Pardalos Posted October 21, 2016 Report Share Posted October 21, 2016 (edited) Καλησπερα, καινουργιος στο forum. Εχω ενα golf 4 1.6, το πηρα μεταχειρησμενο πριν 3 μηνες και συνεχως χρειαζεται να συμπληρωνω λαδια καθως βλεπω απιστευτη πτωση στον δεικτη. Σημερα συμπληρωσα περιπου 500ml και ειχα βαλει αλλα 500 πριν εναμιση μηνα. Ειδα ομως και κατι σαν ασπρο αφρο στην ταπα λαδιων, στην βελονα-δεικτη δεν υπηρχε κατι τετοιο. Μεχρι τωρα πιστευα οτι εκαιγε λαδια (τα φυσιολογικα για τα χρονια του,πρωτη αδεια 99) αλλα σκεφτομαι πλεον και την διαρροη. Μπορειτε να μου δωσετε μια γνωμη πραπανω πριν παω συνεργειο? Edited October 21, 2016 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted October 21, 2016 Report Share Posted October 21, 2016 13 minutes ago, Pardalos said: Καλησπερα, καινουργιος στο forum. Εχω ενα golf 4 1.6, το πηρα μεταχειρησμενο πριν 3 μηνες και συνεχως χρειαζεται να συμπληρωνω λαδια καθως βλεπω απιστευτη στωση στον δεικτη. Σημερα συμπληρωσα περιπου 500ml και ειχα βαλει αλλα 500 πριν εναμιση μηνα. Ειδα ομως και κατι σαν ασπρο αφρο στην ταπα λαδιων, στην βελονα-δεικτη δεν υπηρχε κατι τετοιο. Μεχρι τωρα πιστευα οτι εκαιγε λαδια (τα φυσιολογικα για τα χρονια του,πρωτη αδεια 99) αλλα σκεφτομαι πλεον και την διαρροη. Μπορειτε να μου δωσετε μια γνωμη πραπανω πριν παω συνεργειο? Ο ασπρος αφρος δεν ειναι καλο σημαδι . Μπορει να εχεις φλανζτα καμμενη και περασε νερα στα λαδια . Το οτι καις λαδι για τοσα χρονια δεν λεει τιποτα εαν δεν πεις και χιλιομετρα. Εαν για παραδειγμα εχεις 50.000 χιλιομετρα και κανεις 1.500 τον μηνα και θελεις 500 ml συμπληρωμα, μιλαμε για εντελως κατεστραμενη μηχανη . Εαν εχεις 200.000 χιλιομετρα και κανεις 4.000 χιλιομετρα τον μηνα ( αμφιβαλλω ) ,τοτε ειναι φυσιολογικο και απλως θα αλλαζες ρευστοτητα με κατι πιο παχυ . Κοιτα και τα λαδια στον δεικτη οταν ειναι ζεστο εαν εχουν μπουρμπουληθρες , οχι οταν ειναι κρυο , νομιζω οτι το λαδι ειναι ελαφρυτερο απο τα νερα και οταν ειναι κρυο ,το νερο καθεται ενω οταν ειναι ζεστα τα λαδια ειναι ανακατεμενα και εχουμε περισσοτερες πιθανοτητες να τα εντοπισουμε τα νερα . Εαν δεν εχεις φλαντζα καμμενη , τοτε ειναι φθαρμενα ελατηρια στα πιστωνια και ισως τσιμουχακια στις βαλβιδες . Τιποτα ανησυχητικο εαν εχεις πολλα χιλιομετρα ,αλλα θα χρειαστεις σιγουρα επισκευη . * Επ' ευκαιρια η Vw (και πολυ πιθανον και αλλες εταιριες) κανουν "λαδιες" με την σταθμη του δεικτη . Οταν αλλαζω λαδια , η εταιρια μου ελεγε να βαζω 4.3 λιτρα λαδι . Καθε φορα που εβαζα τοσο , η σταθμη ηταν 2-3 χιλιοστα πανω απο το μεγιστο σε επιπεδο εδαφος . Την επομενη φορα εκανα το εξης, το πηγα σταγονα-σταγονα μεχρι εκει που τελειωνει το μεγιστο και πηρε 3.85 λιτρα μονο . Απο το μεγιστο (την περιοχη Β ) και επανω η εταιρια "ανοιγει" την ελαιολεκανη (καρτερ) ωστε οπτικως να μην φαινεται πολυ στον δεικτη το υπολοιπο μισο λιτρο που μας ζηταει να βαζουμε . Αυτο γινεται για να μην ειναι επακριβως εφικτη η καταμετρηση του "ποσο λαδι καψαμε " . Οταν φτασουμε στην μεση και συμπληρωσουμε λαδι ,θα βαλουμε καμμια 300ρια γραμμαρια και θα κοντεψει στο μεγιστο (οπτικως δηλαδη ανεβαινει φυσιολογικα η σταθμη ) , και φυσικα θα λεμε οτι καιμε μονο 300 γρμ . Εαν προσθεσουμε ομως και το υπουλα