Jump to content
stsanoussis

Διακοπές Και Απροθυμία

Recommended Posts

Πολλές φορές κρύο όταν το αφήνω να ζεσταθεί το νιώθω να τρέμει και αν πάω κοντά στην εξάτμιση την ώρα που έχει 1200 στροφές ακούω διακοπές. Δηλαδή το βουητό που κάνει διακόπτεται. Δυο τρεις φορές μου έχει δείξει ατελείς καυσεις. Για αυτό σκέφτομαι ότι ίσως χρειάζεται καθαρισμός. Πολλές φορές όμως ιδίως όταν είναι κρύο στις πολύ χαμηλές στροφές το νιώθω απρόθυμο και νιώθω οτι κάνει ανεπαισθητες διακοπές. Δηλαδή είμαι με 2000 στροφές πατάω το γκάζι και κατα την επιτάχυνση το νιώθω να κομπιάζει. Σκεφτόμουν μήπως η αντλία με χαιρετάει σιγά σιγά και τα μπουζί. Για τα μπουζί έχω μερικές υποψίες γιατί έχω αλλάξει και έχω βάλει τα bosch τα οποία είναι ένα βαθμό ψυχρότερα και σίγουρα κοντύτερα.

Επίσης η κατανάλωση δεν έχει ανέβει και πάνω απο τις 3000 είναι όλα μια χαρά. Φίλτρο βενζίνης και πολλαπλασιαστές έχω αλλάξει πρόσφατα.

 

Έχει κανείς κάποια άλλη ιδέα;

Edited by Stamos T
Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο που λες, μου κάνει για normal cold start. Το κάνει επίτηδες για να ανέβει γρήγορα η θερμοκρασία των καυσαερίων, να ζεσταθεί ο καταλύτης και να κάνει τη δουλειά του. Αν είχε EGR δεν θα το έκανε, αλλά επειδή δεν έχει, δεν έχει άλλο τρόπο να το κάνει.

 

Γι αυτό που λες στις μεσαίες, σε πρώτη φάση εγώ θα έβαζα 4 καινούργια μπουζί, τα γνήσια με τον τελευταίο κωδικό. Η αντλία που λες (υψηλής) δείχνει σημάδια φθοράς με διακοπές στις ψηλές στροφές συνήθως, όχι τις μέσαίες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολλές φορές κρύο όταν το αφήνω να ζεσταθεί το νιώθω να τρέμει και αν πάω κοντά στην εξάτμιση την ώρα που έχει 1200 στροφές ακούω διακοπές. Δηλαδή το βουητό που κάνει διακόπτεται. Δυο τρεις φορές μου έχει δείξει ατελείς καυσεις. Για αυτό σκέφτομαι ότι ίσως χρειάζεται καθαρισμός. Πολλές φορές όμως ιδίως όταν είναι κρύο στις πολύ χαμηλές στροφές το νιώθω απρόθυμο και νιώθω οτι κάνει ανεπαισθητες διακοπές. Δηλαδή είμαι με 2000 στροφές πατάω το γκάζι και κατα την επιτάχυνση το νιώθω να κομπιάζει. Σκεφτόμουν μήπως η αντλία με χαιρετάει σιγά σιγά και τα μπουζί. Για τα μπουζί έχω μερικές υποψίες γιατί έχω αλλάξει και έχω βάλει τα bosch τα οποία είναι ένα βαθμό ψυχρότερα και σίγουρα κοντύτερα.

Επίσης η κατανάλωση δεν έχει ανέβει και πάνω απο τις 3000 είναι όλα μια χαρά. Φίλτρο βενζίνης και πολλαπλασιαστές έχω αλλάξει πρόσφατα.

 

Έχει κανείς κάποια άλλη ιδέα;

 

Δοκιμασε να βαλεις τα εργοστασιακα μπουζι παλι.

Φοραει προγραμμα το αμαξι?

Η αντλια παντως μπορει να μετρηθει ωστε να δεις αν εχει καποιο προβλημα παροχης,αν και τα σημαδια της τα δειχνει με κοψιματα σε υψηλες στροφες.

