Angelos Chantzigiannis Posted April 24, 2018 Report Posted April 24, 2018 (edited) Καλημέρα σας! Σκέφτομαι την αγορά ενός polo tsi 1,2 105ps 2011' confortline clima με κάποια έξτρα όπως ηχοσύστημα από τη wv,bluetooth κ.α. Το έχω βρει από ιδιώτη και είμαι έτοιμος να προβώ στην αγορά του. Έχει 110.000 χλμ και είναι αψογο μηχανικα εξωτερικά και εσωτερικά. Η τιμή του 8000 ευρώ. Είναι καλή αγορά σε αυτά τα χρήματα? Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Edited April 27, 2018 by activious Quote
Guest Polakias TDI Posted April 24, 2018 Report Posted April 24, 2018 50 λεπτά πριν , Angelos Chantzigiannis said: Καλημέρα σας! Σκέφτομαι την αγορά ενός polo tsi 1,2 105ps 2011' confortline clima με κάποια έξτρα όπως ηχοσύστημα από τη wv,bluetooth κ.α. Το έχω βρει από ιδιώτη και είμαι έτοιμος να προβώ στην αγορά του. Έχει 110.000 χλμ και είναι αψογο μηχανικα εξωτερικά και εσωτερικά. Η τιμή του 8000 ευρώ. Είναι καλή αγορά σε αυτά τα χρήματα? Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Καλημέρα φίλε. Από ένα γρήγορο ψαχτήρι με κριτήρια στο γνωστό site σε Polo της περιόδου που ψάχνεις +/- κάποια χρόνια, βλέπω πως ο καθένας πουλάει όσο θέλει. Τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου που έχεις βρει λογικά είναι πραγματικά, υπάρχουν & κάποιες άλλες αγγελίες με λιγότερα χλμ. βέβαια. Συμφωνώ που θα αγοράσεις από ιδιώτη, δεν εμπιστεύομαι κανέναν μαντρά προσωπικά. Να το ελέγξεις οπωσδήποτε σε κάποιο συνεργείο μετά την αγορά. Καλό είναι να ρωτήσεις και τι αναμένεται να εμφανίσει το αυτοκίνητο στα επόμενα σχετικά άμεσα χιλιόμετρα (αναρτήσεις; καταλύτη; ιμάντα/καδένα; (δεν ξέρω τι από τα δύο έχει) ώστε να είσαι προετοιμασμένος για τυχόντα επιπρόσθετα κόστη). Κάτι τελευταίο: το να αγοράζεις ένα αυτοκίνητο με κορυφαίο σαλόνι για τα 7 χρόνια του είναι πολύ καλό. Αν είναι να το πληρώσεις όμως χρυσό σε ανταλλακτικά και συνεργεία, τότε καλύτερα να το ψάξεις λίγο περισσότερο. Αυτά από εμένα, με το καλό η αγορά. Quote
chris_87 Posted April 24, 2018 Report Posted April 24, 2018 Να κοιτάξεις οπωσδήποτε το βιβλίο σέρβις να δεις τι εχει αλλάξει και αν όλα τα σέρβις ήταν στην ωρα τους γτ αν ειναι να δώσεις 8000€ και μέσα σε 2 χρόνια να δώσεις αλλα 2000€ για να αλλάξεις καδένα αναρτήσεις και δεν ξέρω τι άλλο τοτε καλυτερα να δώσεις απο τωρα κάτι παραπάνω και να πάρεις ένα πιο καινούργιο με λιγότερα χιλιόμετρα...Αν το αμάξι για τα επόμενα χρόνια χρειαζεται μόνο λάδια και φίλτρα τοτε ναι αξίζει..Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Angelos Chantzigiannis Posted April 24, 2018 Author Report Posted April 24, 2018 Είναι με το βιβλίο service τα οποία έχουν γίνει όλα σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της wv. Απλά δεν ξέρω τι διαφορές έχει η confortline έκδοση από τη highline..τι ουσιαστικές και σοβαρές διαφορές έχει δηλαδή.. Γιατί έχω δει και κάποια με έκδοση highline στα ίδια περίπου χρήματα.. Τέλος από κατανάλωση πως είναι?εντός αθήνας πχ,αλλά και σε ταξίδια? Στα ίδια χρήματα παίρνεις κάτι αλλο τόσο αξιόλογο σαν συνολικό πακέτο? Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις συμβουλές! Quote
