Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Sign in to follow this  
Volkswagen1992

VW Beetle από auto σε manual

Recommended Posts

Καλημέρες,

Έψαξα στο φόρουμ αλλά δεν βρήκα κάτι και γι'αυτό ανοίγω νέο θέμα.

Έχει ένας φίλος στην κατοχή του ένα vw beetle 2002 awu 20vt 150ps auto. Θα αρχίσει ένα μικρό project και μας γενήθηκε η εξής απορία.

Θα αλλάξει το σασμάν σε manual από golf 4, αλλά η ecu θα παραμείνει από το beetle auto, εν συνέχεια θα είναι εντάξει να προγραμματιστεί στα δεδομένα του manual; Έκανε κάποιος κάτι παρόμοιο; Ξέρουμε αν δουλεύει ή περπατάμε στα σκοτάδια;

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/5/2017 at 9:09 ΠΜ, Volkswagen1992 said:

Καλημέρες,

Έψαξα στο φόρουμ αλλά δεν βρήκα κάτι και γι'αυτό ανοίγω νέο θέμα.

Έχει ένας φίλος στην κατοχή του ένα vw beetle 2002 awu 20vt 150ps auto. Θα αρχίσει ένα μικρό project και μας γενήθηκε η εξής απορία.

Θα αλλάξει το σασμάν σε manual από golf 4, αλλά η ecu θα παραμείνει από το beetle auto, εν συνέχεια θα είναι εντάξει να προγραμματιστεί στα δεδομένα του manual; Έκανε κάποιος κάτι παρόμοιο; Ξέρουμε αν δουλεύει ή περπατάμε στα σκοτάδια;

Για τι project μιλάμε ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/6/2017 at 10:08 ΜΜ, nikdev said:

Για τι project μιλάμε ?

Για αρχή θα ξεκινήσει με κάτι light, π.χ stage 1 και αργότερα όταν θα κάνει αλλαγή συμπλέκτη, και θα κάνει και μια ανανέωση στο μοτερ θα βάλει κ04.

Το ερώτημα τώρα είναι εαν η ecu ταιριάζει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα βγει ο κούκος αηδόνι, ας το κάνει ένα 1ο στάδιο μέχρι τα 33-35kgr θα είναι οκ.

Ακόμη κι αν βάλει πάνω 04, μπορεί να κάνει πρόγραμμα custom και μετά με boost control να τη φέρει όριο τη ροπή ώστε να προστατέψει το κιβώτιο.

 

Φαντάζομαι εφόσον μιλάμε για κάτι σωστό, πλήρες λειτουργικό, καθημερινό και αξιόπιστο, με εργοστασιακές προδιαγραφές. Εκεί η σωστή δουλειά κοστίζει.

Θα χρειαστεί μόνο για το κομμάτι του κιβωτίου μέχρι και στρόφαλο,βολάν, συμπλέκτη, καντράν,Ecu,μίζα,ημιαξόνια και χίλια δυο τα οποία εκτινάσσουν το κόστος.

Δεν αξίζει. Αν θέλει σοβαρό Project 300+ καλή λύση είναι να βρει μπροστινό τροπέτο από 20Vt (ΒΑΜ,APX,AMK) από Leon Cupra R, TT 225, S3.

Το βάζει πάνω πουλάει τα δικά του και με τη μαμά τουρμπίνα θα είναι αμέσως 260-280ps 1ο Στάδιο. Μετά αν υπάρχει όρεξη (και χρήμα) προχωράει και παραπάνω.

Πάντα πρωταρχικός παράγοντας το κόστος.B)

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κόιτα Νίκο,

Μιλάμε πάντα για μεταχειρισμένα κομμάτια. Το σασμαν το έχει είδη, το μόνο θέμα του τώρα είναι εαν θα συμβαδίσει η ecu me τον manual κιβώτιο. Όσο για τα υπόλοιπα αυτός θα κρίνει για που θα το πάρει κ.τ.λ.

Γίνεται τέτοια τράμπα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...