Jump to content

Thessaloniki Tuning Show 2019 - wanna join us?

 

2/6/2019 - 12η Γενική Συνέλευση VIP μελών - Ανάδειξη νέου ΔΣ

Deus164

Members
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Deus164 last won the day on April 1

Deus164 had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

About Deus164

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday January 5

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

3,590 profile views
  1. Καλημέρα κοιτάζω για εξάτμιση σε πρώτη φάση να ολοκληρωθεί το φπε stage και στο μέλλον όχι άμεσα για hybrid μέχρι ότι μπορεί να δώσει το μοτέρ safe με τα εργοστασιακά σωθικά. Λέω να πάω απευθείας για 70mm ολόσωμη με καταλύτη ίσως και ένα μεσαίο ελευθέρας αν δω ότι ο θόρυβος είναι ενοχλητικός μήπως όμως σε πρώτη φάση 70mm για φπε είναι too much? Αν βάλω 70mm downpipe και 63.5 στο μέλλον θα επαρκεί για hybrid max στα 260hp? Σχετικά με τους καταλύτες δεν γνωρίζω πολλά σε αλλα αυτοκίνητα ήμουν πάντα decat.... Όπου έχω ρωτήσει σε εξατμισαδες προτείνουν 200cpsi, εγώ σκεφτόμουν για 100 cpsi τι να επιλέξω?
  2. Καλησπέρα καλύτερα να μην γραφεις με κεφαλαια στον γραπτό λόγο στο internet θερείται σαν να φωνάζεις Kαλύτερα να μην τις κανεις μονος σου εκτος αν το μονο που χρειάζεται είναι ένα επιφανειακόγυάλισμα στο βερνίκι αυτό μπορείς να το κανεις με αλοιφαδορο αν έχεις η σε κάποιο φανοποιείο - detailer αν βγάλεις το βερνίκι και γυαλίσεις το μέταλλο όσο καλο και να το κανεις το κραμα αλουμίνιου μετά από λίγο καιρό θα θαμπώσει Έχω τις ίδιες ζάντες σε 18" και τις έφτιαξα πρόσφατα, η τιμή που σου ζητάνε είναι πολύ ακριβά Πριν 3-4 μήνες που άλλαξα λάστιχα ρώτησα στο λαστιχαδικο που πήγα για να τις επαναφέρω μου ζήτησαν κάπου στα 450 με 500 για βάψιμο εσωτερικα από ανθρακί σε μαύρο διαμαντάρισμα βερνίκωμα και ίσιωμα ή καπου στα 200 για βάψιμο ολόκληρες σε οποιο χρώμα ήθελα... Δεν είχαν χοντρά στραβώματα αλλα μετά από 8 χρονια που τις κυκλοφορούσα στους ελληνικούς δρόμους με 40 προφιλ λάστιχο όσο και αν τις πρόσεξα κάτι ψιλά στραβώματα τα είχαν... Μόλις άκουσα την τιμή στο λαστιχαδικο παραλίγο έπαθα εγκεφαλικό τις ίσιωσα μονο και έψαχνα για καινούριες Μετά από ψάξιμο βρήκα έναν που επισκευάζει ζάντες και είναι γνωστό όνομα Το κόστος ήταν 250 για αμμοβολή, ηλεκτροστατικό βάψιμο, διαμαντάρισμα και τέλος βενρικωμα, επίσης τη μια ζάντα δεν την είχαν ισώσει στο λαστιχαδικο μου την ίσωσε χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος Αν εσωτερικά το μαύρο δεν χρειάζεται βαψιμο και δεν θες και κάποια αλλαγή χρωματος μονο διαμαντάρισμα και βερνίκωμα η προσοψη πιστεύω το κόστος θα είναι λιγότερο από 250 ψαξτο πριν αποφασίσεις να τις πας κάπου γιατί πολλοί ζητάνε ότι τους λείπει...
  3. Τελικά έβαλα σήμερα overload και πήγα κατευθείαν για dyno δεν ξέρω αν χρειαζόταν πρώτα κάμποσα χιλιόμετρα για να κάνει adaptation έκανα κάπου στα 20-30 χωρίς πνιχτή στον παπά και stock εξάτμιση έδειξε 204bhp και 27kg
