Jump to content
RAF JOHN

Αντλία νερού

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα χθες βράδυ μου ανέβασε θερμοκρασία το passat πάνω απο 90 βαθμούς 2 γραμμές , μετά  έπεσε λίγο και ξαναπήγε πάνω απο 90 ..... Να υποθέσω ότι τα έπαιξε ο θερμοστάτης ????

Edited by RAF JOHN
Link to post
Share on other sites

Αν τα επαιζε ο θερμοστατης λογικα δεν θα ηταν μονιμα ανεβασμενη αφου θα κολλαγε κλειστος κατα καποιο τροπο;Μηπως το βεντιλατερ δεν λειτουργει σωστα;Δηλαδη λειτουργησε  ,δεν λειτουργησε και ευτυχως ξαναλειτουργησε ,αυτο εννοω.Κοιτα με πολυμετρο εαν λαμβανει ρευμα και εαν ανοιγει κανονικα σε θερμοκρασια λειτουργιας παντα.(ελπιζω να μην ηταν καμια ..περαστικη σακουλα στο ψυγειο....)

Edited by Abba
Link to post
Share on other sites

Άλλη μία μικρή βόλτα σήμερα και το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε ξανά...... Αύριο συνεργείο... Είπα και εγώ να το γλυτώσουμε το 100αρι αλλά μπααααααα

Link to post
Share on other sites

Πήγα σήμερα συνεργείο...... Τελικά θερμοστάτης καμένος, αλλά όταν άρχισε το ξήλωμα για να φτάσει στον θερμοστάτη είδαμε άλατα στην αντλία νερού, οπότε πήγα άλλαξα τον θερμοστάτη στο μαγαζί που τον πήρα και πήρα όλο το σετ της αντλίας που περιέχει και τον θερμοστάτη... Άλλαξα επίσης και τον ιμάντα από το δυναμό και το απαραίτητο G12.

Θα πω και τις τιμές για όποιον θέλει να έχει μία ιδέα... Ιμάντας continental 12 ευρώ, G12  7.30 , και όλη η αντλία μαζί με τον θερμοστάτη 137 ευρώ.... Εργασία πλήρωσα 50 ευρώ 

Link to post
Share on other sites

φίλε RAF JOHN ούτε στο παπά μη το πείς - τζαμπα σου βγήκε.
στο δικό μου 1,8tsi , πρίν 3-4 χρόνια που άλλαξα την αντλία που κρατάς στα χέρια σου, 

έδωσα ~350 euro με τα περαστικά ( αντιπροσωπεία - και να φανταστείς χωρίς θερμοστάτη!!)

Edited by Komis
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους!! Σήμερα καθώς ετοιμάζω το αυτοκίνητο παρατηρώ μια διαρροή στην αντλία νερού. Βέβαια μου το είχαν πεί και στο συνεργείο... Το θέμα είναι οτι εκεί θέλουν 400€ χονδρικά για να την αλλάξουν(αντιπροσωπεία). Πρώτον , δεν έχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία και δεν έχει χρειαστεί να συμπληρώσω. Πώς μπορώ να ελέγξω αν χρειάζεται συμπλήρωμα? Και υποθέτω συμπληρώνω με απιονισμένο? Δεύτερον , υπάρχει καμία after market αντλία που να μπορώ να ρίξω το κόστος επισκευής? Το αυτοκίνητο είναι passat (προφανώς :) ) 1.8T του 2009 (Β6 αν θυμάμαι καλά) . 'Οπως καταλαβαίνετε δεν είμαι και ο πιο σχετικός με τα μηχανικά... Τέλος, πρέπει , μέχρι να την αλλάξω , να προσέχω κάτι άλλο εκτός απο την θερμοκρασία? π.χ. να μην το πιέζω?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και χρόνια πολλά και στους Χρήστους της παρέας!!!

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Φίλε thano καλημέρα και χρόνια πολλά για την ημέρα.. 'Οπως βλέπεις έκανα μία συγχώνευση 2 όμοιων θεμάτων για να πάρεις τις απαντήσεις του θέλεις. 

Link to post
Share on other sites

Για το συμπλήρωμα που ρωτάς μπορείς να συμπληρώσεις με το νερό που λες στο παγούρι πάνω δεξιά όπως κοιτάς την μηχανή... δες και μία φοτο  http://prntscr.com/dnmyng

Το αν χρειάζεται η όχι συμπλήρωμα αυτό φαίνεται από την στάθμη του υγρού που έχει μέσα (πρέπει να είναι ανάμεσα στο max και το min). Αυτό για το πρώτο ερώτημα σου. Τώρα για το κόστος του αναφέρεις η λύση after market είναι μονόδρομος αφού σε ενδιαφέρει το κόστος. Μία αντλία αφτερ μαρκετ  http://prntscr.com/dnmz5i    μαζί με τον θερμοστάτη κοστίζει από 180 έως 220 ευρώ, το κόστος των εργατικών είναι περίπου 50 ευρώ. Επίσης θέλεις και 1,5L g12 που κοστίζει 7 με 10 ευρώ.

