Jump to content
Χάρης7

Υψηλοτερο ρελαντι οταν βαζω νεκρα και χαμηλοτερο οταν ειναι ακινητοποιημενο!

Recommended Posts

Υψηλοτερο ρελαντι οταν βαζω νεκρα και χαμηλοτερο οταν ειναι ακινητοποιημενο!
Οταν κινουμαι και βγαλω ταχυτητα ας πουμε οι στροφες πεφτουν στις 800 ενω οταν σταματησω τελειως μαγκωνουν πρωτα στις 800 για 2-3 δευτερα και μετα πεφτουν στις 600
που ειναι κανονικα το ρελαντι.
Κατι διαβασα σε ξενα φορουμ οτι παιζει να ειναι ρυθμιση ηλεκτρονικη η να θελει καθαρισμα η βαλιδα του ρελαντι. Ξερετε τιποτα;

Edited by Χάρης7
Link to comment
Share on other sites

Μηπως σε αυτες τοις στροφες ειναι ριθμηζμενο το ρελαντι?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι εκει ειναι το ρελαντι αλλα θα περιμενε κανεις να σβησει με δευτερα και να μην τσουλαει σταθερα χωρις γκαζι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο γινετε σε ολα τα οχηματα που εχουν σιμπλεκτι χαρης 7 να ξερει!εκτος απτα παπακια τα ιμηαυτοματα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι και εμενα σε tsi. Μαλιστα εχω ξεκινησει το αυτοκινητο σε ισιο δρομο χωρις κλιση και εχω βαλει μεχρι 3η γυρω στις 700-800 στροφες, 25km/h χωρις να πατησω καθολου γκαζι. Μονο πατιναροντας με τον συμπλεκτη. 

Edited by sirdimitris
Link to comment
Share on other sites

Εγω με 5νταρι σαζμαν το δοκιμασα να τις βαλω ολες.μπικαν χωρις θεμα απλα εχω χαλασμενο στροφομετρο και δεν μπορω να πω rmp

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παταω φρενο ας πουμε και πεφτουν οι στροφες κανονικα. Οταν το κοντερ πιασει 0 χλμ ταχυτητα πρεπει ακαριαια να πεφτει στις 600 στροφες που ειναι το ρελαντι. Αντι γι αυτο πεφτει στις 700 μαγκωνει για 2 δευτερα και μετα πεφτει στις 600. Ετσι γινεται η σε εσας πεφτει κατευθειαν 600; ρωταω γτ αλλαξα βαλβιδα συμπλεκτη και θελω ολα να ειναι οπως πριν και δεν ειμαι σιγουρος οτι πριν μαγκωνε στις 700 για λιγο. 

Link to comment
Share on other sites

Ετσι γινετε και σε εμενα πριν φτασει ρελαντι δουλεβει πιο ψυλα για 3-4 δευτερπλεπτα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kαι σε ενα Golf που μπηκα σημερα δεν το εκανε. Καποιος με 1.2 tsi;
Ειναι σαν να κολλαει η βελονα στις 700 στροφες για 2 δευτερα οταν ακινητοποιω το αμαξι και μετα πεφτει στις 600 στροφες κανονικα.
Αρα ενω εχω 0 χλμ και πρεπει το ρελαντι να ειναι στο 0.6-0.5 για δυο δευτερα κολλαει στο 0.7.
Δεν εννοω οταν ειναι κρυο που προφανως εχει πιο ψηλο ρελαντι για καποια ωρα. Εννοω αφου ζεσταθει και εχει δειξει 0.6.

Edited by Χάρης7
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , Χάρης7 said:

Kαι σε ενα Golf που μπηκα σημερα δεν το εκανε. Καποιος με 1.2 tsi;
Ειναι σαν να κολλαει η βελονα στις 700 στροφες για 2 δευτερα οταν ακινητοποιω το αμαξι και μετα πεφτει στις 600 στροφες κανονικα.
Αρα ενω εχω 0 χλμ και πρεπει το ρελαντι να ειναι στο 0.6-0.5 για δυο δευτερα κολλαει στο 0.7.
Δεν εννοω οταν ειναι κρυο που προφανως εχει πιο ψηλο ρελαντι για καποια ωρα. Εννοω αφου ζεσταθει και εχει δειξει 0.6.

?