  4. Πριν 5 μήνες έβαλα ps4 αρχικά στο skoda και μετά από ένα μηνα και στο golf ο λόγος που δεν προτιμούσα τα michelin στο golf παρόλο που ήταν καλά σε επιδόσεις ήταν η γρηγορη φθορά τους στο skoda την μαοuνα που κάνω λίγα χιλιόμετρα και που σπανια το κυνηγω στον δρομο πριν με τα ps3 και ήμουν ευχαριστημένος από επιδόσεις Aυτή την φορα τα επέλεξα γιατί λένε ότι έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ευχαριστημένος Πριν από το ps4 είχα assy3 καλές επιδόσεις σε στεγνό και βρεγμένο αλλα ένα κλικ χαμηλότερες από τα αντίστοιχα michelin και continental έχαν όμως αρκετά μεγαλύτερη διάρκεια ζωής Παλιά μονο conntinental είχαν την καλύτερη απόκριση στο τιμόνι αλλα μετά το 2 τα 3 - 5 που είχα βάλει φθείρονται για την πλακα παρα πολύ γρήγορα και σαπουνιαζαν το καλοκαίρι στην καυτή άσφαλτο σχετικά εύκολα
  5. αν και πάει καιρός από το post... το έχει ένας φίλος και μέχρι στιγμής λέει πως είναι ότι καλύτερο έχει βάλει ποτε Το αυτοκίνητο το έχει πολλά χρονια από καινούριο (wideband με 6άρι κιβώτιο ) και έχει δοκιμάσει κατά καιρούς διαφορα προγράμματα από γνωστούς - επωνυμους και όχι Είναι και αρκετά ψείρας μηχανικος στο επάγγελμα σε ολα τα προηγούμενα κάτι του μύριζε η του ξίνιζε ποτε δεν ήταν 100% ευχαριστημένος Το συγκεκριμένο πρόγραμμα το έβαλε αρχικά όταν πήγε σε k04 setup Oταν κατέβασε μοτέρ και το έκανε αλεξίσφαιρο το πήγαμε πάλι για ρύθμιση και έβαλε και όλα τα υπόλοιπα καλούδια που δίνει η revlimit ( multimap, knock warning, antilag, flat shift, shiftlight) ευχαριστημένος είναι και αρχικά όταν το έβαλε και τωρα μετά την επαναχαρτογράφηση δουλεύει σαν εργοστασιακό με καλά αποτελέσματα στο dyno και στον δρόμο γραμμικό χωρίς παρατράγουδα και περίεργα
  6. Τα προβλήματα λύθηκαν μετά από 130k που εκτος των service δεν είχα κάνει τίποτα ιδιαίτερο χρειαζόταν ένα βαρβάτο service για να έρθει στα ισα του, άλλαξα set καδένας χρονισμού, αντλία υψηλής, πολλαπλασιαστές έγινε καθαρισμός εισαγωγής έλεγχος στα μπεκ και πρόσφατα πριν από αυτά n75 και n249 (DV+) Όλα τα ανταλλακτικά original Ήρθε στα νορμαλ του είχα ξεχάσει πως ήταν αλλα δεν φτάνει... Σε πρώτη φάση λέω μονο για πρόγραμμα και αργότερα κοιτάζω και τα υπόλοιπα Πιστεύω οτι μετά από τόσα χρονια και οι άλλες επιλογές έχουν ξεφορτωθεί οποιες παιδικές ασθενείς είχαν έχουν φορεθεί και δοκιμαστεί αρκετά Tις επόμενες μέρες που θα το κανονίσω θα ρωτήσω αν υπάρχει και τέτοια δυνατότητα το μονο δίλημμα είναι 95ή100 αν και 9 /10 φορες βάζω 100 δεν εμπιστεύομαι πλέον κανένα πρατήριο... Ρώτησες πρόσφατα και σου είπαν αυτή την τιμή? είναι με φπα? πριν 2 χρονια που είχα ρωτήσει ήταν πάνω από 600 Ναι το κάτω μισό κομμάτι του πίσω προφυλακτήρα θέλει αλλαγή με του gti η κόψιμο για να κάτσουν οι μπούκες Στην περίπτωση που θα το αλλάξεις πίσω χαμηλά οι πλαστικοί θόλοι θα αφήνουν ένα μικρό κενό δεν θα κουμπώνουν πάνω στον προφυλακτήρα Η αναβάθμιση στα φρένα πάντα καλή είναι άσχετα αν βελτιωθεί το αυτοκίνητο η όχι
