alexandroskon Posted June 22, 2014 Report Share Posted June 22, 2014 καλησμερα αντιμετωπιζω ενα προβλημα σε passat 1.8τ 1999.εχει τωρα μια μερα που ακουω ενα βουητο πισω και κατω απο το αυτοκινητο.σημερα καθως πηγαινα αρχισε να κανει κομπιασματα ετοιμο να σβηση.μηπως το βουητο ειναι η αντλια βενζινης..μηπως εχει βουλωσει το φιλτρο βενζινης και ζοριζετε η αντλια?στο ρελαντι κραταει αλλα παιρνει δυσκολα μπροστα(θελει μερικα δευτερολεπτα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 22, 2014 Report Share Posted June 22, 2014 Φιλτρο βενζινης απο ποτε εχεις να αλλαξεις; Σε vag com το συνδεσες και αν ναι τι σφαλμα εβγαλε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted June 22, 2014 Author Report Share Posted June 22, 2014 να σου πω την αληθεια το αυτοκινητο το εχω 2 μηνες.δεν το εχω αλλαξει αυριο θα το παω στο συνεργειο.μακαρι να ειναι μονο φιλτρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 22, 2014 Report Share Posted June 22, 2014 Καταρχας καλως ηρθες. Κατα δευτερον εκανες την καλυτερη επιλογη. Η καλυτερη λυση ειναι να πας σε ενα συνεργειο,να ειξει μια ματια σε αμαξι-εγκεφαλο-σφαλματα. Δωστου χιλιομετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted June 22, 2014 Report Share Posted June 22, 2014 καλησμερα αντιμετωπιζω ενα προβλημα σε passat 1.8τ 1999.εχει τωρα μια μερα που ακουω ενα βουητο πισω και κατω απο το αυτοκινητο.σημερα καθως πηγαινα αρχισε να κανει κομπιασματα ετοιμο να σβηση.μηπως το βουητο ειναι η αντλια βενζινης..μηπως εχει βουλωσει το φιλτρο βενζινης και ζοριζετε η αντλια?στο ρελαντι κραταει αλλα παιρνει δυσκολα μπροστα(θελει μερικα δευτερολεπτα). Η αντλία μπορεί να χρειάζεται αλλαγή και να μην το καταλάβεις κάν όταν είσαι σε πορεία παρά μόνο κατά την εκκίνηση όπου αδυνατεί να στείλει πίεση μπροστά! Συνήθως τους καλοκαιρινούς μήνες οι αντλίες δυσκολεύονται στο έργο τους μιας κ αν το αφήσεις πολύ ώρα στον ήλιο το αμάξι "στεγνώνει" τελείως! Όπως το περιγράφεις μπορεί να είναι η αντλία,πριν κάνεις οτιδήποτε επειδή είμαι παθών σύνδεσε ένα ειδικό μπαρόμετρο στα σωληνάκια βενζίνης του κινητήρα για να δεις αν στέλνει όση πίεση χρειάζεται. Επίσης δεν χρειάζεται να αλλάξεις όλη την αντλία αλλά το εσωτερικό τρομπάκι! Και μακριά από αντιπροσωπία καλύτερα σε έναν μάστορα,γιατί στην αντιπροσωπία θα σε γδύσουν.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted June 22, 2014 Author Report Share Posted June 22, 2014 οκ ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 επειδη εμενα μαλλον το πασσατ μου με αφησε απο τρομπα βενζινης στο γκαραζ..μήπως ξερεις ποσο παει πανω κατω η επισκευη της τρομπας!? γιατι no$ για καινουργια. ακους το ρελε παντος οταν γυριζω μιζα να κανει τσακ τσακ..