Jump to content
sirdimitris

Αναψαν τα λαμπακια του

Recommended Posts

Πηγα να παρω κλειστη αναστροφη επιτοπου με χειροφρενο και αμεσως αναψαν λαμπακια. 

Μολις το κινησα λιγα μετρα εσβησαν εκτος απο το start stop που εσβησα την μηχανη και εφτιαξε. 

Τι μπορει να ηταν;

8AVifPT.jpg

o3nA0wJ.jpg

4HCpjS2.jpg

 

 

 

Edited by sirdimitris
Link to comment
Share on other sites

Το νέο ESP δεν σε αφήνει να κάνεις τέτοιες καγκουριές . Δεν ξέρω πόσο βίαια το έκανες και μπέρδεψες προς στιγμή τους αισθητήρες. Η εποχή που έμπαινες με φόρα και τσιμπούσες το χειρόφρενο για ανάστροφη πέρασε ανεπιστρεπτί (όπως και πολλά άλλα).

Link to comment
Share on other sites

Απο ξεκινημα πατιναρισα και τραβηξα χειροφρενο! Δεν το αφησα να προχωρησει. Αναψε και το abs ομως που σε δυνατο φρεναρισμα δεν εχει αναψει ποτε :p 

Link to comment
Share on other sites

Δεν πειράζει και εγώ που πήγα να το κάνω την πρώτη φορά με ήπιο τρόπο και δεν γινότανε με ενόχλησε  λίγο αλλά το ξεπέρασα.

Link to comment
Share on other sites

Φοβητσιάρικο το εχεις κανει και φοβατε τα χειρόφρενο

Παντος αυτο για τα καινούργια που ειπε το παλικαρι δεν το πιστευω , scirocco 2014 φίλου σε χειρόφρενο ουτε λαμπάκια ουτε τιποτα , μονο άτσαλα αποτελεσματα λογο παρεμβάσεις ESP , ρωτα την αντιπροσωπεία για καλο και κακο , δεν χρεώνονται η ερωτησεις , ακομα εκμεταλλεύσου το

Link to comment
Share on other sites

Είναι αυτό που είπε στην αρχή ο Βασίλης! Όλα τα λαμπάκια και οι ειδοποιήσεις σχετίζονται με τους αισθητήρες του ABS, οι οποίοι εντόπισαν ασυνήθιστη διαφορά κύλισης μεταξύ μπροστινών και πίσω τροχών και ο υπολογιστής θεώρησε ότι υπάρχει βλάβη. 

Επίσης, το λαμπάκι του ABS ανάβει μόνο όταν υπάρχει βλάβη στο σύστημα και όχι σε φρενάρισμα, όσο δυνατό και αν είναι!

Στο Golf υπάρχει επιλογή για το ESP από την οθόνη, όπου απενεργοποιεί το ASR. Το ίδιο πρέπει να ισχύει και στο Polo, μια και το ASR πρέπει να είναι απενεργοποιήσιμο

Edited by faniaros
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που κάποιος δεν ξέρει πως να απενεργοποιήσει το ASR, έβγαλα μερικές φωτογραφίες από τη διαδικασία στο δικό μου, λογικά έτσι θα είναι και στο Polo.

6ebf617d20ee4d0c26758ad7ced287e2.jpg5e5afe357773a254ee06c0316829c876.jpgcd7d8635f0a6cc91f2b804ff4aac6185.jpg1119579736981ed14b224a665b71e80f.jpg882779284af6e317ebe613a242d9575b.jpg52b524cd31cc9eef3975bb169e5b2790.jpg

Edited by faniaros
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@faniaros πολύ καλό ποστ!!! Πάντα μου άρεσαν τα ποστ με φωτό που δίνουν πληροφορίες.

Στο πολάκι μου δεν υπάρχει η πρώτη γραμμή του μενού με το ASR αλλά ας ρίξει μια ματιά και άλλος φίλος με πόλο να μας πει. (Το δικό μου είναι επιπέδου εξοπλισμού trendline)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Vassilis63Βασίλη χαίρομαι που το βρήκες χρήσιμο. Προσωπικά, θεωρώ ότι έτσι είναι πιο απλό και κατανοητό για τους άλλους και πιο εύκολο για μένα, να περιγράψω τη διαδικασία που θέλω. Θα προσπαθήσω όσα περισσότερα posts γίνεται να έχουν αυτή τη μορφή από εδώ και στο εξής.

