vegaducatista Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 Ειναι polo του 99 1400 101hp και καθαριςτηκε η ειςαγωγη που εβγαλε πολυ μακα μετα εγινε σερβις με λαδια φιλτρα μπουζι κτλπ.. Το αυτοκινητο ειναι πιο ησυχο και δουλευει-τραβαει καλυτερα αλλα κραταει ρελαντι στις 1000-1100 σρτοφες και οταν πηγαινες πχ με 3η και εχεις 3500 στροφες και βγαλεις νεκρο κραταει ρελαντι 1600-1800 και μολις σταματας πεφτει.. Επισης σταματημενο στο ρελαντι αμα δωσεις μια γκαζια γυρω στις 2-2500 στροφες μετα κραταει παλι 1600 σταθερα και μετα πεφτει.. Τι λετε να φταιει και τι προτεινετε σαν λυση..?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 Χρειάζεται μάλλον επαναρύθμιση η πεταλούδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted August 12, 2014 Author Report Share Posted August 12, 2014 Γινετε χειροκινητα ή με vag com..?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 Γίνεται με διαγνωστικό!Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο,είναι πολύ απλό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted August 12, 2014 Author Report Share Posted August 12, 2014 Εχεις καμια ιδεα τι ειδους ρυθμιση..;; Μου ειπαν οτι θα ρυθμισει και ο εγκεφαλος απο μονος του αλλα με vag com θελει ρυθμιση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 Το βάζεις στη φύσα και έχει επιλογή επαναρύθμιση πεταλούδας.Η όλη διαδικασία διαρκεί 50-60 δευτερόλεπτα. Όλο αυτό γίνεται γιατί η πεταλούδα μαζεύει μάκα από τις αναθυμιάσεις με αποτέλεσμα να "κάθεται" πιο ψιλά από την φυσιολογική της θέση.όταν την καθαρίζεις ο εγκέφαλος συνεχίζει να διαβάζει τις ενδείξεις θέσης της που διάβαζε πρίν από το καθάρισμα.Οπότε κάνεις μια βασική ρύθμιση όπως λέγεται κ είσαι οκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted August 12, 2014 Author Report Share Posted August 12, 2014 Οκ thanks για τις απαντησεις.. Θα το κανω και θα σας πω τα αποτελεσματα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted August 15, 2014 Author Report Share Posted August 15, 2014 Λοιπον παιδες δυστυχως η εγχειρηση πετυχε αλλα ο ασθενης πεθανε.. Το βαλαμε στο vag com και ενω καναμε την επαναρυθμιση της πεταλουδας δεν ακουγε με τιποτα ωστε να αλλαξει τις τιμες και ο μαςτορας μου ειπε οτι περνοντας ο αφρος σπο την εισαγωγη χαλασε-εκαψε το ποτενσιομετρο που εχει στην πεταλουδα μετα απο την ντιζα και γι αυτο κανει τα τρελα.. Τι γνωμη εχετε..;; Μου ειπε να ψαξω για αλλη πεταλουδα και οτι υπαρχει μια πιθανοτητα μετα απο καποια χιλιομετρα με τον αερα που περναει να καθαρισει και να αρχισει να κραταει κανονικα αλλα πρεπει να ειμαο πολυ τυχερος για να γινει αυτο... Δεν ξερω τι να κανω.. Το part number της εν λογω πεταλουδας ειναι το 036 133 064 Ε.. Βρισκω πολλες στο ιντερνετ αλλα ειναι ακριβες και δεν εχουν ακριβως τον ιδιο κωδικο και αλλαζει ή ενας αριθμος ή το γραμμα στο τελος.. Οποιαδηποτε βοηθεια δεκτη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 Τι αφρός αδερφέ? Βγάζεις την πεταλούδα και την καθαρίζεις με βενζίνη,η με ειδικό σπρέι για πεταλούδες κ injection... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted August 20, 2014 Author Report Share Posted August 20, 2014 Και με αυτο τον τροπο μπορει να καει το ποτενσιομετρο αν παει υγρο.. Τεσπα η λυση βρεθηκε με αγορα μιας μεταχειρισμενης που ηταν σε αψογη κατασταση.. Σκεψου οτι η παλια πριν τον καθαρισμο στην βασικη ρυθμιση επαιρνε μονο μια τιμη απο τις τρεις μεχρι που κλαυαρε ενω η καινουργια παιρνει κανονικα και τις τρεις και γραφει 100.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...