Jump to content
Vassilis63

Polo 1.4 Tdi 90 Ps Ορεινή Βόλτα

Recommended Posts

Ωραία διαδρομή, το Polaki ως γνωστόν δεν κάνει τακ στο δρόμο.

Βασίλη τα Dunlop σου έχουν βγει καλά? Από θόρυβο μέσα στη καμπίνα πως είναι?

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα ελαστικά αδιάφορα, η ανάρτηση χαλαρή, το πολάκι όμως όπου σημαδέψεις εκεί πάει λόγω της τελευταίας γενιάς ESP με ταχύτατη επεξεργασία δεδομένων και ηλεκτρονικό μπλοκέ !. (αυτό πληρώνεις στη VW)

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

Ωραιος βασιλη,με μια αναρτηση και μια ζαντα,θα ειναι τρενο.

Υ.Γ Πηγαινε μια βολτα Αγιο ιωαννη ρωσσο,μαγευτικη διαδρομη και τοπια.

Οταμ χωριζω εκει παω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στο Άγιο έχω κάνει πάρα πολλές φορές σβέλτα τη διαδρομή με μηχανή με αυτοκίνητο όχι (η πιο μεγάλη ευθεία για να προσπεράσεις κινητά εμπόδια είναι 200μ.)

 Στο βιντεάκι στο τέλος του κατεβάσματος φαίνεται ο καπνός  από τα τακάκια, μόλις τον είδα εσένα θυμήθηκα.....

Link to comment
Share on other sites

Στο Άγιο έχω κάνει πάρα πολλές φορές σβέλτα τη διαδρομή με μηχανή με αυτοκίνητο όχι (η πιο μεγάλη ευθεία για να προσπεράσεις κινητά εμπόδια είναι 200μ.)

Στο βιντεάκι στο τέλος του κατεβάσματος φαίνεται ο καπνός από τα τακάκια, μόλις τον είδα εσένα θυμήθηκα.....

Χαχαχαχαχα,δυστυχως τα μαμα φρενα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο,αν θες παραπανω αντοχη,ferodo premier,εχουν μεγαλη αντοχη στο σκισιμο.

Ο αγιος ισχυει,για αμαξι,και ειδικα εμας χωρις δυναμη,αμα πετυχεις νορμαλ ανθρωπους,την εκατσες.

Τελευταια φορα ανεβηκα με ενα f430,οτι και να γραψω,δεν περιγραφεται ????????

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Χαχαχαχαχα,δυστυχως τα μαμα φρενα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο,αν θες παραπανω αντοχη,ferodo premier,εχουν μεγαλη αντοχη στο σκισιμο.

 

Νομίζω σ' αυτό το θέμα, πράγματι είσαι ο καταλληλότερος που μπορείς να δώσεις απάντηση σε ολόκληρο το forum!!! :laugh:

Edited by Vassilis63
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουν μήπως του πετάξω πάνω μια 15 ζάντα. Γιατί κι εγώ 14 με τασι έχω.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 12/2/2016 at 5:26 ΜΜ, sokratis91 said:

Σκεφτόμουν μήπως του πετάξω πάνω μια 15 ζάντα. Γιατί κι εγώ 14 με τασι έχω.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

15άρα ναι , αν βρεις καμιά μεταχειρισμένη έστω και σιδερένια, αλλιώς , αν είναι να ρίξεις χρήμα πας απ' ευθείας σε 17άρα (215-40-17)

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

15άρα ναι , αν βρεις καμιά μεταχειρισμένη έστω και σιδερένια, αλλιώς , αν είναι να ρίξεις χρήμα πας απ' ευθείας σε 17άρα (205-40-17)

Νομίζω 17αρα είναι μεγάλη για το πόλο η 15αρα είναι η πιο κατάλληλη

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω 17αρα είναι μεγάλη για το πόλο η 15αρα είναι η πιο κατάλληλη

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εντάξει , ΟΚ, μην περιμένεις όμως και καμιά τρελή διαφορά από 175-70-14 σε 185-60-15 . Την κοφτερή αίσθηση που έχουν τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά (από 45 και κάτω...) δεν πρόκειται να την νιώσεις.Η γνώμη μου είναι,  κράτα αυτά που έχεις που είναι πάμφθηνα αλλάζοντας τα πιο συχνά (ένα πιο στενό  καινούριο ελαστικό πάντα έχει καλύτερο κράτημα από ένα παλιότερο και ας είναι και φαρδύτερο)

