Jump to content
karlos

Golf - Επιλογη Ελαστικου 225/45/17 [ Michelin, Goodyear, Toyo, Pirelli, Dunlop, Bridgestone, Vredestein]

Recommended Posts

Αυτά τα δύο που αναφέρεις έχουν κορυφαία βαθμολογία. Σκέφτομαι να βάλω ένα από τα δύο. Φοβάμαι όμως μήπως είναι πολύ ευαίσθητα σε λακούβες. Ποια έιναι η γνώμη σου? Ευχαριστώ

Αφού ρωτάς τη γνώμη μου θα σου την πω:

 

" Προσωπικά η αντίδραση ενός λάστιχου απέναντι στις λακούβες δεν είναι κάτι που θα με επηρρεάσει

Μα καθόλου σου λέω

Για όλα τα λάστιχα υπάρχει και μια κατάλληλη λακούβα στους Ελληνικούς κατσικόδρομους

Άλλα πράγματα θα ψάξω για να κάνω σωστή επιλογή

Τα δυο παραπανω με υπερκαλύπτουν λοιπόν "

Link to comment
Share on other sites

Και αν θέλεις το ΤΕΛΕΙΟ λάστιχο για τη διάσταση που ζητάς είναι αυτό με 345 ευρώ τοποθετημένα

 

http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/system/reprintable-stickers-service.jsp?name=530099

 

Dunlop-Sport-Maxx-RT.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και αν θέλεις το ΤΕΛΕΙΟ λάστιχο για τη διάσταση που ζητάς είναι αυτό με 345 ευρώ τοποθετημένα

http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/system/reprintable-stickers-service.jsp?name=530099

Δημοσίευση Εικόνας

Σε σχέση με Goodyear efficient grip performance και Dunlop bluresponse αυτά είναι ακόμα καλύτερα;
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε σχέση με Goodyear efficient grip performance και Dunlop bluresponse αυτά είναι ακόμα καλύτερα;

Απ' ότι θα πρόσεξες, έγραψα ΤΕΛΕΙΟ

Άλλη κλάση, εντελώς

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι θα πρόσεξες, έγραψα ΤΕΛΕΙΟ

Άλλη κλάση, εντελώς

Και έκλεινα προς τα Goodyear...

Τα Dunlop maxx rt έχουν δείκτη Y.Μηπως θα αργούν να ζεσταθουν και θα έχουν αρκετά σκληρή γομα;

Link to comment
Share on other sites

Και έκλεινα προς τα Goodyear...

Τα Dunlop maxx rt έχουν δείκτη Y.Μηπως θα αργούν να ζεσταθουν και θα έχουν αρκετά σκληρή γομα;

Αντιστρέφω την ερώτηση, δεν γίνεται μόνο να απαντάω :crazy:

Υποθέτουμε ότι στο ίδιο αμάξι είχες βάλει 17άρια ή ακόμα και 18άρια

Ποιο θα ζεστάνεις πιο γρήγορα (εύκολα) ?

Το 225/40/18 92Υ ?

Το 225/45/17 91Υ ?

Το 205/55/16 91Υ ?

 

:db:

Κατ' αρχήν το πλαϊνο του maxx rt είναι φανταστικό

Μοιάζει όντως με sport λάστιχο

Αναδικνύει την όποια ζάντα φοράει το αμάξι

Δεν μπαλονιάζει καθόλου

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά η δική μου διάσταση θα ζεσταθει πιο γρήγορα(μικρότερη επιφάνεια σε σχέση με τις άλλες) .Πρακτικα δεν προκειται να αλλάξω διάσταση...για τη γομα τι γνώμη έχεις;

Τα πλαϊνα του είναι υπέροχα όντως

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά η δική μου διάσταση θα ζεσταθει πιο γρήγορα(μικρότερη επιφάνεια σε σχέση με τις άλλες) .Πρακτικα δεν προκειται να αλλάξω διάσταση...για τη γομα τι γνώμη έχεις;

Τα πλαϊνα του είναι υπέροχα όντως

Έτσι

Έχουμε μεγαλύτερη πίεση (βάρος) ανά μονάδα επιφάνεις ελαστικού, άρα και μεγαλύτερη τριβή

Αν ρωτάς για τη σκληρότητα της γόμας,

τότε αυτή είναι σε μέτριο επίπεδο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ποιο θα ζεστάνεις πιο γρήγορα (εύκολα) ?


Το 225/40/18 92Υ ?


Το 225/45/17 91Υ ?


Το 205/55/16 91Υ ?


η σωστη απαντηση ειναι το 3 φυσικα αλλα μετα απο ποσα χλμ ομως; και αν τα χλμ ειναι μεσα σε πολη ισως και ποτε να μη ζεσταθουνε


Link to comment
Share on other sites

Ποιο θα ζεστάνεις πιο γρήγορα (εύκολα) ?

Το 225/40/18 92Υ ?

Το 225/45/17 91Υ ?

