Rocky Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 ...για να μην ξεχνιομαστε τι συμβαινει στα.."λιγα" χλμ επι της ευκαιριας και ενα πολυ κατατοπιστικο βιντεο που εξηγει τους νομους της φυσικης κατα την συγκρουση..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 το συγκεκριμενο τεστ ειναι εκτος μετοπης μεν, αλλα ανησυχητικο ειναι το οτι η ζωνη αφηνει την κουκλα να φτασει να χτυπησει το κεφαλι στον αεραγωγο διπλα απο το τιμονι συν οτι το αμαξι κατα την συγκρουση στραβωσε οχι μονο την μπροστα κολωνα αλλα κ την πισω του πορτμπαγκαζ σε μιση απο την καθημερινη μας ταχυτητα...αν κ το βαθμολογησαν με good προσωπικα δεν μου αρεσε απο την vw αυτο το αποτελεσμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted June 19, 2014 Author Report Share Posted June 19, 2014 το συγκεκριμενο τεστ ειναι εκτος μετοπης μεν, αλλα ανησυχητικο ειναι το οτι η ζωνη αφηνει την κουκλα να φτασει να χτυπησει το κεφαλι στον αεραγωγο διπλα απο το τιμονι συν οτι το αμαξι κατα την συγκρουση στραβωσε οχι μονο την μπροστα κολωνα αλλα κ την πισω του πορτμπαγκαζ σε μιση απο την καθημερινη μας ταχυτητα...αν κ το βαθμολογησαν με good προσωπικα δεν μου αρεσε απο την vw αυτο το αποτελεσμα.. ...ειναι ενα απο τα πιο απαιτητικα τεστ ...γιατι δυστηχως συμβαινει πολυ πιο συχνα στην καθημερινοτητα (πλαγιομετωπικη) ...σε αυτο το τεστ το αυτοκινητο χρησιμοποιει μονο την μιση ζωνη συνθλιψης....γι αυτο και το αποτελεσμα... το αλλο πραγματικο τεστ που παντα εχει δυσκολα αποτελεσματα ειναι το T bone test (αναλογη συγκρουση κεντραρισμενη στην κολωνα Β)... για του λογου το αληθες...δες οτι και το Ε μπενζ τον ιδιο βαθμο πηρε....σε αυτο το τεστ το good ειναι καλο αποτελεσμα!...Η γκολφω τα πηγε πολυ καλα.. σε σχεση με αλλα... για τα πιο μικρα....τι να πω μακρια... Δεστε τι παθαινουν τα πιο μικρα!!!!!!!!!!στο δευτερο βιντεο!!!!! Fiat 500 ..και μερικα SUVs!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 (edited) συμφωνω οτι τα πηγε πολυ καλα αλλα η αδελφη audi με το Α3 τα πηγε καλυτερα καθως κ η subaru και η mazda με το 3αρι!για να το λενε αυτοι κατι θα ξερουν απο τα αποτελεσματα της κουκλας σιγουρα!ας λπιζουμε παντα οτι κανενα τεστ ασφαλειας δεν εχει να κανει με τακτικες marketing!!τα μικρα αστα!!!απλα αν ειχε τη ζωνη του Α3 θα ηταν καλυτερα νομιζω! Edited June 19, 2014 by Συριωτης Νικος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted June 19, 2014 Author Report Share Posted June 19, 2014 νομιζω αυτη η σειρα των τεστ ..θα φερει αλλαγες μεσω μαρκετινγκ γιατι τωρα δουλευει αρνητικα για τα αυτοκινητα που δεν τα πηγαν καλα... νομιζω μεταξυ ΟΟΟΟ και φαου βε δυστηχως θα την χρησιμοποιησουν για δικαιολογια στην διαφορα τιμης..ειδικα τωρα με την κοινη πλατφορμα παραγωγης....οσο για τα μικρα...απλα δεν προκειται να αλλαξει κατι γιατι απλα παντα θα εχουν μικρη μαζα.....απο θεμα ασφαλειας ειναι αχρηστη κατηγορια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 Αχρηστη κατηγορια δεν ειναι ...