petrosm Posted April 24, 2018 Report Posted April 24, 2018 (edited) καλησπέρα για μένα είναι πολύ καλά αυτά τα χρήματα, όπως λέει ο φίλος να δεις το βιβλίο service και να το πας σε μηχανικό για να κοιτάξει καδένα κλπ. Πιστεύω θα το ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο, είναι συνδυασμός δύναμης και οικονομίας. Εγώ έχω το highline, έχει παραπάνω δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινο λεβιέ στο χειρόφρενο και sport ανάρτηση. (είναι πιο σκληρή από την μαμά). Πρόσφατα που πήγα στο Πήλιο με σταθερή ταχύτητα 120 και διαδρομές εκεί, έκαψε 70 ευρώ για 830 km (γέμισμα full -με κουμπί αποσυμπίεσης +10 λίτρα-, και το ίδιο μετά). Μέσα στην πόλη έχω γύρω στο 7αρι καταναλώσεις (ίσως και λιγότερο). (για μένα δεν αξίζει να πας σε αντίστοιχα seat,fabia με τον ίδιο κινητήρα, η διαφορά στην ποιότητα εσωτερικά είναι πολύ μεγάλη) Edited April 24, 2018 by petrosm Quote
Angelos Chantzigiannis Posted April 24, 2018 Author Report Posted April 24, 2018 2 λεπτά πριν , petrosm said: καλησπέρα για μένα είναι πολύ καλά αυτά τα χρήματα, όπως λέει ο φίλος να δεις το βιβλίο service και να το πας σε μηχανικό για να κοιτάξει καδένα κλπ. Πιστεύω θα το ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο, είναι συνδυασμός δύναμης και οικονομίας. Εγώ έχω το highline, έχει παραπάνω δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινο λεβιέ στο χειρόφρενο και sport ανάρτηση. (είναι πιο σκληρή από την μαμά). Πρόσφατα που πήγα στο Πήλιο με σταθερή ταχύτητα 120 και διαδρομές εκεί, έκαψε 70 ευρώ για 830 km (γέμισμα full -με κουμπί αποσυμπίεσης +10 λίτρα-, και το ίδιο μετά). Μέσα στην πόλη έχω γύρω στο 7αρι καταναλώσεις (ίσως και λιγότερο). Οπότε αυτό που υποπτευόμουν ότι δεν έχει και τρελές διαφορές με το highline.. Και από καταναλώσεις νομίζω είναι καλά εάν υπολογίσεις και τις επιδόσεις που προσφέρει.. Ωραία φίλε μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Quote
petrosm Posted April 24, 2018 Report Posted April 24, 2018 1 ώρα πριν , Angelos Chantzigiannis said: Οπότε αυτό που υποπτευόμουν ότι δεν έχει και τρελές διαφορές με το highline.. Και από καταναλώσεις νομίζω είναι καλά εάν υπολογίσεις και τις επιδόσεις που προσφέρει.. Ωραία φίλε μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Παρακαλώ , καλοτάξιδο αν τελικά το πάρεις! Quote
OMINUS Posted April 24, 2018 Report Posted April 24, 2018 (edited) Επειδή είχα το polo σε highline έκδοση έχει διαφορές σε σχέσει με την comfortline. Και την μεγάλη διαφορά η οποία κάνει μπαμ είναι στα αμορτισέρ του GTI που έχουν τα highline Πάντως δεν θα έδινα τόσα λεφτά για μια τέτοια έκδοση comfortline για polo 10.000€ έδωσα το δικό μου στην vw το 2014 με 35.000χιλομετρα Edited April 24, 2018 by OMINUS Quote
Angelos Chantzigiannis Posted April 24, 2018 Author Report Posted April 24, 2018 1 λεπτό πριν , OMINUS said: Επειδή είχα το polo σε highline έκδοση έχει διαφορές σε σχέσει με την comfortline. Και την μεγάλη διαφορά η οποία κάνει μπαμ είναι στα αμορτισέρ του GTI που έχουν τα highline Είναι πιο σκληρά γενικότερα έτσι δεν είναι? Quote
OMINUS Posted April 24, 2018 Report Posted April 24, 2018 3 λεπτά πριν , Angelos Chantzigiannis said: Είναι πιο σκληρά γενικότερα έτσι δεν είναι? Έχει πολύ καλύτερο στήσιμο και κράτημα στο δρόμο. Είναι τέλειος άλλο αμάξι και ας έχει τον ίδιο κινητήρα. Quote