economist Posted May 18, 2014 Report Share Posted May 18, 2014 Πριν μερικες μερες πηγαινοντας στο συνεργειο για ενα θορυβο που ακουγα καθως παταγα φρενο ο μηχανικος διεγνωσε κομενη βαση μηχανης και διαλυμενο σπιραλ...αλλαχτηκε η βαση μηχανης αλλα ο θορυβος εμφανιζεται παλι πιο αραια απ'οτι πριν...η αλλαγη του σπιραλ ειναι αναγκαια ή τσαμπα τα λεφτα?ειχε κανενας αντιστοιχη εμπειρια(διαλυμενο σπιραλ) και αν ναι τι συμπτωματα του εμφανιζε? Παναγιωτης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted May 18, 2014 Report Share Posted May 18, 2014 ποιο εννοεις σπιραλ? το downpipe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted May 18, 2014 Author Report Share Posted May 18, 2014 ποιο εννοεις σπιραλ? το downpipe? το σπιραλ απ το downpipe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted May 18, 2014 Report Share Posted May 18, 2014 Το σπιραλ να κανει θορυβο... δν ξερω.. Παντως αν χανει το καταλαβαινεις ευκολα απλα πλησιαζοντας τ χερι σου οταν ειναι αναμμενο (κ πανω σ ραμπα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted May 18, 2014 Author Report Share Posted May 18, 2014 Το σπιραλ να κανει θορυβο... δν ξερω.. Παντως αν χανει το καταλαβαινεις ευκολα απλα πλησιαζοντας τ χερι σου οταν ειναι αναμμενο (κ πανω σ ραμπα) Ακουω ρε γαμωτο εδω και ποσους μηνες ενα κωλοθορυβο και δεν ξερω τι ειναι...στην αρχη μου λενε κομενα σινεμπλοκ μετα κομενες βασεις τωρα χαλασμενο σπιραλ...δηλαδη να σκασω κανα 250αρι και δουλεια να μη γινει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted May 18, 2014 Report Share Posted May 18, 2014 Ακουω ρε γαμωτο εδω και ποσους μηνες ενα κωλοθορυβο και δεν ξερω τι ειναι...στην αρχη μου λενε κομενα σινεμπλοκ μετα κομενες βασεις τωρα χαλασμενο σπιραλ...δηλαδη να σκασω κανα 250αρι και δουλεια να μη γινει ελατηρια εχεις η το πλεχτο? γιατι εγω ειχα το downpipe το εργοστασιακο (ειναι με τα ελατηρια) και μου εβγαλαν θορυβο καποια στιγμη. μαζεψαν και μου επεζαν οταν συντονιζοταν με τον κινητηρα.ακουγοταν ενα, ζζζζζζζζζ. και εβαλα το πλεχτο. συνεμπλοκ στα ψαλιδια αλλαξα. δε μου εβγαλαν θορυβο, πρεπει να ειναι τελιως κατεστραμενα για να χτυπανε, βασεις στον κινητηρα αλλαξα.και τις 3.αν και ειχαν φθαρει τα λαστιχα τους ουτε αυτες μου ειχαν βγαλει θορυβο. τι ειδους θορυβο ακους? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted May 18, 2014 Author Report Share Posted May 18, 2014 ακουω σποραδικα οταν παταω φρενο ενα τακ σαν να χτυπανε 2 μεταλα μεταξυ τους και κανενας δεν μπορει να καταλαβει τι ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 Εμενα εκανε τακ τακ οταν παταγα φρενο και ηταν βασεις σασμαν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 ακουω σποραδικα οταν παταω φρενο ενα τακ σαν να χτυπανε 2 μεταλα μεταξυ τους και κανενας δεν μπορει να καταλαβει τι ειναι αμα ειναι βαση σασμαν η συναμπλοκ ψαλιδιων η ακομα και καποια βαση κινητηρα θα το κανει και οταν πατας γκαζι. δοκιμασε