Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

SkyNet

Members
  • Content Count

    898
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

SkyNet last won the day on January 28

SkyNet had the most liked content!

Community Reputation

234 Excellent

About SkyNet

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 10/01/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Νέας Σμύρνης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Recent Profile Visitors

2,602 profile views
  1. Μακριά από Β4. Η σειρά θα έπρεπε να ξεκινάει από τα Β6 Sent from my iPad using Tapatalk
  2. Υπονοώ το προφανές. Κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα από τέτοιες φωτό. Στείλτε τα για ανάλυση όπως έκανε ο συνφορουμιτης και τότε μιλήστε για απτά αποτελέσματα. Sent from my iPad using Tapatalk
  3. Ο μόνος σοβαρός τρόπος. [emoji1303] Sent from my iPad using Tapatalk
  4. Ανάλυση με το μάτι από φωτό κινητού downsized από το forum. Rest my case Sent from my iPad using Tapatalk
  5. Ίδιος τύπος και ιξώδες. Σε Golf Gt και 1.8TSI CDAA Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Το έχω βάλει κατά καιρούς. Μια χαρά λάδια είναι. Όχι ότι θα καταλάβαινα κάτι αντίθετο. Έχουν πολύ καλά νούμερα και καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Αυτό μου αρκεί. Sent from my iPad using Tapatalk
  7. Πεταμένα χρήματα. Πολύ μικρές διάφορες σε απόδοση. Αν θέλεις γκάζι πουλά το και πήγαινε σε μια turbo έκδοση. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Να περάσει γάντι από τη χοάνη αδύνατο. Use wisely Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Κλασικό σεταπ τότε με μπεκ S3. Είπα και πριν ότι το αμάξι δεν πατιναρε καθώς έχει αρκετά αυξημένη πίεση στα δισκάκια. Ποιο τσιγκέλι ρε Νίκο; Έγραψα ακριβώς σεταπ. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Κλασικό σεταπ τότε με μπεκ S3. Είπα και πριν ότι το αμάξι δεν πατιναρε καθώς έχει αρκετά αυξημένη πίεση στα δισκάκια. Ποιο τσιγκέλι ρε Νίκο; Έγραψα ακριβώς σεταπ. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. S3 κλασικό τότε. Άλλο σπινάρισμα άλλο spike boost Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Έχει αρκετά παραπάνω πίεση στα δισκάκια δεν θυμάμαι απέξω νούμερο τότε. Το έκοψε εκεί το μοτέρ ήταν μαμά τελείως με μαμά ελατήρια CDAA. Ψηλά είχε θέμα καθώς ενώ άπλωνε ωραία και κράταγε πίεση 1.7 με 1.8 στον κόφτη είχε Valve floating. Το Dyno είναι ενδεικτικό που μπορεί να φτάσει ο 1.8TSI με κλειστό μοτέρ και σωστό turbo σωστά ρυθμισμένο. Έχουμε δει και 415 ps με καλύτερες κλιματολογικές συνθήκες. Περιφερειακά S3 intercooler, APR εισαγωγή, 76/70 εξάτμιση, R8 πολλαπλασιαστές προγραμμα eTuners. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Έχει αρκετά παραπάνω πίεση στα δισκάκια δεν θυμάμαι απέξω νούμερο τότε. Το έκοψε εκεί το μοτέρ ήταν μαμά τελείως με μαμά ελατήρια CDAA. Ψηλά είχε θέμα καθώς ενώ άπλωνε ωραία και κράταγε πίεση 1.7 με 1.8 στον κόφτη είχε Valve floating. Το Dyno είναι ενδεικτικό που μπορεί να φτάσει ο 1.8TSI με κλειστό μοτέρ και σωστό turbo σωστά ρυθμισμένο. Έχουμε δει και 415 ps με καλύτερες κλιματολογικές συνθήκες. Περιφερειακά S3 intercooler, APR εισαγωγή, 76/70 εξάτμιση, R8 πολλαπλασιαστές προγραμμα eTuners. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Δεν είναι boost spike ήταν από το dyno. Είναι αρκετά παλιό το dyno το ξέθαψα προχτές Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...