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει , ΟΚ, μην περιμένεις όμως και καμιά τρελή διαφορά από 175-70-14 σε 185-60-15 . Την κοφτερή αίσθηση που έχουν τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά (από 45 και κάτω...) δεν πρόκειται να την νιώσεις.Η γνώμη μου είναι, κράτα αυτά που έχεις που είναι πάμφθηνα αλλάζοντας τα πιο συχνά (ένα πιο στενό καινούριο ελαστικό πάντα έχει καλύτερο κράτημα από ένα παλιότερο και ας είναι και φαρδύτερο)

Περισσότερο για ομορφιά το σκεφτόμουν για να δείξει λίγο το αυτοκίνητο, γιατί όλα οκ αλλά αυτό το τασι με χαλάει

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Περισσότερο για ομορφιά το σκεφτόμουν για να δείξει λίγο το αυτοκίνητο, γιατί όλα οκ αλλά αυτό το τασι με χαλάει

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έτσι μάλιστα, θα συμφωνήσω απολύτως :good:

Link to comment
Share on other sites

Παλια ηθελες ελατηρια,αναρτησεις,ζαντικο,μπαρα,αντιστρεπτικη κτλ κτλ κτλ και πανω απο ολα χερια!!Τωρα τι θελεις?!Ενα esp...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παλια ηθελες ελατηρια,αναρτησεις,ζαντικο,μπαρα,αντιστρεπτικη κτλ κτλ κτλ και πανω απο ολα χερια!!Τωρα τι θελεις?!Ενα esp...

Πόσο δίκιο έχεις...την έχω ζήσει αυτή την εποχή. Σήμερα και κουλός να είσαι μένεις πάνω στο δρόμο χωρίς μεγάλη προσπάθεια.

Link to comment
Share on other sites

Στην διαδρομή που είσαι,τέλη 2012 με Stock αναρτησεις sachs μαυρα και 15άρια 195/65/15.

 

Ούτε Esp,ουτε asr...3ή πατημένη αν θυμαμαι καλά με αρκετά χιλιόμετρα ξεκίνησε να μου πετάει μούτρα και να φέυγω αργά και σταθέρα με τα 4.

 

Μετά μπηκαν τα Coilover και η 18άρα,πέρασε σε άλλο λεβελ στριψίματος.

Τώρα πιά σημαδευεις,πατάς τέρμα και μπαίνεις.

8301_10200849140166924_1903494126_n.jpg?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Περισσότερο για ομορφιά το σκεφτόμουν για να δείξει λίγο το αυτοκίνητο, γιατί όλα οκ αλλά αυτό το τασι με χαλάει Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εγω παλι σκεφτομουν να βαλω ζαντα απο το skoda octavia 1.8 20vt την πολυακτινη..με ενα ανθρακη βαψιματακι και κομπλε..τι λετε? Και λαστιχο μαλλον 195/50/16 για kormoran το ψηνω..

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε ολους , να κανω μια ερωτησούλα αν επιτρέπεται

Το ηλεκτρονικό διαφορικό που εχει το καινουργιο polo τι διαφορα εχει απο τα απλα διαφορικά και τα μπλοκε, μπορει να ειναι χαζη η ερωτηση αλλα δεν ξερω , οπως και το esp που λετε το καινουργιο

Link to comment
Share on other sites

  Στο απλό διαφορικό σε μια στροφή όταν ο εσωτερικός τροχός ανασηκώνεται αρχίζει να σπινιάρει και όταν γίνεται αυτό κόβεται η παροχή ροπής στο άλλο τροχό με αποτέλεσμα να είσαι χωρίς καθόλου ισχύ που θα σε βγάλει από την στροφή.

 Στο ηλεκτρονικό μπλοκέ η λειτουργεία είναι απλή. Όταν οι αισθητήρες του ABS αντιλαμβάνονται σπινιάρισμα τότε φρενάρει μόνο του το εσωτερικό τροχό και έτσι δεν υπάρχει απώλεια ροπής στο άλλο τροχό. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε σταθερά 50% στο εξωτερικό τροχό και όχι 0%.

