ErrorScreeN Posted May 18, 2018 Report Share Posted May 18, 2018 (edited) Καλησπερα σε ολη την ομαδα! Εχω στην κατοχη μου ενα golf 4,οταν το αγορασα ηταν 16αρι SR ο κινητηρας και μετα απο 3-4 χρονια αποφασισα να κανω τν μετατροπη που αναφερω στον τιτλο.Ολα κομπλε η μετατροπη μπηκαν πανω κουτι,αλλαξαμε λαδια-μπουζι κτλ.Αφου το βγαλα απ το συνεργειο πηγα να κανω μια δοκιμη και παρατηρησα οτι ειχα προβλημα.Ο κινητηρας αρχικα δν εχει καποιο περιεργο ηχο,δουλευει ρολοι,αφου λοιπον το βγαζω και παω να κανω την βολτα μου παρατηρω οτι μετα τις 3800 με 4000 στρφες το αμαξι ροπιαζει,μεχρι να φτασει στις συγκεκριμενες στροφες κανει κατι σαν μπουκωμα θα λεγα σαν κατι να το εμποδιζει ενω θελει να φυγει το αμαξι.Παρεπιπτωντος δν εχω φιλτροκουτι,ο δισκος ειναι καινουριος,αντλιες βενζινης,φιλτρο βενζινης ολα καινουρια. Καποια γνωμη στο τι συμβαινει με αυτον τον κινητηρα? Edited May 18, 2018 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 18, 2018 Report Share Posted May 18, 2018 (edited) Με γεια το εργαλείο! Μπουζοκαλώδια πως πάμε ? Εφόσον από αντλία μέχρι εμπρός είσαι καινούργιος δες και τα μπεκ σου. Edited May 18, 2018 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrorScreeN Posted May 18, 2018 Author Report Share Posted May 18, 2018 Σε ευχαριστω παρα πολυ αδερφε! Μπουζοκαλωδια ειναι σε καλη κατασταση,για τα μπεκ δεν γνωριζω.Ενας γνωστος μου ειπε οτι μπορει να φταιει και η παροχη αερα,το γεγονος δηλαδη οτι δν εχω φιλτροκουτι και το εχω αντικαταστησει με μια ΣΙΜΟΤΑ,δεν ξερω κατα ποσο ομως ισχυει κατι τετοιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 18, 2018 Report Share Posted May 18, 2018 Πως το έχεις στο μαφ (απόσταση - κολλάρο )? Κάνε μια δοκιμή χωρίς πρίζα μαφ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrorScreeN Posted May 18, 2018 Author Report Share Posted May 18, 2018 Just now, nikdev said: Πως το έχεις στο μαφ (απόσταση - κολλάρο )? Κάνε μια δοκιμή χωρίς πρίζα μαφ. Δοκιμασα χωρις μαφ,δν εκανα πολλα χιλιομετρα βεβαια αλλα διαφορα δεν ειδα...η αποσταση ειναι μικρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 18, 2018 Report Share Posted May 18, 2018 Βάλε μπρος και με το χέρι παίξε τα μπουζοκαλώδια μήπως ακούσεις σε κάθε κύλινδρο λίγο διαφορετικό ήχο στο κούνημα. Μπορείς να τα ελένξεις και ωμικά εκτός αν είσαι σίγουρος 100%. Κάνε και το εξής πάτα 10 γκαζιές ρελαντί και μετά πήγαινε να το ξεκινήσεις μόνο με συμπλέκτη και δες αν μπουκώνει πάρα πολύ ή και να σβήνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrorScreeN Posted May 18, 2018 Author Report Share Posted May 18, 2018 1 λεπτό πριν , nikdev said: Βάλε μπρος και με το χέρι παίξε τα μπουζοκαλώδια μήπως ακούσεις σε κάθε κύλινδρο λίγο διαφορετικό ήχο στο κούνημα. Μπορείς να τα ελένξεις και ωμικά εκτός αν είσαι σίγουρος 100%. Κάνε και το εξής πάτα 10 γκαζιές ρελαντί και μετά πήγαινε να το ξεκινήσεις μόνο με συμπλέκτη και δες αν μπουκώνει πάρα πολύ ή και να σβήνει. Για τα μπουζοκαλωδια ειμαι 100% σιγουρος γιατι οντως ρεταριζε και αλλαξα πολλαπλασιαστη και ηρθαν ολα κ εδεσαν μια χαρα......το εχω ξεκινησει αρκετες φορες μονο με συμπλεκτη και ειναι φυσιολογικο,απλα ξεκιναει μια χαρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 18, 2018 Report Share Posted May 18, 2018 Πάτα γκαζιές όπως σου είπα και μετά ξεκίνα να δούμε. Επίσης είναι ακριβώς το ίδιο κρύο και ζεστό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrorScreeN Posted May 18, 2018 Author Report Share Posted May 18, 2018 3 λεπτά πριν , nikdev said: Πάτα γκαζιές όπως σου είπα και μετά ξεκίνα να δούμε. Επίσης είναι ακριβώς το ίδιο κρύο και ζεστό? Το πρωι οταν παω στην δουλεια που ειναι κρυο με το ζορι ανεβαινει ανηφορα....αν ζεσταθει ομως ειναι καπως καλυτερα χωρις πολυ μεγαλη διαφορα βεβαια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...