Jump to content
Stilios Spiros

1 Σταδιο Βελτιωσης Vw Polo 6N 1.4 8V

Recommended Posts

Posted

Μπηκα στην σκεψη να βελτιωσω λιγο το Polaki μου κι ηθελα να ρωτησω αν εχει κανει κανεις την συγκεκριμενη βελτιωση και τι απατολεσμετα εχει δει.

Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι τελη '98 αρχες '99 και εχει κοντα στα 54000 χιλιομετρα μηχανικα ειναι πολυ καλο κι καθολου ταλεποριμενω

Οποιος μπορει να με βοηθησει η να που πει απλος την γνωμη του

Ευχαριστω Προκαταβολικα

Posted

Δεν αξίζει να ασχοληθείς!

Posted

+1 ελάχιστες οι απολαβές σε σύγκριση με τα χρήματα που θα δώσεις. Πούλησε το και επικεντρώσου σε κάτι πιο βελτιώσιμο

Sent from my iPad using Tapatalk

Posted

εγω πιστευω οτι το αν θα το πουλησει να παρει αλλο πιο βελτιωσιμο η αν αξιζει να ασχοληθει θα το αποφασισει ο ιδιος αφου το δωσουμε και μια απαντηση σε αυτο που ρωταει...εμενα ειχε καλος μου φιλος το συγκεκριμενο αμαξι,κι εγω για 6 χρονια ειχα ατμοσφαιρικο 1400αρι και οι δυο μας τα ειχαμε 1ο σταδιο...αυτο που εχω να πω εγω ειναι οτι σιγουρα σε τετοια μοτερ δινεις πολλα λεφτα για βελτιωση χωρις να παρεις πολλα απο αποδοση...ομως, με ενα μεσαιο-τελικο ελευθερα ,ενα ελευθερο φιλτρο και ενα καλο προγραμμα θα χρειαστει να ξοδεψεις γυρω στα 700 ευρω,και σαν αποτελεσμα θα εχεις ενα πιο ζωηρο αμαξι(εσενα ειναι και ντιζατο) και πιο προθυμο στο γκαζι...σε επιδοσεις η διαφορα θα ειναι μικρη σα νουμερα αλλα η αισθηση θα ειναι σιγουρα καλυτερη και πιο σπορτιφ..εγω δεν το μετανιωσα αφου το χαιρομουν περισσοτερο..εμενα με αυτα τα πραγματα πανω ειχε δωσει σε δυναμομετρο 5 αλογα πανω και γυρω στο κιλο ροπη..σιγουρα τιποτα ιδιαιτερο αλλα στο δρομο ηταν πιο γεματο και ζωηρο ..βεβαια αμαξι με αμαξι διαφερει..απλα ενδεικτικα το λεω....υπαρχουν κι αλλα βεβαια που μπορεις να αλλαξεις οπως καταλυτη-χταποδι αλλα ανεβαινει η τιμη πολυ μετα και ο θορυβος..

  • Like 1
Posted

Βασικα και εγω δεν ζηταω πολλα πραγματα απο το συγκεκριμενο αμαξι, και εμενα πιστεω οτι θα με ευχαριστουσε ποιο πολυ να το ειχα ενα τικ ποιο νευρικο απο οτι ειναι τωρα αλλα θα το σκευτω λιγο ακομα μεχρι να αποφασισω τι τελικα θα κανω.

 

Και μια αλλη ερωτηση  Polodi ο φιλος σου το ειχε με την μαμα ζαντα (13) 1 σταδιο η μεγαλυτερη γιατι ειχα διαβασει μεσα στο Forum σε μια αναρτηση οτι υπαρχει μεγαλη απωλεια δυναμης στο συγκεκριμενο αμαξι με ενα Σετ ποιο μεγαλης Ζαντας.

Posted (edited)

15αρες ειχε βαλει στο πολο με λαστιχο 195/45/15..

