SkyNet Posted May 1, 2016 Report Share Posted May 1, 2016 Δύσκολο βλέπω να σε καλύπτει η εγγύηση ελαστικού στην προκειμενη περίπτωση. Δεν πας απλά να σου βγάλουν την προκα και να τελειώνεις; Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 9 hours ago , SkyNet said: Δύσκολο βλέπω να σε καλύπτει η εγγύηση ελαστικού στην προκειμενη περίπτωση. Δεν πας απλά να σου βγάλουν την προκα και να τελειώνεις; Sent from my iPad using Tapatalk Απο την στιγμη που μου το ξεκαθάρισαν σε συγκεκριμένη ερώτηση κακο δικο τους! Επίσης το φυλλάδιο ενημέρωσης το γράφει οπότε το εχω κι γραπτα! Βεβαια η διευκρίνηση ηταν οτι ειναι "δυναμική" και καθε τριμηνο πεφτει η αξια της εγγύησης. Φυσικα αφορα το ελαστικό και όχι πχ τα εξοδα εργασίας ζυγοσταθμιση και σουπαμουπες. Επειδή θα αλλαξω και πισω τακακια ομως η εξτρα εργασια λογικα θα ειναι 0! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Δυστυχώς επανέρχομαι... Μετά από πολύωρο ταξίδι με μία ενδιάμεση στάση (πιέσεις ελαστικών στο μέγιστο, για μέγιστο φορτίο και άτομα), σας αναφέρω πως κάθε φορά που σταμάτησα, η λυχνία άναψε. Όταν σταματήσαμε για ξεκούραση από το ταξίδι (ενδιάμεση στάση), μετά από 30 δευτερόλεπτα στάσης, η λυχνία άναψε. Το resetάρω, σβήνει η ένδειξη. Φτάνω στον τελικό μου προορισμό, πάλι το ίδιο σκηνικό. Γνωρίζω πως όταν ζεσταίνονται τα ελαστικά, η πίεσή τους πέφτει. Το ερώτημα είναι, εφόσον στην ενδιάμεση στάση resetαρα σε χαμηλότερη πίεση (εφόσον τα λάστιχα ήταν ήδη ζεστά), γιατί άναψε πάλι όταν έφτασα στον τελικό προορισμό (δεν τα ζέστανα περισσότερο, δεν έτρεχα σε πίστα!!!!);;;; Σημειωτέον πως όταν ρυθμίζω την πίεση των ελαστικών στην στάνταρ πίεση, δεν παρατηρείται άναμμα της λυχνίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Εμενα παντως δεν μου εχει αναψει ποτε λαμπακι πιεσεων. Χτες που εκανα 2ωρο ταξιδι μου αναψε 2 φορες το σηματακι με τον καφε για να κανω διαλειμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 On 10/4/2016 at 5:56 ΜΜ, Polakias TDI said: Θα πάω για έλεγχο μες στη βδομάδα, αν και τις άλλες φορές που το μετακίνησα σήμερα από το πρωί, όλα καλά, καμία ένδειξη. Θα ξαναπάω για έλεγχο, ξέχασα να σας αναφέρω πως πάλι όντως αναβοσβήνει πρώτα και μετά μένει συνέχεια αναμμένη η λυχνία. Σύμφωνα με τα παραπάνω, παρουσιάζεται δυσλειτουργία. 15 λεπτά πριν , sirdimitris said: Εμενα παντως δεν μου εχει αναψει ποτε λαμπακι πιεσεων. Χτες που εκανα 2ωρο ταξιδι μου αναψε 2 φορες το σηματακι με τον καφε για να κανω διαλειμμα. Χαχαχαχαχα @sirdimitris πρόσεξε γιατί εσένα μπορεί να δυσλειτουργεί αυτό το σύστημα!!! Φρόντισε τουλάχιστον να είναι καλός ο καφές & να μην πάθεις υπερένταση από τους πολλούς καφέδες!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Εμένα μια φορά μου έχει ανάψει η λυχνία πίεσης ελαστικών και όντως είχα πατήσει μια βίδα, από τότε όμως που έφτιαξα το λάστιχο και μετά σεταρα ξανά, έσβησε και δεν μου έχει ξανά ανάψει ποτέ. Τσεκάρω συχνά την πίεση των ελαστικών και δεν έχει χάσει κανένα καθόλου από τότε που το σεταρα. Μάλλον κάποιο πρόβλημα έχει, πρέπει να επισκεφτείς κάποιο συνεργείο ! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 (edited) 10 hours ago , Polakias TDI said: Δυστυχώς επανέρχομαι... Μετά από πολύωρο ταξίδι με μία ενδιάμεση στάση (πιέσεις ελαστικών στο μέγιστο, για μέγιστο φορτίο και άτομα), σας αναφέρω πως κάθε φορά που σταμάτησα, η λυχνία άναψε. Όταν σταματήσαμε για ξεκούραση από το ταξίδι (ενδιάμεση στάση), μετά από 30 δευτερόλεπτα στάσης, η λυχνία άναψε. Το resetάρω, σβήνει η ένδειξη. Φτάνω στον τελικό μου προορισμό, πάλι το ίδιο σκηνικό. Γνωρίζω πως όταν ζεσταίνονται τα ελαστικά, η πίεσή τους πέφτει. Το ερώτημα είναι, εφόσον στην ενδιάμεση στάση resetαρα σε χαμηλότερη πίεση (εφόσον τα λάστιχα ήταν ήδη ζεστά), γιατί άναψε πάλι όταν έφτασα στον τελικό προορισμό (δεν τα ζέστανα περισσότερο, δεν έτρεχα σε πίστα!!!!);;;; Σημειωτέον πως όταν ρυθμίζω την πίεση των ελαστικών στην στάνταρ πίεση, δεν παρατηρείται άναμμα της λυχνίας. Βασικά η θερμοκρασία ενος αεριου ειναι ανάλογη της πίεσης. Για αυτο θελουν και ψυξη του συμπιεσμένου αέρα τα τουρμπατα μας!Εφόσον εκανες reset σε ζεστο λαστιχο σε χαμηλοτερη πίεση λογικα οταν κρυωσε επεσε πολυ κατω απο το "κανονικο" που έδωσες σαν δεδομένο! Δες εδω https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cold_inflation_pressure Edited May 3, 2016 by naruel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 (edited) Παντως δεν θεωρω φυσιολογικό να σου ανάβει σε καθε στάση . Οταν εβαλες παραπανω πίεση εκανες το reset με τα εξτρα psi? Πχ αν αντι για 32 να εκανες το reset στα 35 οπότε οταν κρυωνε να θεωρούσε υποπιεση τα 32? Αλλα και παλι να κρυωσει σε 5 10 λεπτά τοσο πολυ? ΥΓΈχω προβλημα με την επεξεργασία κειμένου στην δημοσίευση οποτε αναγκαστικά εκανα διπλη δημοσίευση. Θα το αναφέρω στα προβλήματα Edit test Edited May 3, 2016 by naruel Edit για πρόσθεση κειμένου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 21 hours ago , naruel said: Απο την στιγμη που μου το ξεκαθάρισαν σε συγκεκριμένη ερώτηση κακο δικο τους! Επίσης το φυλλάδιο ενημέρωσης το γράφει οπότε το εχω κι γραπτα! Βεβαια η διευκρίνηση ηταν οτι ειναι "δυναμική" και καθε τριμηνο πεφτει η αξια της εγγύησης. Φυσικα αφορα το ελαστικό και όχι πχ τα εξοδα εργασίας ζυγοσταθμιση και σουπαμουπες. Επειδή θα αλλαξω και πισω τακακια ομως η εξτρα εργασια λογικα θα ειναι 0! Αν δεν κάνω λάθος, αυτού του τύπου οι εγγυήσεις καλύπτουν ΜΗ επισκευάσιμα ελαστικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 5 hours ago , naruel said: Βασικά η θερμοκρασία ενος αεριου ειναι ανάλογη της πίεσης. Για αυτο θελουν και ψυξη του συμπιεσμένου αέρα τα τουρμπατα μας!Εφόσον εκανες reset σε ζεστο λαστιχο σε χαμηλοτερη πίεση λογικα οταν κρυωσε επεσε πολυ κατω απο το "κανονικο" που έδωσες σαν δεδομένο! Δες εδω https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cold_inflation_pressure Έχεις δίκιο η Τ είναι ανάλογη της πίεσης, συνεπώς όσα είχα γράψει προηγουμένως για την πίεση και την θερμοκρασία δεν ισχύουν. Σωστός, ευχαριστώ. 4 hours ago , naruel said: Παντως δεν θεωρω φυσιολογικό να σου ανάβει σε καθε στάση . Οταν εβαλες παραπανω πίεση εκανες το reset με τα εξτρα psi? Πχ αν αντι για 32 να εκανες το reset στα 35 οπότε οταν κρυωνε να θεωρούσε υποπιεση τα 32? Αλλα και παλι να κρυωσει σε 5 10 λεπτά τοσο πολυ? ΥΓΈχω προβλημα με την επεξεργασία κειμένου στην δημοσίευση οποτε αναγκαστικά εκανα διπλη δημοσίευση. Θα το αναφέρω στα προβλήματα Edit test Όταν ρύθμισα τις πιέσεις στο μέγιστο (κρύα ελαστικά), έκανα reset @naruel. Δεν ξέρω, θα πάω σε λίγο να ελέγξω πιέσεις ξανά. Το θέμα είναι πως δε θα τις χαμηλώσω, αλλά θα τις αφήσω στην υψηλή κλίμακα για να δω αν θα επαναληφθεί το ίδιο σκηνικό (δεδομένου πως σε χαμηλές στάθμες πίεσης, τις κανονικές δηλαδή για 2 άτομα που αναφέρει το ταμπελάκι, δε μου εμφανίζει πρόβλημα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...