michalis_21 Posted October 30, 2014 Report Share Posted October 30, 2014 καλησπερα σε ολους..θελω να σας ρωτησω κατι που μπορει να ειναι μακακια..για να αλλαξεις ιμαντα χρονισμου σε Golf 4 πρεπει να λυθει και η βαση μηχανης? αυτο και sorry αν ρωταω κατι αυτονοητο..μου διεφευγε ισως.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted October 30, 2014 Report Share Posted October 30, 2014 Σε 1.6/1.4-16v και 1.8Τ ναι, επίσης να βγει και η τροχαλία του στροφάλου, στο 1.6/1.4-16ν χρειάζεσε αερόκλειδο, στο 1.8Τ όχι, για 1.6-8ν δεν γνωρίζω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 30, 2014 Report Share Posted October 30, 2014 στο δικο μου 16V παντως βαση μηχανης δε βγηκε.αλλα και να χρειαστει να βγει...που το προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 στο δικο μου 16V παντως βαση μηχανης δε βγηκε.αλλα και να χρειαστει να βγει...που το προβλημα? Και τον καινούριο ιμάντα πως τον πέρασε ο μηχανικό σου? ή εσυ? αν το έκανες μόνος σου, αν υποθέσω οτι τον παλιό τον έκοψες για να τον αφαιρέσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 (edited) ναι, απο οτι θυμαμαι και στο δικο μου ελυσα τη μια βαση. απο τη μερια του συνοδηγου... 1.6 Edited October 31, 2014 by xrigolfakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 πφφφφ θα με κανετε να κατεβω στο αυτ/το τωρα να σιγουρευτω!χαχαχα θα το κοιταξω και θα ενημερωσω αν ειπα μλκια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 (edited) πφφφφ θα με κανετε να κατεβω στο αυτ/το τωρα να σιγουρευτω!χαχαχα θα το κοιταξω και θα ενημερωσω αν ειπα μλκια Μήπως μπερδέυεσε με τον εξωτέρικο του δυναμό? Όπως βλέπεις στην φώτο, φένετε γιατι χρειάζετε να βγει η βάση, παρακάτω το λινκ από polo 1,4, αλλά ίδια διαδικασιία για golf 1,4/1,6-16v. http://www.vwgenuineparts.co.uk/vw_polo_cambelt_replacement.shtml Edited November 2, 2014 by dasauto 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 οχι δεν ειχα μπερδευτει απλα εκανα λαθος! εντωμεταξυ οταν αλλαξα ιμαντες και αντλια νερου ημουν μπροστα σε ολη τη διαρκεια των εργασιων και θυμαμαι χαρακτηριστηκα ποσο δυσκολα ειχε βγει η αντλια. παρεπιπτοντως...υπαρχει καποιος τροπος να "καθαρισω" το κυκλωμα ψυξης του κινητηρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 3, 2014 Report Share Posted November 3, 2014 οχι δεν ειχα μπερδευτει απλα εκανα λαθος! εντωμεταξυ οταν αλλαξα ιμαντες και αντλια νερου ημουν μπροστα σε ολη τη διαρκεια των εργασιων και θυμαμαι χαρακτηριστηκα ποσο δυσκολα ειχε βγει η αντλια. παρεπιπτοντως...υπαρχει καποιος τροπος να "καθαρισω" το κυκλωμα ψυξης του κινητηρα? Φυσικα και υπαρχει ανοιξε ενα νεο θεμα Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 3, 2014 Report Share Posted November 3, 2014 ανοιξα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...