passatfsi Posted May 15, 2018 Report Share Posted May 15, 2018 καλημερα σε ολους ειπα να γραψω εδω μιας και στο chat δεν το εβλεπε κανεις.Αυτο που θελω να πω ειναι πως για μενα εποχη 2005-6 που πρωτοβγηκε το passat b6 θεωρω οτι ηταν μπροστα για την εποχη εκεινη οσο αφορα το ηλεκτρονικο φρενο το auto hold park assist και διαφορα αλλα.Και πλεον βλεπω αλλα ιαπωνικα π.χ διαφημιζοντας το αυτοματο παρκαρισμα και τους αισθητηρες σαν κατι πρωτοποριακο ενω το passat π.χ τα εχει εδω και μια δεκαετια. Κανω λαθος η οχι? ποια αλλα αμαξια ειχαν τοτε αυτη την τεχνολογια ας γραψει καποιος μοντελα και τη γνωμη του 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted May 15, 2018 Report Share Posted May 15, 2018 Aπτην πρωτη στιγμη ελεγα οτι ηταν πολυ μπροστα. Led φωτα πισω ηλεκτρικα καθισματα, auto hold, park assist, αισθητηρες, αυτοματα φωτα, αισθητηρας βροχης, υγρασιας και αλλα πολλα! Και ολα αυτα τα επαιρνες το 2005-2006 με 27.000€. Τωρα θες πανω απο 35 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted May 15, 2018 Author Report Share Posted May 15, 2018 2 hours ago , GeorgeSmirlis said: Aπτην πρωτη στιγμη ελεγα οτι ηταν πολυ μπροστα. Led φωτα πισω ηλεκτρικα καθισματα, auto hold, park assist, αισθητηρες, αυτοματα φωτα, αισθητηρας βροχης, υγρασιας και αλλα πολλα! Και ολα αυτα τα επαιρνες το 2005-2006 με 27.000€. Τωρα θες πανω απο 35 ωραιος συμφωνουμε λοιπον passat forever 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 15, 2018 Report Share Posted May 15, 2018 Αν και δεν έχω το Passat B6 εγώ. Αλλά το B7 για εμένα μεγάλη καινοτομία εκτός από αυτά που αναφέρατε, Στο δικό μου passat Β7 παρατήρησα εκτός από τον αντιθαμβωτικο καθρεπτη που έχει, Και τον αντιθαμβωτικο καθρέπτη του οδηγού στο αμάξι τον αριστερό. Πολύ μπροστά μιλάμε το συγκεκριμένο πακέτο. Και βέβαια το άνοιγμα του Πορτ μπαγκαζ που σηκώνετε με το ξεκλείδωμα του. Σε αντίθεση θέση παρότι το passatΒ6 έκανε την εμφάνιση του το 2006 το αμάξι να θυμίσουμε ότι εκείνη την εποχή-περιοδο κυκλοφορούσε και το AUDI A4 το οποίο ήταν αρκετά φτωχό σε εξοπλισμό. Και το κυριότερο ΕΊΧΕ ΚΙΝΗΤΉΡΑ που με το καρότσι του σούπερ μάρκετ πήγαινες ποιο γρήγορα παρά με τον ψωφιο κινητήρα της audi τον 1600αρι Το passat έβγαινε και με έναν FSI κινητήρα σε σχέσει με To Α4 Το Α4 είχε πολύ καλύτερη εμφάνιση σε γενικές γραμμές αλλά δεν είχε κινητήρα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted May 16, 2018 Report Share Posted May 16, 2018 11 hours ago , OMINUS said: Αν και δεν έχω το Passat B6 εγώ. Αλλά το B7 για εμένα μεγάλη καινοτομία εκτός από αυτά που αναφέρατε, Στο δικό μου passat Β7 παρατήρησα εκτός από τον αντιθαμβωτικο καθρεπτη που έχει, Και τον αντιθαμβωτικο καθρέπτη του οδηγού στο αμάξι τον αριστερό. Πολύ μπροστά μιλάμε το συγκεκριμένο πακέτο. Και βέβαια το άνοιγμα του Πορτ μπαγκαζ που σηκώνετε με το ξεκλείδωμα του. Σε αντίθεση θέση παρότι το passatΒ6 έκανε την εμφάνιση του το 2006 το αμάξι να θυμίσουμε ότι εκείνη την εποχή-περιοδο κυκλοφορούσε και το AUDI A4 το οποίο ήταν αρκετά φτωχό σε εξοπλισμό. Και το κυριότερο ΕΊΧΕ ΚΙΝΗΤΉΡΑ που με το καρότσι του σούπερ μάρκετ πήγαινες ποιο γρήγορα παρά με τον ψωφιο κινητήρα της audi τον 1600αρι Το passat έβγαινε και με έναν FSI κινητήρα σε σχέσει με To Α4 Το Α4 είχε πολύ καλύτερη εμφάνιση σε γενικές γραμμές αλλά δεν είχε κινητήρα Ηλεκτρονικά δεν είχε το Α4 εκτός από κινητήρα. Όλα θύμιζαν παλιό αυτοκίνητο. Θυμιζαν το 2002-2004 μοντέλο. Είχα πάει να το δω τότε (μοντέλο 2005) και δεν με εντυπωσίασε τόσο όσο το passat και φυσικά ήταν πιο μικρό και πιο ακριβό. Το καλό με τα vw είναι ότι μπορείς να προσθέσεις ακόμα έξτρα πάνω τους. Ατέλειωτα φαίνονται! