g_alex Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Καλησπερα οπως γραφω και στον τιτλο υπαρχει ενας θορυβος ο οποιος ακουγεται κατα την κινηση του αυτοκινητου απο τους εμπρος τροχους. Ο ηχος ακουγεται περιοδικα δλδ σε καθε περιστροφη του τροχου(δεν καταλαβαινω αν ειναι δεξι η αριστερο) ακουγεται μια φορα. Επισης οσο ανεβαινει η ταχυτητα αυξανεται και η συχνοτητα με την οποια εμφανιζεται ο ηχος. Τελος ο ηχος γινεται πιο εντονος οταν στριβω και σαν να το νιωθω και λιγο στο τιμονο χωρις να ειμαι σιγουρος βεβαια η ειναι απλα η ιδεα μου. Στο τελευταιο σερβις τον ιανουαριο ο μαστορας δεν βρηκε τι μπορει να ειναι. Μηπως εχει καποιος καμια ιδεα τι μπορει να ειναι και καποιο καλο συνεργειο ??? Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 (edited) Καλησπερα οπως γραφω και στον τιτλο υπαρχει ενας θορυβος ο οποιος ακουγεται κατα την κινηση του αυτοκινητου απο τους εμπρος τροχους. Ο ηχος ακουγεται περιοδικα δλδ σε καθε περιστροφη του τροχου(δεν καταλαβαινω αν ειναι δεξι η αριστερο) ακουγεται μια φορα. Επισης οσο ανεβαινει η ταχυτητα αυξανεται και η συχνοτητα με την οποια εμφανιζεται ο ηχος. Τελος ο ηχος γινεται πιο εντονος οταν στριβω και σαν να το νιωθω και λιγο στο τιμονο χωρις να ειμαι σιγουρος βεβαια η ειναι απλα η ιδεα μου. Στο τελευταιο σερβις τον ιανουαριο ο μαστορας δεν βρηκε τι μπορει να ειναι. Μηπως εχει καποιος καμια ιδεα τι μπορει να ειναι και καποιο καλο συνεργειο ??? Ευχαριστω δηλαδη ο ηχος ειναι απο τον ιανουαριο? ετσι οπως το γραφεις πρεπει να ειναι απο φρενα-δισκους, απο ημιαξονια, κατι τετοιο, αφου οπως λες οσο ανεβαζεις ταχυτητα αυξανεται η συχνοτητα. δοκιμασες να το σηκωσεις στο συνεργειο σου, πανω και να δουλεψεις 1η 2α στον αερα να δεις αν ακουγεται κατι? αν το κανει στον δρομο μονο, οταν εχει φορτιο δηλαδη και το καταλαβαινεις και στο τιμονι οταν στριβεις ισως ειναι καποιο ημιαξονιο απο την εξω μερια στα ακρα, η απο μεσα μερια που βγαινουν απο διαφορικο στους σταυρους, μεσα στις φισουνες. για ψαξτο καλητερα. Edited May 15, 2014 by xrigolfakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Μου ακούγεται για ρουλεμαν τροχού. Δοκιμασε εν κινηση να στριψεις το αμάξι(να παρει κλίση) και δες απο ποια πλευρα σταματάει και ΑΝ σταματάει ο θόρυβος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g_alex Posted May 15, 2014 Author Report Share Posted May 15, 2014 O θορυβος δεν σταματαει οταν στριβει αντιθετως γινεται πιο δυνατος ανεξάρτητα απο το ποια πλευρα στρίβεις Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk δηλαδη ο ηχος ειναι απο τον ιανουαριο? ετσι οπως το γραφεις πρεπει να ειναι απο φρενα-δισκους, απο ημιαξονια, κατι τετοιο, αφου οπως λες οσο ανεβαζεις ταχυτητα αυξανεται η συχνοτητα. δοκιμασες να το σηκωσεις στο συνεργειο σου, πανω και να δουλεψεις 1η 2α στον αερα να δεις αν ακουγεται κατι? αν το κανει στον δρομο μονο, οταν εχει φορτιο δηλαδη και το καταλαβαινεις και στο τιμονι οταν στριβεις ισως ειναι καποιο ημιαξονιο απο την εξω μερια στα ακρα, η απο μεσα μερια που βγαινουν απο διαφορικο στους σταυρους, μεσα στις φισουνες. για ψαξτο