Jump to content
evoliasmenosnote4

Golf 4 - Επιλογή Μοτέρ - Τροπέτο

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους...έχω ένα golf mk4 του 99 και θέλω να το ξεκινήσω από την αρχή(ολική βαφή...μοτέρ...ζάντες και bodykit προφυλακτήρα μπρος πίσω από r32)τι μπορώ να επιλέξω από μοτέρ αρχικά....οπωςδηποτε τούρμπο και εννοείται αδηλωτο...αν υπάρχει κάποια γρήγορη και αξιόπιστη λυση-άκρη με καποιον πωλητή ακόμα καλύτερα....μιλάμε για κομπλε κιτ με σασμάν εγκέφαλο πλεξούδα...για να καταλάβετε θέλω να το κάνω σαν αυτό στην φωτο...(ζάντες rota grid)ee0c805165e3683fbbb1d1c46d757c82.jpg

Edited by evoliasmenosnote4
Link to comment
Share on other sites

Για μοτερ μπες στο car και βρες το ποιο φτηνο γνησιο 18αρι και αγορασε ολοκληρο αμαξι, και ξηλωσε τα ολα απο εκει, βρησκεις απο 2000€ ολοκληρο αυτοκινητο.

Βρες τον πωλητη, κανε συμφωνια να το κανει διαγραφη και αγορασε το σαν ανταλακτικα για να μην πληρωσεις και τελη μεταβιβασης.

θα σου βγει ποιο φτηνα απο το να παρεις τροπετο ή να παρεις χωρια μηχανη και να ψαχνεις απο εδω και απο εκει για συμαζεματα.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Δεν αξίζει.

 

Πολλά τα λεφτά για να βρείς τροπετο,σασμαν,πλεξουδες,ακρα,φρενα,κλπ κλπ.

 

Οταν μπορείς να δώσεις το δικο σου και να πάρεις Γνήσιο GTI με 2000-3000 χιλιάρικα.

 

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/6419503/

 

Μοτέρ,δεν εχεις επιλογες,η λύση είναι 20vt.

 

Το αδήλωτο,δεν ξερω κατα πόσο ειναι σώφρον,μιάς και αλλο 1.4,άλλο 1.8.

Link to comment
Share on other sites

Έχω βρει μοτέρ από audi a4 2000cc turbo του 06 κομπλε μοτέρ σασμάν και πλεξούδα στα 1300ευρω...εγώ είπα ότι θα γίνει πρότζεκτ ξέρω ότι θέλει αρκετά χρήματα για όλα αλλά σιγά σιγά θα γίνει όπως θελω...να δώσω 4 με 5 χιλιάρικα ντούκου δεν θέλω αλλά δεν με ευχαριστεί κιόλας...άσε που είναι και το τελευταίο μου αποκουμπι και λογικά θα χρειαστούν κάπου αλλού...

Υ.Γ τροπετο γιατί να χρειαστώ?

Edited by evoliasmenosnote4
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υποψην στο Α4 ο κινητηρας ειναι τοποθετημενος διαμηκης ενω στο golf ειναι εγκαρσια, 100% το σασμαν ΔΕΝ τεροιαζει να μπει στο golf, οπως και οι βασεις του κινητηρα θες αλλες, και λογικα και η πλεξουδα δεν θα σου κανει. Μετα απο εκει και περα μαζι με αλλο σασμαν με τις ντιζες του, θες ψυγεια, ιντερκουλερ, εξατμιση, ιμιαξονια, φρενα γιατι το καρε του Α4 ειναι διαφορετικο, θα σου βγει ο κουκος αηδονι που λενε, αν δεν ειναι τα πραγματα απο τροπετο να ξηλωνεις απο εκει και να βαζεις πανω στο δικο σου, θα ταλαιπωρηθεις αφανταστα και μονο χρημα θα ξοδεβεις....

 

Τροπετο θα χρειαστεις οπως λεει ο πασατουκος, γιατι ΟΛΑ αυτα που θα χρειαστεις ειναι εκει πανω, απο τα ψυγεια μεχρι το καντραν, και δεν θα ψαξεις ουτε βιδα.

Edited by dasauto
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φίλε,το Golf και το κάθε Golf,δεν ειναι ενα μάτσω σιδερα που του πετάς πανω ενα μοτέρ απο οτι αμαξι θες και δουλευει.

 

Το Golf που εχεις,εβγαινε ποτέ με 2λιτρο τουρμπατο?

 

Το τροπετο ειναι οτι πέρνεις π.χ απο ενα αμαξι τρακαρισμενο ΟΛΑ τα πράγματα,και τα πετάς πάνω στο δικο σου.

 

Αμα ξεκινησεις προτζεκτ,που να πάρεις ενα ενα τα πραγματα,και να τα βάζεις πάνω,καλύτερα ξεκίνα να αγοράσεις κάνα καινούργιο αμαξι.

 

Τι εννοείς οτι θέλει αρκετά χρήματα?δηλαδη θα χρειαστείς πάνω απο 5++ χιλιαρικα τουλαχιστον,και σε πειράζει να δωσεις ντουκου 2.000 να το παρεις ετοιμο και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ?