αλλα δεν σκάει με τίποτα να πάρει μπρος το ατιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Αν εννοεις οτι μιζαρεις και δεν δινει μια να παρει και απλα μιζαρει το επαθα πριν 2 εβδομαδες. Αισθητηρας j271 η εγκεφαλου η τρομπας βενζινης. Βρες εναν μαστορα να ερθει να το φυσωσει στο γκαραζ να δεις τι σφαλματα βγαΖει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted June 23, 2014 Author Report Share Posted June 23, 2014 λοιπον σημερα αλλαχτηκε η αντλια βενζινης(ολοκληρη) μαζι με φιλτρο βενζινης στα 150ε.και αλλα 40 εγινε σερβις το κλιμα διοτι δεν ειχε φρεον καθολου.στο διαταυτα σαν να μπηκα σε αλλο αυτοκινητο τεραστια η διαφορα σε ροπες..σημερα ειλικρινα γουσταρα την αμαξαρα που εχω..(πριν κανα διμινο το αγορασα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Τελος καλο ολα καλα λοιπον. Οντως τα συμπτωματα που ανεφερες ειναι αυτα της τρομπας βενζινης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 λοιπον σημερα αλλαχτηκε η αντλια βενζινης(ολοκληρη) μαζι με φιλτρο βενζινης στα 150ε.και αλλα 40 εγινε σερβις το κλιμα διοτι δεν ειχε φρεον καθολου.στο διαταυτα σαν να μπηκα σε αλλο αυτοκινητο τεραστια η διαφορα σε ροπες..σημερα ειλικρινα γουσταρα την αμαξαρα που εχω..(πριν κ ανα διμινο το αγορασα). Ποσα χιλιομετρα εχει το εργαλειο; Να το χαρεις;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted June 27, 2014 Author Report Share Posted June 27, 2014 118.000 εχει τωρα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Μια χαααααρα εισαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 (edited) Μια χαααααρα εισαι να κοιταξει ο φιλος να βαζει που και που 100 αρα να καθαριζει το κυκλωμα και να μην αφηνει τςρα που ειναι νεα η τρομπα το αμαξι να στεγνωνει απο βενζινη! δλδ να βαζεις μια μπαρα πριν την ρεζερβα ! προσωπικα εμενα σημερα τελικος πηρε μπροστα ! πηγα σηνεργειο το μπριζοσα και εβγαλε σφαλμα στο γενικο ρελε λογο χαμηλης τασης της μπαταριας!....επόμενος φόρτιση σήμερα! Ηθικο διδαγμα μακρια απο bosch Σ4 μπαταριες¨. υ.γ δεν ξαναβαζω φολες 95αρες βενζινες,,,,το κλέψιμο σε ποιότητα ακόμα και στην εκο95 ειναι ολοφάνερο. Edited June 27, 2014 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted June 27, 2014 Author Report Share Posted June 27, 2014 ναι βαζω που και που....τελικα με ματιαξανε δεν εξηγειτε αλλιως..λοιπον εχουμε κι λεμε σημερα ανεβασε θερμοκρασια το παω στον μηχανικο και μου λεει δεν γυριζει σωστα το υδραργιρικο βεντιλατερ(δεν ξερω αν το λεω σωστα) αρχιζω τα καντιλια......το αλλαξε παλι ομως ανεβαζε αλλα οχι οπως πριν..βγαζει τον θερμοστατη και βλεπει οτι η φτερωτη στην αντλια νερου ειναι χαλια..με παιρνει τηλεφωνο μου λεει οτι πρεπει να αλλαχτει..του λεω αλλαξετην.μετα απο 1 ωρα με ξαναπαιρνει και μου λεει ο ημαντας χρονισμου ειναι ετοιμος να κοπει και ο τεντωτηρας ειναι λασκα..του λεω αλλαξτων..ειπε πως για αντλια νερου,βεντιλατερ και εργατικα 280ε...για τον υμαντα θα μου πει αυριο για τον δεν βρηκε.υπολογιζω κανενα 170 ακομα...που θα παει θα γυρισει ο τροχος θα γ@μ$σ% και ο φτωχος..φαινετε αυτος που το ειχε δεν πρεπει να ηταν και πολυ συνεπης με τα σερβεις.... αλλα που θα μου παει θα το φερω στα ισα του.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Απο δω και περα οτι θελεις,ρωτα με,τα χω περασει και γω. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=58368&page=1 Η αντλια μας νερου θελει αλλαγη καθε 60.000 με μεταλλικη και οχι πλαστικη.ελπιζω να ειδες τι εβαλε. Οι ιμαντες θελουν αλλαγη καθε 60.000 αλλα για μενα ελενξε τους και αντεχουν πιο πολυ. Μαγνητικο βεντιλατερ ηταν και για μενα η ευκολη απαντηση πληρωνοντας τσαμπα 140 ευρω. Ελπιζω να μην ξαναπαμε συνεργειο για πολυ καιρο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted June 27, 2014 Author Report Share Posted June 27, 2014 (edited) αντε μακαρι μεταλικη για μεγαλυτερη ζωη? Edited June 27, 2014 by alexandroskon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Μεγαλυτερη ζωη+ποιοτητα κλπ. Βιβλιο service εχει;ο προηγουμενος ηξερε την λεξη συντηρηση; Για να σε προλαβω. Ελενξε μπουζι,εχε το νου σου για καταλυτη και για κανα γρυλο παραθυρου. Μακαρι να ναι το ταλευταιο. Τιπ:οσο του επινα το αιμα ολη μερα δεν εβγαλε τιποτα,οταν ηρεμησα τα βγαλε ολα;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted June 27, 2014 Author Report Share Posted June 27, 2014 (edited) απο μαντρα το πηρα.......... τα εχω ελενξει ολα ειναι καλα..το μονο που εχει ειναι οτι οταν το συνδεεις στον εγκεφαλο δεν τον βρισκει ενας ηλεκτρολογος μου ειπε οτι βγαζει ενδειξει οτι υπαρχει καποια καμενη ασφαλεια και δεν το αφηνει να μπει....εχω σκοπο απο βδομαδα να το παω και το αλλο ειναι οτι στην αρχη που γυρναω το κλειδι δεν εχω ενδειξει για το abs και ενα θαυμαστικο που εχει...δεν ξερω αν ειναι καμενα λαμπακια..στον καταλητη πως μπορω να καταλαβω αν εχει θεμα? Edited June 27, 2014 by alexandroskon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Αρχικα βρες εναν μαστορα γατα πανω στον 20vt που να τα ξερει απ εξω. Και εσυ μην ψαχνεεσαιιι τοοοοσο πολυ,ολη μερα συνεργειο θα σαι;αυτοι μπορει να σου πουν θελει αλλαγμα το καντραν;P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandroskon Posted June 27, 2014 Author Report Share Posted June 27, 2014 ειμαι ψειρας...χαχαχαχαχαχαχαχα..αν περνω κατι θελω να ειναι στην πενα... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 να κοιταξει ο φιλος να βαζει που και που 100 αρα να καθαριζει το κυκλωμα και να μην αφηνει τςρα που ειναι νεα η τρομπα το αμαξι να στεγνωνει απο βενζινη! δλδ να βαζεις μια μπαρα πριν την ρεζερβα ! προσωπικα εμενα σημερα τελικος πηρε μπροστα ! πηγα σηνεργειο το μπριζοσα και εβγαλε σφαλμα στο γενικο ρελε λογο χαμηλης τασης της μπαταριας!....επόμενος φόρτιση σήμερα! Ηθικο διδαγμα μακρια απο bosch Σ4 μπαταριες¨. υ.γ δεν ξαναβαζω φολες 95αρες βενζινες,,,,το κλέψιμο σε ποιότητα ακόμα και στην εκο95 ειναι ολοφάνερο. Εντάξει κάποιοι πουλάνε την 95άρα για 100άρα στα λεγόμενα εταιρικά μη χέσω κοροιδεύουν τον κόσμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xcar Posted June 8, 2016 Report Share Posted June 8, 2016 υπαρχει τρομπα βενζινης για 1.4 tsi αλλη εταιρια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...