Saloudos_GT Posted December 10, 2015 Report Share Posted December 10, 2015 Καλησπέρα σε όλους. Θέλω να ρωτήσω κάτι που δεν το είδα σε άλλο άρθρο. Είμαι κάτοχος ενός Golf V TSI (140ps-κωδικός κινητήρα BMY). Έχω παρατηρήσει στο ρελαντί και μόνο ένα ψιλοκλότσημα αλλά οι στροφές είναι σταθερές. Τονίζω μόνο στο ρελαντί. Σε 2 διαφορετικά μαστόρια που πήγα μου είπανε ότι έτσι δουλεύουν οι κινητήρες αυτοί, οπότε το άφησα έτσι. Αλλά σήμερα το συζήτησα με έναν φίλο που έχει τον ίδιο κινητήρα και ο μάστοράς του, του είπε το ίδιο. Υπάρχει κάποιος που να έχει παρατηρήσει το ίδιο και έχει βγάλει άκρη; Ευχαριστώ εκ των προτέρων 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted December 10, 2015 Report Share Posted December 10, 2015 Και εμένα μου το έκανε τακτικά όπως ακριβώς το περιγράφεις ( Golf V TSI (140ps-κωδικός κινητήρα BMY). Μετά την πρώτη αλλαγή μπουζι στα 48000χμ και μέχρι σήμερα 53000χμ δεν το έχει ξανακάνει ποτέ. Το θυμήθηκα επειδή το ανέφερες και οι μνήμες μου που το έκανε συχνά είναι κοντά στα 40000-48000κμ δεν θυμάμε αν το έκανε στα 5000 ή 10000 ή .......... Επίσης δεν μπορώ με σιγουριά να πω ότι ήταν από τα μπουζί γιατί ταυτόχρονα σχεδόν με την αλλαγή το γύρισα σε ΕΚΟ racing 100 (εταιρικό) ενώ μέχρι πριν έβαζα 95 διάφορες βενζίνες και από ΕΠ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saloudos_GT Posted December 10, 2015 Author Report Share Posted December 10, 2015 Εμένα το αυτοκίνητο έχει 83000 και το πήρα με 73000 όπου και έκανα ένα γενικό και άλλαξα και μπουζί αλλά πάλι τίποτα. Θα δοκιμάσω και την 100αρα αν και τώρα βάζω V Power. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 16, 2015 Report Share Posted December 16, 2015 Missfires είναι, ιδιαίτερα στο cold start. Συνήθως γίνονται αισθητά στο κάθισμα του οδηγού. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saloudos_GT Posted December 16, 2015 Author Report Share Posted December 16, 2015 Αυτό ακριβώς!!! Και πως λύνεται; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 16, 2015 Report Share Posted December 16, 2015 Τσεκαρε αν εχεις βαλει τα νεα μπουζι της ngk SIZFR6B8EG που δινει η vw γι αυτο το μοτερ. Αν φορας αυτα, βγαλτα και κλειστα με 0.7 διακενο σενα συνεργειο. Και προσεξε λιγο τη βενζινη που βαζεις Sent from my iPhone5 using Tapatalk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted December 17, 2015 Report Share Posted December 17, 2015 Μπράβο ρε παιδιά και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω (passat tsi 1.8 bzb) ....... Όσους μηχανικούς ρώτησα μου είπαν και εμένα το ίδιο ( έτσι δουλεύουν οι tsi ) Άρα το πρόβλημα λύνεται με αλλαγή στα μπουζί???? Σωστά??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted December 17, 2015 Report Share Posted December 17, 2015 Εμένα το αυτοκίνητο έχει 83000 και το πήρα με 73000 όπου και έκανα ένα γενικό και άλλαξα και μπουζί αλλά πάλι τίποτα. Θα δοκιμάσω και την 100αρα αν και τώρα βάζω V Power. Δοκίμασα και εγώ 100αρα και πάλι τίποτα είχα βάλει και ένα καθαριστικό στο ρεζερβουάρ και πάλι τίποτα..... Για τα μπουζί δεν το ήξερα.... Μας έδωσε την λύση ο nikdev. Ας ελπίσουμε να λυθεί το θέμα μας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saloudos_GT Posted December 19, 2015 Author Report Share Posted December 19, 2015 Όχι δεν φοράω αυτά. Έχω τα NGK PZFR6R. Θα κάνω την αλλαγή και θα σας ενημερώσω. Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 20, 2015 Report Share Posted December 20, 2015 Στο 1.8tsi βαλε τα εργοστασιακα βαςει vin στο 0.7mm διακενο παλι. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...