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν φοράει προγραμμα προς το παρον. Τους κωδικούς απο τα καινούργια μπουζι τους ξέρουμε ; Ψηλά το αυτοκίνητο παει μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω λιγο υπερβολη τα ενα βαθμο ψυχροτερα μπουζι σε μαμα αμαξι.

Δοκιμασε παλι τα κανονικα του (αυτα θα σου προτεινα να βαλεις).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

. Δηλαδή είμαι με 2000 στροφές πατάω το γκάζι και κατα την επιτάχυνση το νιώθω να κομπιάζει.

 

Έχει κανείς κάποια άλλη ιδέα;

 

αισθάνεσαι σαν να σου κάνει πολύ μικρά κενά? το έχω παρατηρήσει κατά καιρούς και εγώ στο δικό μου και η λύση που έχω βρει είναι το καθαριστικό που έχει η VW κόστος 9€ και όλα καλά.

δοκίμασε το δεν κάνεις κακό

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο που λες, μου κάνει για normal cold start. Το κάνει επίτηδες για να ανέβει γρήγορα η θερμοκρασία των καυσαερίων, να ζεσταθεί ο καταλύτης και να κάνει τη δουλειά του. Αν είχε EGR δεν θα το έκανε, αλλά επειδή δεν έχει, δεν έχει άλλο τρόπο να το κάνει.

 

Γι αυτό που λες στις μεσαίες, σε πρώτη φάση εγώ θα έβαζα 4 καινούργια μπουζί, τα γνήσια με τον τελευταίο κωδικό. Η αντλία που λες (υψηλής) δείχνει σημάδια φθοράς με διακοπές στις ψηλές στροφές συνήθως, όχι τις μέσαίες.

Τα καινούργια μπουζί είναι αυτά με κωδικό NGK PZFR6R8EG ?

 
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάπου σχετικό θέμα για τα μπουζί. Αυτά που λες είναι λίγο πιο παλιά αν κ δεν έχουν κάποιο θέμα, μια χαρά είναι. Τα τελευταία εργοστασιακά (ο κωδικός τελειώνει σε Β) νομίζω δεν υπάρχουν ακόμα στο εμπόριο σε NGK, μόνο σε γνήσιο από αντιπροσωπεία (ψιλοακριβά). Αυτό τουλάχιστον ίσχυε όταν ρώτησα την NGK πριν ένα μήνα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

φιλε σταμο ελενξε τις διακοπες στους πολλαπλασιαστες σου με το διαγνωστικοκαι ασ τους εχεις αλλαξει,νομιζω εκει εχεις θεμα block 14-15 ή 15-16 αν θυμαμαι καλα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τους έχω αλλάξει δυο φορές συνεχόμενες. Οπότε νομίζω οτι τους αποκλείω. Θα ξεκινήσω με τα Μπουζί και βλέπουμε

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω λιγο υπερβολη τα ενα βαθμο ψυχροτερα μπουζι σε μαμα αμαξι.

Δοκιμασε παλι τα κανονικα του (αυτα θα σου προτεινα να βαλεις).

Συμφωνώ απόλυτα. Τα διαφορετικά μπουζί απο τα προβλεπόμενα μαμά, μόνο προβλήματα δημιουργούν μακροπρόθεσμα στα tsi μας. Ατελής καύσεις, καμένους πολλαπλασιαστές κλπ κλπ.

Δεν θα πρέπει σε μαμά και σε ΦΠΕ TSI να βάζουμε άλλα μπουζί (κοντύτερα, ψυχρότερα κλπ) απ αυτά που δίνει ο κατασκευαστής.

Δεν κερδίζουμε τίποτα, μόνο προβλήματα δημιουργούμε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λες στις μεσαιες στροφες μου φενετε το κανει και εμενα αλλα μου φενετε μου το κανει οταν παταω το γκαζι μεχρει το δαπεδο αλιος νομιζω δεν μου το κανει εκτος και αν ειναι ιδεα μου λογο τις ροπις σε εκεινες τις στροφες.μπουζι εχω αλαξη εδω και 1000 χλμ.βρηκες καμια λυση εσυ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.