Μιλάμε για συνεργείο εκτός αντιπροσωπίας...

Edited by RAF JOHN
Link to post
Share on other sites

G13 πλεον.
G12++ παλαιοτερα


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Μία από τα ίδια και εγώ χθες κάνω έλεγχο γενικά στο αμάξι γιατί θα κάνω ταξίδι μέσα στις γιορτές και βλέπω στην πλαστική πόδια στο κάτω μέρος υγρά χρώματος ροζ ίδιο με το g12 λέω εδώ ήμαστε παίρνω φακό και το ψάχνω πιο καλά και βλέπω πάνω κ δίπλα από την αντλία υγρά και το κακό είναι ότι χάνει αρκετα...

118.000 χλμ έχω και περίμενα κάποια στιγμή να γίνει πήρα τηλ. σε γνωστό συνεργειο βελτιώσεων στην περιοχή μου και μου είπε για αλλαγή και εργατικά 155€ θεωρώ πολύ καλή τιμή τι λέτε ???

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Εξαρτάτε τι θα αλλάξει... Αν πάρει μόνο την αντλία (σκέτη) http://prntscr.com/dpbg8d     είναι πολλά τα 155 ευρώ και αυτό γιατί το ανταλλακτικό έχει μαχ 60 ευρώ. Αν πάει και πάρει όλο το σετ http://prntscr.com/dpbh1i  τότε είναι εξαιρετικά καλά γιατί το σετ κάνει περίπου 140. 

Μιλάω για after market.

Edited by RAF JOHN
Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω Γιάννη τι θα αλλάξει και τι όχι εμένα μου είπε 155 ανταλλακτικό κ εργασία θα το ανοίξουμε και θα δούμε τι θα αλλάξει... Πρέπει να έχει πολύ ξήλωμα η δουλειά εκεί που είναι η αντλία...

Link to post
Share on other sites

Ναι ρε βαριέσαι να βγάζεις πράγματα.. Να του πεις να ρίξει και ένα καθάρισμα στην πεταλούδα του γκαζιού μιας και θα την βγάλει.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
On 29/12/2016 at 5:11 ΜΜ, Toni_power said:

Δεν ξέρω Γιάννη τι θα αλλάξει και τι όχι εμένα μου είπε 155 ανταλλακτικό κ εργασία θα το ανοίξουμε και θα δούμε τι θα αλλάξει... Πρέπει να έχει πολύ ξήλωμα η δουλειά εκεί που είναι η αντλία...

Τι έκανες τελικά???

Link to post
Share on other sites

Τίποτα ακόμα δεν είχα πολύ χρόνο να ασχοληθώ και το αφίσα έτσι άλλωστε εμένα έχανε ελάχιστα μια φορά στις 10 μέρες που το κοιτούσα χρειαζόταν 40-50 ml να σε δώσω να καταλάβεις το είχα στην μέση από το min - max και στο δεκαήμερο έπεφτε στο min και έκανα συμπλήρωμα θα το βάλω μια και καλή μέσα και θα τα κάνω όλα μαζί με την πρώτη ευκαιρια έχω και και κάνα δύο άλλα Θέματα όποτε θα γίνουν μια και καλή χρόνο και χρήμα να έχεις και όλα γίνονται ....

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Χθες είχα κλήση ραντεβού για αλλαγή αντλίας νερού έγινε η αντικατάσταση όλα καλά έκανα κ καθαρισμό πεταλούδας 145 € Όλα μαζί εργατικά και ανταλλακτικά 280 μου είπαν στην vw με την έκτρωση 5ετιας και πάνω + τα εργατικά που θα ήταν έξτρα ... Τους είπα ευχαριστώ πολύ και έφυγα... Στο συνεργείο βελτιώσεων που έγινε η αλλαγή μου έδωσαν και γραπτή εγγύηση 2 έτη παρακαλώ ...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ωραίος...Αυτό που λες περί εγγύησης έχει αρχίσει και γίνεται must και εδώ στην Λαμία σε αρκετά εξωτερικά συνεργία. Το κάνουν για να προσελκύουν περισσότερο κόσμο. Βέβαια το κακό είναι ότι για να ισχύσει η εγγύηση στο after market προιόν πρέπει να αγοραστεί από τον ίδιο τον μηχανικό με το ανάλογο κέρδος βέβαια, και βέβαια στις περισσότερες τον περιπτώσεων μιλάμε για το ακριβώς ίδιο ανταλλακτικό που θα έπαιρνες εσύ και εγώ.

Link to post
Share on other sites

Ναι ρε Γιάννη αυτό εννοείται από παντού πρέπει να βγάζουν το κάτι της τους δεν φτάνει μόνο από τα εργατικά... αλλά όταν σου λέει Η vw 280 σε αναγκάζει να πας σε συνεργείο έξω και αυτό το εκμεταλλεύονται 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.