bill1986 Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 (edited) Καλησπέρα σε όλους είχα ένα πρόβλημα από πέρσι το καλοκαίρι με την αντλία του νερού έχανε την άλλαξα και ξεκίνησε να κάνει σύριγμα στο ρελαντί την ξανά άλλαξα πάλη θόρυβος όμως σταμάτησε για λίγο καιρό και μετά ξεκίνησε πήγα στην vw φιλοσσιδη και μου είπαν ότι θα το κάνουν θέμα στην κοσμοκαρ και την Γερμανία αυτό το Νοέμβριο σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως απάντησαν οι γερμανοί και είπαν πώς δεν φταίει η αντλία αλλά το νερό της βρύσης που έχουν βάλει μαζί με το g13 διότι το νερό της βρύσης έχει στατικό ηλεκτρισμό και ηλεκτρολύτες και είναι σκληρό και πως αυτό δημιουργεί το θόρυβο και πώς πρέπει να αλλάξουν την αντλία να βάλουν μια σταγόνα λάδι στην αντλία δεν βοηθά κάπου μου πε αυτό αλλά το σημαντικό είναι το απιονισμενο νερό με το g13 και πως το έκανε σε άλλα δυο αμάξια και είναι οκ και οι γερμανοί τους είπαν να στείλουν δείγμα από το νερό του ψυγείου μου για να το κάνουν ελεγχω όμως την ίδια κίνηση έκανα στην Ευρώπη και το πρόβλημα λύθηκε με αυτό τον τρόπο. Φυσικά θα το πάω έχω εγγύηση ανταλλακτικού . Τι λέτε ρε παιδιά πως σας ακούγεται αυτό? Το αυτοκίνητο μου είναι vw golf tsi 122hp Edited January 27, 2015 by bill1986 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 (edited) Το μοτέρ σου είναι CAXA, υπάρχει ξεχωριστό θέμα. Μεταφέρθηκε εδώ. Edited January 27, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1986 Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Το μοτέρ σου είναι CAXA, υπάρχει ξεχωριστό θέμα. Μεταφέρθηκε εδώ. Με συγχωρείς απλά ειδα τις απαντήσεις μου μέσα σε αυτό το θέμα και απάντησα τέλος παντων πως σας ακούγετε αυτή η ιστορία στέκει η με δουλεύουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 (edited) O George_z άλλαξε αντλία πρόσφατα (πέρυσι) στο 122 του και από τότε δεν είχε ξανά κάποιο θέμα. Τα υπόλοιπα περί ανάλυσης του ψυκτικού μέσου πολύ επιστημονικά... Δες μήπως σου σφίγγουν πολύ το λουρί και δημιουργεί πρόβλημα στην αντλία και λένε τα παραμυθάκια τους μετά όπως τους βολεύει. ΥΓ. Εννοείται ότι βάζεις απιονισμένο με G13 στο κύκλωμα. Edited January 27, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1986 Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 (edited) O George_z άλλαξε αντλία πρόσφατα (πέρυσι) στο 122 του και από τότε δεν είχε ξανά κάποιο θέμα. Τα υπόλοιπα περί ανάλυσης του ψυκτικού μέσου πολύ επιστημονικά... Δες μήπως σου σφίγγουν πολύ το λουρί και δημιουργεί πρόβλημα στην αντλία και λένε τα παραμυθάκια τους μετά όπως τους βολεύει. ΥΓ. Εννοείται ότι βάζεις απιονισμένο με G13 στο κύκλωμα. Εμένα φίλε μου με σιγουριά το λέω έβαλαν από την βρύση νερό και σφύριζε στο ρελαντί με κίνηση τίποτα και σήμερα μου πέταξαν αυτό το παραμύθι μήπως επηρεάζει το νερό μπορεί παντός λουρί και ρουλεμάν τρελού δεν έχουν αλλάξει μόνο αντλία μου άλλαξαν και που τους το πα αυτό που μου λες μου είπαν πώς ο ιμάντας σφίγγει μονός του αυτόματα Ισχύει? Και το άλλο που σκέπτομαι μήπως έφεραν καμία άλλη αντλία για το δικό μου και μου τα παν έτσι για να μην μου πουν ότι είναι ελαττωματικές για να μην κάνουν καμία ανάκληση? Edited January 27, 2015 by bill1986 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1986 Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 Λοιπόν παρέλαβα το αμάξι μου μέχρι στιγμής μια χαρά θα δήξει υπεύθυνος της vw φηλοσιδη μου εξήγησε πως οι γερμανοί δεν τους είχαν εξηγήσει ότι το g13 να αναμειγνύεται μόνο με αποιονισμενο νερό και θέλει καλό καθάρισμα από το παλιό παραφλου και επίσης το g12 ήταν πιο πηχτό από το g13 και φυσικά εξαέρωση τώρα το λάδι που μου έλεγε ήταν για το εξαεριστικο της αντλίας γιατί κάποιος μάστορας διαπίστωσε ότι μόλις έβαλε λάδι εκεί το αμάξι σταμάτησε το θόρυβο οι γερμανοί φυσικά είπαν το νερό τα κάνα και τα δυο μακάρι να τελειώσει εδώ η ταλαιπωρία μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 (edited) Αυτα που σου ανεφεραν ειναι παιδαριωδη, τουλαχιστον. Εχω αναρτησει παλιοτερα, την επισημη οδηγια και αναλυτικα φαινεται η αραιωση και μετρηση του ψυκτικου υγρου με διαθλασιμετρο ανα επιθυμητη θερμοκρασια. