Jump to content
jef1243

Λυχνία Πίεσης Ελαστικών

Recommended Posts

Δύσκολο βλέπω να σε καλύπτει η εγγύηση ελαστικού στην προκειμενη περίπτωση. Δεν πας απλά να σου βγάλουν την προκα και να τελειώνεις;

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , SkyNet said:

Δύσκολο βλέπω να σε καλύπτει η εγγύηση ελαστικού στην προκειμενη περίπτωση. Δεν πας απλά να σου βγάλουν την προκα και να τελειώνεις;

Sent from my iPad using Tapatalk

Απο την στιγμη που μου το ξεκαθάρισαν σε συγκεκριμένη ερώτηση κακο δικο τους! Επίσης το φυλλάδιο ενημέρωσης το γράφει οπότε το εχω κι γραπτα! Βεβαια η διευκρίνηση ηταν οτι  ειναι "δυναμική" και καθε τριμηνο πεφτει η αξια της εγγύησης. Φυσικα αφορα το ελαστικό και όχι πχ τα εξοδα εργασίας ζυγοσταθμιση και σουπαμουπες. Επειδή θα αλλαξω και πισω τακακια ομως η εξτρα εργασια λογικα θα ειναι 0! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Δυστυχώς επανέρχομαι...

Μετά από πολύωρο ταξίδι με μία ενδιάμεση στάση (πιέσεις ελαστικών στο μέγιστο, για μέγιστο φορτίο και άτομα), σας αναφέρω πως κάθε φορά που σταμάτησα, η λυχνία άναψε. Όταν σταματήσαμε για ξεκούραση από το ταξίδι (ενδιάμεση στάση), μετά από 30 δευτερόλεπτα στάσης, η λυχνία άναψε. Το resetάρω, σβήνει η ένδειξη. Φτάνω στον τελικό μου προορισμό, πάλι το ίδιο σκηνικό.

Γνωρίζω πως όταν ζεσταίνονται τα ελαστικά, η πίεσή τους πέφτει. Το ερώτημα είναι, εφόσον στην ενδιάμεση στάση resetαρα σε χαμηλότερη πίεση (εφόσον τα λάστιχα ήταν ήδη ζεστά), γιατί άναψε πάλι όταν έφτασα στον τελικό προορισμό (δεν τα ζέστανα περισσότερο, δεν έτρεχα σε πίστα!!!!);;;;

Σημειωτέον πως όταν ρυθμίζω την πίεση των ελαστικών στην στάνταρ πίεση, δεν παρατηρείται άναμμα της λυχνίας. 

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως δεν μου εχει αναψει ποτε λαμπακι πιεσεων.  

Χτες που εκανα 2ωρο ταξιδι μου αναψε 2 φορες το σηματακι με τον καφε για να κανω διαλειμμα. :p 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
On 10/4/2016 at 5:56 ΜΜ, Polakias TDI said:

Θα πάω για έλεγχο μες στη βδομάδα, αν και τις άλλες φορές που το μετακίνησα σήμερα από το πρωί, όλα καλά, καμία ένδειξη.

image.jpg

Θα ξαναπάω για έλεγχο, ξέχασα να σας αναφέρω πως πάλι όντως αναβοσβήνει πρώτα και μετά μένει συνέχεια αναμμένη η λυχνία.

Σύμφωνα με τα παραπάνω, παρουσιάζεται δυσλειτουργία.

15 λεπτά πριν , sirdimitris said:

Εμενα παντως δεν μου εχει αναψει ποτε λαμπακι πιεσεων.  

Χτες που εκανα 2ωρο ταξιδι μου αναψε 2 φορες το σηματακι με τον καφε για να κανω διαλειμμα. :p 

Χαχαχαχαχα @sirdimitris πρόσεξε γιατί εσένα μπορεί να δυσλειτουργεί αυτό το σύστημα!!! 

Φρόντισε τουλάχιστον να είναι καλός ο καφές & να μην πάθεις υπερένταση από τους πολλούς καφέδες!!!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μια φορά μου έχει ανάψει η λυχνία πίεσης ελαστικών και όντως είχα πατήσει μια βίδα, από τότε όμως που έφτιαξα το λάστιχο και μετά σεταρα ξανά, έσβησε και δεν μου έχει ξανά ανάψει ποτέ. Τσεκάρω συχνά την πίεση των ελαστικών και δεν έχει χάσει κανένα καθόλου από τότε που το σεταρα. Μάλλον κάποιο πρόβλημα έχει, πρέπει να επισκεφτείς κάποιο συνεργείο !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , Polakias TDI said:

Δυστυχώς επανέρχομαι...

Μετά από πολύωρο ταξίδι με μία ενδιάμεση στάση (πιέσεις ελαστικών στο μέγιστο, για μέγιστο φορτίο και άτομα), σας αναφέρω πως κάθε φορά που σταμάτησα, η λυχνία άναψε. Όταν σταματήσαμε για ξεκούραση από το ταξίδι (ενδιάμεση στάση), μετά από 30 δευτερόλεπτα στάσης, η λυχνία άναψε. Το resetάρω, σβήνει η ένδειξη. Φτάνω στον τελικό μου προορισμό, πάλι το ίδιο σκηνικό.