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 16, 2018 Report Share Posted May 16, 2018 8 hours ago , GeorgeSmirlis said: Ηλεκτρονικά δεν είχε το Α4 εκτός από κινητήρα. Όλα θύμιζαν παλιό αυτοκίνητο. Θυμιζαν το 2002-2004 μοντέλο. Είχα πάει να το δω τότε (μοντέλο 2005) και δεν με εντυπωσίασε τόσο όσο το passat και φυσικά ήταν πιο μικρό και πιο ακριβό. Το καλό με τα vw είναι ότι μπορείς να προσθέσεις ακόμα έξτρα πάνω τους. Ατέλειωτα φαίνονται! Λογικό πρέπει να λες για τον 1800αρι κινητήρα της audi.??? Tό Passat πράγματι είχε Πολύ καλύτερο εξοπλισμό. Αυτή την στιγμή το Passat B8 τελευταία φορά που ήμουνα στην αντιπροσωπεία. Το Passat που είχαν στην έκθεση τους ήταν σε Τιμή 32.000€ με τον diesel κινητήρα. Και σε έκδοση comfort line. Μπορώ να πω ότι το δικό μου Β7 το οποίοείναι και αυτό comfort line , αν τα έβαζες δίπλα δίπλα το δικο μου φαίνετε αρκετά ποιο πλούσιο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted May 16, 2018 Report Share Posted May 16, 2018 Όχι για τον 1.6 έλεγα. Δεν ξέρω ακριβώς ποιον φορούσε. Ίσως τον MPI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 16, 2018 Report Share Posted May 16, 2018 54 λεπτά πριν , GeorgeSmirlis said: Όχι για τον 1.6 έλεγα. Δεν ξέρω ακριβώς ποιον φορούσε. Ίσως τον MPI Χρεπη ήταν ο 1600αρις του Audi A4 Όσους ιδιοκτήτες που είχα ρωτήσει κτυπούσαν το κεφάλι τούς στον τοίχο που το πήραν 1600 και όχι 1800 Το 1600 ήταν με 100 η 105hp και με 5αρι σασμάν. Μακριά από 1600αρι μου έλεγαν. Πολύ το πήραν και καλά ότι θα ήταν άνετο στο δρόμο αλλά την πάτησαν. Και άλλη το αγωρασαν γιατί τότε το 1800αρι έκανε κανένα 6μηνο για να έρθει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted May 16, 2018 Report Share Posted May 16, 2018 1 ώρα πριν , OMINUS said: Χρεπη ήταν ο 1600αρις του Audi A4 Όσους ιδιοκτήτες που είχα ρωτήσει κτυπούσαν το κεφάλι τούς στον τοίχο που το πήραν 1600 και όχι 1800 Το 1600 ήταν με 100 η 105hp και με 5αρι σασμάν. Μακριά από 1600αρι μου έλεγαν. Πολύ το πήραν και καλά ότι θα ήταν άνετο στο δρόμο αλλά την πάτησαν. Και άλλη το αγωρασαν γιατί τότε το 1800αρι έκανε κανένα 6μηνο για να έρθει. To 18αρι 20vt δεν το πιάνεις όμως. Ειδικά αν είναι και quattro. Με λιγα money έχεις κτήνος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted May 16, 2018 Report Share Posted May 16, 2018 (edited) Το ξαναλέω. Ότι μπορείς να κουμπώσεις πολλά πράγματα από το b7 και το cc χωρίς πολλές μετατροπές στο. Β6 το ανεβάζει σημαντικά επίπεδο και φυσικά τέτοιο σκάφος δεν μπορείς να βρεις με λιγότερα από 10.000€ απλά κανένα. Μιλάμε για άνεση, χώρους, δυνατότητες, εμφάνιση και τουλάχιστον εγώ έχω μείνει τέρμα ικανοποιημένος από την αξιοπιστία του. 350.000χλμ χωρίς τίποτα το σοβαρό. Συγκεκριμένα έχει κάψει/χαλάσει: 1. Αντλία βενζίνης τον πρώτο χρόνο από κακή βενζίνη 2. Και τα 4 μπεκ 3. Και τους 4 πολλαπλαστες 4. Έχω αλλάξει μια φορά μόνο δίσκο πλατό 5. Ένα σωληνάκι βενζίνης από την υψηλή 2 φορές λόγω θερμοκρασίας και φυσικά λογω ασφάλειας γιατί αν σπάσει ξέρετε τι γίνεται μετά. 6. Ντιζα ηλιοροφης 7. Στα πίσω παράθυρα από μια φορά ασφάλειες για κάποιον λόγο τον δεύτερο χρόνο. Αν αυτά θεωρούνται προβλήματα σε αυτοκίνητο με 350κ χλμ και 13 χρόνια τότε τραβάτε πάρτε κάνα yugo ή zastava. Edited May 16, 2018 by GeorgeSmirlis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...