Το 205/55/16 91Υ ?

η σωστη απαντηση ειναι το 3 φυσικα αλλα μετα απο ποσα χλμ ομως; και αν τα χλμ ειναι μεσα σε πολη ισως και ποτε να μη ζεσταθουνε

Επέστρεψα απο 2 βουλκανιζατερ για να ρωτήσω για τα Dunlop maxx rt και μου είπαν ότι σίγουρα είναι κορυφαίο ελαστικό αλλα με δείκτη Y θα έχω πρόβλημα.Δεν θα ζεστενονται με τίποτα και θα πρέπει να διαβάσω αρκετά χλμ πρώτα για το σκοπό αυτό...κλάψ!!!
Link to comment
Share on other sites

Επέστρεψα απο 2 βουλκανιζατερ για να ρωτήσω για τα Dunlop maxx rt και μου είπαν ότι σίγουρα είναι κορυφαίο ελαστικό αλλα με δείκτη Y θα έχω πρόβλημα.Δεν θα ζεστενονται με τίποτα και θα πρέπει να διαβάσω αρκετά χλμ πρώτα για το σκοπό αυτό...κλάψ!!!

Οπότε να μην το βάλεις, μακριά

 

Αλήθεια, τιμή τους ρώτησες ? =@

Link to comment
Share on other sites

360€,έλα όμως που εμένα μου άρεσαν αρκετά!!!Προβληματιζομαι...αααα ερώτηση:Το Goodyear εχει προϊοντα πυριτιου(ή κάποιου αλλού παρόμοιου υλικού)που ζεστενει το ελαστικό εύκολα...και ρωτάω εγω τώρα τα Dunlop που εχει το ίδιο μείγμα υλικού κατασκευής ακόμα και με δείκτη Y δεν θα ζεστενονται το ίδιο εύκολα στην ίδια διάσταση οεο;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

:fpc: 

το θέμα ανάγεται σε πυρηνική φυσική πλέον...

έχουμε ξεφύγει...

που να μην ενδιαφερόσουν και για λάστιχα βρε αδελφάκι μου...

 

ανακύκλωση των ίδιων θεμάτων... και να σου και το πυρίτιο.. :crazy:  :crazy:

Link to comment
Share on other sites

:fpc:

το θέμα ανάγεται σε πυρηνική φυσική πλέον...

έχουμε ξεφύγει...

που να μην ενδιαφερόσουν και για λάστιχα βρε αδελφάκι μου...

ανακύκλωση των ίδιων θεμάτων... και να σου και το πυρίτιο.. :crazy::crazy:

Μα μόλις το άκουσα έμεινα αναυδος!!!Τι να πω μωρε με δαύτους.Εμενα παντός το ελαστικό μια φορά μου άρεσε

Link to comment
Share on other sites

απ τα καλά ελαστικά που συζητάμε, με ίδια διάσταση και με ίδιο Δ.Τ., τα λάστιχα θα ζεσταίνονται στον ίδιο χρόνο.

 

τα πυρίτια τα ουράνια και τα κοβάλτια, άστα να τα "πουλάνε" οι "έμποροι" στους ανίδεους.  Σε λίγο θα πουν οτι έχουν και χρυσά λινά, μπας και πιάσουν κάνα πελάτη.

3-4 είναι τα πιο αξιόλογα ελαστικά, αυτοί που γράφουμε και ο κουμπάρος εχουν σωστή τοποθέτηση και εμπειρία επί του θέματος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά, επειδή είμαι μαζόχας  :db:  και τη βρίσκω με τη θεωρητική προσέγγιση του αντικειμένου που ασχολούμαι,

δηλώνω ευθαρσώς και με γνώση των συνεπειών του νόμου :crazy: , ότι:

 

1. Ουδεμία σχέση έχει ο ρυθμός ανάπτυξης θερμοκρασίας επί του πέλματος ενός ελαστικού,

με την χρήση ή όχι διοξειδίου του πιρυτίου (silica compound) εντός του μιγματος γόμας. :suicide:

 

2. Η χρήση silica από τους κατασκευαστές ελαστικών, έγινε για 2 και μόνο λόγους:

2.1. silica in rubber -----> lower rolling resistance ------> lower fuel consumption -------> green tyres

2.2. silica in rubber ------> better traction on wet and icy syrfaces -------> reduced braking distances ------> safer roads for drivers

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά, επειδή είμαι μαζόχας :db: και τη βρίσκω με τη θεωρητική προσέγγιση του αντικειμένου που ασχολούμαι,

δηλώνω ευθαρσώς και με γνώση των συνεπειών του νόμου :crazy: , ότι:

1. Ουδεμία σχέση έχει ο ρυθμός ανάπτυξης θερμοκρασίας επί του πέλματος ενός ελαστικού,

με την χρήση ή όχι διοξειδίου του πιρυτίου (silica compound) εντός του μιγματος γόμας. :suicide:

2. Η χρήση silica από τους κατασκευαστές ελαστικών, έγινε για 2 και μόνο λόγους:

2.1. silica in rubber -----> lower rolling resistance ------> lower fuel consumption -------> green tyres

2.2. silica in rubber ------> better traction on wet and icy syrfaces -------> reduced braking distances ------> safer roads for drivers

Πες ταααααααααα!