με 1η και 2ρα πατα ασε γκαζι μηπως ακουσεις τιποτα. αν και αυτα φαινονται με το ματι αν εχουν φτασει σε τετοια φθορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted May 19, 2014 Author Report Share Posted May 19, 2014 αμα ειναι βαση σασμαν η συναμπλοκ ψαλιδιων η ακομα και καποια βαση κινητηρα θα το κανει και οταν πατας γκαζι. δοκιμασε με 1η και 2ρα πατα ασε γκαζι μηπως ακουσεις τιποτα. αν και αυτα φαινονται με το ματι αν εχουν φτασει σε τετοια φθορα. δεν μου το κανει οταν παταω γκαζι μονο οταν παταω φρενο και οχι παντα...στο συνεργειο μου ειπανε οτι τα σινεμπλοκ ειναι ξεραμενα αλλα αντεχουν ακομα,αλλαξαμε και την μπροστινη βαση μηχανης γιατι ειχε κοπει αλλα τιποτα...τωρα για τη βαση σαζαν οταν το σηκωσανε δεν θα το βλεπανε αν εχει κοπει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 Φιλε μου .. Μπορουμε να σου πουμε 100 διαφορετικες αποψεις με "τακ"... Παρε τον μαστορα μεσα κ πηγαινε τον μια βολτα να καταλαβει αυτος.. Μην δινεις λεφτα χωρις να γινεται δουλεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 Δεν το εκανε βολτα ο μαστορας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted May 19, 2014 Author Report Share Posted May 19, 2014 Δεν το εκανε βολτα ο μαστορας? Αυτο λεω ρε παιδες...πηγαμε βολτα μαζι με το μαστορα και αρχικα μου λεει κομενα σινεμπλοκ...μολις το σηκωνει μου λεει τα σινεμπλοκ αντεχουν αλλα υπαρχει κομενη βαση μηχανης και χαλασμενο σπιραλ...αλλαζουμε τη βαση με την προοπτικη να σταματησει,κανουμε παλι βολτα αλλα τιποτα ο ιδιος ηχος παλι...τι αλλο να κανω?θα παω να παρω μια δευτερη γνωμη απο αλλο συνεργειο με την ελπιδα να βρουμε λυση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 21, 2014 Report Share Posted May 21, 2014 Πριν μερικες μερες πηγαινοντας στο συνεργειο για ενα θορυβο που ακουγα καθως παταγα φρενο ο μηχανικος διεγνωσε κομενη βαση μηχανης και διαλυμενο σπιραλ...αλλαχτηκε η βαση μηχανης αλλα ο θορυβος εμφανιζεται παλι πιο αραια απ'οτι πριν...η αλλαγη του σπιραλ ειναι αναγκαια ή τσαμπα τα λεφτα?ειχε κανενας αντιστοιχη εμπειρια(διαλυμενο σπιραλ) και αν ναι τι συμπτωματα του εμφανιζε? Παναγιωτης Η εξάτμιση είναι εργοστασιακή ή aftermarket.? Το σπιράλ της εξάτμισης περνάει στο σημείο του κάρτερ από ένα τουνελ μικρό. Αν για κάποιο λόγο δεν έχει κεντραριστεί άν είναι aftermarket θα ακουμπάει. Αν έχεις μετατόπισεις λόγω σπασμένης βάσης μοτέρ πάλι θα ακουμπάει. Αν έχουν φαγωθεί τα 2 silentblocks της κεντρικής βάσης εξάτμισης άλλαξέ τα και κέντραρέ τη σωστά θα στα ξαναφάει. Σήκωσέ το σε μια ράμπα να το τρεκάρεις ακριβώς .Κάτσε μέσα και βάλε μπρος και ο άλλος από κάτω να ακούει και να παίζει λίγο με την εξάτμιση. Θα δει και πως μετατοπίζεται το μοτέρ-εξάτμιση. Το σπιράλ δεν είναι τόσο ακριβό 30-50Ε αναλόγως διατομής και μήκους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 οπως ειπε και ο φιλος diMake. αμα δεν το ακουσεις απο κοντα...