Δημητρης 46 Posted April 27, 2016 Report Posted April 27, 2016 (edited) Καλησπερα και καλως με βρηκατε!!! Ειμαι κατοχος ενος passat tsi dsg tou 2012 εδω και 2 μηνες οποτε καινουργιος επι του θεματος και θα ηθελα την γνωμη σας για κοτσαδορο εφοσων βεβαια διαβασα τα αλλα topic επι του θεματος αλλα στην τελικη δεν ειδα πολλα ωστε να φερω γνωμη....θα ηθελα την γνωμη σας για σωστη δουλεια ωστε να μπλεξω.μετα με προβληματα!!!ευχαριστω.. Edited April 27, 2016 by Δημητρης 46 Quote
Δημητρης 46 Posted April 28, 2016 Author Report Posted April 28, 2016 On 27/4/2016 at 8:27 ΜΜ, Δημητρης 46 said: Καλησπερα και καλως με βρηκατε!!! Ειμαι κατοχος ενος passat tsi dsg tou 2012 εδω και 2 μηνες οποτε καινουργιος επι του θεματος και θα ηθελα την γνωμη σας για κοτσαδορο εφοσων βεβαια διαβασα τα αλλα topic επι του θεματος αλλα στην τελικη δεν ειδα πολλα ωστε να φερω γνωμη....θα ηθελα την γνωμη σας για σωστη δουλεια ωστε να μπλεξω.μετα με προβληματα!!!ευχαριστω.. Quote
COSTAS_ Posted April 28, 2016 Report Posted April 28, 2016 (edited) Δήμητρη καλως ήλθες, Για να μην έχεις προβλήματα σημαίνει: - Να τοποθετήσεις κάποιον ποιστοποιημένο κοτσδόρο που μετά να μην έχεις θέμα στο ΚΤΕΟ - Να είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (πχ ηλεκτρικά, ελκτική δύναμη κλπ) και η τοποθέτισή του να γίνει από ειδικευμένο - Να μπορείς να ασφαλίσεις το ριμουλκούμενο - Να είναι αισθητικά καλό και λειτουργικά πρακτικό τότε θα πρέπει να πληρώσεις > €800 που προβλέπει η VW στα εξουσιοδοτημένα !!! Νομίζω όμως υπάρχει και η εναλλακτική να διαλέξεις Westfalia towbar καθως και καλωδίωση 7pin, κατάλληλη για σύνδεση στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και τότε το μόνο που μένει είναι να βρείς έναν καλό τοποθέτη (πχ Σκούλικας στην Αθήνα ). Ετσι θα σου βγεί πολύ φθηνότερο και θα είναι και πάρα πολύ καλή επιλογή. Κώστας Edited April 28, 2016 by COSTAS_ Quote
Δημητρης 46 Posted April 28, 2016 Author Report Posted April 28, 2016 Αρχικα ευχαριστω για τις συμβουλες και θα ηθελα να σε ρωτησω μιας και φαινεται να ξες απο αυτο το θεμα γιατι 800???ειναι αυτο που λεγατε σε αλλο topic περι ''ενδειξεων στο κατραν χωρις την χρηση μια φυσας που προτεινει η vw ?''η παιζει κατι αλλο?ευχαριστω Quote
COSTAS_ Posted April 29, 2016 Report Posted April 29, 2016 Ναι ακριβώς. Η εργοστασιακή καλωδίωση τοποθετείται στον εγκέφαλο και δίνει ενδείξεις στο κατράν για καμμένες λάμπες του ρυμουλκούμενου καθώς και κτυπά ο συναγερμός εαν αποσυνδέσεις την μπρίζα. Ομως στο ELLADA δεν υπάρχουν χρήματα για λαμπάκια & κουδουνάκια και έτσι ο μάστορας παίρνει ρεύμα (όπως πάντα) από τα πίσω φώτα και χρησιμοποιεί λάμπες CANBUS - Led ή/και ένα μικρό κυκλωματάκι που δίνει ο κατασκευαστής του κοτσαδόρου για να ξεγελά τον εγκέφαλο. Πάρε ένα τηλέφωνο στο Σκούλικα ή τον Σάββα και θα στα πούνε. Quote
TASOS M, Posted April 29, 2016 Report Posted April 29, 2016 Για πλήρη εξασφάλιση πρέπει να τοποθετηθούν τα προβλεπόμενα ηλεκτρικά και όχι μια απλή καλωδίωση με ‘’κλέφτες’’ στα καλώδια. Στην προβλεπόμενη εγκατάσταση, ο κοτσαδόρος έχει δικό του εγκέφαλο, ο οποίος συνεργάζεται με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου και έχει τη δυνατότητα να δείχνει για καμένη λάμπα στο ρυμουλκούμενο, επαναδιαχείριση του Traction control κλπ. και γίνεται επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου του αυτοκίνητου. Εάν βάλεις τα προβλεπόμενα, να αποφύγεις τη χρήση φώτων LED στο ρυμουλκούμενο γιατί θα καεί ο εγκέφαλος του κοτσαδόρου. Επίσης, με εγκατάσταση σε εξουσιοδοτημένο, όλα μπαίνουν στην εγγύηση. Quote
Δημητρης 46 Posted April 29, 2016 Author Report Posted April 29, 2016 Ευχαριστω παιδες ....δηλαδη γενικα αποφευγουμε led πισω και προτιμαμε κοτσαδορο με δικο του εγκεφαλο και γυσικα σπαστο για παν ενδεχομενο...θεσσαλονικη στον Σταυροπουλο να φανταστω ρωταω η εχετε καποιον καλυτερο να προτεινετε? Quote