Link to comment
Share on other sites

Κάθε φορά λοιπόν, που θα σας λένε για ''πιρύτιο στη γόμα'',

θα έχετε στο μυαλό σας 2 πράγματα

 

1. μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (περίπου 4% σε σχέση με τα συμβατικά λάστιχα)

2. βελτιωμένη συμπεριφορά τους χειμερινούς μήνες (better traction - better wet  braking)

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι θα πρόσεξες, έγραψα ΤΕΛΕΙΟ

Άλλη κλάση, εντελώς

Καλησπέρα,αν επιτρέπετε, το ελαστικό αυτό έχει τα ίδια προσόντα με το Bridgestone Adrenalin 002??

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,αν επιτρέπετε, το ελαστικό αυτό έχει τα ίδια προσόντα με το Bridgestone Adrenalin 002??

Αυτά ίσως τα ξέρει ο κ. Κουμπάρος οπότε και θα σε διαφωτίσει.Εχεις το ίδιο μοντέλο golf (gt sport 140);

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,αν επιτρέπετε, το ελαστικό αυτό έχει τα ίδια προσόντα με το Bridgestone Adrenalin 002??

Εδώ μιλάμε για τη διάσταση 205/55/16

Το BRIDGESTONE POTENZA RE002 ADRENALIN δεν παράγεται σ' αυτή την διάσταση,

οπότε δεν υπάρχει πεδίο σύγκρισης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εδώ μιλάμε για τη διάσταση 205/55/16

Το BRIDGESTONE POTENZA RE002 ADRENALIN δεν παράγεται σ' αυτή την διάσταση,

οπότε δεν υπάρχει πεδίο σύγκρισης

bridgestone.gif

 

 

What does this mean?

 

 

60 SERIES ??????? ????????? rolling_resistence.gif wet_grip_resistence.gif noise_performance.gif Noise_decible.png 195/60 R15 88H 4320 F C NoiseClass_2.png 71

 

55 SERIES ??????? ????????? rolling_resistence.gif wet_grip_resistence.gif noise_performance.gif Noise_decible.png 195/55 R15 85W 4318 F C NoiseClass_2.png 71 205/55 R16 91W 4324 F C NoiseClass_2.png 71 215/55 R16 93W 4322 E C NoiseClass_2.png 71 215/55 R16 97W XL 4308 E C NoiseClass_2.png 70 215/55 R17 94W 4315 E C NoiseClass_2.png 71
Link to comment
Share on other sites

dimis65 έχεις δίκιο και με συγχωρείς για την παραπληροφόρηση :sorry:

 

Συγκρίνοντας τα tyre labels του bridgestone re002 adrenalin και του dunlop sport maxx rt,

στη διάσταση 205/55/16

 

http://www.firststop.it/images/tyre_label/gen/EU_Tyre_Label_F_C_2_71.jpg

http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/system/reprintable-stickers-service.jsp?name=530099

 

μπορούμε εύκολα να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα:

 

1. το re002 ιστερεί σημαντικά στο φρενάρισμα στο βρεγμένο

Σταματάει το όχημα 5 μέτρα μακρύτερα από το rt ( από τα 80Km/h στα 0Km/h )

 

2. το re002 εκπέμπει το 2πλάσιο θόρυβο κύλισης

 

3. Στην κατανάλωση δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές

 

Το re002 είναι πολύ πιο sport λάστιχο με όλα τα (+) και τα (-) αυτής της κατηγορίας

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

dimis65 έχεις δίκιο και με συγχωρείς για την παραπληροφόρηση :sorry:

 

Συγκρίνοντας τα tyre labels του bridgestone re002 adrenalin και του dunlop sport maxx rt,

στη διάσταση 205/55/16

 

http://www.firststop.it/images/tyre_label/gen/EU_Tyre_Label_F_C_2_71.jpg

http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/system/reprintable-stickers-service.jsp?name=530099

 

μπορούμε εύκολα να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα:

 

1. το re002 ιστερεί σημαντικά στο φρενάρισμα στο βρεγμένο

Σταματάει το όχημα 5 μέτρα μακρύτερα από το rt ( από τα 80Km/h στα 0Km/h )

 

2. το re002 εκπέμπει το 2πλάσιο θόρυβο κύλισης

 

3. Στην κατανάλωση δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές

 

Το re002 είναι πολύ πιο sport λάστιχο με όλα τα (+) και τα (-) αυτής της κατηγορίας

Να σαι καλά για τις πολύ κατατοπιστικές πληροφορίες σου.Είναι απόλυτα σαφές ότι αυτό το ελαστικό δεν μας κάνει..Ίσως σε άλλες χώρες...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.