Stavros7 Posted November 30, 2013 Report Share Posted November 30, 2013 Εχω golf 4 1.8t 180hp μανησιο. το αμαξι ειναι μετατροπη και νομιζα τοσο καιρο επειδη ξερω οτι τελικη εχει 220 με 230 οτι κατι δεν παει καλα,το κοντερ μου ειναι απο 1.4 με τα 220...Οταν λοιπον στο Gps Μου λεει 207,6 (στο κοντερ μου λεει 180χλμ) ειτε ειμαι σε ανηφορα ειτε κατηφορα το αμαξι κοβει και πεφτει η πιεση σε safe mode,Μοιπως τελικα εχει καπου ενα κοφτη και ειναι λογικο ολο αυτο που γινετε?και εχει πιασει την τελικη του ταχύτητα..επειδη ψαχνόμουν με βαλβιδες κλπ.το vag com δεν μου βγαζει καποια βλαβη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 30, 2013 Report Share Posted November 30, 2013 Σαζμάν έχεις αλλάξει ή φοράς από το 1.4??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted November 30, 2013 Author Report Share Posted November 30, 2013 (edited) εχω αλλαξει 6ταχυτο..μοιπως ειναι λογικο σε αυτη την ταχυτητα να με βαζει safe mode??Δηλαδη εσας οταν τερματιζετε δεν σας κοβει?? Edited November 30, 2013 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 3, 2013 Report Share Posted December 3, 2013 Δεν ειναι λογικο να μπαινει σε safe mode στην τελικη. Σε safe mode μπαινει μονο αν διαβασει καποιο σφαλμα και το ριχνει εκει ωστε να εξασφαλισει οτι δεν θα γινει καποια ζημια. Θελει λιγο ψαξιμο αυτο για να βρεις τι ειναι. Το καλυτερο ειναι να γινει ενα λογκαρισμα με vag com σε πρωτη φαση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted December 10, 2013 Author Report Share Posted December 10, 2013 το θεμα μου ειναι οτι το κανει μονο στην τελικη ταχυτητα,δηλαδη σε αλλες ταχυτητες τις γεμιζει και κραταει κανονικα ,δηλαδη παει εως 6000 και- 7000 σ.αλ και δεν εχω προβλημα,απο 1-5 στην 6 το εχω στα συγκεκριμενα χλμ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 13, 2015 Author Report Share Posted January 13, 2015 (edited) να επιστρεψω στο θεμα μου και να πω οτι μου βγαζει απο τοτε προβλημα στο δοχειο αναθυμιασεων http://homepage.ntlworld.com/steven.franks1/images/cars/misc/cuprarengine.JPG..εαν ειναι αυτο που νομιζω πισω απο το δοχειο στα αριστερα οπως βλεπουμε την φωτο που βαζουμε νερο για τις πιτσιλιθρες και αριστερα απο εκει που βαζουμε υγρα για το τιμονι..αυτο ειναι το δοχειο αναθυμιασεων σωστα?εχει σχεση αυτο με το safe mode Και με την τελικη?δεν μπορω να θυμηθω πως μου το εβγαζε στο vag..εαν μου πειτε πως λεγετε στα αγγλικα το δοχειο αναθυμιασεων ή ακομα καλυτερα πως το βγαζει το Vag com θα το βρω..εαν λοιπον ειναι βουλομενο και θελει αλλαγη υπαρχει περιπτωση να φταιει αυτο για το safe mode?και εαν καποιος μπορει εας μου πει το Part number του να δω οτι οντως ειναι αυτο..αυτο εννοω παντος απλα επειδη ειναι νυχτα και εχει κρυο εξω δεν θελω να κατεβω στο δρομο με φακο να βλεπω το number και να ξαναβαλω το vag να δω το προβλημα... Edited January 13, 2015 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 (edited) Όταν γράφουμε ένα κείμενο χωρίς παραγράφους τελείες και είναι ενα κατεβατό ο άλλος που το βλέπει δεν έχει όρεξη να απαντήσει. Το safe mode σε τελική στο 1.8 20vt έμπαινε άνετα λόγω ανόδου IAT (Intake Air Temp) αλλά συνήθως καλοκαίρι. Κλείσιμο πεταλούδας μπορεί να επέλθει από πολλούς λόγους. Πέρα από το σφάλμα που αναφέρεις για να προσομοιώσεις τις συνθήκες θέλει logg εν κινήσει και να μετρηθούν μερικά blocks με vagcom. Μπορεί δηλαδή να είναι ανεξάρτητο ή μη του σφάλματος του δοχείου που αναφέρεις. Εφόσον το αμάξι είναι παλιό: 1. Σε πρώτη φάση την ημέρα δες το δοχείο αναθυμιάσεων, τσέκαρε τα σωληνάκια και τα καλωδιάκια από τα βύσματα. 2. Καλό είναι να γίνει ένα Leak Test στις υποπιέσεις και σωλήνες πίεσης του αυτοκινήτου. (Σε συνεργείο) 3. Επίσης τo Intercooler με τόσα χρόνια στην πλάτη του πρέπει να βγεί και να καθαριστεί. Edited January 13, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 13, 2015 Author Report Share Posted January 13, 2015 Όταν γράφουμε ένα κείμενο χωρίς παραγράφους τελείες και είναι ενα κατεβατό ο άλλος που το βλέπει δεν έχει όρεξη να απαντήσει. Το safe mode σε τελική στο 1.8 20vt έμπαινε άνετα λόγω ανόδου IAT αλλά συνήθως καλοκαίρι. Κλείσιμο πεταλούδας μπορεί να επέλθει από πολλούς λόγους. Πέρα από το σφάλμα που αναφέρεις για να προσομοιώσεις τις συνθήκες θέλει logg εν κινήσει και να μετρηθούν μερικά blocks με vagcom. Μπορεί δηλαδή να είναι ανεξάρτητο ή μη του σφάλματος του δοχείου που αναφέρεις. Εφόσον το αμάξι είναι παλιό: Σε πρώτη φάση την ημέρα δες το δοχείο αναθυμιάσεων, τσέκαρε τα σωληνάκια και τα καλωδιάκια από τα βύσματα. Καλό είναι να γίνει ένα Leak Test στις υποπιέσεις και σωλήνες πίεσης του αυτοκινήτου. Επίσης τo Intercooler με τόσα χρόνια στην πλάτη του πρέπει να βγεί και να καθαριστεί. Παρεπιπτωντος evap leak detected Μου βγαζει... ΙΑΤ τι ειναι?και τι Logg να κανω?πια κελια?να δω το δοχειο μπορω να το ανοιξω δηλαδη?ειναι το μαμα,leak test πως κανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 Καλύτερα να πας σ' ένα συνεργείο Σταύρο και να κάνεις τα βήματα 1,2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...