Link to comment
Share on other sites

Μετα τις νέες πληροφορίες που μου δώσατε θα πρέπει να σκεφτώ ακριβώς πως πρέπει να κινηθώ...πρέπει να καταλήξω σε 1.8 τούρμπο και μετά αν έχει από r32...εσείς τι λέτε...?η αν έχει κάποιο άλλο ενδιάμεσο που να είναι εξίσου δυνατό...

Υ.Γ το 1.8 τούρμπο είναι 20vt?και αν ναι βγάζει 150hp η 180hp...?

Link to comment
Share on other sites

R32 τρομερο σαν μοτερ,αλλα για μενα δεν αξιζει.

Πολυ καυσιμο,με οχι τοσο γκαζι,και χωρις περιθωρια βελτιωσης(οικονομικα).

Σκεψου ομως,οτι αδηλωτο,ειναι μεγαλο ρισκο,ειτε 1.8,ειτε 3.2.

Ο 20vt ή αλλιως 1.8Τ εβγαινε,150-180-210-225.

Βρες ενα μαμα 150hp,με 2-3 χιλιαρικα,δωσε το δικο σου,βαλε τους προφυλακτηρες και τις ζαντες που θες.

Φιλτρο προγραμμα εξατμιση απο 150hp πας 225-230+ αναλογα το ποσο θα τσιταρεις.

Οικονομικο σε καυσιμο,σκυλι σαν αξιοπιστια,και πολυ δυναμη,και βελτιωση μεχρι οπου φανταζεσαι.

Επειδη ειμαι στην θεση σου,ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ η μετατροπη,στις τιμες που εχουν παει τα μεταχειρισμενα αυτην την στιγμη.

Και γνησιο gti δηλωμενο,τα τελη του,και τα τεκμηρια,ειναι γελοια,φορο πολυτελειας ΔΕΝ εχει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άμα θες και μετατροπή μπορείς να βάλεις και τον 2λιτρο TSI (με τα 200hp) από το 5αρι Golf GTI. Μπορείς επίσης να βάλεις από το mk4 τον 2λιτρο (115hp) και αν θες από εκεί το κάνεις εσύ turbo...

Link to comment
Share on other sites

Σωστος ο Χρονης αφου εχεις σκοπο φιλε να διαθεσεις χρημα τσιμπα το 25 jahre που ειναι μουνα 180 αλογα 6αρι σασμαν bbs μανισιες και πολλα εχτρα που δεν προκειται να τα δεις απο μετατροπη ουτε στον υπνο σου και εισαι κουκλος συν οτι θα πυροβολας.

Link to comment
Share on other sites

Να σκασει δηλαδη 9000€ για αγορα/μεταφορα, συν τα εργατικα να τα πεταξει ολα απο το επετειακο πανω στο δικου του, και να του βγει ποσο?? 10000€??? για να εχει 180 αλογα και να τον περνανε και τα 500αρακια τα abarth....

Και να παει να το πουλησει την αλλη μερα και να μην ποιανει ουτε ταληρο...

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Τοτε τι του λες γυρνα γη και ουρανο να φερεις το επετειακο απο εξω?? για ποιο λογο?? για να το εκτελωνισει?? να του βγει 13-14000€ για 12ετιας αμαξι την στιγμη που βρησκεις επετειακο με 6000€ απο ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

η καλητερη δουλεια ειναι αυτο ακριβως που ειπε ο χρονης. επετιακο 6ταχυτο αλλα απο ελλεδα με 6-7 χιλιαρικα. του α4 δε μπαινει, μην το σκεφτεσαι γιατι ειναι στο διαμήκη αξονα. αν παλι θες μοτερ κοιτα για 6ταχυτο απο golf. ακομα μπορεις να βρεις απο octavia, leon, audi a3, s3


Φίλε,το Golf και το κάθε Golf,δεν ειναι ενα μάτσω σιδερα που του πετάς πανω ενα μοτέρ απο οτι αμαξι θες και δουλευει.

 

Το Golf που εχεις,εβγαινε ποτέ με 2λιτρο τουρμπατο?

 

Το τροπετο ειναι οτι πέρνεις π.χ απο ενα αμαξι τρακαρισμενο ΟΛΑ τα πράγματα,και τα πετάς πάνω στο δικο σου.

 

Αμα ξεκινησεις προτζεκτ,που να πάρεις ενα ενα τα πραγματα,και να τα βάζεις πάνω,καλύτερα ξεκίνα να αγοράσεις κάνα καινούργιο αμαξι.

 

Τι εννοείς οτι θέλει αρκετά χρήματα?δηλαδη θα χρειαστείς πάνω απο 5++ χιλιαρικα τουλαχιστον,και σε πειράζει να δωσεις ντουκου 2.000 να το παρεις ετοιμο και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ?

χρηστο το 4αρι εβγαινε αμερικη με 2λιτρο ατμοσφαιρικο. και βγαζει ενας βελτιωτικος οικος κιτ κομπρεσορα για αυτο το μοτερ. τωρα ποσα αλογα παίρνει, δε ξερω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.