αλλα τις ειχε βαλει πριν κανει οτιδηποτε μηχανικα...οποτε στη συγκριση 15αρες χωρις προγραμμα με 15ρες+ προγραμμα,το αμαξι ειχε διαφορα προς το καλυτερο...ρολο παιζει και τοτ ι ζαντες θα βαλεις...αν ειναι βαριες η ελαφριες..

Edited by polodi
Posted

Με 13αρες θα εχει ποιο πολυ δυναμη νομιζειςσε 1 σταδιο ή δεν θα παταει σωστα το αμαξι κατω λογο μικρης ζαντας γιατι το εχω ακουση και αυτο καο μου εκανε εντυπωση

Posted

Εγω κοιταγα για 14 ζαντας μαζι με ενα μικρο χαμηλομα 3 ποντους περιπου

Posted (edited)

στην 14 ζαντα τι διασταση λαστιχο να βαλω εχεις ιδεα φιλε μου

Edited by Stilios Spiros
Posted

Κοιτα τετοιο πολο ειχε φιλος μου αλλα μς τα 101...του ειχε βγαλμενο καταλυτη τελθκο groyp n βαρελi bmc και setup το σασμαν..... Πηγαινε πολυ καλα.παταγε ολα τα 16αρια ατμοσφαιρα....

Στάλθηκε από το Lenovo A536 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

Και του doggy αν δεν απατώμαι ξεκίνησε σαν 1.4 8V και τώρα πρέπει να τα έχει ξεπεράσει τα 300 άλογα..

Posted

Ναι 13 εχω ειναι εργοστασιακο αυτη την στιγμη με βγαλμενο καταλυτη μονο μαι ψαχνω 14αρες ζαντες .. Του doggy κατεληξε σε turbo 300 αλογα ή ατμοσφαιρα?

Posted

Ξαναβάλε τον καταλυτη.

Χωρις καταλυτη σε ατμοσφαιρικο μαμα αμαξι χανεις αρκετα,λογω ελειψεις BackPressure.

Posted

ο καταλυτης βγηκε επειδη ειχε θραυσματα μεσα κι δν εβαλα με το σκεπτικο να κανω την βελτιωση που θελω και να βαλω μια και καλη αγωνιστικου τυπου δν ξερω αν ηταν καλη σκεψη

Posted

Ναι,αλλα αρχικα βγαζεις απιστευτο καρκινο,και κατα δευτερον το αμαξι σου εχει χασει σημαντικα.

Φιλικα διοτι ειμαι παθων.

Posted

το βλεπω και εγω οτι ειναι θανατος .. τωρα θα κανω την εξης ερωτηση αμα βαλω αγωνιστικου τυπο καταλυτη σε εργοστασιακο αμαξι - διαφορα δν βλεπεις- αλλα αμα το κανεις πρωτο σταδιο θα μπορω να χρησιμοποιησω τον ιδιο καταλυτη η ειναι θεμα με την διαμετρο της εξατμισης δλδ αν θα τεριαζει ή οχι .. δν ξερω αν το εθεσα σωστα

Posted (edited)

Και του doggy αν δεν απατώμαι ξεκίνησε σαν 1.4 8V και τώρα πρέπει να τα έχει ξεπεράσει τα 300 άλογα..

 

του doggy δεν περναει τα 100 αλογα...δεν παει μια.... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Edited by activious
  • Like 3
Posted (edited)

μπορει καποιος να μου την γνωμη του για τι θεμα το καταλυτη. Ευχαριστω!!

Edited by Stilios Spiros
Guest TRiBaL_23
Posted

Τα μόνα μοτέρ απο 6n-6n2 που εχουν κάποια περιθώρια βελτίωσης είναι τα κατοστάρια στους 1.4 16v και το 1.6. Ακόμα κ εκεί όμως το value for money ειναι :thumbsd:

Στο δικό σου εγώ δεν θα άλλαζα τίποτα μηχανικό. Κράτα τα λεφτά σου για τίποτα βαψίματα, ζάντες, αμορτισέρ κτλ.

Posted

Για αμορτισερ το εχω καο εγω στο μυαλο μου εχεις γνωμη πανω στο θεμα ? ευχαροστω

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.