GIORGOS STERGIOU Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 Καλημέρα σε όλους, είμαι νέο μέλος και κάτοχος ενός εξαιρετικού (!!) GOLF VII, 1.400 cm3, 140 PS, ACT, Blue Motion Tecn., DSG, με 17 άρες εργοστασιακές ζάντες με σπορ ανάρτηση, bi xenon, καθίσματα δέρμα αλκαντάρα, GPS, κλπ κλπ.. Γνωρίζετε εάν υπάρχει κάποιο αξιόπιστο κιτ αναβάθμισης εγκεφάλου??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stellbouz Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 (edited) Ρίξε μια μάτια εδώ http://www.racechip.com Sent from my iPhone using Tapatalk Edited June 24, 2015 by stellbouz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHRISTOSMK5 Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 Ριξε και εδω μια ματια : http://www.skn-tuning.de/de/kategorie.html?marke=21735&modell=638731&motor=638733&fahrzeugtyp=1&kategorie=780&hersteller=-1&radgroesse=-1& Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 ριξε και μια ματια στην τσεπη σου πρωτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian7 Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 Δεν ειναι 140 ειναι 150 άλογα γτ ειναι το euro 6 μοτερ! Για αναβάθμιση θα παω εγω τον Σεπτέμβρη στην overload ειχα και στο προηγούμενο αμαξι μου! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS STERGIOU Posted June 25, 2015 Author Report Share Posted June 25, 2015 Καλημέρα, σας ευχαριστώ όλους. Θα τα δω και θα σας πω, το κόστος είναι πραγματικά σημαντικό, εξίσου όμως σημαντικό είναι η αξιοπιστία, γιατί με την υπάρχουσα οικονομική κατάσταση δεν βλέπω να μπορούμε να αλλάξουμε αυτοκίνητο σύντομα...(!!) ..Ευχαριστώ επίσης για τα ..150ps, στα χαρτιά το δικό μου είναι για την ακρίβεια 138, η νέα έκδοση του 2015 έρχεται με τα 150, όπως μου είπε και η αντιπροσωπεία. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian7 Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Εμένα μάλλον επειδή ειναι του 2015 λεει 150... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted June 29, 2015 Report Share Posted June 29, 2015 Στους κινητήρες αυτούς η εργοστασιακή ισχύς ειναι περίπου 150 ίπποι, ή με βενζίνη 100 οκτανίων ακόμη περισσότερο! Άσχετα αν επίσημα δηλώνονται για 140 φυσικά.Λογικό φαίνεται γιατί σε σχέση με τους παλαιότερους, έχουν πολύ μεγαλύτερη τουρμπίνα - εξού και όσες βελτιώσεις δείτε έχουν σημαντική αύξηση ισχύος παντού. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian7 Posted June 29, 2015 Report Share Posted June 29, 2015 Κοιτα το αμαξι σαν ΜΑΜΑ δυναμομετριμενο εχει βγαλει 165 άλογα σε maha.. Το θέμα ειναι απο οσο εχω διαβάσει εχει μικρότερες μπιελες οποτε σε περιορίζει στο θέμα βελτιώσεις δλδ ενα 1ο στάδιο και τελος μετα πρεπει να μπει το χερι βαθιά στην τσέπη.. Τωρα δεν ξερω αν εχω διαβάσει λάθος αλλα αυτο εχω δει σε κανα δυο φορούμ.. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 29, 2015 Report Share Posted June 29, 2015 Και το μπλοκ εχει αδυναμιες πλεον σε σχεση με παλια. @Στελιο Ποσα mm φτερωτη και αξονα καθως και trim θυμαςαι; Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadChemist Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Το chip συνδέεται στον εγκέφαλο? Χρειάζεται και κάποιο έξτρα programming ή είναι plug and "play" φάση? Σόρρυ απλώς είμαι καινούριος και μερικώς άσχετως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Ήρθε ο καιρός και το 7άρι να αποκτήσει το δικό του θεματάκι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Και το μπλοκ εχει αδυναμιες πλεον σε σχεση με παλια. @Στελιο Ποσα mm φτερωτη και αξονα καθως και trim θυμαςαι; Νίκο, δυστυχώς δεν έχω μετρήσει ο ίδιος ακόμα. Από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα δοκιμών που έχουμε κάνει, η τουρμπίνα είναι κάτι ενδιάμεσο σε μέγεθος από αυτές που είχαν τα tsi122 και τα tsi160. Έχει καλή διαφορά ισχύος ως βελτιωμένο, όπως και το αδερφάκι του 1.2tsi. Όλοι οι κινητήρες Cylinder On Demand φαίνονται καταπληκτικοί μέχρι στιγμής! Εις ό,τι αφορά τις μπιέλες, ο κινητήρας σηκώνει με άνεση 1.5-1.6bar με το εργοστασιακό turbo χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Θα μου έκανε εξαιρετική εντύπωση αν έχουν χρησιμοποιήσει κάτι διαφορετικό από τα γνωστά και καλά εως τώρα διαθέσιμα ανταλλακτικά TSI. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν μπιέλες και μπλοκ κινητήρων κατά μέσο όρο για περισσότερο από 10-15 χρόνια, ώστε να έχει νόημα η κλίμακα μεγέθους παραγωγής τους οικονομικά. Αυτό που αλλάζει μέσα στα χρόνια είναι η τεχνολογία που μπαίνει περιφερειακά του μπλοκ. Άλλες αντλίες λαδιού, εκκεντροφόροι, αναβαθμισμένα συστήματα χρονισμού και βυθίσματος στην κυλινδροκεφαλή, διαφορετικές τουρμπίνες. Έτσι έγινε κι εδώ και το αποτέλεσμα αξίζει τα λεφτά του! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS STERGIOU Posted September 23, 2015 Author Report Share Posted September 23, 2015 Καλημέρα σε όλους και ευχαριστώ για την συμμετοχή σας!!..Ήθελα να μου πείτε εάν γνωρίζετε την OVERLOAD PERFORMANCE, Ηη οποία μου δίνει για το GOLG 7, 1.4 DSG ACT, 140 PS, αναβάθμιση εγκεφάλου σε 1ο στα 175ps / 310Nm με κόστος 340 ευρώ + ΦΠΑ. Τι λέτε? Είναι αξιόπιστη σαν εταιρεία βελτιώσεων?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makismar Posted March 24, 2016 Report Share Posted March 24, 2016 Επειδη και εγω περιμενω το δικο μου 1.4 tsi act 150 και δεν ξερω αν το γκαζι ειναι αρκετο θα ηθελα να το ψαξω για προγραμμα εχω δει ΑΒΤ μεχρι στιγμης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fovos Posted March 24, 2016 Report Share Posted March 24, 2016 και Revo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...