RAF JOHN Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 Καλησπέρα στο forum. Έχω μια ερώτηση βέβαια δεν ξέρω αν πρέπει να γραφτεί εδώ τεσπα. Τα πασσατ του 2008 τσι έχουν καδένα επίσης έχουν και έναν εμφανή ιμάντα δίπλα από το φίλτρο λαδιού χαμηλά .....Θα μπορούσε να μου πει κάποιος τι είναι αυτός ο ιμάντας και κάθε πότε αλλάζεται. Διάβασα το βιβλίο του αυτοκινήτου και δεν βρήκα κάτι. Ευχαριστώ. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 πρεπει να λες τον ιμαντα δυναμο....αυτο εγω το αλλαζω καθε 60-70km...και αναλογα την εμφανιση του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted September 6, 2015 Author Report Share Posted September 6, 2015 πρεπει να λες τον ιμαντα δυναμο....αυτο εγω το αλλαζω καθε 60-70km...και αναλογα την εμφανιση του... Κοίτα αυτό που λες πρέπει να είναι. Όπως κοιτάς τον κινητήρα είναι αριστερά κάτω http://prntscr.com/8d75ha πρεπει να λες τον ιμαντα δυναμο....αυτο εγω το αλλαζω καθε 60-70km...και αναλογα την εμφανιση του... Μήπως θυμάσαι το κόστος ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 Δεν τον έχει σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή να αλλαχτεί, οπότε πάει "προληπτικά" και φυσικά κατόπιν οπτικού ελέγχου για τυχόν χαλάρωση ή "ραγίσματα" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted September 7, 2015 Author Report Share Posted September 7, 2015 Δεν τον έχει σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή να αλλαχτεί, οπότε πάει "προληπτικά" και φυσικά κατόπιν οπτικού ελέγχου για τυχόν χαλάρωση ή "ραγίσματα" Μάλιστα έχεις ιδέα για το κόστος??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 (edited) Οι ιμάντες είναι δύο 1. 06H121605E για τα νερά/αντλίες 2. 06J260849D για δυναμό/κλίμα κλπ Αν πας για γνήσιους, από ότι βλέπω στο ΕΤΚΑ, στο εύρος 50-60€ βρίσκεσαι και για τα δύο μαζί. Αν πας για εμπορίου, βλέπω στο 20άρικο βρίσκεσαι συν τα όποια μεταφορικά (τον πρώτο τον βρήκα της Continental και τον δεύτερο της SKF) ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Οι κωδικοί που σου έδωσα είναι για 1.8TSi (BZB)!!!! (μην έχουμε κανένα μπέρδεμα στο τέλος) Edited September 7, 2015 by yositosi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 Οι ιμάντες είναι δύο 1. 06H121605E για τα νερά/αντλίες 2. 06J260849D για δυναμό/κλίμα κλπ Αν πας για γνήσιους, από ότι βλέπω στο ΕΤΚΑ, στο εύρος 50-60€ βρίσκεσαι και για τα δύο μαζί. Αν πας για εμπορίου, βλέπω στο 20άρικο βρίσκεσαι συν τα όποια μεταφορικά (τον πρώτο τον βρήκα της Continental και τον δεύτερο της SKF) ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Οι κωδικοί που σου έδωσα είναι για 1.8TSi (BZB)!!!! (μην έχουμε κανένα μπέρδεμα στο τέλος) Σίμο δεν πρέπει να αλλαχθεί και ο τεντωτήρας μαζί?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 Γιώργο, δεν το γνωρίζω αυτό καθόλου! Δεν έχω κάνει αλλαγή ώστε να το έχω ψάξει παραπάνω. Αν το μοτέρ έχει πολλά χιλιόμετρα φορτωμένα τότε λογικό μου ακούγεται. Αν από την άλλη η αλλαγή γίνεται λόγω παλαιότητας, τότε πραγματικά δεν το γνωρίζω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted September 7, 2015 Author Report Share Posted September 7, 2015 Γιώργο, δεν το γνωρίζω αυτό καθόλου! Δεν έχω κάνει αλλαγή ώστε να το έχω ψάξει παραπάνω. Αν το μοτέρ έχει πολλά χιλιόμετρα φορτωμένα τότε λογικό μου ακούγεται. Αν από την άλλη η αλλαγή γίνεται λόγω παλαιότητας, τότε πραγματικά δεν το γνωρίζω! Ευχαριστώ πάρα πολύ ....Έχω το πασσατ 1,8 τσι 2008 με 96000χιλ.....Στην αλλαγή λαδιού που θα κάνω σε λίγο καιρό θα ρωτήσω στην αντιπροσωπία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted September 7, 2015 Author Report Share Posted September 7, 2015 Πραγματικά δεν γνώριζα ότι υπάρχει και άλλος ιμάντας . Γνώριζα για την καδένα και τον ιμάντα (δυναμό) που ρώτησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 ναι είναι και της αντλίας νερού... Και γενικά καλό να γίνεται και ένας οπτικός έλεγχος στην αντλία νερού όσο φυσικά το επιτρέπει η χωροταξία. ΣΥΝΗΘΩΣ (όχι πάντα βέβαια), πριν πει το ποίημα εμφανίζει σημάδια από άλατα/γλύψιμο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted September 7, 2015 Author Report Share Posted September 7, 2015 ναι είναι και της αντλίας νερού... Και γενικά καλό να γίνεται και ένας οπτικός έλεγχος στην αντλία νερού όσο φυσικά το επιτρέπει η χωροταξία. ΣΥΝΗΘΩΣ (όχι πάντα βέβαια), πριν πει το ποίημα εμφανίζει σημάδια από άλατα/γλύψιμο Αν δεν κάνω λάθος με την αλλαγή του ιμάντα αντλίας νερού είναι καλό να αλλάζουμε και την αντλία νερού για να μην πληρώνουμε διπλά εργατικά.?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 (edited) Ή αλλαγή ιμαντα δυναμό μαζί με εργατικά 45 ευρο...ο άλλος ιμάντας που λέτε δεν αλαζετε σε αυτά τα χιλιόμετρα... ΑΣΕ που για να αλλαχτεί πρέπει να λύσεις το μισό αμάξι... Edited September 7, 2015 by kosigal 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted September 7, 2015 Author Report Share Posted September 7, 2015 Ή αλλαγή ιμαντα δυναμό μαζί με εργατικά 45 Ευχαριστώ πολύ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 Ή αλλαγή ιμαντα δυναμό μαζί με εργατικά 45 ευρο...ο άλλος ιμάντας που λέτε δεν αλαζετε σε αυτά τα χιλιόμετρα... ΑΣΕ που για να αλλαχτεί πρέπει να λύσεις το μισό αμάξι... Εεε εντάξει... μόνο πολλαπλή εισαγωγής και μερικά ακόμα :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...