Χάρης7 Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 (edited) Υψηλοτερο ρελαντι οταν βαζω νεκρα και χαμηλοτερο οταν ειναι ακινητοποιημενο! Οταν κινουμαι και βγαλω ταχυτητα ας πουμε οι στροφες πεφτουν στις 800 ενω οταν σταματησω τελειως μαγκωνουν πρωτα στις 800 για 2-3 δευτερα και μετα πεφτουν στις 600 που ειναι κανονικα το ρελαντι. Κατι διαβασα σε ξενα φορουμ οτι παιζει να ειναι ρυθμιση ηλεκτρονικη η να θελει καθαρισμα η βαλιδα του ρελαντι. Ξερετε τιποτα; Edited March 14, 2016 by Χάρης7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6n2 Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Μηπως σε αυτες τοις στροφες ειναι ριθμηζμενο το ρελαντι? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 4, 2016 Author Report Share Posted March 4, 2016 Ναι εκει ειναι το ρελαντι αλλα θα περιμενε κανεις να σβησει με δευτερα και να μην τσουλαει σταθερα χωρις γκαζι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 αν δε ζοριστει γιατι να σβησει; αν εισαι σε ανηφορα και το κανεις αυτο λογικα θα σβησει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 4, 2016 Author Report Share Posted March 4, 2016 Η αν πατησω φρένο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 λογικα, ναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Λογικό είναι αυτό. Σε ανηφόρα ή αν πατήσεις φρένο θα σβήσει. Μη το αφήνεις όμως, βιάζεις τον κινητήρα....!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 4, 2016 Author Report Share Posted March 4, 2016 Ευχαριστω ρε μαγκες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6n2 Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Αυτο γινετε σε ολα τα οχηματα που εχουν σιμπλεκτι χαρης 7 να ξερει!εκτος απτα παπακια τα ιμηαυτοματα Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 (edited) Ετσι ειναι και εμενα σε tsi. Μαλιστα εχω ξεκινησει το αυτοκινητο σε ισιο δρομο χωρις κλιση και εχω βαλει μεχρι 3η γυρω στις 700-800 στροφες, 25km/h χωρις να πατησω καθολου γκαζι. Μονο πατιναροντας με τον συμπλεκτη. Edited March 4, 2016 by sirdimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6n2 Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Εγω με 5νταρι σαζμαν το δοκιμασα να τις βαλω ολες.μπικαν χωρις θεμα απλα εχω χαλασμενο στροφομετρο και δεν μπορω να πω rmp Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 6, 2016 Author Report Share Posted March 6, 2016 Εγω συμπλεκτη αφηνω δεν τον εχω πατημενο και αυτο συνεχιζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 6, 2016 Author Report Share Posted March 6, 2016 Παταω φρενο ας πουμε και πεφτουν οι στροφες κανονικα. Οταν το κοντερ πιασει 0 χλμ ταχυτητα πρεπει ακαριαια να πεφτει στις 600 στροφες που ειναι το ρελαντι. Αντι γι αυτο πεφτει στις 700 μαγκωνει για 2 δευτερα και μετα πεφτει στις 600. Ετσι γινεται η σε εσας πεφτει κατευθειαν 600; ρωταω γτ αλλαξα βαλβιδα συμπλεκτη και θελω ολα να ειναι οπως πριν και δεν ειμαι σιγουρος οτι πριν μαγκωνε στις 700 για λιγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6n2 Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Ετσι γινετε και σε εμενα πριν φτασει ρελαντι δουλεβει πιο ψυλα για 3-4 δευτερπλεπτα Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 6, 2016 Author Report Share Posted March 6, 2016 (edited) Kαι σε ενα Golf που μπηκα σημερα δεν το εκανε. Καποιος με 1.2 tsi; Ειναι σαν να κολλαει η βελονα στις 700 στροφες για 2 δευτερα οταν ακινητοποιω το αμαξι και μετα πεφτει στις 600 στροφες κανονικα. Αρα ενω εχω 0 χλμ και πρεπει το ρελαντι να ειναι στο 0.6-0.5 για δυο δευτερα κολλαει στο 0.7. Δεν εννοω οταν ειναι κρυο που προφανως εχει πιο ψηλο ρελαντι για καποια ωρα. Εννοω αφου ζεσταθει και εχει δειξει 0.6. Edited March 7, 2016 by Χάρης7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 7, 2016 Author Report Share Posted March 7, 2016 14 hours ago , Χάρης7 said: Kαι σε ενα Golf που μπηκα σημερα δεν το εκανε. Καποιος με 1.2 tsi; Ειναι σαν να κολλαει η βελονα στις 700 στροφες για 2 δευτερα οταν ακινητοποιω το αμαξι και μετα πεφτει στις 600 στροφες κανονικα. Αρα ενω εχω 0 χλμ και πρεπει το ρελαντι να ειναι στο 0.6-0.5 για δυο δευτερα κολλαει στο 0.7. Δεν εννοω οταν ειναι κρυο που προφανως εχει πιο ψηλο ρελαντι για καποια ωρα. Εννοω αφου ζεσταθει και εχει δειξει 0.6. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 8, 2016 Author Report Share Posted March 8, 2016 On 6/3/2016 at 10:46 PM, Χάρης7 said: Kαι σε ενα Golf που μπηκα σημερα δεν το εκανε. Καποιος με 1.2 tsi; Ειναι σαν να κολλαει η βελονα στις 700 στροφες για 2 δευτερα οταν ακινητοποιω το αμαξι και μετα πεφτει στις 600 στροφες κανονικα. Αρα ενω εχω 0 χλμ και πρεπει το ρελαντι να ειναι στο 0.6-0.5 για δυο δευτερα κολλαει στο 0.7. Δεν εννοω οταν ειναι κρυο που προφανως εχει πιο ψηλο ρελαντι για καποια ωρα. Εννοω αφου ζεσταθει και εχει δειξει 0.6. Καποιος που εχει παρατηρησει κατι αντιστοιχο; Γενικα TSI; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted March 9, 2016 Report Share Posted March 9, 2016 (edited) Το δικό μου το κάνει από την πρώτη μέρα. Μη σκας και δεν έχω αλλάξει συμπλέκτη. Επίσης να σου πω ότι είναι Ιούνιος του 2010 το αυτοκίνητο. Edited March 9, 2016 by stratosg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 9, 2016 Author Report Share Posted March 9, 2016 2 hours ago , stratosg said: Το δικό μου το κάνει από την πρώτη μέρα. Μη σκας και δεν έχω αλλάξει συμπλέκτη. Επίσης να σου πω ότι είναι Ιούνιος του 2010 το αυτοκίνητο. Thanks ρε φιλε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 10, 2016 Author Report Share Posted March 10, 2016 Επισης κατι αλλο, εμενα στο ρελαντι εγραφε 0.6 καταναλωση και καμια φορα λιγακι πηγαινε 0.5. Τελευταια βλεπω πολυ πιο συχνα να γραφει 0.5 παρα 0.6. Εχω 28000 χλμ. Ξερετε αν ειναι λογικο; οι στροφες παντως στο ρελαντι ειναι σταθερα στις 600.οποτε γτ αλλαξε η καταναλωση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 10, 2016 Author Report Share Posted March 10, 2016 Τωρα που παρατηρησα καλυτερα το θεμα ειναι το εξης: Υψηλοτερο ρελαντι οταν βαζω νεκρα και χαμηλοτερο οταν ειναι ακινητοποιημενο! Οταν κινουμαι και βγαλω ταχυτητα ας πουμε οι στροφες πεφτουν στις 800 ενω οταν σταματησω τελειως μαγκωνουν πρωτα στις 800 για 2-3 δευτερα και μετα πεφτουν στις 600 που ειναι κανονικα το ρελαντι. Κατι διαβασα σε ξενα φορουμ οτι παιζει να ειναι ρυθμιση ηλεκτρονικη η να θελει καθαρισμα η βαλιδα του ρελαντι. Ξερετε τιποτα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted March 10, 2016 Report Share Posted March 10, 2016 3 hours ago, Χάρης7 said: Τωρα που παρατηρησα καλυτερα το θεμα ειναι το εξης: Υψηλοτερο ρελαντι οταν βαζω νεκρα και χαμηλοτερο οταν ειναι ακινητοποιημενο! Οταν κινουμαι και βγαλω ταχυτητα ας πουμε οι στροφες πεφτουν στις 800 ενω οταν σταματησω τελειως μαγκωνουν πρωτα στις 800 για 2-3 δευτερα και μετα πεφτουν στις 600 που ειναι κανονικα το ρελαντι. Κατι διαβασα σε ξενα φορουμ οτι παιζει να ειναι ρυθμιση ηλεκτρονικη η να θελει καθαρισμα η βαλιδα του ρελαντι. Ξερετε τιποτα; Στο δικο μου tsi το κανει απο πάντα. Σε ρελαντι εν κινήσει έχει 700+στροφες και μοκις σταματησω πεφτει στις νορμαλ. Έχει να κάνει τίποτα με την υποπιεση και το κενο υποβοηθησης των φρένων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 10, 2016 Author Report Share Posted March 10, 2016 Δεν ξερω φιλε μου αλλα ας πουμε οτι το ρελαντι OK εν κινησει διαφερει απο το να εισαι σταματημενος για 100 κατι στροφες ας πουμε. Οταν ομως σταματας, σου κραταει 800 στροφες και μολις ακινητοποιθεις τελειως μετα απο 2+ δευτερα πεφτει στο κανονικο ρελαντι 600 στροφες; Δηλαδη κανω τοσο μεγαλο λαθος και μου το κανε απο την αρχη; και ξερεις που καταλαβαινω οτι δε τοβκανε πριν; οταν ημουν σταματημενος και αφηνα να τσουλησει λιγο ας πουμε μεχρι 10χλμ περιπου την ωρα, αυτο ειχε 0.6 καταναλωση με 600 στροφες ρελαντι. Τωρα μολις αφησω γκαζι και τσουλησει λιγο αμεσως ανεβαζει 800 στροφες και καταναλωση. Φαντασου να φρεναρεις να πεφτουν κανονικα γρηγορα πι στροφες να φτανον 800 και εκει να μαγκωνουν μεχρι να ακινητοποιηθεις πληρως και να πεσουν 600. Αυτο σου συμβαινει το εχεις δει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted March 10, 2016 Report Share Posted March 10, 2016 Μου το εκανε κι εμενα που το προσεξα. Φυσιλογικο ειναι. Ηλεκτρογκαζο εχει τις κατεβαζει πιο σιγα τις στροφες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 10, 2016 Author Report Share Posted March 10, 2016 Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...