Jump to content

Recommended Posts

Καλημέρα,

 

Είμαι καινούριος στο forum. Πριν ένα χρόνο, απέσυρα το golf mk2 που είχα και πήρα ένα mk3 1400 8βαλβιδο. Τώρα τελευταία μου μπήκαν ιδέες να κάνω μια μετατροπή σε AFH κινητήρα, που τον φορούσαν τα Polo και τα Ibiza Mk2. Έχεις κανείς καμιά πληροφορία για το πόσο εύκολο-δύσκολο είναι; Τι διαφορές υπάρχουν στις βάσεις; Τα σαζμάν ταιριάζουν;

Παρακάτω είναι μια φωτογραφία του ήδη υπάρχοντος μοτέρ. Σκοπός δεν είναι να ανεβώ πολύ στην ιπποδύναμη, απλά θέλω ένα νεότερο μοτέρ, 16βαλβιδο και όχι παραπάνω από 1400 κυβικά!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

100_3190_zpszmmw5smg.jpg

Link to comment
Share on other sites

φιλε καλησπερα, τωρα ειδα το post , σε περιπτωση που δεν το εχεις κανει μετατροπη, ειναι απλή (την έχω κάνει..),και πας για μηχανη ,σασμαν  , εγκέφαλο εξάτμιση 

και θα έχεις και αισθητή διαφορά στο γκάζι, για οτιδηποτε αλλο  εδώ είμαστε..

Link to comment
Share on other sites

δωστο και παρε άλλο. Υπαρχουν ενα σωρο ibiza 1.4 με 100 άλογα σε καλή κατάσταση. Ακόμα και ibiza 1.8T/fr βρισκεις με λίγα λεφτα παραπάνω. Που να μπλέκεις τωρα με μετατροπες, μάστορες, ηλεκτρολόγους,κλπ! τσαμπα  ο χρόνος/χρήμα.

 

αν τωρα είσαι τυπος μερακλή που θελεις SONY και καλά golf 3 βρες ένα τροπετο διλιτρο απο ανακύκλωση, να κανεις μια δουλεια που να αξίζει τον κόπο. Ουτως ή άλλως αδήλωτο θα το χεις.

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Υπολόγιζα όμως, χωρίς τον ξενοδόχο. Το golf είχε διαφορετικές απόψεις πάνω σε διάφορα ζητήματα, οπότε κατέληξα το καλοκαίρι με σπασμένο πιστόνι, στραβές βαλβίδες κλπ. Κάθισα και έκανα ανακατασκευή το μοτέρ αλλάζοντας/κάνοντας τα παρακάτω:
1) 4-αδα μεταχειρισμένα πιστόνια
2) ελατήρια πιστονιών
3) μέταλλα μπιελών

4) καινούριες βαλβίδες, έδρες, οδηγοί, τσιμουχάκια

5) καθάρισμα και πλάνισμα κεφαλής

6) φλάντζες παντού

7) ιμάντα (χρονισμού και βοηθητικό)

8 ) οτιδήποτε άλλο προέκυπτε στην πορεία

Εν ολίγοις έχω αλλάξει σχεδόν τα πάντα, το αυτοκίνητο μηχανικά είναι καινούριο και ξέρω πού βαδίζω. Σημειωτέον έχω κοντά 25000 χιλιόμετρα από την επισκευή και 3 αλλαγές λαδιών (χρησιμοποιώ motul 6100 10w40) χωρίς την παραμικρή απώλεια.

Για την ιστορία, οτιδήποτε χρειάζεται το αυτοκίνητο, το κάνω εγώ, οπότε γλιτώνω τα εργατικά. Για αυτό και παλιότερα κοίταζα την λύση της μετατροπής.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.