Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

SkyNet

Members
  • Content Count

    892
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

SkyNet last won the day on November 25 2018

SkyNet had the most liked content!

Community Reputation

228 Excellent

About SkyNet

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 10/01/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Νέας Σμύρνης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Recent Profile Visitors

2,519 profile views
  1. Πεταμένα χρήματα. Πολύ μικρές διάφορες σε απόδοση. Αν θέλεις γκάζι πουλά το και πήγαινε σε μια turbo έκδοση. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Να περάσει γάντι από τη χοάνη αδύνατο. Use wisely Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Κλασικό σεταπ τότε με μπεκ S3. Είπα και πριν ότι το αμάξι δεν πατιναρε καθώς έχει αρκετά αυξημένη πίεση στα δισκάκια. Ποιο τσιγκέλι ρε Νίκο; Έγραψα ακριβώς σεταπ. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Κλασικό σεταπ τότε με μπεκ S3. Είπα και πριν ότι το αμάξι δεν πατιναρε καθώς έχει αρκετά αυξημένη πίεση στα δισκάκια. Ποιο τσιγκέλι ρε Νίκο; Έγραψα ακριβώς σεταπ. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. S3 κλασικό τότε. Άλλο σπινάρισμα άλλο spike boost Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Έχει αρκετά παραπάνω πίεση στα δισκάκια δεν θυμάμαι απέξω νούμερο τότε. Το έκοψε εκεί το μοτέρ ήταν μαμά τελείως με μαμά ελατήρια CDAA. Ψηλά είχε θέμα καθώς ενώ άπλωνε ωραία και κράταγε πίεση 1.7 με 1.8 στον κόφτη είχε Valve floating. Το Dyno είναι ενδεικτικό που μπορεί να φτάσει ο 1.8TSI με κλειστό μοτέρ και σωστό turbo σωστά ρυθμισμένο. Έχουμε δει και 415 ps με καλύτερες κλιματολογικές συνθήκες. Περιφερειακά S3 intercooler, APR εισαγωγή, 76/70 εξάτμιση, R8 πολλαπλασιαστές προγραμμα eTuners. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Έχει αρκετά παραπάνω πίεση στα δισκάκια δεν θυμάμαι απέξω νούμερο τότε. Το έκοψε εκεί το μοτέρ ήταν μαμά τελείως με μαμά ελατήρια CDAA. Ψηλά είχε θέμα καθώς ενώ άπλωνε ωραία και κράταγε πίεση 1.7 με 1.8 στον κόφτη είχε Valve floating. Το Dyno είναι ενδεικτικό που μπορεί να φτάσει ο 1.8TSI με κλειστό μοτέρ και σωστό turbo σωστά ρυθμισμένο. Έχουμε δει και 415 ps με καλύτερες κλιματολογικές συνθήκες. Περιφερειακά S3 intercooler, APR εισαγωγή, 76/70 εξάτμιση, R8 πολλαπλασιαστές προγραμμα eTuners. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Δεν είναι boost spike ήταν από το dyno. Είναι αρκετά παλιό το dyno το ξέθαψα προχτές Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Κι ένα dyno από 1.8 TSI hybrid DSG Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά. Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη έχουν φτιαχτεί για όλες τις χρήσεις αντικαθιστώντας τα παλαιότερα «απλά» αυτόματα κιβώτια. Φυσικά και μπορεί να σου εγγυηθεί σωστη λειτουργία για αυτό υπάρχει και η εργοστασιακη εγγύηση. Προσωπικη άποψη μου είναι ότι η λειτουργία του DSG είναι ασύγκριτα καλύτερη σε σχέση με ένα manual κιβώτιο. Παλαιότερα προβλήματα έχουν βελτιωθεί (προφανώς υπήρχαν). Κοινώς πάρε αυτό που σου αρέσει Δεν διανοούμαι πλέον άλλο αμάξι χωρίς DSG. Sent from my iPad using Tapatalk
  11. Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά. Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη έχουν φτιαχτεί για όλες τις χρήσεις αντικαθιστώντας τα παλαιότερα «απλά» αυτόματα κιβώτια. Φυσικά και μπορεί να σου εγγυηθεί σωστη λειτουργία για αυτό υπάρχει και η εργοστασιακη εγγύηση. Προσωπικη άποψη μου είναι ότι η λειτουργία του DSG είναι ασύγκριτα καλύτερη σε σχέση με ένα manual κιβώτιο. Παλαιότερα προβλήματα έχουν βελτιωθεί (προφανώς υπήρχαν). Κοινώς πάρε αυτό που σου αρέσει Δεν διανοούμαι πλέον άλλο αμάξι χωρίς DSG. Sent from my iPad using Tapatalk
  12. Ή NGK κόκκινους με τον κατάλληλο αντάπτορα Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Μαμά και μόνο. Επίσης δεν άλλαξες ήδη υγρά κατά την τοποθέτηση γιατί να αλλάξεις πάλι σε λίγους μήνες; Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Honda τραγικό. Πολύ extreme και αρέσει σε λίγους. Θέλοντας και μη το Golf θέτει το στάνταρ της κατηγορίας. Δεν είχε ποτέ ρηξικέλευθες αλλαγές και δεν προβλέπεται να έχει και στο μέλλον. Προσωπικά μου αρέσει αρκετά. Αναμένω να δω και τα μηχανικά σύνολα καθώς και τις επιλογές σε ανάρτηση Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...