Σχετικά με το θέμα τώρα, υποθέτω πως δεν υπάρχει κουμπάκι στο ταμπλό για να απενεργοποιήσεις το ASR, οπότε αν δεν υπάρχει ούτε στο μενού, όπως λες, σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να απενεργοποιηθεί... Το οποίο μου φαίνεται πολύ παράξενο και λάθος... Αναρωτιέμαι αν έχει να κάνει με τον κινητήρα, ή την έκδοση... Αν απαντήσουν και άλλα παιδιά θα βρούμε μια άκρη..

Link to comment
Share on other sites

Για το πρώτο θέμα ναι, έτσι πρέπει να είναι τα ποστ στα forum για να μπορεί ο καθένας να κάνει και πέντε πράγματα μόνος του για να μην τα δίνει συνεχώς στα συνεργεία.

Για το δεύτερο θέμα του ASR off , μόλις είχα πάρει το αυτοκίνητο έψαξα να βρω το κουμπί που το βγάζει εκτός γιατί πράγματι μέσα στο περιβόητο βιβλιαράκι της VW  έγραφε ότι υπάρχει (για τους κατόχους polo σελ. 194).

Θα παρακαλούσα όποιος το έχει ανακαλύψει να το πει :lol:

Για το βιβλιαράκι της vw το έχω θίξει το θέμα σε άλλα ποστ και δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι. 

Ας κάνω τώρα μια παρατραβηγμένη υπόθεση. Ίσως έχει εξελιχθεί τόσο πολύ το λογισμικό του ASR που όταν ανιχνεύει υπερβολικά μειωμένη πρόσφυση , όπως πάγος και δεν μπορεί το όχημα να ξεκινήσει να το βγάζει μόνο του εκτός.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
10 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

Για το πρώτο θέμα ναι, έτσι πρέπει να είναι τα ποστ στα forum για να μπορεί ο καθένας να κάνει και πέντε πράγματα μόνος του για να μην τα δίνει συνεχώς στα συνεργεία.

Για το δεύτερο θέμα του ASR off , μόλις είχα πάρει το αυτοκίνητο έψαξα να βρω το κουμπί που το βγάζει εκτός γιατί πράγματι μέσα στο περιβόητο βιβλιαράκι της VW  έγραφε ότι υπάρχει (για τους κατόχους polo σελ. 194).

Θα παρακαλούσα όποιος το έχει ανακαλύψει να το πει :lol:

Για το βιβλιαράκι της vw το έχω θίξει το θέμα σε άλλα ποστ και δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι. 

Ας κάνω τώρα μια παρατραβηγμένη υπόθεση. Ίσως έχει εξελιχθεί τόσο πολύ το λογισμικό του ASR που όταν ανιχνεύει υπερβολικά μειωμένη πρόσφυση , όπως πάγος και δεν μπορεί το όχημα να ξεκινήσει να το βγάζει μόνο του εκτός.

@Vassilis63 έχω έκδοση Conceptline (την πιο απλή που υπάρχει), στο κουμπί Car ή στο μενού γενικών ρυθμίσεων ΕΧΩ την επιλογή απενεργοποίησης του ASR.

Βασίλη για ψάξε λίγο καλύτερα. Αν δε το βρεις, να σου πω ακριβώς που είναι πιο μετά.

Link to comment
Share on other sites

@Polakias TDIκάνε ένα κόπο σε παρακαλώ και ρίξε μια ματιά στο μενού μου που στέλνω σε βιντεάκι. Το βιβλιαράκι μου γράφει ότι υπάρχει κουμπί (άφαντο) στη σελίδα 194, ρίξε και εκεί μια ματιά αν μπορείς (το αυτοκίνητο μου είναι POLO 1.4TDI bluemotion 90ps cusb 2014 trendline)

Υπόχρεος προκαταβολικά!

http://sendvid.com/syk2781p

και το βιβλιαράκι...

 

DSC_0001 (2) (2).jpg

DSC_0003 (2).jpg

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@Vassilis63 το μενού μας είναι διαφορετικό (λόγω έκδοσης), δεν έχω αναλυτικές μέσες καταναλώσεις. Ωστόσο, μέσω της επιλογής του CAR, επιβεβαιώνω πως έχω μπουτόν ενεργοποίησης/απενεργοποίησης ASR.

Κατά την απενεργοποίηση, ανάβει και η σχετική λυχνία στην κονσόλα του οδηγού.

