρα προχθές το αυτοκίνητο από το φανοποιείο φίλου που το είχα αφήσει για συμμαζέματα και χθες άλλαξα το τιμόνι Για την ιστορία... Το αυτοκίνητο από εργοστάσιο έχει τον εγκέφαλο midline 1K0-953-549-BC με το bug (έχει εργοστασιακό cruise control και trip computer με την μικρή οθόνη) στη κωδικοποίηση του εγκεφαλου από εργοστάσιο έχει ένα λάθος value μάλλον σχετικό με το bug Στο ψηφίο για το τιμόνι έχει 0 που αντιστοιχεί σε απλό τετράκτινο τιμόνι το αυτοκίνητο έχει τριάκτινο από εργοστασιακό που αντιστοιχεί σε 1 όταν το αλλάζω και πατάω το Do It! για να πάρει την κωδικοποίηση μου βγάζει Value out of range και δεν το δέχεται δοκίμασα και τις άλλες επιλογές που έχει 2,3... και δεν δέχεται καμια δεν το αλλάζει Όχι ότι έχει κάποιο θέμα που έχει σαν επιλογή το 4 spoke αντί για 3 spoke έτσι και αλλιώς λίγα είναι τα ψωμιά του ακόμα για να δουλέψουν κουμπιά στο τιμόνι θα αλλαχτεί με κάποιον από τους hiline Ίσως στον BC εγκέφαλο να οφείλεται και μια άκυρη βλάβη που βλέπω στο VCDS από πάντα (DTC memory error) το έχω πάει στην αντιπροσωπεία παλιότερα να την δούνε και δεν βρίσκαν κάτι...ούτε βλέπαν κάποια βλάβη, δεν ανάβει κάποιο λαμπάκι η οτιδήποτε περίεργο αλλα πάντα βγάζει αυτή τη βλάβη που σβήνετε μεν αλλα εμφανίζεται παλι μετά από μια βόλτα Στο wiki της rosstech που την είχα ψάξει θυμάμαι ότι έλεγε κάτι σχετικό με το CC αλλα ποτε δεν είχα πρόβλημα πάντα δούλευε κανονικά
  14. Καλημέρα πήρα ένα τιμόνι από GTI για να αλλάξω το ξεβαμμένο τριάκτινο του tsi και το καινούριο έχει τα κουμπιά οποτε μπαίνω στο τρυπάκι να τα φτιάξω να δουλέψουν Το αυτοκίνητο δεν έχει πολλαπλών χρήσεων από εργοστασιακό είναι tsi (BMY) του 07 sportline με εργοστασιακό cruise control και την μικρή οθόνη στο καντράν radiocd είχε το standard με την ασπρόμαυρη οθόνη και το έχω αλλάξει πριν χρόνιια πάλι με ίδιο από GT νομίζω που παίζει και mp3 (το εργοστασιακο δεν ειχε mp3) Τι χρειάζεται να πάρω από εγκέφαλο και καλωδίωση? επίσης αν ξέρετε και κάποιον που μπορεί να κάνει όλη την δουλειά τποθέτηση και κωδικοποισεις μιας και προτιμώ να μην βάλω χέρι να μπλέξω και κάνω το καντράν χριστουγεννιάτικο δέντρο... δεν με ενδιαφέρει να είναι αποκλειστικά επαγγελματίας...

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×