  7. Καλησπέρα πήρα τη απόφαση να ζωντανέψω κάπως το golf mkv 140 (BMY με MED17.5.1) είχα ρωτήσει παλιότερα πριν μια δεκαετία περίπου τότε δεν έπαιρνε μου είχαν πει λόγο κλειδωμένου εγκεφαλου πέρασε ο καιρός και με τα διαφορα στραβά που είδα άκουγα και διάβαζα για τους τσι είχε αρχίσει να μαζεύει με τα χρονια και τα χιλιόμετρα του στο κοντέρ οποτε και δεν το έψαξα πάλι Τώρα με αφορμή μια γενικότερη συντήρηση που του έκανα και ξαναζωντάνεψε λέω να το κάνω Σε πρώτη φάση πάω για πρώτο στάδιο χωρίς εξάτμιση μονο με μερικά περιφερειακά όχι κάτι το ιδιαίτερο όμως για να κάνει την διαφορα κάποια στιγμή θα βάλω και downpipe με τελικό από gti η ολόκληρη του gti από downpipe και πίσω χωρίς μεσαίο ίσως και custom αν βρω να μην κάνει πολύ θόρυβο έχω διαβάσει αρκετές φορες κατά καιρούς το θέμα αλλα ξεκάθαρη άποψη δεν έχω, δεν έχω αποφασίσει κάτι συγκεκριμένο είμαι ανάμεσα σε τρια Revlimit, OVERLOAD και TMG χωρίς ομως να έχω δει κάποιο από αυτά σε 1.4 tsi θέλω το αυτοκίνητο να είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα των στροφών κυρίως ομως να ζωντανέψει στις ποιο ψιλές στροφές στα ποιο πολλά χιλιόμετρα αλλα χωρίς ξεσπάσματα εκεί μου φαίνεται κάπως ψιλοψοφιο από όταν έβαλα τις ασήκωτες 18" εδώ και αρκετά χρονια... Εχώ ακούσει ότι πλέον κάποιοι προγραμματιστές δίνουν την δυνατότητα εναλλαγής χαρτών για παραδειγμα ανάμεσα σε stock/100oct η 95/100oct υπάρχει κάτι τέτοιο? αξίζει οικονομικά? Αν δεν ξεφεύγει η τιμή παρόλο που σχεδόν πάντα βάζω 100 το προτιμώ stock/100oct από το να δεθώ μόνιμα με 100oct και αν τύχει και βάλω 95 να πηγαίνω σαν κότα ή μόνιμα 95 και να χάνω σε απόδοση
  8. Με ευκαιρία που πήγα το αμάξι συνεργείο για αλλαγή αντλίας υψηλής έλεγχο καθαρισμό στα μπεκ και ξεκαρβουνιασμα της εισαγωγής είπα να αλλάξω και καδένα προληπτικά Παρόλο που δεν κροτάλιζε παρα πολύ ελάχιστες φορες όταν το έβαζα μπροστά για 1-2 δευτερόλεπτα ο τεντωτήρας είχε τερματίσει και η καδένα χόρευε breakdance.... πάλι καλά που το πρόλαβα... και δεν περίμενα να κροταλίσει συνεχόμενα και μάλλον από φαίνεται θα ηταν για τα καλά
  9. Το αυτοκίνητο μπήκε συνεργείο ελέγχθηκαν αρχικα τα μπεκ και όπως ήταν αναμενόμενο ήθελαν καθαρισμό Στον τελικό έλεγχο μετά τον καθαρισμό τα 3 έστρωσαν και το ένα μπεκ από τον τρίτο ψεκάζε +2% περισσότερο και το άλλαξα Δεν ξέρω αν το +2% είναι εντός οριων η όχι δεν το έψαξα και δεν το συζήτησα καν το άλλαξα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο (όσο ήσυχο γίνετε να είναι με αυτούς τους κινητήρες...) Κανένα από τα μπεκ δεν έσταζε το πρόβλημα ηταν απο την φθαρμένη τσιμούχα στην αντλία υψηλής αλλα ευτυχώς το κατάλαβα πιστεύω σχετικά νωρίς την αντλία που μυρίζω πίσω στο έμβολο ισα ισα που μυρίζει καύσιμο Τα λάδια άρχιζαν να πιάνουν την μυρωδιά καυσιμου μετά τα 3κ Αυτά που άλλαξα προχθές μέσα σε 2-3 μέρες με ελάχιστα χιλιόμετρα δεν μύρισαν αλλα όπως και να έχει αλλαχθηκαν περισσεύματα ήταν από τις αλλαγές και μπήκαν για λίγο... (2 λίτρα elf και 1.5 liquy moly) Όσο το οδήγησα μέσα στην πόλη και 3-4 φορες που το έβαλα μπροστά έχει γλυκάνει αρκετά το δούλεμα του και δεν κατάλαβα μέχρι στιγμής κάποιο τρέμουλο θα το δω και κρύο πάλι Τις επόμενες μέρες θα του κάνω μερικά logs και ανοίγματα για να δω διαφορες Μετρήθηκε και η συμπίεση πριν λυθεί μήπως και