Link to comment
Share on other sites

On 6/3/2016 at 10:46 PM, Χάρης7 said:

Kαι σε ενα Golf που μπηκα σημερα δεν το εκανε. Καποιος με 1.2 tsi;
Ειναι σαν να κολλαει η βελονα στις 700 στροφες για 2 δευτερα οταν ακινητοποιω το αμαξι και μετα πεφτει στις 600 στροφες κανονικα.
Αρα ενω εχω 0 χλμ και πρεπει το ρελαντι να ειναι στο 0.6-0.5 για δυο δευτερα κολλαει στο 0.7.
Δεν εννοω οταν ειναι κρυο που προφανως εχει πιο ψηλο ρελαντι για καποια ωρα. Εννοω αφου ζεσταθει και εχει δειξει 0.6.

Καποιος που εχει παρατηρησει κατι αντιστοιχο; Γενικα TSI;

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου το κάνει από την πρώτη μέρα. Μη σκας και δεν έχω αλλάξει συμπλέκτη. Επίσης να σου πω ότι είναι Ιούνιος του 2010 το αυτοκίνητο.

Edited by stratosg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , stratosg said:

Το δικό μου το κάνει από την πρώτη μέρα. Μη σκας και δεν έχω αλλάξει συμπλέκτη. Επίσης να σου πω ότι είναι Ιούνιος του 2010 το αυτοκίνητο.

Thanks ρε φιλε

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επισης κατι αλλο, εμενα στο ρελαντι εγραφε 0.6 καταναλωση και καμια φορα λιγακι πηγαινε 0.5. Τελευταια βλεπω πολυ πιο συχνα να γραφει 0.5 παρα 0.6. Εχω 28000 χλμ. Ξερετε αν ειναι λογικο; οι στροφες παντως στο ρελαντι ειναι σταθερα στις 600.οποτε γτ αλλαξε η καταναλωση; 

Link to comment
Share on other sites

Τωρα που παρατηρησα καλυτερα το θεμα ειναι το εξης:
Υψηλοτερο ρελαντι οταν βαζω νεκρα και χαμηλοτερο οταν ειναι ακινητοποιημενο!
Οταν κινουμαι και βγαλω ταχυτητα ας πουμε οι στροφες πεφτουν στις 800 ενω οταν σταματησω τελειως μαγκωνουν πρωτα στις 800 για 2-3 δευτερα και μετα πεφτουν στις 600
που ειναι κανονικα το ρελαντι.
Κατι διαβασα σε ξενα φορουμ οτι παιζει να ειναι ρυθμιση ηλεκτρονικη η να θελει καθαρισμα η βαλιδα του ρελαντι. Ξερετε τιποτα;

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Χάρης7 said:

Τωρα που παρατηρησα καλυτερα το θεμα ειναι το εξης:
Υψηλοτερο ρελαντι οταν βαζω νεκρα και χαμηλοτερο οταν ειναι ακινητοποιημενο!
Οταν κινουμαι και βγαλω ταχυτητα ας πουμε οι στροφες πεφτουν στις 800 ενω οταν σταματησω τελειως μαγκωνουν πρωτα στις 800 για 2-3 δευτερα και μετα πεφτουν στις 600
που ειναι κανονικα το ρελαντι.
Κατι διαβασα σε ξενα φορουμ οτι παιζει να ειναι ρυθμιση ηλεκτρονικη η να θελει καθαρισμα η βαλιδα του ρελαντι. Ξερετε τιποτα;

Στο δικο μου tsi το κανει απο πάντα. Σε ρελαντι εν κινήσει έχει 700+στροφες και μοκις σταματησω πεφτει στις νορμαλ. Έχει να κάνει τίποτα με την υποπιεση και το κενο υποβοηθησης των φρένων?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω φιλε μου αλλα ας πουμε οτι το ρελαντι OK εν κινησει διαφερει απο το να εισαι σταματημενος για 100 κατι στροφες ας πουμε. Οταν ομως σταματας, σου κραταει 800 στροφες και μολις ακινητοποιθεις τελειως μετα απο 2+ δευτερα πεφτει στο κανονικο ρελαντι 600 στροφες; Δηλαδη κανω τοσο μεγαλο λαθος και μου το κανε απο την αρχη; και ξερεις που καταλαβαινω οτι δε τοβκανε πριν; οταν ημουν σταματημενος και αφηνα να τσουλησει λιγο ας πουμε μεχρι 10χλμ περιπου την ωρα, αυτο ειχε 0.6 καταναλωση με 600 στροφες ρελαντι. Τωρα μολις αφησω γκαζι και τσουλησει λιγο αμεσως ανεβαζει 800 στροφες και καταναλωση. Φαντασου να φρεναρεις να πεφτουν κανονικα γρηγορα πι στροφες να φτανον 800 και εκει να μαγκωνουν μεχρι να ακινητοποιηθεις πληρως και να πεσουν 600. Αυτο σου συμβαινει το εχεις δει; 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.