Δες και την έκδοση του λογισμικού που έχω περασμένη στο video:

http://sendvid.com/0w9wa5m3

Πάντως, και σε videos επιταχύνσεων του μοντέλου μας που βρήκα σε YouTube, περιέργως ΔΕΝ είχε κανείς απενεργοποιημένο το ASR, κάτι που συνηθίζουν στα videos.

ΥΓ: ΔΕΝ έχω hard button στην κεντρική κονσόλα, μόνο μέσω του συγκεκριμένου μενού έχω πρόσβαση.

 

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

@Polakias TDI ευχαριστώ για το βιντεάκι , πράγματι έχουμε άλλη έκδοση.

Μια τελευταία χάρη , ρίξε μια ματιά αν έχουμε την ίδια έκδοση στο βιβλιαράκι και ρίξε μια ματιά σε περίπτωση που είναι διαφορετικό, τι αναφέρει για το συγκεκριμένο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@Vassilis63 έχω την αίσθηση πως λέει ό,τι και το δικό σου, αλλά σε μισή ώρα που θα έχω & πάλι το αυτοκίνητο, θα επανέλθω.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@sirdimitris το Driver Assistance τι περιλαμβάνει; Ρε παιδιά, μου φαίνεται κουλό να μην έχει προβλεφθεί... Είναι δυνατόν να μην μπορεί να απενεργοποιηθεί για κάποιο λόγο π.χ. με τοποθετημένες αλυσίδες χιονιού;

Δε θυμάμαι αν έχετε αυτόματα γαμώτο, αλλά θα το πω: μήπως π.χ. στα αυτόματα με DSG δεν υπάρχει επιλογή απενεργοποίησης επειδή υπάρχει κάποιο ειδικό πρόγραμμα στο κιβώτιο με απενεργοποιημένα τα συστήματα; 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@Vassilis63 άλλη έκδοση manual, αλλά νομίζω πως η σελ. 196 (194 στο δικό σου βιβλίο) γράφει τα ίδια με τη δικιά σου, πέραν προσθήκης ακόμα μίας παραγράφου στη σελίδα πάνω αριστερά (κάτω από το κείμενο σε bold).

Θεωρώ πως οι δικές σας -πιο πλούσιες εκδόσεις- έπρεπε να έχουν κουμπί στην κεντρική κονσόλα, αριστερά δίπλα στο start-stop (όπως φαίνεται σε φωτογραφίες στο site της VW).

Είναι τρελό πάντως... Να δείτε που έχουν απλά ξεχάσει να εμφανίσουν το κουμπί στο μενού εκεί στην VW Γερμανίας...

1.jpg

2.jpg

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Τιποτα...πηρα τηλ στα κεντρικα λενε διαφορετικες εκδοσεις απ το εργοστασιο. Απ' οτι καταλαβα αφου δεν το εχει..δεν το παιρνει :(

 

5αρι χειροκινητο κι εμενα..

 

Edited by sirdimitris
Link to comment
Share on other sites

25 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

@Vassilis63 άλλη έκδοση manual, αλλά νομίζω πως η σελ. 196 (194 στο δικό σου βιβλίο) γράφει τα ίδια με τη δικιά σου, πέραν προσθήκης ακόμα μίας παραγράφου στη σελίδα πάνω αριστερά (κάτω από το κείμενο σε bold).

Θεωρώ πως οι δικές σας -πιο πλούσιες εκδόσεις- έπρεπε να έχουν κουμπί στην κεντρική κονσόλα, αριστερά δίπλα στο start-stop (όπως φαίνεται σε φωτογραφίες στο site της VW).

Είναι τρελό πάντως... Να δείτε που έχουν απλά ξεχάσει να εμφανίσουν το κουμπί στο μενού εκεί στην VW Γερμανίας...

1.jpg

2.jpg

Το δικό σου βιλβιαράκι είναι πιο καινούριο από το δικό μου , παρ' όλα αυτά γράφει και αυτό για το "αόρατο κουμπί"

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Ψάχνω τώρα για κάτι κουλό (μιας και κουλό είναι αυτό που συμβαίνει), μήπως το κουμπί ήταν extra και δεν το επέλεξαν ως στάνταρ αξεσουάρ για τα ελληνικά Polo στην Kosmocar, αλλά σε vw.de & vw.uk δε βρήκα κάτι.

Τι να πω ρε παιδιά, το βρίσκω τουλάχιστον περίεργο. Αν μη τι άλλο, πρέπει σίγουρα να σας προστεθεί ως επιλογή στο ηλεκτρονικό μενού, δε γίνεται να μην είναι δυνατή η απενεργοποίησή του.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.