Jump to content
AUDI7

«Καυτό» Audi RS1

Recommended Posts

Από εκεί που το είχαμε αποκλείσει, τώρα μαθαίνουμε πως είμαστε κοντά στο Audi RS1. Τόσο κοντά που ενδέχεται να παρουσιαστεί τον προσεχή Μάρτιο στη Γενεύη. Αν μάλιστα αληθεύουν οι φήμες για 300 ίππους ισχύος, θα κάνει μεγάλο πάταγο…

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το πολυσυζητημένο Audi RS1 θα κάνει ντεμπούτο τον επόμενο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης. Δύο χρόνια πριν, πάντως, η γερμανική εταιρεία είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο να δούμε ένα «baby RS» μοντέλο, αφήνοντας το S1 στην κορυφή της γκάμας.
Δείτε περισσότερα νέα στο AutoΤρίτη

Φαίνεται, όμως, πως οι άνθρωποι της Audi άλλαξαν γνώμη, καθώς ανώνυμη εσωτερική πηγή αναφέρει πως το RS1 θα δανειστεί το 2.0 TSI σύνολο των μεγαλύτερων Audi S3 και VW Golf R. Αν το παραπάνω αποδειχθεί αλήθεια, το κορυφαίο Α1 θα έχει ισχύ λίγο πάνω από τους 300 ίππους. Σε κάθε περίπτωση, θα προσφέρει πολλά περισσότερα από τα 231 άλογα του Audi S1.

Φυσικά το παρόν θα δώσει η φημισμένη τετρακίνηση quattro, η οποία θα συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αν συνυπολογίσουμε το μικρό του βάρος, ένα Audi RS1 θα μπορούσε να κοιτάζει στα ίσια μοντέλα όπως το Ford Focus RS. Επειδή, όμως μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, ας δούμε τις ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες του Ολλανδού ανεξάρτητου σχεδιαστή Remco Meulendijk της RM CarDesign.

Πηγή: autotriti.gr 

 
 

n.jpg

nn.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το "μικρό του βάρος" μια κουβέντα είναι, εδώ το S1 ακουμπάει τα 1400 κιλά όσο περίπου το δικό μου. Δεν λέω, πολύ καλό το σύνολο αφού με πρόγραμμα θα πηγαίνει 370 και τότε πράγματι θα είναι πολύ ζόρικος αντίπαλος, από στάση ειδικά. Αλλά βρήκαν κι αυτοί αμάξι να το συγκρίνουν, το θεόβαρυ Focus RS και προφανώς χάριν δίκαιης σύγκρισης εννοούν το καινούργιο (2016) με τα 1600 κιλά και 350 άλογα, με μόλις 40 άλογα διαφορά δεν θα το κοιτάζει στα ίσια, κάτω θα κοιτάζει μην το πατήσει. Εκτός και εννοούν το μέχρι σήμερα τελευταίο Focus RS με τα σχεδόν 1500 κιλά και 300 άλογα, που δεν θα έχει καλύτερη τύχη. Λοιπόν κακά τα ψέματα, βαρύ θα είναι για το μέγεθός του και την κατηγορία του το RS1, έως πολύ βαρύ, αλλά με αυτό το μοτέρ θα έχει potential.

Σχεδιαστικά, απολύτως προσωπική μου άποψη, δεν μου αρέσει το μαύρο να πιάνει και τις κολώνες. Μου αρέσει πολύ το μαύρο μόνο στην οροφή, στο rear valance (κάτω χαμηλό κομμάτι του πίσω προφυλακτήρα), στον διαχύτη, και σε ορισμένες περιπτώσεις στο μπροστά χειλάκι, καθρέπτες και αεροτομή. Στις κολώνες μου φαίνεται εντελώς out of place. Επίσης ο συγκεκριμένος συνδυασμός που βλέπουμε σε μπλε-μαύρο μου χτυπάει άσχημα, σε άσπρο-μαύρο ή σε πορτοκαλί-μαύρο θα είναι πολύ καλύτερο, αλλά και πάλι αυτό το μαύρο στις κολώνες μου χαλάει όλο το design. Περί ορέξεως βέβαια...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.