τα test ειναι αχρηστα... το golf το a3 και το a350 δεν τα παιρνεις για αυτοκινητα πολης... αλλα για εκτος πολης... οποτε για ταχυτητες Minimum 80km με ενα μεσο ορο στα 100-110 αν εισαι συντηρητικος και προσεκτικος μεχρι αηδιας. Τα πολης...για 30-40 κμ αντε 50...ειναι καλουτσικα ...αλλα σε θεμα ασφαλειας μετα τα 80-90 km ...ποσο μαλλον κατι 130-150 ... δεν υφισταται...καμια ασφαλεια...μονο η τυχη υπαρχει. 2 ατυχηματα εχω δει στη ζωη μου στην εθνικη το ενα μετοπικο...και το αλλο στις μπαριερες... και τα 2 ειχαν νεκρους και τα 2 αυτοκινητα ηταν εκ των ασφαλεστερων με κοστος πανω απο 35κ το καθε ενα. Νομιζει ο αλλος οτι επειδη μπροστα εχει αστερι αν συγκρουστει με 130 χιλιομετρα θα βγει περπατωντας. Ασφαλεια υπαρχει μονο οταν διατηρεις την ταχυτητα χαμηλη ωστε να εκμεταλευτεις τα οποια συστηματα του αυτοκινητου...αν αυξησεις τα χιλιομετρα παυει να υπαρχει ασφαλεια. θα υπαρξει οταν τα διαστημικα υλικα θα γινουν πολυ φθηνοτερα και πολυ ευκολοτερα στην παραγωγη τους...ανθρακονηματα,αλουμινιο κτλ..και οταν ανατρεψουμε τους νομους της φυσικης...αρα μαλλον ποτε ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 Πολύ σωστή η άποψή σου φίλε Θάνο, δεν πρέπει να υποβαθμίζονται όμως έτσι τα crash tests... Αυτά είναι που παρέχουν απαραίτητες πληροφορίες και συμβάλουν στην βελτίωση της ασφάλειας ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες... Σκέψου ότι χάρη σε αυτά υπάρχουν οι ζώνες ασφαλείας, οι αερόσακοι, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα κλπ. στα σύγχρονα αυτοκίνητα, τα οποία εξελίσσονται συνεχώς χάρη στις πληροφορίες που αποκομίζουμε από αυτά. Πάρε γι παράδειγμα το νέο Golf και την MQB, η οποία πέρα από τα όσα ξέρουμε θετικά (καλύτερη ποιότητα κύλισης, στιβαρότητα, ακαμψία, αλλά και οικονομία για την ίδια την VW) είναι σχεδιασμένη να απορροφά καλύτερα την ενέργεια σε περίπτωση ατυχήματος, δίνοντάς σου καλύτερες πιθανότητες να βγεις ζωντανός σε μια σύγκρουση υψηλής ταχύτητας. Δεν λέω ότι θα σε σώσει με όποια ταχύτητα και αν συμβεί, δεν μπορούμε άλλωστε να νικήσουμε τους νόμους της φυσικής, απλά χάρη στα τέστ, βελτιώνεται ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων για να μειώνεται η σοβαρότητα των τραυματισμών. Σίγουρα η λογική τύπου έχω ακριβό αυτοκίνητο, με 5 αστέρια στα crash test, άρα οδηγώ με ό,τι ταχύτητα θέλω και θα είμαι ασφαλής, είναι παντελώς λάθος. Δεν θα ανατρέψουμε ποτέ τη φύση, αλλά όχι και να ακυρώνουμε τα τεστ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 Η mqb οντως ειναι απιστευτη πλατφορμα .. τεραστιες διαφορες σε φρεναρισμα και στριψιμο. Αγνωριστο το golf σε συνθηκες πιεσης εχει εξαιρετικη συμπεριφορα το 7αρι. Λογω κατασκευης ομως ακομα και σε μικροατυχηματα οι ζημιες στο αυτοκινητο ειναι μεγαλες οποτε μια μεικτη με απαλλαγη 2.000 ευρω ειναι καλη επιλογη πιστευω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 Αν θυμαμαι καλα και αν δεν κανω λαθος τα αμερικανικα τεστ που βλεπω, ειναι πολυ πιο ζορικα απο αυτα που κανει η EuroNCAP -που μοιραζει αστερια αβερτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...