Τώρα, στα τελευταίας γενιάς ηλεκτρομηχανικά μπλοκέ, όση απώλεια ροπής χάνεται από το εσωτερικό τροχό  προστίθεται στο εξωτερικό φτάνοντας και το 100%.

Link to comment
Share on other sites

On 27/2/2016 at 10:56 AM, Vassilis63 said:

  Στο απλό διαφορικό σε μια στροφή όταν ο εσωτερικός τροχός ανασηκώνεται αρχίζει να σπινιάρει και όταν γίνεται αυτό κόβεται η παροχή ροπής στο άλλο τροχό με αποτέλεσμα να είσαι χωρίς καθόλου ισχύ που θα σε βγάλει από την στροφή.

 Στο ηλεκτρονικό μπλοκέ η λειτουργεία είναι απλή. Όταν οι αισθητήρες του ABS αντιλαμβάνονται σπινιάρισμα τότε φρενάρει μόνο του το εσωτερικό τροχό και έτσι δεν υπάρχει απώλεια ροπής στο άλλο τροχό. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε σταθερά 50% στο εξωτερικό τροχό και όχι 0%.

Τώρα, στα τελευταίας γενιάς ηλεκτρομηχανικά μπλοκέ, όση απώλεια ροπής χάνεται από το εσωτερικό τροχό  προστίθεται στο εξωτερικό φτάνοντας και το 100%.

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση,

δηλαδη το ηλεκτρονικο μπλοκε  διαφορικο του polo ειναι ακριβος το ιδιο σαν το μπλοκε διαφορικο π.χ του ford focus rs?

πρεπει να ειναι λιγο χαζο να ειναι το ιδιο, αλλα οι διαφορες πιες ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν είναι το ίδιο, το ford focus rs έχει το μπλοκέ της τελευταίας κατηγορίας που περιέγραψα δηλαδή ροπή μέχρι και 100% στον τροχό που πατάει κάτω και μέχρι 0% στον τροχό που είναι σχεδόν ή στο αέρα.

Στο πολάκι η ροπή στο τροχό που πατάει κάτω είναι 50% , άσχημο ??? δεν νομίζω αν σκεφτείς ότι τα άλλα που έχουν κοινό διαφορικό και ο εσωτερικός τροχός σπινιάρει  η ροπή στον τροχό που πατάει κάτω είναι 0% και άντε να βγεις έτσι από τη στροφή.

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβα αλλα διορθώσετε αμα κανω λαθος , το rs εχει και 300 ίππους να διαχειριστή , ακομα και με 150 σε μεγαλη στροφή θα σπίνιαρη με τετμα γκάζι , το polo στην μονη περιπτωση για να βοηθήσει ειναι με λιγα χιλιομετρα 45-50 με τερμα γκάζι και πολυ κλειστή στροφή , εκει θα βοηθήσει να μην πετάξει μουτρα το αμαξι σωστα ; Γιατι οι 90 αντε 110 ίπποι στα 100 χιλιομετρα τι σπίνιαρισμα να κανουν

Link to comment
Share on other sites

Όχι , δεν το κατάλαβες , το μπλοκέ δεν είναι για να μη σπινιάρει , το μπλοκέ υπάρχει για να μην έχεις απώλεια ισχύος στο τροχό που πατάει όταν ο εσωτερικός τροχός σπινιάρει.  (πολύ σημαντικό για την έξοδο της στροφής όπου χάνεται αρκετός χρόνος)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη με το μπλοκε διαφορικό μπορεις να πατήσεις πιο νωρις γκάζι στην στροφή με αποτέλεσμα να μην σου πετάξει μουτρα αλλα και να βγει μεγαλυτερη ταχύτητα απο την στροφή και με πιο ελεγχόμενος ο έλεγχος του αυτοκινητου ; ( οδηγό αμαξι που το μονο ηλεκτρονικό που εχει ειναι το abs ) και καθε φορα που μπορει να παω με 40-50 χιλιομετρα με 2α ταχύτητα και τερμα γκάζι το αμαξι σπίνιαρη οπως λες και δεν στριβη απλα πετάει μουτρα μπροστα , επειδη δεν εχει το esp να το βαλει στην θεση του

Υ.Γ . Σε κουραζω το ξερω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.