black_mk4 Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Γεια σας αλανια μου! Μια ερωτηση, πια η διαφορα μεταξυ ενος μοτερ agu k aum?? Μιλαω για golf mk4 18T.. Μονο η διαφορα της τουρμινας ειναι (απ οσο ξερω) η υπαρχει και αλλη διαφορα σε αλογα η οτιδηποτε αλλο? Επισης απο πια χρονολογια και μετα εβγαιναν με τον υπολογιστη ταξιδιου στο καντραν με τις ενδειξεις καταναλωσης?? Ελπιζω να μην εχουν υποθει ξανα αυτες οι ερωτησεις και κουραζω.. ευχαριστω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTREDI Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Το ενα ειναι ντιζατο και το αλλο ηλεκτρογκαζο.Οσο για τον υπολογιστη ταξιδιου η αλλιως MFA προσπαθω και εγω να βγαλω ακρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 (edited) agu μεχρι το 1999 big port εισαγωγη, K03 turbo, ντιζατο, euro3, πυρος μπιελας 20mm, μικρα μπεκ 285cc, aum απο το 2000 και μετα small port εισαγωγη, K03s turbo, ηλεκτρογκαζο, euro4, μεταβλητος χρονισμος, πειρος μπιελας 19mm, μεγαλα μπεκ 317cc, ολα βγενανε με MFA, ητε half ητε full, μονο τα ηλεκτρογκαζα με cruise control. Edited October 28, 2015 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTREDI Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 δεν ειναι ετσι ακριβος...το δικο μου ειναι ηλεκτογκαζο μοντελο δεκατος του 01 χωρις MFA και χωρις control τωρα για τα μοτερ δεν γνωριζω λεπτομερειες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 (edited) Φιλε μου ειναι θεμα εξοπλισμου, μπορει να εχει mfa απο το εργοστασιο μπορει να μην εχει, δεν παιζει ρολο οτι πχ απο το 2000 ολα ειχαν mfa. Μπορει να βρεις 2003 golf το οποιο να ειναι γυμνο, και να βρεις 1998 που να εχει φουλ τα παντα πανω. Τελος τα ελληνικα 4αρια ειναι τα ποιο φτηνα απο βαση εξοπλισμου, ξερω Ελληνικο GTI με AUQ κινητηρα το οποιο ουτε τηλεχηρησμο εχει, ουτε mfa ουτε καν ηλεκτρικα παραθυρα πισω εχει, και πηρε δωρο απο την αντιπρωσοποια τα πατακια και ενα jvc cd. Edited October 29, 2015 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTREDI Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Μαζι σου... παραπανω ειπες οτι ολα βγενανε με MFA, ητε half ητε full, μονο τα ηλεκτρογκαζα με cruise control εκει και μονο διαφωνησαμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black_mk4 Posted October 29, 2015 Author Report Share Posted October 29, 2015 (edited) ΦΙλε μου εννοει οτι ολα τα μοντελα ειχαν αυτη την δυνατοτητα, να βγαινουν με mfa, απλα απο εκει και περα ειναι θεμα εξοπλισμου.. Πως το επαιρνε ο καθε αγοραστης. Διορθωστε με αν κανω λαθος απλα εγω αυτο καταλαβα! . Παντως με διαφωτισες φιλε dasauto!!!! Εχω ακομα μια ερωτηση ομως, αν δεν εχει mfa το μοντελο σου αλλαζοντας ενα καντραν που εχει θα λειτουργει στο αμαξι η ειναι και θεμα καλωδιωσης και εγκεφαλου??? Edited October 29, 2015 by black_mk4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 (edited) ΦΙλε μου εννοει οτι ολα τα μοντελα ειχαν αυτη την δυνατοτητα, να βγαινουν με mfa, απλα απο εκει και περα ειναι θεμα εξοπλισμου.. Πως το επαιρνε ο καθε αγοραστης. Διορθωστε με αν κανω λαθος απλα εγω αυτο καταλαβα! . Παντως με διαφωτισες φιλε dasauto!!!! Εχω ακομα μια ερωτηση ομως, αν δεν εχει mfa το μοντελο σου αλλαζοντας ενα καντραν που εχει θα λειτουργει στο αμαξι η ειναι και θεμα καλωδιωσης και εγκεφαλου??? +1 Αν ψαχνεις να παρεις 18αρι βρες να εχει AUM κινητηρα ή AUQ με τα 180, καμια σχεση στο περπατημα με τον AGU ακομα μετα και απο remap, o AGU με remap και περηφερειακα τερματιζει 200 βαρια 210 αλογα με το στανιο, ενω ο AUM/AUQ βγαζουν ευκολα 220 ταβανι 240 αλογα με περηφερεικα. Για retrofit mfa δεν γνωριζω αν μπορει να γινει, λογικα γινετε, αλλα τα καντραν ειναι διαφορετικα για ηλεκτρογκαζα και διαφορετικα για ντιζατα, επισης η αλλαγη του καντραν δεν ειναι ευκολη υποθεση, μεσα στο καντραν ειναι ενσωματωμενο το immobiliser. Τελος βλεποντας κατι φωτογραφιες απο λυμενη την κολωνα του τιμονιου μου, η φυσα η δικια μου των υαλοκαθαριστηρων που εχω mfa εχει 6 καλωδια, αν βοηθαει. Edited October 29, 2015 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black_mk4 Posted November 2, 2015 Author Report Share Posted November 2, 2015 (edited) Ειμαι στο ψαξιμο για 18αρι.. ακομα βεβαια ψαχνω γιατι ειμαι και λιγο περιεργος στο πως το θελω. Γι αυτο ρωταω για το mfa αν γινεται να μπει μετα γιατι δεν βρισκω πολλα μοντελα που να εχουν και οσα εχουν δεν μου κανουν για αγορα.. Παντως κοιταζω για μετα το 2001 μοντελο οποτε ειμαι μεσα σε αυτα που λες για το κινητηρα. Οσο για το καντραν το ξερω απο πρωτο χερι. Εχω 1400 golf 4 και ειχα θεμα με το immobilliser και με τα πολλα εφτασα σε σημειο να αλλαξω καντραν και στο τελος και εγκεφαλο.. αστα! Σε ευχαριστω και παλι φιλε μου!!! Edited November 2, 2015 by black_mk4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted November 4, 2015 Report Share Posted November 4, 2015 (edited) Για mfa αν βρεις καποιο να εχει την μικρη mfa μετα ειναι ποιο ευκολο να βαλεις την full mfa, με την οποια βρησκεις ποιο σπανια να την εχουν πανω. Τελος οι τιμες ειναι χωμα στα 18αρια, δωσε κατι παραπανω να παρεις καποιο καθαρο, να εχει τα βασικα extra, mfa, climatronic, esp, τηλεχειρησμο, να μην εχει καγκουριες πανω και οσο τον δυνατον λιγοτερες φθορες γιατι ειναι 15ετιας αμαξι και προπαντων να ειναι original 18αρι και οχι μετατροπη. Edited November 4, 2015 by dasauto 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...