leonenero Posted June 15, 2017 Report Share Posted June 15, 2017 Γεια σε ολους, Οπως ολοι ξερουμε μετα το dieselgate υπαρχει εντονη συζητηση αλλα και παραφιλολογια σχετικα με τις προδιαγραφες των κινητηρων και την απαγορευση τους στα κέντρα μεγάλων πόλεων του εξωτερικου, κατι που δε θα αργήσει να υιοθετήσει και η χωρα μας. Το golf mkvi ειναι euro 5, ο διαδοχος mkvii ειναι αποκλειστικά euro 6 η κυκλοφόρησε αρχικά με τον ίδιο ντιζελοκινητηρα? Το ρωτάω γιατι βρίσκω αγγελιες που αναγραφουν GOLF MKVII 105HP/euro 5 και GOLF MKVII 110HP/euro 6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted June 15, 2017 Report Share Posted June 15, 2017 Το 7ρι, μέχρι και το MY 15 δηλαδή όσα κατασκευαστηκαν πριν τον Μάιο του 15 είναι Euro5, τα μεταγενεστερα είναι Euro6. Μιλάω για τον 1.6 TDI, για τον διλιτρο δεν είμαι σίγουρος, αλλά νομίζω ότι το GTD είχε Euro6 εξαρχής, το λέω με επιφύλαξη όμως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonenero Posted June 15, 2017 Author Report Share Posted June 15, 2017 13 λεπτά πριν , faniaros said: Το 7ρι, μέχρι και το MY 15 δηλαδή όσα κατασκευαστηκαν πριν τον Μάιο του 15 είναι Euro5, τα μεταγενεστερα είναι Euro6. Μιλάω για τον 1.6 TDI, για τον διλιτρο δεν είμαι σίγουρος, αλλά νομίζω ότι το GTD είχε Euro6 εξαρχής, το λέω με επιφύλαξη όμως. επομενως σωστα παρατηρω στις αγγελιες τα 105hp euro 5 και τα 110 hp euro 6. κριμα να βγαινει με 2 διαφορετικους κινητηρες. με ανησυχει το θεμα euro 5, euro 6 γιατι ειναι βλακες και δε ξερω τι μέλλει γενεσθαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted June 15, 2017 Report Share Posted June 15, 2017 Σωστά φίλε μου, απλά δεν είναι απόλυτο. Εγώ έχω το Bluemotion, το οποίο είναι Euro5 με 110 άλογα. Κ εγώ στεναχωριομουν αρκετά γιατί αν είχα κάνει δύο μήνες υπομονή θα το έπαιρνα Euro6, με επιπτώσεις σε κατανάλωση όμως και ρύπους (3,4 l/100km και 89gr/km έναντι των 3,2 κ 85 του δικού μου αντίστοιχα). Προσωπικά, επειδή αυτό το κράτος είναι (ας μου επιτραπεί η έκφραση) μπουρδελο, ξέρω ότι κάποια στιγμή θα με χτυπήσουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και έπαψα να ασχολούμαι. Σήμερα κλείνω δύο χρόνια μαζί του και είμαι πανευτυχης. Δεν μετάνιωσα στιγμή! Πέρασαν δύο χρόνια από τότε που τα σκεφτόμουν αυτά και δεν έγινε τίποτα. Όπως και να έχει, οι οποίοι περιορισμοί θα πιάσουν κυρίως τα Euro3 και Euro4, οπότε για τώρα τουλάχιστον είμαστε ασφαλείς. Γνώμη μου, μην σε απασχολεί αυτό καθόλου, μην απορρίψεις ένα καλό Euro5 για κάποιο κατώτερο Euro6. Σίγουρα το ιδανικό είναι κάποιο Euro6, αλλά δεν είναι κ τόσο σημαντικό. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonenero Posted June 15, 2017 Author Report Share Posted June 15, 2017 3 λεπτά πριν , faniaros said: Σωστά φίλε μου, απλά δεν είναι απόλυτο. Εγώ έχω το Bluemotion, το οποίο είναι Euro5 με 110 άλογα. Κ εγώ στεναχωριομουν αρκετά γιατί αν είχα κάνει δύο μήνες υπομονή θα το έπαιρνα Euro6, με επιπτώσεις σε κατανάλωση όμως και ρύπους (3,4 l/100km και 89gr/km έναντι των 3,2 κ 85 του δικού μου αντίστοιχα). Προσωπικά, επειδή αυτό το κράτος είναι (ας μου επιτραπεί η έκφραση) μπουρδελο, ξέρω ότι κάποια στιγμή θα με χτυπήσουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και έπαψα να ασχολούμαι. Σήμερα κλείνω δύο χρόνια μαζί του και είμαι πανευτυχης. Δεν μετάνιωσα στιγμή! Πέρασαν δύο χρόνια από τότε που τα σκεφτόμουν αυτά και δεν έγινε τίποτα. Όπως και να έχει, οι οποίοι περιορισμοί θα πιάσουν κυρίως τα Euro3 και Euro4, οπότε για τώρα τουλάχιστον είμαστε ασφαλείς. Γνώμη μου, μην σε απασχολεί αυτό καθόλου, μην απορρίψεις ένα καλό Euro5 για κάποιο κατώτερο Euro6. Σίγουρα το ιδανικό είναι κάποιο Euro6, αλλά δεν είναι κ τόσο σημαντικό. επειδη ψαχνω μεταχειρισμενο δε νομιζω να καταφερω να βρω euro 6 το οποιο ακομα και αν βρεθει θα ειναι αρκετα ακριβο. απλα οπως καταλαβαινεις επειδη ολα ειναι ρευστα περι diesels και δη στη χωρα μας που δεν υπαρχει ιχνος σοβαροτητας ανησυχω για μελλοντικη απαγορευση εισοδου μεσα στην πολη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted June 15, 2017 Report Share Posted June 15, 2017 Έχεις απόλυτο δίκιο κ αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να ανησυχείς κ πάρα πολύ. Δεν μπορεί κανείς να σου εγγυηθει πως αν απαγορευσουν τη κυκλοφορία στη πόλη στα Euro5 σήμερα, δεν θα κάνουν το ίδιο κ στα Euro6 σε ένα χρόνο. Τη λύση του TGI την έψαξες? Ίσως να σε βολεύει περισσότερο κ δεν θα ανησυχείς για το πετρέλαιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonenero Posted June 15, 2017 Author Report Share Posted June 15, 2017 2 λεπτά πριν , faniaros said: Έχεις απόλυτο δίκιο κ αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να ανησυχείς κ πάρα πολύ. Δεν μπορεί κανείς να σου εγγυηθει πως αν απαγορευσουν τη κυκλοφορία στη πόλη στα Euro5 σήμερα, δεν θα κάνουν το ίδιο κ στα Euro6 σε ένα χρόνο. Τη λύση του TGI την έψαξες? Ίσως να σε βολεύει περισσότερο κ δεν θα ανησυχείς για το πετρέλαιο. Την λύση με TGI δεν την βλεπω και πολυ θετικα ειναι λιγο σπανια να βρεις μεταχειρισμενα δεν εχει περιθωρια βελτιωσης προτιμω σταθερη αξια οπως το πετρελαιο στο οποιο και κατεληξα εξαιτιας αποστασεων ξεχασα να αναφερω οτι προερχομαι απο VW Golf MKV TSI stage 1 (εισαγωγη προγραμμα εξατμιση) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted June 15, 2017 Report Share Posted June 15, 2017 Δεκτό τότε. Όπως και να έχει, φαίνεται πως η ιδανική επιλογή για σένα είναι κάποιο Euro6 TDI, αν το βρεις στα λεφτά που θες είσαι εντάξει, αν όχι, δεν θα ανησυχουσα και τόσο πολύ για το Euro5, ειδικά αν σκεφτείς πόσα Euro5 υπάρχουν στο δρόμο αυτή τη στιγμή (τα περισσότερα επιβατικά αυτοκίνητα είναι Euro5), οπότε δεν νομίζω πως τίθεται θέμα να αποκλειστουν τόσα αυτοκίνητα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...