καλητερα. ο ηχος υπάρχει απο πιο πριν απο νοεμβριο του 13 αλλα επειδή δεν το πολυκινω και το σερβις εγινε ιανουαριο το άφησαΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 (edited) Μου ακούγεται για ρουλεμαν τροχού. Δοκιμασε εν κινηση να στριψεις το αμάξι(να παρει κλίση) και δες απο ποια πλευρα σταματάει και ΑΝ σταματάει ο θόρυβος. O θορυβος δεν σταματαει οταν στριβει αντιθετως γινεται πιο δυνατος ανεξάρτητα απο το ποια πλευρα στρίβεις Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ο ηχος υπάρχει απο πιο πριν απο νοεμβριο του 13 αλλα επειδή δεν το πολυκινω και το σερβις εγινε ιανουαριο το άφησα Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ρουλεμαν τροχου ξερω οτι βγαζει εναν συνεχομενο ηχο οταν χαλασουν. αυτο μπορεις να το κοιταξεις αν το σηκωσεις πανω, να κουνησεις τους τροχους μηπως εχουν τζογο. δοκιμασε με οπισθεν να δεις αν ακουγεται. δοκιμασε πρωτα με την οπισθεν μεσα και ασε τον συμπλεκτη να γραψει 10-20 στο κοντερ και μετα πατα τον συμπλεκτη με την οπισθεν μεσα να ρολαρει, μηπως ειναι κανενα ημιαξονιο. για ρουλεμαν οταν το σηκωσεις δοκιμασε να κουνησεις χωρις τροχο πανω καλητερα. κουνα τη δισκοπλακα. Edited May 16, 2014 by xrigolfakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 (edited) Αν ειναι ρουλεμαν θα σου κανει βουητο το οποιο οσο αυξανονται τα διανυθεντα χιλιομετρα θα γινεται και πιο εντονος. Πρεπει οπωσδηποτε να το πας στο συνεργειο για ελεγχο. Δειτε απο φουσκα μπιλιοφορου και μπιλιοφορο μεχρι ημιαξονιο. Το θεμα μετακινηθηκε εδω. Edited May 22, 2014 by konstantinos passat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Αν ειναι ρουλεμαν θα σου κανει βουητο το οποιο οσο αυξανονται τα διανυθεντα χιλιομετρα θα γινεται και πιο εντονος. Πρεπει οπωσδηποτε να το πας στο συνεργειο για ελεγχο. Δειτε απο φουσκα μπιλιοφορου και μπιλιοφορο μεχρι ημιαξονιο. Το θεμα μετακινηθηκε εδω. Κωνταντινε δεν ειναι τοσο σιγουρο αυτό. Εμένα π.χ που ειχε διαλυσει ρουλεμαν,το εκανε απο τα 60 μεχρι τα 90,απο τα 90 μεχρι τα 120 δουλευε ρολοι,και απο τα 120 μεχρι τα 170 το ξανακανε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 μπιλιοφόρος??? Όταν είσαι σταματημένος και κόψεις το τιμόνι τελείως αριστερά ή δεξιά (εξαρτάται που είναι το πρόβλημα αφού δεν μπορείς να το εντοπίσεις) και ξεκινήσεις σχετικά απότομα τον ακούς τον θόρυβο? Το ότι το νιώθεις και στο πάτωμα ή στο τιμόνι είναι χαρακτηριστικό και αν είναι όντως μπιλιοφόρος είναι σε άσχημη κατάσταση για να κάνει έτσι, μπορεί να σε αφήσει τελείως και να μην έχεις μετάδοση. Δεν είναι κάτι ακριβό ακόμη και αν διαλυθεί τελείως και "μείνεις". Πήγαινε να το κοιτάξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 24, 2014 Report Share Posted May 24, 2014 Κωνταντινε δεν ειναι τοσο σιγουρο αυτό. Εμένα π.χ που ειχε διαλυσει ρουλεμαν,το εκανε απο τα 60 μεχρι τα 90,απο τα 90 μεχρι τα 120 δουλευε ρολοι,και απο τα 120 μεχρι τα 170 το ξανακανε.... Γιαυτο ειπα διανυθεντα χιλιομετρα. Οτι οσο αυξανονται τα χιλιομετρα που γραφει το αμαξι,εντεινεται και ο ηχος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...