stsanoussis Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 (edited) Πολλές φορές κρύο όταν το αφήνω να ζεσταθεί το νιώθω να τρέμει και αν πάω κοντά στην εξάτμιση την ώρα που έχει 1200 στροφές ακούω διακοπές. Δηλαδή το βουητό που κάνει διακόπτεται. Δυο τρεις φορές μου έχει δείξει ατελείς καυσεις. Για αυτό σκέφτομαι ότι ίσως χρειάζεται καθαρισμός. Πολλές φορές όμως ιδίως όταν είναι κρύο στις πολύ χαμηλές στροφές το νιώθω απρόθυμο και νιώθω οτι κάνει ανεπαισθητες διακοπές. Δηλαδή είμαι με 2000 στροφές πατάω το γκάζι και κατα την επιτάχυνση το νιώθω να κομπιάζει. Σκεφτόμουν μήπως η αντλία με χαιρετάει σιγά σιγά και τα μπουζί. Για τα μπουζί έχω μερικές υποψίες γιατί έχω αλλάξει και έχω βάλει τα bosch τα οποία είναι ένα βαθμό ψυχρότερα και σίγουρα κοντύτερα. Επίσης η κατανάλωση δεν έχει ανέβει και πάνω απο τις 3000 είναι όλα μια χαρά. Φίλτρο βενζίνης και πολλαπλασιαστές έχω αλλάξει πρόσφατα. Έχει κανείς κάποια άλλη ιδέα; Edited May 8, 2014 by Stamos T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Το πρώτο που λες, μου κάνει για normal cold start. Το κάνει επίτηδες για να ανέβει γρήγορα η θερμοκρασία των καυσαερίων, να ζεσταθεί ο καταλύτης και να κάνει τη δουλειά του. Αν είχε EGR δεν θα το έκανε, αλλά επειδή δεν έχει, δεν έχει άλλο τρόπο να το κάνει. Γι αυτό που λες στις μεσαίες, σε πρώτη φάση εγώ θα έβαζα 4 καινούργια μπουζί, τα γνήσια με τον τελευταίο κωδικό. Η αντλία που λες (υψηλής) δείχνει σημάδια φθοράς με διακοπές στις ψηλές στροφές συνήθως, όχι τις μέσαίες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Πολλές φορές κρύο όταν το αφήνω να ζεσταθεί το νιώθω να τρέμει και αν πάω κοντά στην εξάτμιση την ώρα που έχει 1200 στροφές ακούω διακοπές. Δηλαδή το βουητό που κάνει διακόπτεται. Δυο τρεις φορές μου έχει δείξει ατελείς καυσεις. Για αυτό σκέφτομαι ότι ίσως χρειάζεται καθαρισμός. Πολλές φορές όμως ιδίως όταν είναι κρύο στις πολύ χαμηλές στροφές το νιώθω απρόθυμο και νιώθω οτι κάνει ανεπαισθητες διακοπές. Δηλαδή είμαι με 2000 στροφές πατάω το γκάζι και κατα την επιτάχυνση το νιώθω να κομπιάζει. Σκεφτόμουν μήπως η αντλία με χαιρετάει σιγά σιγά και τα μπουζί. Για τα μπουζί έχω μερικές υποψίες γιατί έχω αλλάξει και έχω βάλει τα bosch τα οποία είναι ένα βαθμό ψυχρότερα και σίγουρα κοντύτερα. Επίσης η κατανάλωση δεν έχει ανέβει και πάνω απο τις 3000 είναι όλα μια χαρά. Φίλτρο βενζίνης και πολλαπλασιαστές έχω αλλάξει πρόσφατα. Έχει κανείς κάποια άλλη ιδέα; Δοκιμασε να βαλεις τα εργοστασιακα μπουζι παλι. Φοραει προγραμμα το αμαξι? Η αντλια παντως μπορει να μετρηθει ωστε να δεις αν εχει καποιο προβλημα παροχης,αν και τα σημαδια της τα δειχνει με κοψιματα σε υψηλες στροφες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted May 8, 2014 Author Report Share Posted May 8, 2014 Οχι δεν φοράει προγραμμα προς το παρον. Τους κωδικούς απο τα καινούργια μπουζι τους ξέρουμε ; Ψηλά το αυτοκίνητο παει μια χαρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Θεωρω λιγο υπερβολη τα ενα βαθμο ψυχροτερα μπουζι σε μαμα αμαξι. Δοκιμασε παλι τα κανονικα του (αυτα θα σου προτεινα να βαλεις). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted May 9, 2014 Report Share Posted May 9, 2014 . Δηλαδή είμαι με 2000 στροφές πατάω το γκάζι και κατα την επιτάχυνση το νιώθω να κομπιάζει. Έχει κανείς κάποια άλλη ιδέα; αισθάνεσαι σαν να σου κάνει πολύ μικρά κενά? το έχω παρατηρήσει κατά καιρούς και εγώ στο δικό μου και η λύση που έχω βρει είναι το καθαριστικό που έχει η VW κόστος 9€ και όλα καλά. δοκίμασε το δεν κάνεις κακό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted May 9, 2014 Author Report Share Posted May 9, 2014 Το πρώτο που λες, μου κάνει για normal cold start. Το κάνει επίτηδες για να ανέβει γρήγορα η θερμοκρασία των καυσαερίων, να ζεσταθεί ο καταλύτης και να κάνει τη δουλειά του. Αν είχε EGR δεν θα το έκανε, αλλά επειδή δεν έχει, δεν έχει άλλο τρόπο να το κάνει. Γι αυτό που λες στις μεσαίες, σε πρώτη φάση εγώ θα έβαζα 4 καινούργια μπουζί, τα γνήσια με τον τελευταίο κωδικό. Η αντλία που λες (υψηλής) δείχνει σημάδια φθοράς με διακοπές στις ψηλές στροφές συνήθως, όχι τις μέσαίες. Τα καινούργια μπουζί είναι αυτά με κωδικό NGK PZFR6R8EG ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted May 9, 2014 Report Share Posted May 9, 2014 Υπάρχει κάπου σχετικό θέμα για τα μπουζί. Αυτά που λες είναι λίγο πιο παλιά αν κ δεν έχουν κάποιο θέμα, μια χαρά είναι. Τα τελευταία εργοστασιακά (ο κωδικός τελειώνει σε Β) νομίζω δεν υπάρχουν ακόμα στο εμπόριο σε NGK, μόνο σε γνήσιο από αντιπροσωπεία (ψιλοακριβά). Αυτό τουλάχιστον ίσχυε όταν ρώτησα την NGK πριν ένα μήνα. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted May 9, 2014 Report Share Posted May 9, 2014 φιλε σταμο ελενξε τις διακοπες στους πολλαπλασιαστες σου με το διαγνωστικοκαι ασ τους εχεις αλλαξει,νομιζω εκει εχεις θεμα block 14-15 ή 15-16 αν θυμαμαι καλα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted May 10, 2014 Author Report Share Posted May 10, 2014 Τους έχω αλλάξει δυο φορές συνεχόμενες. Οπότε νομίζω οτι τους αποκλείω. Θα ξεκινήσω με τα Μπουζί και βλέπουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 Θεωρω λιγο υπερβολη τα ενα βαθμο ψυχροτερα μπουζι σε μαμα αμαξι. Δοκιμασε παλι τα κανονικα του (αυτα θα σου προτεινα να βαλεις). Συμφωνώ απόλυτα. Τα διαφορετικά μπουζί απο τα προβλεπόμενα μαμά, μόνο προβλήματα δημιουργούν μακροπρόθεσμα στα tsi μας. Ατελής καύσεις, καμένους πολλαπλασιαστές κλπ κλπ. Δεν θα πρέπει σε μαμά και σε ΦΠΕ TSI να βάζουμε άλλα μπουζί (κοντύτερα, ψυχρότερα κλπ) απ αυτά που δίνει ο κατασκευαστής. Δεν κερδίζουμε τίποτα, μόνο προβλήματα δημιουργούμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted August 16, 2014 Report Share Posted August 16, 2014 Αυτο που λες στις μεσαιες στροφες μου φενετε το κανει και εμενα αλλα μου φενετε μου το κανει οταν παταω το γκαζι μεχρει το δαπεδο αλιος νομιζω δεν μου το κανει εκτος και αν ειναι ιδεα μου λογο τις ροπις σε εκεινες τις στροφες.μπουζι εχω αλαξη εδω και 1000 χλμ.βρηκες καμια λυση εσυ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...