Antonio Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Σε λίγο κλείνει χρόνο το πολάκι κ δεν εχω κατασταλάξει αν πρέπει να το πάω για λάδια-fixed ή να τ´αφησω για longlife. Σημειωτέων πως εχω κανει κάτω απο 12.000 ήρεμα κ απροβλημάτιστα χλ... Καμία βοήθεια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Εγώ προτείνω να βάλεις longlife, δεν χρειάζεται να είναι οπωσδήποτε castol που προτείνει η μαμά vw υπάρχουν κι άλλες εταιρίες εξίσου καλές! Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Σε λίγο κλείνει χρόνο το πολάκι κ δεν εχω κατασταλάξει αν πρέπει να το πάω για λάδια-fixed ή να τ´αφησω για longlife. Σημειωτέων πως εχω κανει κάτω απο 12.000 ήρεμα κ απροβλημάτιστα χλ... Καμία βοήθεια? Αν κάνεις συχνά κοντινές διαδρομές πήγαινε για fixed γιατί δουλεύει πιο συχνα η αναγέννηση του DPF , διαδικασία που επιβαρύνει αρκετά το λιπαντικό αφού εκεί καταλήγει ένα μέρος πετρελαίου. Αλλιώς πας σε longlife . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonio Posted January 24, 2016 Author Report Share Posted January 24, 2016 Τι εννωούν όμως κοντινές διαδρομές? η πιο κοντινή διαδρομή που κανω ειναι 10 χιλ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Τι εννωούν όμως κοντινές διαδρομές? η πιο κοντινή διαδρομή που κανω ειναι 10 χιλ... Κοντινή είναι όταν ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να πιάσει την κανονική θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού και του λαδιού, (το λάδι καθυστερεί περισσότερο). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonio Posted January 24, 2016 Author Report Share Posted January 24, 2016 Κατάλαβα! Πάω για longlife μάλλον... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...