emminad Posted May 24, 2018 Report Posted May 24, 2018 Καλησπέρα παιδιά,είμαι ο Μανώλης 27 χρονων από Σέρρες,ένα ορεινό χωριό γι την ακρίβεια,και είμαι προς αναζήτησή νέου αυτοκινήτου...Ήμουν(και είμαι ακόμα θεωρητικά)κατοχος ενός Leon 20vt 05’ το οποίο λόγω πολλωωωωων χιλιόμετρων ,40.000 περίπου ετησίως και με τέτοια τιμή που ανέβηκε η 100αρα,το παραχώρησα στον πατήρ και απέκτησα πέρυσι ένα Yaris d4d 09’ μεταχειρισμένο με 144.000.Αφου λοιπόν διενυσα σ ένα χρόνο σχεδόν 50.000 με το Yaris κι έχοντας αλλάξει και μηχανή γιατί μας βάρεσε μπιέλα(πάρε Yaris εγγύηση ο Ιάπωνας μου λέγανε),πηρα την απόφαση μα ξαναγυρίσω σε vw group κι άρχισα να γλυκοκοιταζω το polo 1.0tsi στην έκδοση beats με τα 95 αλογατα...Οι απορίες μου λοιπόν είναι οι εξής:Από θέμα κινητήρα ο χιλιαρης έχει βγάλει σοβαρά προβλήματα;;Λέτε να έχει θέμα αν βαράω τόσα χιλιόμετρα ετησίως και να πάθουμε κανα κοκομπλοκο στην 3ετια,4ετια;Ξέρω ότι αν είναι ένα αυτοκινητο να βγάλει ζημιά μπορεί να στην βγάλει κι από το 1ο χιλιόμετρο που λέει ο λόγος..Σε θέμα όμως χιλιομέτρων πολλών είναι αξιόπιστοι οι 1.0tsi??Η αλήθεια είναι ότι με τα όσα διαβάζω περί ντίζελ τρόμαξα λίγο,και επειδή κατεβαίνω και 3-4 φορές εβδομαδιαίως Θεσσαλονίκη είπα να στραφώ αποκλειστικά σε βενζινοκινητήρεςΥ.Γ. Συγχωρέστε με για το σεντόνι που έγραψα σαν πρώτο μου post!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
takpanos Posted May 24, 2018 Report Posted May 24, 2018 Προφανώς το γιατί δεν είχε 140000 αλλά πολύ παραπάνω. Βενζίνη με 40000 το χρόνο δε παιρνεις Quote
Guest Polakias TDI Posted May 24, 2018 Report Posted May 24, 2018 4 hours ago , emminad said: Καλησπέρα παιδιά,είμαι ο Μανώλης 27 χρονων από Σέρρες,ένα ορεινό χωριό γι την ακρίβεια,και είμαι προς αναζήτησή νέου αυτοκινήτου...Ήμουν(και είμαι ακόμα θεωρητικά)κατοχος ενός Leon 20vt 05’ το οποίο λόγω πολλωωωωων χιλιόμετρων ,40.000 περίπου ετησίως και με τέτοια τιμή που ανέβηκε η 100αρα,το παραχώρησα στον πατήρ και απέκτησα πέρυσι ένα Yaris d4d 09’ μεταχειρισμένο με 144.000.Αφου λοιπόν διενυσα σ ένα χρόνο σχεδόν 50.000 με το Yaris κι έχοντας αλλάξει και μηχανή γιατί μας βάρεσε μπιέλα(πάρε Yaris εγγύηση ο Ιάπωνας μου λέγανε),πηρα την απόφαση μα ξαναγυρίσω σε vw group κι άρχισα να γλυκοκοιταζω το polo 1.0tsi στην έκδοση beats με τα 95 αλογατα...Οι απορίες μου λοιπόν είναι οι εξής: Από θέμα κινητήρα ο χιλιαρης έχει βγάλει σοβαρά προβλήματα;; Λέτε να έχει θέμα αν βαράω τόσα χιλιόμετρα ετησίως και να πάθουμε κανα κοκομπλοκο στην 3ετια,4ετια; Ξέρω ότι αν είναι ένα αυτοκινητο να βγάλει ζημιά μπορεί να στην βγάλει κι από το 1ο χιλιόμετρο που λέει ο λόγος..Σε θέμα όμως χιλιομέτρων πολλών είναι αξιόπιστοι οι 1.0tsi??Η αλήθεια είναι ότι με τα όσα διαβάζω περί ντίζελ τρόμαξα λίγο,και επειδή κατεβαίνω και 3-4 φορές εβδομαδιαίως Θεσσαλονίκη είπα να στραφώ αποκλειστικά σε βενζινοκινητήρες Υ.