χρειαζόταν να κατεβει καπάκι για επισκευή στις βαλβίδες αλλα μου είπε ότι είναι ok δεν ήμου εκεί και ξέχασα να τον ρωτήσω τιμές Με την ευκαιρία που βγήκε η εισαγωγή έγινε και καθαρισμός είχε μαυρίλα - επικαθίσεις αλλα δεν ήταν πακτωμένο σαν τσιμενταρισμενες ήταν αρκετά μαλακες σαν λάσπη με μούλιασμα και τρίψιμο με πλαστικές βούρτσες έγινε λαμπίκο ελαχιστο ξύσιμο χρειάστηκε πίσω από τις βαλβίδες με μεταλλικό εργαλείο Επίσης είπα προληπτικά να αλλάξω και καδένα παρόλο που δεν ακουγόταν ο τεντωτήρας είχε τερματίσει και η καδένα είχε χαλαρωσει επικίνδυνα πιστεύω ηταν οριακά να αρχίσει να χτυπάει η και τίποτα άλλο χειρότερο...
  10. Α. Όχι ποτέ Α.2 κομπιάσμα όχι καθόλου ίσως μια μικρή υστερισή Γενικότερα έχασε σε επιτάχυνση στα πολλά χιλιόμετρα 5η και 6η ανεβάζουν τα χιλιόμετρα ποιο αργα από παλιότερα αλλά δεν ειναι κατι πρόσφατο ούτε και χειροτέρεψε με τον καιρό έπεσε η απόδοση αλλά έμεινε σταθερά σε ένα σημείο χρόνια τώρα Β. Όχι δεν ήταν λαδωμένο στον τέταρτο η σε κάποιον άλλο ήταν όλα ίδια περίπου σαν τον τρίτο στην παραπάνω φωτογραφία με περισσότερες επικαθίσεις όμως και χώρις μαυρίλα (ένας χρόνος κάπου στα 10 με 12κ Γ. Έχω μετρήσει πριν 2 χρόνια περίπου ήταν 9.5 bar ίδια και στους 4 Τρίτη πρωί 8α την ξανά μετρήσω
  11. Α.το κάνει σαν αρρυθμία - τρέμουλο Β. Θα το κάνω αύριο το μεσημέρι πριν 4-5 μερες που τα άλλαξα τα παλιά όλα είχαν ίδιο χρώμα μπεζ προς καφέ δεν ειδα σε κάποιο κύλινδρο διαφορετική καύση η επικαθίσεις Γ..Θα το δοκιμάσω αύριο αλλά νομίζω μια υστέρηση την έχα ίσως και κάποια ανεπαίσθητα κομπιάσματα παλιότερα αλλά δεν το δοκίμασα πάλι από όταν άλλαξα n75 και dv+ στη n249 EDIT Injection Timing στο ρελαντί από cold start για 20 λεπτά https://docs.google.com/spreadsheets/d/1uCofRLJ2PUk9hS_3jqvEyfTMq3AvspN1QsGP7Ya4dC0/edit?usp=sharing Injection Timing στο ρελαντί ζεστό για 15-20 λεπτά https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ew8zWVtjUHndyHIRBmq1-Ye2rz4L7m85-WRonhqP8mc/edit?usp=sharing προς το τέλος και στα 2 logs παίζει μεταξύ 0.77ms που είναι το σταθερό και 0.51ms EDIT x2 έβγαλα τα μπουζί παρόλο που στα παλιά με 10K δεν έδειχναν τίποτα το περίεργο τα καινούρια με 100-200km κάτι δείχνουν Από αριστερά 1-2-3-4 H τελευταία διαδρομή που έκανα ήταν το πρωί δουλειά σπίτι γύρω στα 5km χαλαρά με 2.5 μαχ 3k rpm Επίσης ο τέταρτος κύλινδρος ήταν που έκαψε πολλαπλασιαστή πριν 1 εβδομάδα και στο ρελαντί γραφει τα πιο πολλά missfires 6-7 οι άλλοι σχεδόν τίποτα 0 με 2 μέχρι να μηδενίσει
  12. Log Injection Timing στο ρελαντί από cold start για 20 lepta (ήταν σβηστό 10 ώρες και τα νερά σε θερμοκρασία περιβάλλοντος) έβαλα μαζί Engine Speed - (G28) και Coolant - Temperature (G62) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1uCofRLJ2PUk9hS_3jqvEyfTMq3AvspN1QsGP7Ya4dC0/edit#gid=540795306 άλλαξα τα λάδια και το πήγα για Log 140 και 002 τεταρτη μέχρι κοφτη και πέμπτη όσο με έπαιρνε ο δρόμος https://docs.google.com/spreadsheets/d/1iaxZ6RV_gIwsTvY9wkVK1A5yrDoVwbSFr0Fq5t-BLGA/edit?usp=sharing

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×