κρυφο μισολιτρο , τελικα δεν καιμε μονο 300 αλλα κανα λιτρο . Ενημερωτικα ολα αυτα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pardalos Posted October 21, 2016 Author Report Share Posted October 21, 2016 Ευχαριστω για την απαντηση κατ'αρχας. Το αμαξι εχει 140.000χλμ και τον μηνα το πολυ να κανω 1000. Θα κοιταξω τον δεικτη οταν ειναι ζεστο για νερο. Αν εχει καει η φλατζα δεν θα ειχα εστω και μια μικρη διαρροη? Για ελατηρια και τσιμουχακια τωρα δεν ξερω κατα ποσο συμφερει να ανοιχτει το μοτερ, γνωμη μου οπως απο το εργοστασιο δεν θα βγει! Στάλθηκε από το GT-I9515 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted October 21, 2016 Report Share Posted October 21, 2016 1 minute ago, Pardalos said: Ευχαριστω για την απαντηση κατ'αρχας. Το αμαξι εχει 140.000χλμ και τον μηνα το πολυ να κανω 1000. Θα κοιταξω τον δεικτη οταν ειναι ζεστο για νερο. Αν εχει καει η φλατζα δεν θα ειχα εστω και μια μικρη διαρροη? Για ελατηρια και τσιμουχακια τωρα δεν ξερω κατα ποσο συμφερει να ανοιχτει το μοτερ, γνωμη μου οπως απο το εργοστασιο δεν θα βγει! Στάλθηκε από το GT-I9515 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Τα χιλιομετρα που εχεις δεν δικαιολογουν τοσο λαδι δυστυχως . Αν η φλανζτα "σπασει" προς τα μεσα δεν θα εχεις εξωτερικες διαρροες αλλα θα λειπει ως συνηθως νερο . Αλλο ενα που γινεται οταν εχουμε φλαντζα καμμενη ειναι οτι εχουμε αυξημενη θερμοκρασια στο οργανο απο οτι συνηθως . Εαν βλεπεις παραπανω θερμοκρασια η οτι ζεσταινεται πιο γρηγορα απο οτι συνηθως , κατι τρεχει. Η εργασια για ελατηρια-τσιμουχακια συν ολα τα υπολοιπα ( λαδια-φιλτρα-νερα) δεν νομιζω να ξεπερασει σε κανεναν σοβαρο μαστορα τα 350 ευρω (εαν ειναι κανενας τυχαρπαστος ,μπορει να σου πει 500+ , να μην πας ) . Εαν γινει καλη δουλεια ,δεν θα ξαναεχεις προβλημα για την επομενη 5ετια τουλαχιστον . Λεω τοσο γιατι οπως ειπες ,και σωστα ειπες , δεν ξαναγινεται εργοστασιακο με τιποτα . Απλως να περασει ο καιρο μεχρι να βρεις κατι καλυτερο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pardalos Posted October 21, 2016 Author Report Share Posted October 21, 2016 Το αμαξι οσο το εχω δεν εχει ανεβασει ποτε θερμοκρασια ουτε μιση γραμμη (ουτε μεσα στην πολη ουτε σε ταξιδι). Νερο εχω συπληρωσει δυο φορες στους 3 μηνες και συνολο δεν ειναι ουτε λιτρο. Τωρα ως αναφορα στο θεμα του μηχανικου, εχω μηχανικο εδω και χρονια και ολες του οι δουλειες ειναι πολυ καλες! Στάλθηκε από το GT-I9515 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted October 21, 2016 Report Share Posted October 21, 2016 3 minutes ago, Pardalos said: Το αμαξι οσο το εχω δεν εχει ανεβασει ποτε θερμοκρασια ουτε μιση γραμμη (ουτε μεσα στην πολη ουτε σε ταξιδι). Νερο εχω συπληρωσει δυο φορες στους 3 μηνες και συνολο δεν ειναι ουτε λιτρο. Τωρα ως αναφορα στο θεμα του μηχανικου, εχω μηχανικο εδω και χρονια και ολες του οι δουλειες ειναι πολυ καλες! Στάλθηκε από το GT-I9515 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Κανονικα δεν πρεπει να συμπληρωνουμε καθολου νερο απο αλλαγη σε αλλαγη αντιψυκτικου , αρα εχεις ενα θεματακι εκει . Εφ οσων εχεις γνωστα μαστορα , δεν θα σε πιασει κοροιδο,συνεπως κανε αφοβα την εργασια σου εκει και μην ανησυχεις . Παρολα ταυτα , μην αφησεις το αμαξι μονο του ,να εισαι εκει οταν γινει η εργασια . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pardalos Posted October 21, 2016 Author Report Share Posted October 21, 2016 Φιλε μου σ'ευχαριστω και παλι. Κοιταξα τωρα τον δεικτη λαδιων και ειχε οντως μπουρμπουλιθρες. Στάλθηκε από το GT-I9515 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted October 21, 2016 Report Share Posted October 21, 2016 μετεφερα την εικονα σε αυτο το threat και διεγραψα το αλλο...να ανοιγετε μονο ενα θεμα για το καθε προβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pardalos Posted October 21, 2016 Author Report Share Posted October 21, 2016 11 λεπτά πριν , activious said: μετεφερα την εικονα σε αυτο το threat και διεγραψα το αλλο...να ανοιγετε μονο ενα θεμα για το καθε προβλημα... Σε ευχαριστω και συγνωμη καταλαθως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted October 21, 2016 Report Share Posted October 21, 2016 Τωρα ειδα την εικονα . Ειναι νερα στα λαδια δυστυχως . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted October 22, 2016 Report Share Posted October 22, 2016 On 10/21/2016 at 3:31 ΜΜ, Pardalos said: Φιλε μου σ'ευχαριστω και παλι. Κοιταξα τωρα τον δεικτη λαδιων και ειχε οντως μπουρμπουλιθρες. Στάλθηκε από το GT-I9515 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Είναι οι μπουρμπουλήθρες στο δείκτη με αφρό όπως πάνω στην τάπα? αν όχι και ο αφρός είναι μόνο στην τάπα ρίξε μια ματιά μήπως έχει απλά βουλώσει ο σωλήνας των αναθυμιάσεων. Τέλος, όταν το αγόρασες άλλαξες τα λάδια ή συνέχισες να συμπληρώνεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pardalos Posted October 22, 2016 Author Report Share Posted October 22, 2016 4 λεπτά πριν , Vassilis63 said: Είναι οι μπουρμπουλήθρες στο δείκτη με αφρό όπως πάνω στην τάπα? αν όχι και ο αφρός είναι μόνο στην τάπα ρίξε μια ματιά μήπως έχει απλά βουλώσει ο σωλήνας των αναθυμιάσεων. Τέλος, όταν το αγόρασες άλλαξες τα λάδια ή συνέχισες να συμπληρώνεις? Συμπληρωσα μια φορα και μετα το αμαξι μπηκε για σερβις (φιλτα,λαδια,μπουζι) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted October 22, 2016 Report Share Posted October 22, 2016 Εντάξει , αφού το λάδι είναι καινούργιο είσαι οκ, προσπάθησε να διαπιστώσεις αν ο αφρός είναι μόνο στην τάπα ή είναι ο ίδιος αφρός και στο δείκτη. Αν το νερό έχει πάει παντού στο λάδι πιθανότατα περνάει ψυκτικό υγρό από τη φλάτζα της κυλινδροκεφαλής (κοστίζει εδώ η εργασία). Σε περίπτωση που ο αφρός περιορίζεται μόνο στην τάπα έλεγξε το σωλήνα των αναθυμιάσεων, σε αυτή την περίπτωση θα δεις ότι όταν το αυτοκίνητο είναι αρκετά ζεστό ο αφρός χάνεται από την τάπα. Αν ο αφρός που βλέπω στη φωτό είναι μετά από μερικά λεπτά λειτουργίας με τον κινητήρα να μην έχει πιάσει ακόμα την κανονική θερμοκρασία δεν θα πρέπει να ανησυχήσεις άμεσα. (σε αυτοκίνητα που κάνουν συχνά κοντινές διαδρομές χωρίς ο κινητήρας να έχει ζεσταθεί καλά παρουσιάζεται αυτό το φαινόμενο στην τάπα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pardalos Posted October 22, 2016 Author Report Share Posted October 22, 2016 Ενταξει σε ευχαριστω πολυ! Θα επανελθω με νεα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...