Jump to content
klenar

VW POLO 9N 1.4 100hp εξελιξη σε revo

Recommended Posts

καλησπέρα παιδιά.Υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει σε αντίστοιχο polo αναβάθμιση στάδιο δεύτερο στη revo technik?

 

Ενδιαφέρομαι να ανεβάσω λίγο το αμάξι ώστε να τραβάει λίγο καλύτερα και να μειωθεί η κατανάλωση.

 

Μέσα απο την cargate μου είπαν ότι θα ανέβει γύρω στους 25 ίππους με πρόγραμμα,φίλτρο και μετατροπή στους καταλύτες τις εξάτμισης.

 

Τι μου προτείνεται?

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι γίνεται διότι μεγάλο μυστικό κρύβει πάντα η εξάτμιση από ότι ρωτάω και μαθαίνω αρκεί να ξεκινήσεις απο το χταπόδι και σιγά σιγά να πας προς τα πίσω

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι γίνεται διότι μεγάλο μυστικό κρύβει πάντα η εξάτμιση από ότι ρωτάω και μαθαίνω αρκεί να ξεκινήσεις απο το χταπόδι και σιγά σιγά να πας προς τα πίσω

Η αληθεια ειναι οτι δε γινεται. Αυτο που σου ειπε ο αποπανω ισχυει
Link to comment
Share on other sites

Ο Χρόνης έχει δίκιο..Φουλ πρώτο στάδιο είχε αρκετά παλιά ο 'σκυλομαγαζάτορας' και ο raven (για όσους τους θυμούνται) και δεν είχαν ξεπεράσει τα 115 άλογα..

Link to comment
Share on other sites

Ο μάστορας θέλει να σε πάρει λεφτά. Πες τον να σε δείξει αμάξι που πήρε +25 άλογα με αυτά που σε λέει.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο μάστορας λέει ότι για να πάρειο απο 20 σε 25 ίππους πάει σε στάδιο 2 το ονομάζει αυτό.

 

Αυτός που μιλάω είναι μέσα από την cargate παιδιά.

 

Δεν αρνούμαι αυτά που λέτε γιατί ρωτάω παντού και σχεδον όλοι συμφωνούν ότι η διαφορά θα είναι μικρή σε απόδοση στο αμάξι και είναι χαμένος χρόνος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά στη χώρα μας 1ο στάδιο είναι πρόγραμμα με περιεφερειακές βελτιώσεις και από κει και πέρα στα τουρμπάτα έχουμε υβρίδια και big turbo, ενώ στις ατμόσφαιρες έχουμε χταπόδια, έκκεντρα κ.α.

Έξω stage 1 λένε το πρόγραμμα σκέτο ή το πολύ με εισαγωγή και stage 2 με περιεφερειακές βελτιώσεις. Για να το λέει η Revo λοιπόν θα πρόκειται για περιφερειακές βελτιώσεις πλέον του προγράμματος.

Μία συζήτηση με ακριβώς αυτό το θέμα βελτίωσης 1.4 ατμόσφαιρα υπάρχει σε άλλο club και θα μπορούσα να δώσω το link πρόκειται για θέμα 13 σελίδων με πλούσιο υλικό, αλλά δεν ξέρω αν επιτρέπεται οπότε θα γράψω επιγραμματικά ότι κάποιοι είχαν βγάλει 123 άλογα με 13 κιλά με πρόγραμμα, σκούπα, χταπόδι 4-2-1, decat, catback, 48άρα εξάτμιση, μπουζί και καλή 100αρα. Ο λόγος για το MK4 Ibiza 1.4 (edit: με τα 101 αν κατάλαβα καλά).

Επίσης λένε ότι μέχρι 115 μπορείς να δεις με περιφερειακά. Επίσης διάβασα για 140 με 17 κιλά με έκκεντρα, συμπίεση και υπερκυβισμό.

Επίσης να πω ότι το περισσότερο που έχω δει σε ατμόσφαιρα 1.4 είναι το TopGun ενός φίλου που το έφτασε 160 ή 170 δεν θυμάμαι ακριβώς με ένα χρηματοκιβώτιο μέσα στο μοτέρ.

Είχαν δοθεί και δυναμομετρήσεις για τα παραπάνω.

Τέλος πάντων για να μην κάνω τον γνώστη, σας μεταφέρω απλά ό,τι έχω διαβάσει γιατί ήμουν -είμαι ακόμα- σε κείνο το club και επίσης από συζητήσεις κατ ιδίαν που είχαν γίνει σε διάφορα meets. Μακάρι να μπορούσα να φέρω τον φίλο σε επαφή με το παιδί με το TopGun αλλά δυστυχώς έχουμε χαθεί με τους περισσότερους.

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

να μεταφερω και γω μια παλαιοτερη εμπειρια μου με ιμπιζα τοπ γκαν 1ου σταδιου...δηλωνε πανω απο 120

σε ανοιγμα που καναμε κρατηθηκε διπλα σε γκολφ 4 1,6 16βε με βαρελακι μεχρι  λιιιγο πριν το κοφτη της δευτερας

δηλαδη καπου στα 90 χλμ.μετα ηταν σα να σταματησε να ανοιγει με αποτελεσμα στην αλλαγη σε 4η ηταν ηδη ενα κενο πισω και ολο ανοιγε και ανοιγε

 

συμπερασμα:το 14αρι για να παει καλα (για ατμοσφαιρικο 14αρι) θα πρεπει να του ριξεις 1 διαμερισμα λεφτα

αλλιως θα εισαι πιο αργος απο 16αρι μαμα

νομιζω εσυ που ανοιξες το θεμα επιασες το νοημα

αν δεν το επιασες μαλλον τα λεφτα που θες να ριξεις τα βρηκες στο δρομο :) 

εντ του χεβ ε γκουντ κουεστιον...χαου ματς μανευ ντου γιου γουοντ του θροου?

 

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορείς να πεις και τον δρόμο σε παρακαλώ, περαστικός θα μαι :lol:

Πάντως πραγματικά η μόνη δικαιολογημένη περίπτωση να επενδύσεις σε 14άρες ατμόσφαιρες είναι να το βλέπεις καθαρά σαν χόμπυ, με την έννοια ενός γνήσιου χομπίστα. Εγώ π.χ. παρ' ότι μου αρέσει η βελτίωση βλέπω πάντα και τι παίρνω για τα χρήματά μου, οπότε προτιμώ να βελτιώνω μοτέρ με προοπτική για εύκολο tuning. Ο άλλος με το TopGun ήταν γνήσιος χομπίστας το έφτιαχνε αργά αργά, όχι απαραίτητα για να ράβει, αλλά γιατί του άρεσε να ασχολείται με ατμόσφαιρες. Άρα, αν υπάρχει το χρήμα και η τρέλλα με την καλή έννοια, δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι ένα μονοπάτι πολύ ενδιαφέρον. Αν όμως το ζητούμενο είναι $$/hp, το μονοπάτι βγάζει σε αδιέξοδο, τι λέω βραδιάτικα ο ποιητής :lol::lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι σας καταλαβα απολυτα και σας ευχαριστω για τον χρονο που αφιερωσατε για μενα να μου εξηγησετε τι συμβαινει!

 

Προφανως και δεν αξιζει τον κοπο γιατι θελω να ριξω λεφτα αλλα οχι αδικα!

 

Συμπερασμα!Θα μεινω μαμακιας! :p

Σας ευχαριστω ολους παιδια!Να στε καλα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.