Jump to content
Stavros7

Safe Mode..

Recommended Posts

Εχω golf 4 1.8t 180hp μανησιο. το αμαξι ειναι μετατροπη και νομιζα τοσο καιρο επειδη ξερω οτι τελικη εχει 220 με 230 οτι κατι δεν παει καλα,το κοντερ μου ειναι απο 1.4 με τα 220...Οταν λοιπον στο Gps Μου λεει 207,6 (στο κοντερ μου λεει 180χλμ) ειτε ειμαι σε ανηφορα ειτε κατηφορα το αμαξι κοβει και πεφτει η πιεση σε safe mode,Μοιπως τελικα εχει καπου ενα κοφτη και ειναι λογικο ολο αυτο που γινετε?και εχει πιασει την τελικη του ταχύτητα..επειδη ψαχνόμουν με βαλβιδες κλπ.το vag com δεν μου βγαζει καποια βλαβη...

Link to comment
Share on other sites

εχω αλλαξει 6ταχυτο..μοιπως ειναι λογικο σε αυτη την ταχυτητα να με βαζει safe mode??Δηλαδη εσας οταν τερματιζετε δεν σας κοβει??

Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι λογικο να μπαινει σε safe mode στην τελικη.

Σε safe mode μπαινει μονο αν διαβασει καποιο σφαλμα και το ριχνει εκει ωστε να εξασφαλισει οτι δεν θα γινει καποια ζημια.

Θελει λιγο ψαξιμο αυτο για να βρεις τι ειναι.

Το καλυτερο ειναι να γινει ενα λογκαρισμα με vag com σε πρωτη φαση.

Link to comment
Share on other sites

το θεμα μου ειναι οτι το κανει μονο στην τελικη ταχυτητα,δηλαδη σε αλλες ταχυτητες τις γεμιζει και κραταει κανονικα ,δηλαδη παει εως 6000 και- 7000 σ.αλ και δεν εχω προβλημα,απο 1-5 στην 6 το εχω στα συγκεκριμενα χλμ..

Link to comment
Share on other sites

να επιστρεψω στο θεμα μου και να πω οτι μου βγαζει απο τοτε προβλημα στο δοχειο αναθυμιασεων http://homepage.ntlworld.com/steven.franks1/images/cars/misc/cuprarengine.JPG..εαν ειναι αυτο που νομιζω πισω απο το δοχειο στα αριστερα οπως βλεπουμε την φωτο που βαζουμε νερο για τις πιτσιλιθρες και αριστερα απο εκει που βαζουμε υγρα για το τιμονι..αυτο ειναι το δοχειο αναθυμιασεων σωστα?εχει σχεση αυτο με το safe mode Και με την τελικη?δεν μπορω να θυμηθω πως μου το εβγαζε στο vag..εαν μου πειτε πως λεγετε στα αγγλικα το δοχειο αναθυμιασεων ή ακομα καλυτερα πως το βγαζει το Vag com θα το βρω..εαν λοιπον ειναι βουλομενο και θελει αλλαγη υπαρχει περιπτωση να φταιει αυτο για το safe mode?και εαν καποιος μπορει εας μου πει το Part number του να δω οτι οντως ειναι αυτο..αυτο εννοω παντος απλα επειδη ειναι νυχτα και εχει κρυο εξω δεν θελω να κατεβω στο δρομο με φακο να βλεπω το number και να ξαναβαλω το vag να δω το προβλημα...

Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

Όταν γράφουμε ένα κείμενο χωρίς παραγράφους τελείες και είναι ενα κατεβατό ο άλλος που το βλέπει δεν έχει όρεξη να απαντήσει.

 

Το safe mode σε τελική στο 1.8 20vt έμπαινε άνετα λόγω ανόδου IAT (Intake Air Temp) αλλά συνήθως καλοκαίρι.

Κλείσιμο πεταλούδας μπορεί να επέλθει από πολλούς λόγους.

Πέρα από το σφάλμα που αναφέρεις για να προσομοιώσεις τις συνθήκες θέλει logg εν κινήσει και να μετρηθούν μερικά blocks με vagcom.

Μπορεί δηλαδή να είναι ανεξάρτητο ή μη του σφάλματος του δοχείου που αναφέρεις.

 

Εφόσον το αμάξι είναι παλιό:

1. Σε πρώτη φάση την ημέρα δες το δοχείο αναθυμιάσεων, τσέκαρε τα σωληνάκια και τα καλωδιάκια από τα βύσματα.

2. Καλό είναι να γίνει ένα Leak Test στις υποπιέσεις και σωλήνες πίεσης του αυτοκινήτου. (Σε συνεργείο)

3. Επίσης τo Intercooler με τόσα χρόνια στην πλάτη του πρέπει να βγεί και να καθαριστεί.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Όταν γράφουμε ένα κείμενο χωρίς παραγράφους τελείες και είναι ενα κατεβατό ο άλλος που το βλέπει δεν έχει όρεξη να απαντήσει.

 

Το safe mode σε τελική στο 1.8 20vt έμπαινε άνετα λόγω ανόδου IAT αλλά συνήθως καλοκαίρι.

Κλείσιμο πεταλούδας μπορεί να επέλθει από πολλούς λόγους.

Πέρα από το σφάλμα που αναφέρεις για να προσομοιώσεις τις συνθήκες θέλει logg εν κινήσει και να μετρηθούν μερικά blocks με vagcom.

Μπορεί δηλαδή να είναι ανεξάρτητο ή μη του σφάλματος του δοχείου που αναφέρεις.

 

Εφόσον το αμάξι είναι παλιό:

Σε πρώτη φάση την ημέρα δες το δοχείο αναθυμιάσεων, τσέκαρε τα σωληνάκια και τα καλωδιάκια από τα βύσματα.

Καλό είναι να γίνει ένα Leak Test στις υποπιέσεις και σωλήνες πίεσης του αυτοκινήτου.

Επίσης τo Intercooler με τόσα χρόνια στην πλάτη του πρέπει να βγεί και να καθαριστεί.

Παρεπιπτωντος evap leak detected Μου βγαζει... ΙΑΤ τι ειναι?και τι Logg να κανω?πια κελια?να δω το δοχειο μπορω να το ανοιξω δηλαδη?ειναι το μαμα,leak test πως κανω?

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να πας σ' ένα συνεργείο Σταύρο και να κάνεις τα βήματα 1,2.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.