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited January 31, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted January 30, 2015 Report Share Posted January 30, 2015 (edited) Αυτά που είπαν για το ψυκτικό υγρό είναι υπερβολικά και εν πολλοίς ανοησίες. Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο βάλεις ένα υγρό που δεν βράζει κάτω από 115 περίπου βαθμούς(μην ξεχνάμε ότι το κύκλωμα είναι υπο πίεση και αυξάνει το σημείο βρασμού) και δεν παγώνει στις θερμοκρασίες του χειμώνα (πχ Φλώρινα -20) είναι κατάλληλο για την ψύξη ακόμα και αν είναι της τελευταίας κατηγορίας. Από κεί και υστερα μπαίνει η ποιότητα του αντιπηκτικού για αντισκωριακή προστασία,ιζήματα κλπ. Αυτά βέβαια (οι παρενέργειες) εκδηλώνονται μετά από αρκετό καιρό. Τώρα βέβαια να λέμε ότι προκλήθηκε βλάβη επειδή πριν 3-4 μήνες αλλάξαμε αντιψυκτικό και βάλαμε G12 αντί G13 ή το μίγμα ήταν 1/3 αντί 1/2 υγρό/απιονισμένο νερό, είναι εξωφρενικό έως κακόβουλο. Edited January 30, 2015 by ankarage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted January 30, 2015 Report Share Posted January 30, 2015 Καλησπέρα, καταρχήν οι τιμές έχουν πέσει και η αντικατάσταση με τους σωστούς χειρισμούς δεν κοστίζει πάνω απο 300€ ανταλλακτικό εργασία και αναλώσιμα. Το κυριότερο όμως, εξάντλησε τις πιθανότητες να είναι απο αλλού η διαρροή γιατί δύο φορές με δύο διαφορετικά αυτοκίνητα παραλίγο να την αλλάξω τσάμπα. Να δείς πρώτα στο δίχαλο μήπως έχει διαρροή και μετά να δείς τα σωληνάκια στο turbo, Μόνο αν αποκλείσεις απο εκει τις διαρροές να αλλάξεις αντλία. Όσο για τα χιλιάρικα για την καδένα παλιά στο Texas. Απλά δεν υπάρχουν αυτές οι τιμές πια. Αλλά αν το σφάλμα ήταν παροδικό, δηλαδή μια στο έγραψε, το έσβησες και στο ξαναέγραψε, μην προχωρήσεις σε αντικατάσταση, απλά περιοδικά να το ελέγχεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1986 Posted January 30, 2015 Report Share Posted January 30, 2015 Τι να σας πω παιδιά εγώ είπα μήπως βάλαν άλλη αντλία ούτε εγώ το πηστεψα αλλά από την στηγμη που έχανε η αντλία νερό την άλλαξα και είχα δυο χρόνια εγγύηση ανταλλακτικά και εργασία όταν άρχισε να στηρίζει τους είπα να βρουν τι φταίει δεν θα πήγαινα το αμάξι συνέχεια για λύσε βάλε όπως είπα δεν είναι Lego να παίζω!τώρα αφού μου είπαν ότι αυτό είπε η γερμανια τους ειπα κάντε ότι σας είπαν αλλα μου ακούγεται κουφο!και εχθές όταν το πήρα είπα θα δηξει το μελλον για αν επιλυθεί το πρόβλημα!εγώ είπα μηπος ήταν καμια σκάρτη παρτίδα αντλίες και λένε βαλτες και οποιος πάρει χαμπάρι της αλαζουμε η κοσμοκαρ;όλα πιθανά εγώ με αυτά που έχω δει πουθενά εμπιστοσύνη δεν εχω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis166 Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 1.P3008 ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΣΗΜΑ ΕΚΤΟς ΟΡΙΩΝ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΠΟΤΕ 2.P10AD ΑΓΝΩΣΤΟς ΚΩΔΙΚΟΣ 3.P2006 ΚΛΑΠΕΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ 4.P2262 ΤΟΥΡΜΠΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ Αυτα τα σφαλματα μου βγαζει εχω την εντυπωση οτι ειναι ενα και δημιουργουντε τα αλλα.Ξερει κανεις τι ειναι αλεξανδρε μηπως σου ειπε η βλαβη p10ad τη ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1986 Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 (edited) Το ανταλλακτικό στην αντηπροσοπεια όταν το αλλάζεις έχει 2 χρόνια εγγύηση καμια αντιπροσωπεία δεν κάνει χάρες η να πουλάνε τσάμπα!άρα μάλλον το άλλαξες και είχες 2 χρονια εργασία και ανταλλακτικά .... Edited March 1, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 1, 2015 Report Share Posted March 1, 2015 τα περιττα post καθαριστηκαν... προσοχη...βαζουμε τα ματια μας και βγαζουμε τα ματια μας??? :crazy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...