Γ. Συγχωρέστε με για το σεντόνι που έγραψα σαν πρώτο μου post!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Γεια σου Μανώλη. Δεν ξέρω αν σε φόβισαν οι μπιέλες της ντιζελοκίνητης Toyota, πάντως με 30 & 40 & 50.000 χλμ. σε εθνικό δίκτυο ετησίως, σε βενζίνη δεν πας φίλε μου... Βεβαίως, το αγορασμένο μεταχειρισμένο Yaris των 144.000 χλμ. έφτασε τα 190.000 χλμ. & παρέδωσε πνεύμα, οπότε μάλλον φοβάσαι να πας πάλι σε ένα μεταχειρισμένο VW Polo με το σχετικά δοκιμασμένο πλέον 1.4 TDI και λογικό το βρίσκω. Υπό αυτό το πρίσμα, να μας ρωτήσεις για το αν ο νέος 1.6 TDI της VW βγάλει πρόβλημα, είναι πιο λογικό. Οι περισσότεροι θα σου απαντήσουν πως ο χρόνος θα δείξει. Με τον TSI πάλι, θα βγάλεις χλμ. (για διάφορα προβληματάκια μπορείς να δεις τα σχετικά θέματα στο φόρουμ καθώς τα γραπτά μένουν), αλλά θα σου στοιχίσουν συνολικά +30-40%. Γιατί αυτά να μην τα ξοδέψεις κάπου αλλού; Δεν ξέρω, διάβασα το μήνυμά σου & προσπάθησα να μπω στη θέση σου, οπότε αν παρεκτράπηκα λίγο με συγχωρείς, πάντα καλοπροαίρετα γράφω (& αν όχι πάντα, σχεδόν πάντα). Εννοείται πως ότι & αν πάρεις, TSI ή TDI, αν δεν κάνεις σωστή συντήρηση με το φορτίο που πρόκειται να έχουν & τα χιλιόμετρα που θα γράφουν, θα τα πάρεις στα χέρια & τα δύο. Quote
Passatoukos Posted May 25, 2018 Report Posted May 25, 2018 Προφανως το να παρεις βενζινη με 40.000χλμ τον χρονο ειναι αυτοκτονια,ακομα χειροτερα tsi. Υ.Γ το πιο οικονομικο απο ολα,ειναι να ξαναπαρεις το leon και να το κανεις υγραεριο,κανω 50.000 τον χρονο με 20vt(300hp) και αεριο Quote
emminad Posted May 25, 2018 Author Report Posted May 25, 2018 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις..η Αλήθεια είναι ότι το diesel μοτέρ δεν το πολύ σκέφτηκα λόγω των όσων διαβάζω για πετρελαιοκινητήρες και σταδιακή διακοπή παραγωγής τους από εταιρίες αλλά μάλλον αξίζει να του ξαναριξω μια μάτια..Σίγουρα την οποια διαφορά προκύπτει στην τιμή θα την κάνω απόσβεση από τα καύσιμα ..Και όσον αφορά αυτο που μου είπες φίλε polakias tdi σχετικά με τα service θα συμφωνήσω απόλυτα!!Η σωστή συντήρηση είναι το πρώτο πράγμα που μου έμαθε ο πατέρας μου πριν κάτσω πίσω από το τιμόνι αυτοκινήτου και ως τώρα πορεύομαι έχοντας την σε πρώτη μοίρα..Όποτε συνοψίζοντας ας ρίξω και μια μάτια στον 1.6tdi!!!! Quote
Guest Polakias TDI Posted May 25, 2018 Report Posted May 25, 2018 Συμφωνώ εν μέρει με τον φίλο @Passatoukos, τα εργοστασιακά αυτοκίνητα CNG ή αυτά με εγκατεστημένο σύστημα LPG είναι αυτή τη στιγμή τα πιο οικονομικά από πλευράς καυσίμου (τα ηλεκτρικά δε τα θεωρώ αυτοκίνητα ). Ωστόσο: δεν παρέχεται ο συνδυασμός κατανάλωσης-αυτονομίας που αυτή τη στιγμή προσφέρει ένα πετρελαιοκίνητο από κανένα άλλο όχημα. Και αυτό το λέω γιατί αναφέρθηκε η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη που θα διανύει το αυτοκίνητο. @emminad Ρίξε μια ματιά στον 1.6 TDI λοιπόν & εδώ είμαστε να το μιλήσουμε αν θες. Quote