Γνωρίζω πως όταν ζεσταίνονται τα ελαστικά, η πίεσή τους πέφτει. Το ερώτημα είναι, εφόσον στην ενδιάμεση στάση resetαρα σε χαμηλότερη πίεση (εφόσον τα λάστιχα ήταν ήδη ζεστά), γιατί άναψε πάλι όταν έφτασα στον τελικό προορισμό (δεν τα ζέστανα περισσότερο, δεν έτρεχα σε πίστα!!!!);;;;

Σημειωτέον πως όταν ρυθμίζω την πίεση των ελαστικών στην στάνταρ πίεση, δεν παρατηρείται άναμμα της λυχνίας. 

Βασικά η θερμοκρασία ενος αεριου ειναι ανάλογη της πίεσης. Για αυτο θελουν και ψυξη του συμπιεσμένου αέρα τα τουρμπατα μας!Εφόσον εκανες reset σε ζεστο λαστιχο σε χαμηλοτερη πίεση λογικα οταν κρυωσε επεσε πολυ κατω απο το "κανονικο" που έδωσες σαν δεδομένο!

Δες εδω https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cold_inflation_pressure

Edited by naruel
Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν θεωρω φυσιολογικό να σου ανάβει σε καθε στάση . Οταν εβαλες παραπανω πίεση εκανες το reset με τα εξτρα psi?

Πχ αν αντι για 32 να εκανες το reset στα 35 οπότε οταν κρυωνε να θεωρούσε υποπιεση τα 32? Αλλα και παλι να κρυωσει σε 5 10 λεπτά τοσο πολυ?

ΥΓΈχω προβλημα με την επεξεργασία κειμένου στην δημοσίευση οποτε αναγκαστικά εκανα διπλη δημοσίευση. Θα το αναφέρω στα προβλήματα

Edit test

Edited by naruel
Edit για πρόσθεση κειμένου
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , naruel said:

Απο την στιγμη που μου το ξεκαθάρισαν σε συγκεκριμένη ερώτηση κακο δικο τους! Επίσης το φυλλάδιο ενημέρωσης το γράφει οπότε το εχω κι γραπτα! Βεβαια η διευκρίνηση ηταν οτι  ειναι "δυναμική" και καθε τριμηνο πεφτει η αξια της εγγύησης. Φυσικα αφορα το ελαστικό και όχι πχ τα εξοδα εργασίας ζυγοσταθμιση και σουπαμουπες. Επειδή θα αλλαξω και πισω τακακια ομως η εξτρα εργασια λογικα θα ειναι 0! 

Αν δεν κάνω λάθος,

αυτού του τύπου οι εγγυήσεις καλύπτουν ΜΗ επισκευάσιμα ελαστικά.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
5 hours ago , naruel said:

Βασικά η θερμοκρασία ενος αεριου ειναι ανάλογη της πίεσης. Για αυτο θελουν και ψυξη του συμπιεσμένου αέρα τα τουρμπατα μας!Εφόσον εκανες reset σε ζεστο λαστιχο σε χαμηλοτερη πίεση λογικα οταν κρυωσε επεσε πολυ κατω απο το "κανονικο" που έδωσες σαν δεδομένο!

Δες εδω https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cold_inflation_pressure

Έχεις δίκιο :thumbsu: η Τ είναι ανάλογη της πίεσης, συνεπώς όσα είχα γράψει προηγουμένως για την πίεση και την θερμοκρασία δεν ισχύουν. Σωστός, ευχαριστώ.

4 hours ago , naruel said:

Παντως δεν θεωρω φυσιολογικό να σου ανάβει σε καθε στάση . Οταν εβαλες παραπανω πίεση εκανες το reset με τα εξτρα psi?

Πχ αν αντι για 32 να εκανες το reset στα 35 οπότε οταν κρυωνε να θεωρούσε υποπιεση τα 32? Αλλα και παλι να κρυωσει σε 5 10 λεπτά τοσο πολυ?

ΥΓΈχω προβλημα με την επεξεργασία κειμένου στην δημοσίευση οποτε αναγκαστικά εκανα διπλη δημοσίευση. Θα το αναφέρω στα προβλήματα

Edit test

Όταν ρύθμισα τις πιέσεις στο μέγιστο (κρύα ελαστικά), έκανα reset @naruel.

Δεν ξέρω, θα πάω σε λίγο να ελέγξω πιέσεις ξανά. Το θέμα είναι πως δε θα τις χαμηλώσω, αλλά θα τις αφήσω στην υψηλή κλίμακα για να δω αν θα επαναληφθεί το ίδιο σκηνικό (δεδομένου πως σε χαμηλές στάθμες πίεσης, τις κανονικές δηλαδή για 2 άτομα που αναφέρει το ταμπελάκι, δε μου εμφανίζει πρόβλημα).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.