Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Volkswagen1992

Members
  • Content Count

    230
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

27 Excellent

About Volkswagen1992

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday February 17

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

User Profile

  • Interests
    Υποβρύχιο ψάρεμα, Ποδόσφαιρο.

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

2,929 profile views
  1. Όπως και το σκάλισμα χωρίς γνώσεις και οι ανυσηχείες χωρίς αιτία.
  2. Όχι να μην ανησυχείς καθόλου. Το είπες πολύ ωραία, τα πιο ωραία 200ευρώ στο αμάξι. Με παρότρυνση του Νίκου έβαλα το οργανάκι, αν και για να είμαι ειλικρινής στην αρχή δεν καταλάμβαινα την αξία του. Μετά όμως που υπήρχε όντως πρόβλημα και διαγνώστηκε αμέσως χωρίς να χάσουμε χρόνο κοιτόντας δεξιά και αριστερά κατάλαβα ότι είναι πολύ καλό εργαλείο για εποπτεία.
  3. Εγώ για αρχή θα σας κάνω μια παράθεση τι έργαψε ο Νίκος πιο πάνω, και κατά συνέχεια να σας πώ ότι εγώ με το vagcom βλέπω ότι στον κόφτη είμαι 0,90-0,92 και στο afr που έχω στο αμάξι είναι 11,20 οπότε μην βλέπετε μέσω vagcom ακόμη και στο περίπου είναι λάθος.
  4. Φυσικά και η ερώτηση ήταν για ιδανικές συνθήκες στους υπόλοιπους παράγοντες έτσι ώστε να ξέρουμε στο περίπου πάντα που βρισκόμαστε. Εννοώ εαν στο αυτοκίνητο ανεβαίνει η αβνας σιγά σιγά και βλέπεις ότι δεν έχεις μεγάλες επιστροφές (ως -3,0) σημαίνει ότι το μοτέρ σηκώνει ακόμα λίγο. (ή είναι εντλώς λάθος η ερμηνεία? επισυμάνω πάντα με ανθρώπινα επίπεδα στους υπόλοιπους παράγοντες)
  5. +1 Αλήθεια, εαν υποθέσουμε ότι το μείγμα είναι πλούσιο, ποιο είναι το ταβάνι του τσι σε μοίρες;
  6. Διάγνωση μέσω του φόρουμ δεν γίνεται, πρέπει να μπει σε διαγνωστικό οπωσδήποτε. Μπορεί να είναι διαρροή από σχισμένο λαστιχάκι, σκάστρα, μέχρι και τρόμπα βενζίνης.
  7. Ναι, αυτά τα 2 που είπες είναι προληπτικές ενέργειες μπορείς να τα κάνεις. Τώρα για τιμή εργατικών δεν γνωρίζω, πάντως έλεγχος/καθαρισμός μπεκ είναι γύρο στα 10-14ευρω ανα μπεκ.
  8. Καταρχήν θα πρέπει να δεις από που ξεκίνησε το πρόβλημα. Εαν έχει θέμα με μπεκ (π.χ είναι βουλομένο) τότε το πιστόνι δεν είχε θέμα αλλά ράγισε από φτωχό μείγμα. Εαν τώρα τα μπεκ σου είναι μια χαρά τότε το πιστόνι ήταν απλός σε ελατοματική παρτίδα και θα αλλάξει και τα 4. Ναι είχα missfires περισσότερο σε χαμηλές στροφές (1500-2500) και ειδικά όταν κρατούσα σταθερή ταχύτητα στις συγκεκριμένες στροφές.
  9. Εξαρτάτε από που θα πάρεις. Αν θες πιστόνια και θα βάλεις εργοστασιακά υπολόγιζε κανα 450-500 (περιπου). Η προσωπική μου γνώμη αν θα βάλεις σφυρίλατα είναι η εξής: Αλλάζεις πιστόνια (600-800), δεν θα αλλάξεις και μπιέλες (400-500); Δεν θα βάλεις και βίδες arp; (200) Θα πάει και ρεκτιφιέ αναγκαστικά όλο το μπλοκ (300-500) άρα μιλάμε για ένα κόστος 1500-2000ευρω μόνο για αυτά. Είναι πολλά τα λεφτά. Τώρα κάποιοι θα σου πουν δεν χρειάζεται όλα αυτά, άλλαξε μόνο πιστόνια σφυρίλατα σε μαμα διάσταση για να γλιτώσεις και ρεκτιφιέ. Για μένα είναι μέγα λάθος. Συμπίεση δεν μέτρησα καθώς δεν χρειαζόταν, από την στιγμή που είδα λάδια στον κύλινδρο αναγκαστικά έπρεπε να ανοίξω μοτέρ.
  10. Ειχα παρομια προβληματα. Σε εμενα ητανε ελατηριο πιστονιου και περνουσε λαδια στον κυλινδρο καυσης και σε συνδιασμο με βουλομενο μπεκ ειχα οτι ειχα. Η λυση ειναι ανοιγμα το μοτερ. Εαν εισαι τυχερος σαν εμενα δεν θα χρειαστεις πιστονια. Sent from my SM-N910F using Tapatalk
  11. Καλημέρες. Εδώ και 2 μέρες το αμάξι κυκλοφορεί. Ότι μπορούσα να αλλάξω το άλλαξα (από οικονομικής άποψης), το αμάξι πλέον λειτουργεί χώρι μικρο-τρέμουλο, πολύ smooth, στις χαμιλές δεν ακούγετε κανένα σκαμπανέβασμα. Συνολικό κόστος επισκευής 2350ευρω. Εαν δεν σκέφτεσε να πάρεις το αμάξι πάνω απο 300άλογα δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπλέξεις με βελτιωμένο κιτ. Τι αυτοκίνητο έχεις και από που προκλήθηκε εσένα το πρόβλημα; Και τι πρόβλημα;
  12. Καλημέρα, έχουμε update πάνω στο θέμα. Μετρήθηκαν τα πιστόνια και είναι οκ. Μετρήθηκαν οι κυλίνδροι όλα οκ. Τα μέταλλα μου είπαν ότι δεν χρίζουν αλλαγής είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Προχώρησα σε παραγγελία σε όλες τις φλάτζες και τσιμούχες. Καινούργιο σετ ελατήρια πιστουνιού. Καινούργιο σετ μπεκ. Καθάρισμα βαλβίδων. Οδηγοί βαλβίδων. Upgrade σετ ελατήρια βαλβίδων. (just in case) Το καπάκι πήγε ρεκτιφιέ. Και μόλις παραλάβω τα πράγματα ξεκινώ επιτέλους το δέσιμο.
  13. Εγώ στην έρευνα αγοράς μου δεν είδα κάτι "φτηνό". Αντιθέτως το ποιο φτηνό σετ αν μπορούμε να το θέσουμε έτσι ήταν της DP που διαβάσω αρκετά καλά σχόλια. Στα πιστόνια ξέρω σε 2-3 αμάξια που φόρισαν wiseco και δεν τους έκατσαν καθόλου, αλλά δεν ήτανε φθηνά σε τιμή. Για μπιέλες έγραφε ο Νίκος σε προηγούμενα ποστ ότι η ZRP ανοίγεται η διάμετρος γιατί βγαίνει μόνο σε 17. Τώρα περι κροταλίσματος, τσιμπίματος λαδιού κ.τ.λ δεν ξέρω αλλά θα με ενδιεφερε να μάθω εαν ισχύουν.
×
×
  • Create New...