ο καθενας θα σου πει τη δικια του ιστορια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Απο τη στιγμη που ηταν χαλασμενη και η βαση και το σπιραλ επρεπε να αντικατασταθουν και τα δυο. Αλλαζοντας μονο τη βαση,απλα θα περιοριζοταν καπως ο θορυβος του σπιραλ. Πηγαινε σε καποιον εξατμισα να το ακουσει,να σου επιβεβαιωσει οτι ειναι σπιραλ και να σου δωσει τιμη.Δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted May 22, 2014 Author Report Share Posted May 22, 2014 Η εξάτμιση είναι εργοστασιακή ή aftermarket.? Το σπιράλ της εξάτμισης περνάει στο σημείο του κάρτερ από ένα τουνελ μικρό. Αν για κάποιο λόγο δεν έχει κεντραριστεί άν είναι aftermarket θα ακουμπάει. Αν έχεις μετατόπισεις λόγω σπασμένης βάσης μοτέρ πάλι θα ακουμπάει. Αν έχουν φαγωθεί τα 2 silentblocks της κεντρικής βάσης εξάτμισης άλλαξέ τα και κέντραρέ τη σωστά θα στα ξαναφάει. Σήκωσέ το σε μια ράμπα να το τρεκάρεις ακριβώς .Κάτσε μέσα και βάλε μπρος και ο άλλος από κάτω να ακούει και να παίζει λίγο με την εξάτμιση. Θα δει και πως μετατοπίζεται το μοτέρ-εξάτμιση. Το σπιράλ δεν είναι τόσο ακριβό 30-50Ε αναλόγως διατομής και μήκους. Η εξατμιση ειναι εργοστασιακη Απο τη στιγμη που ηταν χαλασμενη και η βαση και το σπιραλ επρεπε να αντικατασταθουν και τα δυο. Αλλαζοντας μονο τη βαση,απλα θα περιοριζοταν καπως ο θορυβος του σπιραλ. Πηγαινε σε καποιον εξατμισα να το ακουσει,να σου επιβεβαιωσει οτι ειναι σπιραλ και να σου δωσει τιμη.Δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβο. το σπιραλ ειναι και αυτο στο προγραμμα αλλα λογο ελλειψης χρηματων(60 ευρω) δεν εγινε ταυτοχρανα με τη βαση παιδια σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες...θα επανελθω μολις αλλαχτει και το σπιραλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 24, 2014 Report Share Posted May 24, 2014 Η εξατμιση ειναι εργοστασιακη το σπιραλ ειναι και αυτο στο προγραμμα αλλα λογο ελλειψης χρηματων(60 ευρω) δεν εγινε ταυτοχρανα με τη βαση παιδια σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες...θα επανελθω μολις αλλαχτει και το σπιραλ Οποτε μολις το αλλαξεις και αυτο θα σταματησει και ο ενοχλητικος θορυβος. Παντως δεν ειναι κατι το οποιο ειναι επικινδυνο να μην αλλαχτει αμεσα.Μπορεις να το τρεναρεις και λιγο δηλαδη γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted September 8, 2014 Author Report Share Posted September 8, 2014 Οποτε μολις το αλλαξεις και αυτο θα σταματησει και ο ενοχλητικος θορυβος. Παντως δεν ειναι κατι το οποιο ειναι επικινδυνο να μην αλλαχτει αμεσα.Μπορεις να το τρεναρεις και λιγο δηλαδη γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι. Τελικα βρεθηκε λυση στο προβλημα μου...ουτε βασεις μηχανης ουτε σπιραλ που μου ελεγαν καποιοι ασχετοι μηχανικοι....τα μπροστινα τακακια(galfer) δεν εφαρμοζαν σωστα στη δαγκανα με αποτελεσμα στα φρεναρισματα να μετατοπιζονται πανω-κατω και να δημιουργουν το θορυβο...μπηκαν καινουρια ate με κοστος 40ευρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...